ASV Geel - Aalst

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

ASV Geel - Aalst

Bericht  Trippel op vr sep 06, 2013 7:55 pm

ZO 08/09   15:00
BELGACOM LEAGUE

A.S.V.GEEL(02169) -
SC.EENDRACHT AALST(00090)

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43 B
2440 GEEL(1744)
014/58.84.92

REF:SAADOUNI KARIM(10)
AR1:GILON DIRK(31)
AR2:STALLAERT DIRK(10)

Trippel

Aantal berichten: 525
Registratiedatum: 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: ASV Geel - Aalst

Bericht  dexter op za sep 07, 2013 8:37 pm

Hopelijk de eerste overwinning van het seizoen.

dexter

Aantal berichten: 400
Registratiedatum: 28-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op zo sep 08, 2013 11:31 am

Vanaf nu 3 thuiswedstrijden excl. BvB. Als ze 4/9 halen zou het mooi zijn.Gelijk tegen Aalst,winst tegen Hoogstraten. Moeskroen zal aartsmoeilijk worden. Duimen maar.

Trippel

Aantal berichten: 525
Registratiedatum: 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  dexter op zo sep 08, 2013 7:29 pm

0-1 nederlaag tegen Aalst, net zoals in Heist mag er weer iemand de bal in doel koppen zonder dat hem ook maar iets in de weg wordt gelegd, die speler staat daar moederziel alleen. 1 op 9 tegen ploegen als Dessel,Heist en Aalst die helemaal niet beter zijn dan Geel, pijnlijk...

Een ongelooflijk aantal slechte passes gezien deze wedstrijd, Van Mierlo beweegt alleen als de bal min of meer in zijn buurt komt en Kerckhofs moet het werk van twee spelers opknappen.

Was het nu echt niet mogelijk om VDC te behouden ???

Met een paar afwezigen moet je echt moeite doen om 11 spelers aan de aftrap te brengen die het niveau van tweede klasse aankunnen.

Woensdag tegen Hoogstraten, dan moet je gewoon winnen of je zit voor de rest van het seizoen in het sukkelstraatje.

dexter

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel sup op zo sep 08, 2013 7:57 pm

wat een schandalige voorstelling vandaag!!!!

bestuur grijp in een haal 3 spelers bij.....Van Mierlo moest ons VDC laten vergen (nog in geen 100jaar!!!), onze kapitein de naam onwaardig is dringend aan vervanging toe, Hoefnagels eet u korstjes ook eens op als ge in tweede klasse speelt ge wordt daar naart schijnt sterker van...

positief blijft onze kleine, Kerckhofs!!!!! (Boateng wordt ook iedere week beter vind ik persoonlijk)

WAAR IS DIE INZET - VECHTLUST willen die gasten wel in tweede blijven???

geel sup

Aantal berichten: 198
Registratiedatum: 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  dexter op zo sep 08, 2013 8:05 pm

Boateng is idd meer en meer aanwezig maar krijgt op een hele wedstrijd nauwelijks een deftige pas , begin er dan maar eens aan .  Ik hoop dat woensdag Verdonck als CV mag starten en Meeus terug naar het middenveld word geschoven . Van Mierlo mag zich op de bank dan wat gaan bezinnen. Dat is dan een speler met ervaring in tweede klasse die de motor van de ploeg zou moeten zijn..........

Nuyts is geen RB maar het bestuur ziet dat blijkbaar anders , ze zullen wel gelijk hebben zeker.

dexter

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op zo sep 08, 2013 9:27 pm

Ik tel amper een drietal spelers die het niveau van tweede klasse aankunnen , Kerkhofs, Santermans en Coenen. Op deze manier gaan we er gewoon niet geraken. Buiten Antwerp (en daar halen we dan nog een punt) hebben we allemaal tegenstanders gehad waar we punten tegen moesten halen. De match was vandaag na amper vijf minuten gespeeld. Aalst heeft de match daarna rustig kunnen uitspelen. Als Glouftsis niet zo onkundig was hadden we er nog enkele meer om de oren gekregen. Ik tel vandaag buiten het schot van Boateng in de eerste helft geen enkele kans voor ons. Als Hoogstraten hier woensdag de deur compleet dicht zet vrees ik dat we hooguit op een gelijkspel gaan blijven hangen. Het zal woensdag van moeten zijn of we zijn op weg voor een lang seizoen achter de feiten aanhollen. De beleving naast het veld heeft ook al flinke deuk gekregen. Het is nog niet zolang geleden dat met een tegenstander als Aalst de sfeer verzekerd was in het stadion. Nu was het 90' muisstil in de thuistribunes. De volgende drie wedstrijden (met oa Moeskroen en Eupen) geen deftige resultaten en er zit tegen Tubeke geen 300 man meer in het stadion.

zwitser

Aantal berichten: 133
Registratiedatum: 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op zo sep 08, 2013 9:51 pm

Werd er op Heist woensdag niet gezongen "we make soep van ajoin"? Ik vond de soep vandaag anders maar flets smaken.

protput

Aantal berichten: 128
Registratiedatum: 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op zo sep 08, 2013 10:38 pm

Het was natuurlijk te verwachten dat we het erg moeilijk gingen hebben dit seizoen, maar als je elke match zo'n domme goals slikt, wordt het nog moeilijker natuurlijk. Ik vond Aalst helemaal niet beter dan Geel, maar wij wisten geen raad met het vele balbezit. Trouwens, op het veld was het slecht, maar ernaast was het niet beter, er werd wel heel weinig gezongen vandaag...

geel4evah

Aantal berichten: 28
Registratiedatum: 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  biebel op ma sep 09, 2013 9:33 am

Het zou geen excuus mogen zijn, maar een match op zondag slaat hier nooit aan qua sfeer precies.
Op zaterdag vloeit het bier al wat rijkelijker, wat ook het lawaai ten goede komt.

Maar zoals ik zeg: daar zou het niet van mogen afhangen, maar het is wel zo in praktijk.

Woensdag enorm belangrijke match.
Speeldag 6 en de druk is al zeer groot, ook al wil men daar nog niet van horen.
De feiten zijn wat ze zijn!

biebel

Aantal berichten: 158
Registratiedatum: 27-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma sep 09, 2013 9:44 am

Ik hoop tegen woensdag toch wat wijzigingen. Achteraan heeft Verdonck bij mij altijd zijn plaats. Op de rechtsback Van Dijck posteren zodat Nuyts terug op zijn beste plaats kan spelen. Ook Van Mierlo voldoet totaal niet tot hiertoe; Op de bank ermee en Hannes Meeus mee in het midden zetten, of te wel Kolev indoen hij paraat zou zijn,véél meer werkkracht.
Opstelling: Coenen- Van Dijck-Verdonck-Santermans-Christiaens-Nuyts-Kerkhofs-Meeus-Kolev-Boateng-Adesanya.

yellow fan

Aantal berichten: 374
Registratiedatum: 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  dexter op ma sep 09, 2013 7:06 pm

geel4evah schreef:Het was natuurlijk te verwachten dat we het erg moeilijk gingen hebben dit seizoen, maar als je elke match zo'n domme goals slikt, wordt het nog moeilijker natuurlijk. Ik vond Aalst helemaal niet beter dan Geel, maar wij wisten geen raad met het vele balbezit. Trouwens, op het veld was het slecht, maar ernaast was het niet beter, er werd wel heel weinig gezongen vandaag...
Aalst was verre van indrukwekkend maar had toch gemakkelijk vier doelpunten kunnen scoren, aan de kant van Geel kan ik me één kans van Boateng herinneren en voor de rest wel veel balbezit zonder doelgevaar tot gevolg. Zelfs diep in de tweede helft en met een 0-1 op het bord werd het balletje nog rustig rondgetikt op eigen helft.

Tegen Hoogstraten wordt best gewonnen met in het achterhoofd dat de volgende tegenstanders Moeskroen en Eupen zijn.

dexter

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  dexter op ma sep 09, 2013 7:44 pm

Eendracht Aalst won zondag met het kleinste verschil op het veld van ASV Geel. Trainer Chris Janssens blikt tevreden terug.

"De overwinning is het enige wat belangrijk is", zegt Janssens in Het Laatste Nieuws. "En die was verdiend, want we hebben vier honderd-procent-kansen afgedwongen. Geel kon daar niet één mogelijkheid tegenover stellen."

BONUS

"We hebben deze overwinning geboekt op de manier dat Hoogstraten bij ons één punt pakte en Temse de bekerzege boekte. Ik had Geel al enkele malen zien spelen en ik wist vooraf dat de Kempenaars het moeilijk hebben om het spel te maken. We hebben ze dan ook goed in blok opgevangen. Verdedigend zat het goed in elkaar."

Woensdag trekt Aalst naar de Eupense Kehrweg. "In het vooruitzicht van de topper op leider Eupen woensdag is deze driepunter mooi meegenomen. Al wat we in de Oostkantons kunnen pakken, is bonus", besluit Janssens.

dexter

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: