ASV Geel - STVV

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

ASV Geel - STVV

Bericht  Trippel op vr okt 18, 2013 12:11 am

ZA 26/10 20:00 BELGACOM LEAGUE
A.S.V.GEEL(02169) -
K.ST.-TRUIDENSE VV.(00373)

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43 B
2440 GEEL(1744)
014/58.84.92

REF:ALHO-GUERREIRO CARLOS-MANUEL(24)
AR1:LEROY LUC(9)
AR2:DE VRIES ELLA(9)

Trippel

Aantal berichten: 549
Registratiedatum: 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: ASV Geel - STVV

Bericht  Trippel op zo okt 27, 2013 6:24 pm

Zeer belangrijke 3-punter gezien de resultaten van de andere ploegen. Maar met de hakken over de sloot. Wel gespeeld met veel overgave en inzet. Dan zie je als het wat meezit er veel mogelijk is. Je ziet duidelijk dat dit STVV scorend vermogen ontbreekt.

De publieke belangstelling was jammer genoeg zeer pover zowel bij de thuisaanhang als bij de bezoekers. Sad 
Bij STVV zijn ze stilaan ook aan het wegglijden vrees ik.

Trippel

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op zo okt 27, 2013 6:33 pm

Ik vond de belangstelling nog wel meevallen. Coenen heeft ons gisteren recht gehouden op enkele cruciale momenten. Met dit spel en deze inzet blijven we in 2e klasse. Ook een pluim aan Hoefnagels om zo in te vallen! Volgende week met z'n allen naar Brussel om de week daarop Westerlo te ontvangen!

geel4evah

Aantal berichten: 37
Registratiedatum: 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  stijntje op zo okt 27, 2013 7:12 pm

Ik vindt wel dat er gisteren een goede sfeer was in het stadion

stijntje

Aantal berichten: 34

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op ma okt 28, 2013 1:12 am

Dit was een prestatie waar de spelers trots op mogen zijn. Dat STVV beter was zal ik niet ontkennen, maar wij zijn maar een klein garnaaltje in vergelijking met STVV. In STVV moeten ze niet wenen. Als amateurs het van profs halen moet er in eerste instantie in eigen boezem worden gekeken. Collectief (waar we het toch moeten van hebben) hebben we een pracht prestatie gezien van Geel. En zeker niet vergeten dat Coenen gisteren misschien wel het grootste aandeel had in de winst. Nu proberen om een goed resultaat te behalen op RWDM en dan Westerlo ontvangen voor minstens 5000 supporters. Hopelijk worden de spelers er voldoende op gewezen dat dit de match van het seizoen is voor de supporters. Die match draait om meer dan enkel maar de drie punten. Als die profs van Westerlo hier voor de bijl gaan dan staat de kantine op zijne kop, das feest tot in de vroege uurtjes. Op 10 november moet de leunen nog eens kolken als in de beste dagen. De sfeer gisteren in de tweede helft was zeer goed, maar binnen twee weken moet het nog veel beter!

blauw wit

Aantal berichten: 551
Registratiedatum: 27-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  apophis op ma okt 28, 2013 1:27 am

Ik vind trouwens dat we niet te bescheiden moeten doen: STVV heeft een ploeg die heel aardig kan combineren, maar zoals wij gisteren gespeeld hebben moeten we daar niet voor onderdoen. Het is echt niet alsof we constant met elf man achter de bal liepen he.

Man van de match was wel zonder twijfel Coenen. Schitterende keeper, houdt ons toch wel 3 a 4 keer in de match. Maar ook Swolfs vond ik enorm goed invallen, is niet makkelijk om zo 'koud' in te vallen en meteen in de match te zitten. Eigenlijk vond ik heel de ploeg met een groot hart spelen, alleen Kolev vond ik echt zwak en had gerust vroeger mogen gaan rusten. Hoe dan ook: met die mentaliteit, heeft deze ploeg absoluut de kwaliteiten om in tweede klasse mee te draaien. Pluim voor de ploeg, knap! Zo is het plezant om te komen

apophis

Aantal berichten: 65
Registratiedatum: 29-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  dexter op ma okt 28, 2013 11:33 am

geel4evah schreef:Ik vond de belangstelling nog wel meevallen. Coenen heeft ons gisteren recht gehouden op enkele cruciale momenten. Met dit spel en deze inzet blijven we in 2e klasse. Ook een pluim aan Hoefnagels om zo in te vallen! Volgende week met z'n allen naar Brussel om de week daarop Westerlo te ontvangen!
Ik denk dat ze zich in Dessel momenteel meer zorgen moeten maken over een mogelijke degradatie, al zeven keer op rij verloren, dan staat je vertrouwen ver onder nul......

dexter

Aantal berichten: 416

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  de koekoek op ma okt 28, 2013 6:44 pm

Voor het eerst in lange tijd nog eens gaan kijken. Vond de opkomst en de sfeer wel OK.

Kolev was voor mij duidelijk de slechtste speler op het plein en Hoefnagels en Coenen mannen van de match.

Voetballend is het zeker niet top, maar met deze inzet blijft Geel er zeker in.

de koekoek

Aantal berichten: 13
Registratiedatum: 05-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  dexter op di okt 29, 2013 4:31 am

Trippel schreef:Zeer belangrijke 3-punter gezien de resultaten van de andere ploegen. Maar met de hakken over de sloot. Wel gespeeld met veel overgave en inzet. Dan zie je als het wat meezit er veel mogelijk is. Je ziet duidelijk dat dit STVV scorend vermogen ontbreekt.

De publieke belangstelling was jammer genoeg zeer pover zowel bij de thuisaanhang als bij de bezoekers. Sad 
Bij STVV zijn ze stilaan ook aan het wegglijden vrees ik.
Volgens GvA 3000 toeschouwers.......

dexter

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op di okt 29, 2013 4:35 am

Niet slecht. Maar niet zo lang geleden was deze wedstrijd goed voor het dubbele aantal toeschouwers. Samen met Westerlo en Antwerp moeten deze wedstrijden het gemiddelde serieus naar boven trekken.

Trippel

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  djorkaef op wo okt 30, 2013 4:42 am

Trippel schreef:De publieke belangstelling was jammer genoeg zeer pover zowel bij de thuisaanhang als bij de bezoekers.

Niet slecht. Maar niet zo lang geleden was deze wedstrijd goed voor het dubbele aantal toeschouwers. Samen met Westerlo en Antwerp moeten deze wedstrijden het gemiddelde serieus naar boven trekken.
Rolling Eyes Bedoel je de match tegen STVV in eerste klasse dan?

Het seizoen toen we als KFCV Geel net gepromoveerd waren naar 2de klasse, 2007-2008 hadden we maar 1 match met 3000 toeschouwers, namelijk die tegen Antwerp.
Al de rest was onder de 3000, met 1550 gemiddeld. Seizoen 2002-2003 gemiddeld 2000 toeschouwers, geen enkele keer 3000. Nu zitten we aan 2050 gemiddeld, 2x 3000 toeschouwers en we hebben nog niet eens tegen Antwerp en Westerlo gespeeld. Dus ik begrijp niet echt waarover je het hebt? Je kan de toeschouwersaantallen toch niet gaan vergelijken met momenten 20 jaar geleden, of waarop we voortdurend flirtten met 1ste klasse of in 1ste klasse speelden?

Ik begrijp niet waar al dat negatieve gedoe weer vandaan moet komen, dit was in alle opzichten een topmatch!

djorkaef

Aantal berichten: 36
Registratiedatum: 05-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel sup op do okt 31, 2013 12:17 am

en bij het gemiddelde van 2050 zat de match tegen STVV wel nog niet bij, ik denk dat we dit jaar gemiddeld tussen de 2500 en 3000 sups zullen hebben wat echt nie slecht is in tweede!

geel sup

Aantal berichten: 212
Registratiedatum: 27-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  dexter op do okt 31, 2013 8:36 am

Trippel schreef:Niet slecht. Maar niet zo lang geleden was deze wedstrijd goed voor het dubbele aantal toeschouwers. Samen met Westerlo en Antwerp moeten deze wedstrijden het gemiddelde serieus naar boven trekken.
De enige Geel -STVV in tweede klasse met misschien wel 6000 toeschouwers dateert van het seizoen 1986-87, toch al 27 jaar geleden.

dexter

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: