ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 18 van 21 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  yellow fan op wo jun 21, 2017 10:31 pm

Trippel schreef:
Dirk schreef: Al een geluk hebben we nog ene JT . Hopelijk lukt de deal met de Nederlanders , hij doet tenminste moeite om er nog iets van te maken .
Tormans wil zijn eigen investering veilig stellen. Niks meer en niks minder. In zijn plaats zou ik net hetzelfde doen. Wink

Dat onze toekomstige Nederlandse vrienden een (dikke)vinger in het beleid krijgen is ook niet meer dan logisch. MAAR, het blijven investeerders die op korte of middellange termijn rendement willen zien. Of ASV daar mee de vruchten zal van kan plukken in echter koffiedik kijken.

Er is geen alternatief ofwel mét Nederlandse inmenging of niets, m.a.w. boeken dicht.

yellow fan

Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op wo jun 21, 2017 10:37 pm

Streep trekken onder het verleden. Afrekeningen kunnen we later nog maken wanneer de financiële audit meer duidelijkheid brengt.

Toekomst van de club is wat telt:

Op korte termijn:
* Wachten op officiële communicatie van de club over de Nederlandse investeerders.
(Schilder deze niet negatief af, Piet den Boer is een fervent supporter, René Klomp een ex-speler, en Alex Kroes heeft de noodzakelijke connecties in het milieu).
* Wachten op de resultaten van Tormans zijn ronde bij de schuldeisers
* Eens financieel rustiger vaarwater, sportieve kern versterken, voornamelijk in de voorlinie.

Op middel-lange termijn:
* Jeugdwerking op punt brengen
* Afwerking tribune & commerciële exploitatie (die ASV meer financiële slagkracht moet bieden)
* Aanhalen lokale bedrijven & creatie van positieve sfeer rond ASV
* Opstart/herstart sfeergroep supporters

Werk aan de winkel dus!

Zotskap

Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op wo jun 21, 2017 10:48 pm

Volledig akkoord.
Ook wacht ik met spanning het fiat van de bond af ivm de structuurswijziging van de club. Moest dit niet goedgekeurd zijn voor 21 juni ?.....

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op vr jun 23, 2017 12:14 am

Het is wel heel stil geworden , stilte voor de storm ?

Dirk

Aantal berichten : 523

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op vr jun 23, 2017 12:51 am

Dirk schreef:Het is wel heel stil geworden , stilte voor de storm ?

Kan me inbeelden dat dit te maken heeft met die financiële audit (resultaten eind juni) en de 'Ronde van Tormans'.
Eens duidelijkheid... zullen de handtekeninningen van de investeerders wel volgen zeker?

Moeten geen communicatie verwachten vooraleer alles helemaal rond is.
Allé, dat zou ik toch doen.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op vr jun 23, 2017 3:01 am

En.......op de Bond zijn ze nu met andere dingen bezig : postjes verdelen !

bleu

Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op vr jun 23, 2017 7:31 am

Alle schuld bij één persoon leggen is volgens mij toch wel wat kort door de bocht. Ik zou trouwens de boeken van andere clubs wel eens willen zien. Ik denk dat wij zeker geen alleenstaand geval zijn, integendeel. Al ben ik wel blij dat er terug een frisse wind waait op de Leunen. Hopelijk komt het snel in orde en kunnen we terug vooruit kijken.

geel4evah

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op vr jun 23, 2017 9:23 am

Backx kon bij jou niks verkeerd doen en nu ben je blij  met een frisse wind, vreemd.

defender

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zot 1981 op vr jun 23, 2017 11:32 pm

Fons Backs was de laatste maanden inderdaad wel wat de weg kwijtgeraakt en heeft ook wel grote fouten gemaakt waarvoor we nu de de gevolgen van moet dragen bij Geel maar we mogen ook niet de goede dingen vergeten die hij in het verleden voor onze club heeft gedaan en vooral vanwaar hij onze club heeft gebracht. Van een faiete club tot voor kort terug in 2de klas(die hervormingen en de verplichte degradatie naar de huidige superliga kun je hem ook niet verwijten, daarvoor moet bij de KBVB gaan klagen) Ik wil langs deze weg Fons bedanken voor zijn jarenlange inzet voor onze geliefde club en wens hem het allerbeste in zijn verdere toekomst. Wink

zot 1981

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op vr jun 23, 2017 11:45 pm

Sorry dat ik niet op alles negatief reageerde en ervan uitging dat mensen in het bestuur van een derdeklasseclub hun zakken willen vullen. Ik denk dat je zou verschieten, mocht je weten hoeveel tijd en geld Backx in de club gestoken heeft. Ik zeg niet dat hij geen fout heeft aan de schulden, maar hij is zeker niet de enige. Het feit dat een groot deel van de Geelse supporters afhaken na 2 nederlagen op rij en er aldus voor zorgen dat er een pak minder inkomsten waren, heeft hier mee toe bijgedragen.

geel4evah

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op za jun 24, 2017 12:31 am

geel4evah schreef:Sorry dat ik niet op alles negatief reageerde en ervan uitging dat mensen in het bestuur van een derdeklasseclub hun zakken willen vullen. Ik denk dat je zou verschieten, mocht je weten hoeveel tijd en geld Backx in de club gestoken heeft. Ik zeg niet dat hij geen fout heeft aan de schulden, maar hij is zeker niet de enige. Het feit dat een groot deel van de Geelse supporters afhaken na 2 nederlagen op rij en er aldus voor zorgen dat er een pak minder inkomsten waren, heeft hier mee toe bijgedragen.
Punt 1 , de vorige voorzitter is idd heel veel op de club geweest en met zaken bezig geweest , ik durf echter te betwisten dat hij er ZELF ten persoonlijke titel veel geld zou ingestoken hebben . Punt 2 de Geelse supporters zijn altijd fanatiek geweest , nu , 50 jaar geleden en dat zal zo over 50 j nog zijn dus het daar op steken vind ik vrij absurd . Het werkt alleen in Geel maar bij succes . Wanneer heb je veel volk op de leunen ? Als ze meedoen voor een top plek in het klassement . Het kan spoken op de leunen maar dan moet alles maar dan ook alles meezitten , je hebt tegen Standard gezien dat het voetbal wel degelijk kan leven in Geel .Als de deal met de Nederlanders rond geraakt ben ik er zeker van dat ons terug mooite tijden te wachten staan op de leunen . In het andere geval zal het roeien worden met de riemen die we hebben ( lees: vechten tegen het falliet van de club ) .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zot 1981 op za jun 24, 2017 8:17 am

Dirk schreef:
geel4evah schreef:Sorry dat ik niet op alles negatief reageerde en ervan uitging dat mensen in het bestuur van een derdeklasseclub hun zakken willen vullen. Ik denk dat je zou verschieten, mocht je weten hoeveel tijd en geld Backx in de club gestoken heeft. Ik zeg niet dat hij geen fout heeft aan de schulden, maar hij is zeker niet de enige. Het feit dat een groot deel van de Geelse supporters afhaken na 2 nederlagen op rij en er aldus voor zorgen dat er een pak minder inkomsten waren, heeft hier mee toe bijgedragen.
Punt 1 , de vorige voorzitter is idd heel veel op de club geweest en met zaken bezig geweest , ik durf echter te betwisten dat hij er ZELF ten persoonlijke titel veel geld zou ingestoken hebben . Punt 2 de Geelse supporters zijn altijd fanatiek geweest , nu , 50 jaar geleden en dat zal zo over 50 j nog zijn dus het daar op steken vind ik vrij absurd . Het werkt alleen in Geel maar bij succes . Wanneer heb je veel volk op de leunen ? Als ze meedoen voor een top plek in het klassement . Het kan spoken op de leunen maar dan moet alles maar dan ook alles meezitten , je hebt tegen Standard gezien dat het voetbal wel degelijk kan leven in Geel .Als de deal met de Nederlanders rond geraakt ben ik er zeker van dat ons terug mooite tijden te wachten staan op de leunen . In het andere geval zal het roeien worden met de riemen die we hebben ( lees: vechten tegen het falliet van de club ) .
Wij uit de kempen zijn inderdaad supporter van het succes net als alle Vlamingen trouwens,dat is een feit.Als die van over het kanaal volgend seizoen in 1B niet bovenaan spelen gaan daar ook veel supporters afhaken en moesten De Rode Duivels een slecht WK of kwalificatie voorronde spelen krijgt ge Het koning Boudewijnstadion ook niet meer uitverkocht.Wij Vlamingen zijn nu eenmaal supporter van het succes,dat is de vlaamse mentaliteit en de enige uitzonderingen zitten in de grootste stad van Vlaanderen Antwerpen, zie maar naar Antwerps FC en Beerschot dus zowel "geel4evah" als Dirk hebben beide ergens wel een punt.

zot 1981

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zot 1981 op za jun 24, 2017 8:45 am

geel4evah schreef:Alle schuld bij één persoon leggen is volgens mij toch wel wat kort door de bocht. Ik zou trouwens de boeken van andere clubs wel eens willen zien. Ik denk dat wij zeker geen alleenstaand geval zijn, integendeel. Al ben ik wel blij dat er terug een frisse wind waait op de Leunen. Hopelijk komt het snel in orde en kunnen we terug vooruit kijken.
Dat ze inderdaad eens de boekhoudingen bij de andere clubs gaan bekijken inplaats van enkel naar die van ons, zullen bij die andere clubs ook heel wat lijken uit de kast vallen dan en die van over het kanaal staan er financieel niet zoveel beter voor dan wij maar daar hoor je niet zoveel over in (anti-Geel)RTV.En maar spelers bijkopen ondertussen daar over het kanaal alsof er niets aan de hand is???Dat zaakje moet daar toch ook serieus stinken volgens mij. Neutral

zot 1981

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zot 1981 op za jun 24, 2017 8:54 am

yellow fan schreef:
Trippel schreef:
Dirk schreef: Al een geluk hebben we nog ene JT . Hopelijk lukt de deal met de Nederlanders , hij doet tenminste moeite om er nog iets van te maken .
Tormans wil zijn eigen investering veilig stellen. Niks meer en niks minder. In zijn plaats zou ik net hetzelfde doen. Wink

Dat onze toekomstige Nederlandse vrienden een (dikke)vinger in het beleid krijgen is ook niet meer dan logisch. MAAR, het blijven investeerders die op korte of middellange termijn rendement willen zien. Of ASV daar mee de vruchten zal van kan plukken in echter koffiedik kijken.

Er is geen alternatief ofwel mét Nederlandse inmenging of niets, m.a.w. boeken dicht.

Klopt helemaal!!!Zonder de Hollanders gaan we voor de 2de keer op rij op de fles en kunnen we op De Leunen naar matchen in provinciale gaan kijken. Dus wie onze club in zijn hart draagt: duim mee dat de deal in orde komt.

zot 1981

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  leonardo1965 op zo jun 25, 2017 6:59 pm

Ik heb zo mijn eigen gedacht over de gang van zaken bij ASV Geel. In eerdere reactie's heb ik reeds gezegd dat een club wordt opgebouwd bij de jeugd en ben dan ook blij dat Tormans eindelijk een degelijk plan heeft voor de jeugd en dat hij oplossingen zoekt voor de malaise die er in de club is(financieel). Nu kan je de supporters ook niet veel verwijten dat ze goed voetbal en verwachten dat Geel aan de kop wil spelen, ongeacht in welke reeks we ook zitten. Nu wat ik het bestuur wel kan verwijten is dat ze een stadion van 18.000 man willen neerzetten, terwijl er geen ploeg op het veld staat die kan meedingen voor de titel of promotie. Wat ik reeds in eerdere posts heb gezegd: dat stadion dossier is wat mij betreft een dubieus gedoe. Starten met bouwen, stil leggen, RUP laten aanpassen enz terwijl Mhr Backx een architectenbureau heeft?? Het verwondert mij dat niemand zich hier vragen bij stelt?? Nu dat stadion zal er komen, alleen zal de vraag zijn of dit voor ASV Geel zal zijn of voor een fusieploeg die uit noodzaak moet gevormd worden(faillissement). Trouwens toen we in 1ste klasse uitkwamen, kregen we het stadion van 10.000 nog niet eens uitverkocht, dus is de vraag wat we met een stadion van 18.000 zouden aanvangen. En we kunnen zeggen wat we willen, maar ik hoor Backx steeds zeggen: we geven geen euro uit die we niet hebben en nu blijkt er een put van 500.000e te zijn?? Budget overschat? Stadion overschat?? Nu als Mhr Backx zo als architectenbureau zou werken, dan heeft hij binnen de kortste keren geen werk meer. Ik hoop echt dat de overname door die NL in orde komt en dat er eindelijke realistische plannen op tafel komen voor onze club om de toekomst veilig te stellen. Dat is het minste wat wij als supporters verdienen.

leonardo1965

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-12-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op do jun 29, 2017 7:26 pm

Ben ik de enige bij wie het begint te kriebelen?
Morgen alweer de eerste oefenmatch. Benieuwd wie er op het scheidsrechtersblad zal staan..

De radiostilte bij ASV Geel doet me het beste hopen.
Betekent toch dat er géén lekken zijn (positief noch negatief) en dat de neuzen in dezelfde richting wijzen.

Misschien naïef, maar wat zou ik ons Verbroedering graag terug aan de top zien komen.

Komaan zotten! jocolor jocolor jocolor

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel sup op do jul 06, 2017 7:08 am

stilte voor de storm?

geel sup

Aantal berichten : 264

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel sup op za jul 08, 2017 2:05 am

nu wordt het wel belachelijk stil, is er dan echt geen nieuws

geel sup

Aantal berichten : 264

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op za jul 08, 2017 9:30 am

0-5 ... met amper een halve basisploeg , een hoop jongeren en enkele testers, niet verwonderlijk.De bezoekende doelman heeft drie keer de bal moeten pakken door...terugspeelballen...
Sportief zal er nog heel wat moeten veranderen want momenteel is dit een ramp .
Nu veertien dagen"rust" en dan de definitieve voorbereiding ; daartegen mag er eindelijk eens wat meer duidelijkheid komen wat men eigenlijk van plan is.
Er wordt zoveel verteld en gezeverd maar wat is er allemaal van waar ? Wat is de bedoeling/plannnen van de "Hollandse connectie" met de club?
Tormans beoogt aankomend seizoen top 4 en liefst zo vlug mogelijk naar 1B , dan zal er nog meer dan serieus moeten versterkt worden en geen klein beetje.

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op za jul 08, 2017 8:59 pm

Ik denk dat we de hoop die er was om het seizoen toch met enige ambitie te starten stilaan kunnen opbergen.
Ik kan het ergens hebben gemist, maar hoe zit het nu met die goedkeuring van de bond??? Ik vraag mij ook af waarom die Kroes precies in Geel wil investeren? Het zal zeker zo zijn dat dit mogelijk het laatste reddingsmiddel is om van ASV Geel terug een club te maken met ambitie. Maar bon, het fijne weten we er niet van, dus geven we maar het voordeel va de twijfel. Maar het begint wel serieus lang te duren voor er nog eens nieuws is. Misschien dat het plan om afbetalingen en omzetting naar sponsering van de schuldeisers toch niet zo vlot verloopt? Wie zal het zeggen???

zwitser

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op za jul 08, 2017 9:08 pm

yellow fan schreef:0-5 ... met amper een halve basisploeg , een hoop jongeren en enkele testers, niet verwonderlijk.De bezoekende doelman heeft drie keer de bal moeten pakken door...terugspeelballen...
Sportief zal er nog heel wat moeten veranderen want momenteel is dit een ramp .
Nu veertien dagen"rust" en dan de definitieve voorbereiding ; daartegen mag er eindelijk eens wat meer duidelijkheid komen wat men eigenlijk van plan is.
Er wordt zoveel verteld en gezeverd maar wat is er allemaal van waar ? Wat is de bedoeling/plannnen van de "Hollandse connectie" met de club?
Tormans beoogt aankomend seizoen top 4 en liefst zo vlug mogelijk naar 1B , dan zal er nog meer dan serieus moeten versterkt worden en geen klein beetje.
Wie weet zal het ooit nog lukken om te promoveren naar 1B, maar dan??? Begin er maar aan tegen al die overgenomen clubs waar miljoenen worden ingepomt. Ik denk dat ze in Westerlo het komende seizoen nog serieuse ogen gaan trekken van het niveau. Naar mijn mening moet een kempische fusie er zo snel mogelijk komen. De supporters van zowel Geel als Westerlo moeten dit een kans geven, en zouden hier mee moeten achter staan. Naar verloop van tijd gaan dat wennen en kunnen we beide door de zelfde deur. Ik denk dat dit de enigste overgebleven weg is om nog te durven dromen van 1A.

zwitser

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op za jul 08, 2017 10:16 pm

zwitser schreef:Ik denk dat we de hoop die er was om het seizoen toch met enige ambitie te starten stilaan kunnen opbergen.
Ik kan het ergens hebben gemist, maar hoe zit het nu met die goedkeuring van de bond??? Ik vraag mij ook af waarom die Kroes precies in Geel wil investeren? Het zal zeker zo zijn dat dit mogelijk het laatste reddingsmiddel is om van ASV Geel terug een club te maken met ambitie. Maar bon, het fijne weten we er niet van, dus geven we maar het voordeel va de twijfel. Maar het begint wel serieus lang te duren voor er nog eens nieuws is. Misschien dat het plan om afbetalingen en omzetting naar sponsering van de schuldeisers toch niet zo vlot verloopt? Wie zal het zeggen???

Kortom, nog heel veel onduidelijkheden, niet ideaal om aan klantenbinding te doen....

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op za jul 08, 2017 10:25 pm

Dat er niet gecommuniceerd word voor alles rond en getekend is vind ik niet meer dan normaal ... Er moet trouwens heel veel geregeld worden , we wachten op de goedkeuring van de bond . De vzw moet omgevormd worden tot een NV , de financiele toestand rond heel de club moet eerst opgeklaard worden voor de nieuwe eigenaars in de club willen stappen , sportief gezien is het momenteel een ramp maar dat kan heel snel veranderen van de moment dat de bond de goedkeuring geeft . Enfin de competitie begint over 8 weken , de tijd begint dus te dringen . Hopelijk weten we snel wanneer er die goedkeuring is van de bond . Volgens de voorzitter moeten we ons geen zorgen maken over de situatie , alles zal in de goede plooi vallen voor de start van de competitie met een vaste , versterkte en volwaardige kern die top 4 aan zal kunnen . Ik hoor het allemaal heel graag zeggen maar ik zal pas gerust zijn als de club offficieel communiceert .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  maxdehond op za jul 08, 2017 11:00 pm

Als de Jan zegt dat het in orde komt, zal het ook in orde komen!

maxdehond

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  guilliano op zo jul 09, 2017 9:04 pm

Ja jongens, sportief was het zaterdag een dikke 0,0.
We hebben geluk dat onze verdediging nog ongeveer hetzelfde is als vorig jaar. Maar ons middenveld en spit(sen), ze hebben niets maar dan ook niets laten zien Sad

De Pol, keeper, vond ik wel een sterke partij spelen. Alleen zijn uittrappen zijn een beetje zwak.
+ Christiaans, die liet zich ook niet doen en kwam enkele keren stevig in en probeerde de aanval te ondersteunen

De supporters waren ook heel stil. De enige die wat riep was Tormans zelf. Maar die kan zich beter wat rustig houden want als hij een hartstilstand krijgt, zijn we verder van huis Smile

We zien wel wat komt zeker? Tijd zal het uitwijzen.

guilliano

Aantal berichten : 71

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 18 van 21 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen