ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 19 van 23 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  bleu op ma jul 10, 2017 3:49 am

Volledig mee eens ! Heel zwak ! Gelukkig nu 14 dagen geen voetbal/training ...anders gaan ze nog supporters wegjagen ipv aantrekken ! Dringend nood aan info !!!!

bleu

Aantal berichten : 252
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma jul 10, 2017 8:04 am

bleu schreef:Volledig mee eens ! Heel zwak !  Gelukkig nu 14 dagen geen voetbal/training ...anders gaan ze nog supporters wegjagen ipv aantrekken ! Dringend nood aan info !!!!

Inderdaad ! Wat zijn/worden de plannen ?? Alles of....niks ??
Supporters zitten met heel veel twijfels en vragen....abonnement kopen of niet ???....

yellow fan

Aantal berichten : 752
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op di jul 11, 2017 11:00 pm

Via via vernomen dat de bond nog geen goedkeuring heeft gegeven.
De club zou ook omgevormd worden van vzw naar een nv.

Het zal allemaal net iets meer tijd vragen, maar het zal ook allemaal in orde komen.

Zotskap

Aantal berichten : 500
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  pinanti op di jul 11, 2017 11:56 pm

Zotskap schreef:Via via vernomen dat de bond nog geen goedkeuring heeft gegeven.
De club zou ook omgevormd worden van vzw naar een nv.

Het zal allemaal net iets meer tijd vragen, maar het zal ook allemaal in orde komen.

Idd, dit had ik ook opgevangen tijdens de match tegen STVV.
Mij lijkt het ook logisch dat een VZW zal moeten omgevormd worden naar bijvoorbeeld een NV of zo.
Als men naar een profclub wil toe werken dan zal er ook meer nodig zijn dan enkel de vrijwilligers om de club mee recht te houden.
Laat ons hopen dat alles in de goede plooi valt en dat we in de toekomst nog veel jaren plezier mogen beleven met het voetbal in Geel!

pinanti

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op wo jul 12, 2017 1:34 am

In ieder geval sportief nog héél veel werk aan de winkel! Met amper 11 spelers en een bende jonkies gaan we er niet komen! Nog zeker 5 tot 6 échte versterkingen nodig !

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op za jul 15, 2017 8:07 pm

Komt er nog iets ( nieuws, spelers,...) of gaan we er mee stoppen ?....

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op za jul 15, 2017 8:13 pm

yellow fan schreef:Komt er nog iets ( nieuws, spelers,...) of gaan we er mee stoppen ?....

Wat er ook komt... ik stop er nooit mee Wink
Allé, supporteren voor onze Zotten hé

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  binkie op zo jul 16, 2017 9:11 pm

Mijn geloof in een goede afloop is verdwenen. Het blijft angstvallig stil op de Leunen.
De supporters zullen zich dienen voor te bereiden op een zwaar en zeer moeilijk seizoen.
Zoals het er momenteel voorstaat zal het bijna onmogelijk worden om zich voor het volgende seizoen
nog in de super amateurliga te kunnen handhaven.
Als men de aanwinsten van andere clubs eens onder ogen neemt, dan is het quasi onmogelijk om met
deze beperkte kern zich te handhaven.
Wat nog af om een abonnement te nemen aangezien ASV nog steeds niet in orde is bij KBVB.
Hopelijk heb ik een foute inschatting gemaakt (????) maar de tijd begint wel te dringen.

binkie

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op zo jul 16, 2017 9:39 pm

Heb gisteren horen zeggen dat ze binnen 14 dagen ( misschien al vroeger ) nieuws verwachten . Dan zijn we al eind juli en begin september begint de competitie . Als we het met deze kern moeten doen zijn we ne vogel voor de kat en zal er heel weinig plezier te beleven zijn maar ik ga er nog steeds van uit dat het alsnog in orde komt alleen begint de tijd nu surrieus te dringen . Op de bond zijn ze niet van de snelste , dat weten we allemaal . Enfin het is wachten tot er nieuws uit de bus valt .Geduld is een schoon deugd zeggen ze .

Dirk

Aantal berichten : 529

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo jul 16, 2017 9:54 pm

Ik begrijp en deel ieders frustratie hier.

Elke dag de webpagina van ASV nakijken, de Facebook-pagina, Sport Regio van het Nieuwsblad, site van geelfm, zelfs RTV...
Ik kijk dan nog eens naar transfermarkt enz. En uiteraard dit onofficieel forum.

Allemaal voor iéts van informatie. Maar het is stil. Héél stil.
Op zich verandert dit niets aan de hele zaak. Maar ik heb liever géén communicatie, dan te snelle communicatie.
Heb geen zin in eerst een vreugdedansje en daarna collectief in de put te vallen.

Maar als de Jan zegt dat het in orde komt, dan komt het in orde. Dat moet.

Enkele weken terug al de werkpunten aangehaald. Denk niet dat deze veranderd zijn:

Op korte termijn:
* Wachten op officiële communicatie van de club over de Nederlandse investeerders en dus de goedkeuring van de KBVB.
(Schilder deze niet negatief af, Piet den Boer is een fervent supporter, René Klomp een ex-speler, en Alex Kroes heeft de noodzakelijke connecties in het milieu).
* Wachten op de resultaten van Tormans zijn ronde bij de schuldeisers
* Wachten op officiële communicatie van de club betreffende de omvorming van vzw naar nv.
* Eens financieel rustiger vaarwater, sportieve kern versterken, voornamelijk in de voorlinie.

Op middel-lange termijn:
* Jeugdwerking op punt brengen
* Afwerking tribune & commerciële exploitatie (die ASV meer financiële slagkracht moet bieden)
* Aanhalen lokale bedrijven & creatie van positieve sfeer rond ASV
* Opstart/herstart sfeergroep supporters

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op zo jul 16, 2017 11:27 pm

Feit is wel dat de meesten beginnen te vrezen voor een "slechte" afloop. De onderhandelingen duren nu al maanden en je hoort niks meer.
Sportief is het momenteel een ramp. Mensen kopen volgens mij geen abonnement zolang er nog zoveel onduidelijkheid is. Begrijpelijk.
Met amper 11 spelers en wat beloften (die dan spijtig genoeg niet het gewenste niveau halen) zijn we een vogel voor de kat.
Hopelijk komt er nu eens snel duidelijkheid wat men van zin is.

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma jul 17, 2017 12:02 am

yellow fan schreef:Feit is wel dat de meesten beginnen te vrezen voor een "slechte" afloop. De onderhandelingen duren nu al maanden en je hoort niks meer.
Sportief is het momenteel een ramp. Mensen kopen volgens mij geen abonnement zolang er nog zoveel onduidelijkheid is. Begrijpelijk.
Met amper 11 spelers en wat beloften (die dan spijtig genoeg niet het gewenste niveau halen) zijn we een vogel voor de kat.
Hopelijk komt er nu eens snel duidelijkheid wat men van zin is.

Ik heb mijn abonnement toch al trouw gaan halen hoor. Hoop dat iedereen dit doet, maar begrijp je standpunt helemaal.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op ma jul 17, 2017 4:59 am

Een dikke Porsche met NL-nummerplaat staat nog steeds heel wat uren op de Leunen, zodus ...
Blijkbaar wil de bond voorlopig nog niet meewerken (Wijnants ?) aan het project 'Tormans'.

chieva

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op ma jul 17, 2017 6:27 am

Begin ook stilaan te vrezen dat investeerders alleen geïnteresseerd zijn in het vastliggend goed van ASV.......en dat de voetbal maar bijzaak is !?!?

bleu

Aantal berichten : 252
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma jul 17, 2017 7:30 am

bleu schreef:Begin ook stilaan te vrezen dat investeerders alleen geïnteresseerd zijn in het vastliggend goed van ASV.......en dat de voetbal maar bijzaak is !?!?

Vraag is: wie kan er nog volgen in dit verhaal ?? Ik alvast niet momenteel...

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel sup op ma jul 17, 2017 7:38 am

tis gewoon belachelijk momenteel, totaal geen nieuws, een doorlichting begin juli ondertussen zijn we al......

Tormans een beetje nieuws zou wel deugd doen!!!!!!

Beseffen jullie dan niet hoe de supporters blijven afhaken op deze manier.......vorig jaar heb ik de club reeds losgelaten maar momenteel zegt me niets om maar naar één oefenmatch te gaan kijken en dat na 25 jaar op post te zijn geweest pffff

geel sup

Aantal berichten : 266

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op di jul 18, 2017 6:28 am

zwitser

Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op di jul 18, 2017 9:35 am

zwitser schreef:En we blijven maar in dezelfde vijver vissen.
http://www.gva.be/cnt/dmf20170717_02977072/commercieel-manager-wil-meer-beleving-voor-fans

Ija, welke sponsor of welke supporter (op een paar uitzonderingen na) is er op dit moment bereid om geld in ASV te steken ?
Er dient DRTNGEND met (goed) nieuws gekomen te worden, zoniet ...

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op wo jul 19, 2017 9:38 pm

Vroeg of laat zal de economische realiteit Geel en Westerlo weer bij elkaar brengen.
Om dan weer om dezelfde reden niet te fusioneren zeker...
Los daarvan... is er NIETS leuk aan deze onzekerheid. Mad

Sportief gezien is er nood aan extra spelers.

Lenaerts - Nelissen, Haagen, Vanaken, Hulsmans - Christiaens, Van den Ackerveken, Kerckhofs - Robin, Karadayi, Hoefnagels

En dan beloften die waarschijnlijk het verste staan:
Konneh, Vanderheiden, Jannes

Hoop dat we snel kunnen discussiëren over de ploeg in plaats van over de onzekere financiën.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op wo jul 19, 2017 10:45 pm

Intussen blijft het ongewoon kalm op de leunen . Niemand durft een woord te lossen over de toekomst van onze club . Einde juli zou toch alles in orde moeten zijn vind ik anders begin ik er voor te vrezen . Over 6 weken begint de competitie !!! De klok tikt verder ? Hopelijk komen ze binnenkort met nieuws .

Dirk

Aantal berichten : 529

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo jul 23, 2017 3:57 am

Morgen worden de trainingen hervat...
Zou er dan eindelijk wat nieuws te rapen vallen?

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  biebel op ma jul 24, 2017 1:22 am

Voorafgaand aan de oefenmatch van 1 augustus tegen Eindhoven, worden de sponsors, seathouders,... blijkbaar uitgenodigd voor een stand van zaken, planning voor de toekomst etc.

Los vh feit of daar überhaupt veel concreet nieuws te rapen zal zijn, vind ik het wel frappant dat de gewone trouwe supps niet uitgenodigd zouden worden.

Elke supp wil toch weten waar we aan toe zijn, en heeft mijns inziens dat recht ook?

Tenzij men nog met een briefing komt dat ook de gewone supps hiervoor uitgenodigd worden.

In elk geval: zonder sportieve versterkingen, zijn we een vogel voor de kat in deze reeks, minstens toch om enige ambitie te kunnen tonen.

Spannende, maar nu eerder zorgwekkende tijden momenteel mijn gedacht.

biebel

Aantal berichten : 221

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op ma jul 24, 2017 5:21 am

biebel schreef:Voorafgaand aan de oefenmatch van 1 augustus tegen Eindhoven, worden de sponsors, seathouders,... blijkbaar uitgenodigd voor een stand van zaken, planning voor de toekomst etc.

Los vh feit of daar überhaupt veel concreet nieuws te rapen zal zijn, vind ik het wel frappant dat de gewone trouwe supps niet uitgenodigd zouden worden.

Elke supp wil toch weten waar we aan toe zijn, en heeft mijns inziens dat recht ook?

Tenzij men nog met een briefing komt dat ook de gewone supps hiervoor uitgenodigd worden.

In elk geval: zonder sportieve versterkingen, zijn we een vogel voor de kat in deze reeks, minstens toch om enige ambitie te kunnen tonen.

Spannende, maar nu eerder zorgwekkende tijden momenteel mijn gedacht.

Dit lijkt mij ook eerder een slecht- dan een goednieuwsshow !

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op ma jul 24, 2017 7:25 am

Als het is om een obligatielening slijten in ruil voor drankjetons, dan moogde blij zijn dat de supporters niet zijn uitgenodigd

Welux1

Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Rechter op ma jul 24, 2017 7:58 am

Vandaag op de training; 13 veldspelers en 2 doelmannen.
Hulsmans, Lenaerts en Hoefnagels waren erbij... Haagen en Vanackerveken heb ik precies gemist.
Bij deze 13 een 5-tal eigen jeugdspelers...
Verder 1 kleine zwarte Engelstalige tester die niet echt veel bij te brengen had op de rechterflank...
Sportief nog heel veel werk! :-/

Rechter

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-06-17

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 19 van 23 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven