ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 21 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  Welux1 op do aug 03, 2017 12:10 am

Kan iemand mij eens uitleggen waarom het stadsbestuur zijn zegen moet geven over de oprichting van een NV ? Als ik een NV wil oprichten moet ik toch bij de Kamer van Koophandel zijn, en niet bij het stadsbestuur. Of wil men het te volstorten kapitaal bij de stad Geel gaan lenen (67500 euro voor een NV als ik me niet vergis ?) Intussen zal ik mijn warm botinnen al maar gaan terug zoeken en me opmaken voor een volgend seizoen van mijn favoriete club in een kil stadion zonder supporters, zeker ?

Welux1

Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op do aug 03, 2017 12:52 am

Welux1 schreef:Kan iemand mij eens uitleggen waarom het stadsbestuur zijn zegen moet geven over de oprichting van een NV ? Als ik een NV wil oprichten moet ik toch bij de Kamer van Koophandel zijn, en niet bij het stadsbestuur. Of wil men het te volstorten kapitaal bij de stad Geel gaan lenen (67500 euro voor een NV als ik me niet vergis ?) Intussen zal ik mijn warm botinnen al maar gaan terug zoeken en me opmaken voor een volgend seizoen van mijn favoriete club in een kil stadion zonder supporters, zeker ?
De gronden van de Leunen zijn eigendom van de stad en ik denk dat zelfs de vroegere grote staantribune stadseigendom is (?). Dit wordt/werd gefinancierd met belastinggeld en moet dus voor 'algemeen' belang dienen.

chieva

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op do aug 03, 2017 3:51 am

Idd. Stad Geel is nog steeds de grootste investeerder in deze(ASV) en vorige club(KFC). Wat mij betreft mag het stadsbestuur keiharde garanties eisen tov onze Nederlandse vrienden deze keer.

Trippel

Aantal berichten : 640
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op vr aug 04, 2017 10:21 am

In Dessel is men altijd bescheiden, is men nooit failliet gegaan en worden uitstekende resultaten behaald, hier is altijd "iets" aan de hand.....

defender

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  pikkel op vr aug 04, 2017 7:55 pm

Vooral triestig voor de mensen die daar geleverd en gewerkt hebben en misschien wel eens naar hun centen kunnen fluiten ....

pikkel

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op vr aug 04, 2017 8:42 pm

defender schreef:In Dessel is men altijd bescheiden, is men nooit failliet gegaan en worden uitstekende resultaten behaald, hier is altijd "iets" aan de hand.....

Teren op dit ogenblik op de centen van de bouwgronden, eens die er doorgejaagd zijn ...
Zullen weer mee aan kop spelen, maar zonder de mogelijkheid (licentievoorwaarden met o.a. 4000 zitplaatsen) om naar 1B te kunnen overgaan.

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op di aug 08, 2017 8:52 am

Tot nader order ben ik nog steeds positief gestemd.
Voornamelijk omdat Tormans serieus aan de kar sleurt, samen met Piet den Boer.
Dat is in het verleden door anderen wel anders geweest. Er is een plan, er is duidelijkheid, nu de puzzel correct leggen.

Ondertussen vordert augustus ook met rasse schreden... maar er zijn nog steeds 3 weken om spelers vast te leggen.
De clubs in de profreeksen zijn dan al enkele matchen ver, en er gaan daar zeker spelers zijn die speelminuten willen ipv steeds buiten de kern te vallen.
Opportuniteiten dienen zich nog aan. Kwestie van ze te vinden en te benutten.

Los daarvan vind ik dat we met de huidige ploeg toch nog steeds de bekerrondes moeten overleven.
Het zou voor de thuissupporter een fijne match kunnen opleveren in de 5e ronde thuis tegen een profteam.

Vanaf dit weekend kunnen we terug op voetbal focussen. Laat het bestuur haar werk in de luwte verderzetten.
Heb vertrouwen en sta achter onze Zotten!

Zotskap

Aantal berichten : 460

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op do aug 10, 2017 7:55 pm

De website-beheerder is blijkbaar ook met (grote) vakantie....

yellow fan

Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op do aug 10, 2017 10:12 pm

yellow fan schreef:De website-beheerder is blijkbaar ook met (grote) vakantie....

Hetzelfde met de officiële twitteraccount, https://twitter.com/ASVGeelOfficiel?lang=nl, die nog nooit gebruikt is.
Nochtans een prachtig middel om 'live' verslaggeving te doen. I.p.v. eerst te noteren en achteraf een verslag van de match op de site, rechtstreeks in te tikken door de verslaggever en te volgen via twitter. Zeer eenvoudig.
Neem maar eens een voorbeeld aan hoe de concurrentie, met + 6.500 volgers, dit middel gebruikt https://twitter.com/KVCWesterlo?lang=nl !

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op do aug 10, 2017 11:01 pm

chieva schreef:
yellow fan schreef:De website-beheerder is blijkbaar ook met (grote) vakantie....

Hetzelfde met de officiële twitteraccount, https://twitter.com/ASVGeelOfficiel?lang=nl, die nog nooit gebruikt is.
Nochtans een prachtig middel om 'live' verslaggeving te doen. I.p.v. eerst te noteren en achteraf een verslag van de match op de site, rechtstreeks in te tikken door de verslaggever en te volgen via twitter. Zeer eenvoudig.
Neem maar eens een voorbeeld aan hoe de concurrentie, met + 6.500 volgers, dit middel gebruikt https://twitter.com/KVCWesterlo?lang=nl !

ASV Geel en communicatie, het blijft een eeuwig mankement.

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op do aug 10, 2017 11:06 pm

yellow fan schreef:
chieva schreef:

En plots is er weer nieuws op de website.....

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op zo aug 13, 2017 7:14 pm

yellow fan schreef:
chieva schreef:

En zie, Twitter is ook weer actief -> Twitter ASV Geel. Prima !

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op zo aug 13, 2017 9:58 pm

Onder het motto 'u klaagt, wij draaien'

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Wat zal 2017-2018 op de Havermarkt brengen ...

Bericht  Welux1 op zo aug 20, 2017 6:41 am

"Het komende jaar zullen de Geelse politieke partijen zich meer en meer gaan profileren tegen de verkiezingen in oktober 2018. Flyerende hordes zullen door de straten struinen, de bekende affiches zullen weer uitgestald worden in de voortuintjes en doorgewinterde politici zal je nauwelijks kunnen ontlopen op evenementen of café. Verschillende politieke partijen hebben het startschot naar de verkiezingen al gegeven. In een derde deel van de politieke zomerreeks van het Nieuwsblad van Geel kijken we eens vooruit naar wat het komende jaar zal brengen ...
... Ook andere projecten kunnen aanleiding geven tot vragen. Zo denken we bijvoorbeeld aan de bouw van het complex naast het Leunenstadion dat al een tijdje stil ligt. Een vijftiental investeerders zag er wel graten in om daar, naast een nieuwe tribune, ook een hotel, een superette en serviceflats te bouwen. Hoe dat te combineren valt met de Geelse visie rond kernversterking was en blijft nog de vraag, zeker met een verkiezingsthema als leegstand lijkt dit een heikele kwestie. Het stadsbestuur liet ons hierover weten dat het ondertussen samen zit met Leunen Invest en samen bekijkt wat mogelijk en wenselijk is. Dat zou echter nog anderhalf jaar duren, waardoor het handig over de verkiezingen zal getild worden Tot dan zal het reeds gebouwde skelet waarschijnlijk blijven leegstaan. Ook het feit dat ASV Geel financieel in geen goede papieren zit, zoals bleek na het opstappen van voorzitter Fons Backx zal de zaak ongetwijfeld geen goed doen."
Bron : Nieuwsblad van Geel 18 augustus 2017.

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma aug 21, 2017 8:44 am

Welux1 schreef:"Het komende jaar zullen de Geelse politieke partijen zich meer en meer gaan profileren tegen de verkiezingen in oktober 2018. Flyerende hordes zullen door de straten struinen, de bekende affiches zullen weer uitgestald worden in de voortuintjes en doorgewinterde politici zal je nauwelijks kunnen ontlopen op evenementen of café. Verschillende politieke partijen hebben het startschot naar de verkiezingen al gegeven. In een derde deel van de politieke zomerreeks van het Nieuwsblad van Geel kijken we eens vooruit naar wat het komende jaar zal brengen ...
... Ook andere projecten kunnen aanleiding geven tot vragen. Zo denken we bijvoorbeeld aan de bouw van het complex naast het Leunenstadion dat al een tijdje stil ligt. Een vijftiental investeerders zag er wel graten in om daar, naast een nieuwe tribune, ook een hotel, een superette en serviceflats te bouwen. Hoe dat te combineren valt met de Geelse visie rond kernversterking was en blijft nog de vraag, zeker met een verkiezingsthema als leegstand lijkt dit een heikele kwestie. Het stadsbestuur liet ons hierover weten dat het ondertussen samen zit met Leunen Invest en samen bekijkt wat mogelijk en wenselijk is. Dat zou echter nog anderhalf jaar duren, waardoor het handig over de verkiezingen zal getild worden Tot dan zal het reeds gebouwde skelet waarschijnlijk blijven leegstaan. Ook het feit dat ASV Geel financieel in geen goede papieren zit, zoals bleek na het opstappen van voorzitter Fons Backx zal de zaak ongetwijfeld geen goed doen."
Bron : Nieuwsblad van Geel 18 augustus 2017.

Ik hoop/denk dat de journalisthier zijn eigen gedacht neerschrijft, eerder dan de realiteit.
Lijkt me eerder een opiniestuk om de politiek te sturen.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op wo sep 06, 2017 5:50 am

Beste supporter,
Hierbij willen wij u namens Allemaal Samen Verbroedering Geel a.s. vrijdag 8 september om 18.30 h in het stadion uitnodigen voor een stand van zaken en een toelichting geven over de toekomstplannen van ASV Geel.
Wij hebben uw steun en vertrouwen nodig om van ASV Geel een gezonde en goede club te maken voor iedereen.
Allen samen.
Namens het bestuur

defender

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op wo sep 06, 2017 8:12 pm

Ben eens benieuwd. Heel goei nieuws zal het wel nie zijn, maar ze communiceren dan toch al.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op wo sep 06, 2017 9:40 pm

Ik ga er spijtig genoeg niet kunnen bijzijn op deze bijeenkomst , maar ga toch mijn boodschap ( aan bestuur en nieuw beleid) hier neerpennen . Boodschap die zeker ook gedragen wordt door de nog bestaande , vaste supporters , maar ook door de velen die afhaakten... :

- wat de ASV-supporter het meest pijn doet is dat het voetbal en de supporters ( bij wat toch een voetbalclub heet) op de 2de of 3de plaats lijken te komen . Alle aandacht ging eerst naar de uitbreiding van het terrein , de investering in gebouwen ( via investgroep) en lijkt nu ook te gaan naar de ' business ' rond het voetbal , zoals business-diners en verfraaiing van het interieur .
Supporters worden daarenboven het laatst ingelicht/uitgenodigd.....

- wat het sportieve betreft : ALS we een degelijke ploeg ( met aub enkele extra spitsen) zouden hebben, zal zeker het volk terugkomen naar de Leunen . 2000 à 3000 mensen voor een thuismatch zullen vanzelf deze spelers terugbetalen . Het sportieve beleid lijkt me dan ook heel kortzichtig ( als er al sprake is van sportief beleid...)

Echt , ... het doet me (ons) pijn .

bleu

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op do sep 07, 2017 12:35 am

Beste supporter,

Vrijdag 8-9-2017 om 18u30 wordt niet alleen info gegeven over de toekomstplannen van ASV Geel.

De Yellow VIP Lounge wordt in première aan jullie voorgesteld.

Reden genoeg om vrijdagavond al af te zakken naar de Leunen.

Afspraak hoofdingang De Leunen.

Allemaal Samen.

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op do sep 07, 2017 4:17 am

Blijkbaar een totaal andere (nodige en dringende) aanpak.
Een eerste stap om ASV terug de club te laten worden die het destijds was onder Verbroedering Geel.
Doe zo verder, maak er een familiale club van en de aanhang zal terug groeien !

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op do sep 07, 2017 7:24 am

Als nu dat stadsbestuur ook eens wat zou meewerken, had men nog veel verder gestaan ....of hadden die het te druk met de bouw van een nieuwe grote moskee ?......

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  plek74 op do sep 07, 2017 7:58 am

Alle schuld op het stadsbestuur steken is er een beetje over.
De vergunningen waren nog niet helemaal in orde, aannemer is zelfs even gestopt omdat hij geen centen zag.
Op RTV verkondigen dat je een stadion gaat zetten van 16000 man, en op het einde van het seizoen gaan bedelen bij de supporters voor geld.
Echt goed kom je zo niet over.
Gelukkig is Tormans terug aan het roer en heb ik toch terug een beetje hoop dat alles in orde komt!

plek74

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op do sep 07, 2017 8:55 pm

Het stadsbestuur kan niet oneindig blijven bijspringen. Het heeft het trouwens al meermaals gedaan in het verleden. Het is belastinggeld van iedere Gelenaar. Niet alleen van Tormans en de nog geen 1000 man die naast het terrein staan.

Trippel

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op do sep 07, 2017 9:54 pm

Trippel schreef:Het stadsbestuur kan niet oneindig blijven bijspringen. Het heeft het trouwens al meermaals gedaan in het verleden. Het is belastinggeld van iedere Gelenaar. Niet alleen van Tormans en de nog geen 1000 man die naast het terrein staan.

Mijn (ons) belastingsgeld gaat ook naar ieder jaar wederkerende evenementen, die mij en vele anderen ook geen bal interesseren en die ook al veel geld gekost hebben.
Tormans wil het op een correcte manier spelen maar blijkbaar zijn er weer die wat stemmen willen halen de volgende verkiezingen. Het zou wel eens kunnen tegenvallen voor sommigen.
We kunnen misschien al beginnen sparen voor de nieuwe moskee of wie zal dat betalen ?

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op do sep 07, 2017 10:53 pm

ASV (KFC) heeft zijn deel gehad. SAV, Beekhoek, Zammel eveneens. Punt - Larum is nu aan de beurt. Alberta wil ook graag een deeltje van de koek. Er is een nieuwe sporthal gebouwd, een nieuw zwembad. Nu een nieuwe Moskee. Iedereen komt aan de beurt of is het al geweest. Eeuwig Sinterklaas blijven spelen voor 1 partij kan niet blijven duren.

Trippel

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 21 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen