ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 22 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  zwitser op do sep 07, 2017 11:06 pm

Trippel schreef:Het stadsbestuur kan niet oneindig blijven bijspringen. Het heeft het trouwens al meermaals gedaan in het verleden. Het is belastinggeld van iedere Gelenaar. Niet alleen van Tormans en de nog geen 1000 man die naast het terrein staan.
Ik vind het een grotere zonde dat het belastinggeld van iedere Gelenaar naar een ondergrondse parking gaat waar echt niemand wat aan heeft. U weet ook dat Verbroedering Geel ooit een club was waar enorm veel volk op afkwam, zeker wanneer het goed draaide. Duizenden Gelenaars houden hier nog mooie herinneringen aan over. Als het stadsbestuur nu even zou meewerken kan ASV Geel op (korte) termijn terug een plaats worden waar duizenden Gelenaars naar toe gaan en zich er amuseren. Het belastinggeld zal nu eenmaal nooit voor iedere Gelenaar op een correcte manier worden ingevuld. Als ASV Geel terug successen zal boeken gaat het stad hiermee de vruchten van plukken. En vergeet ook de honderden jeugdspelertjes niet!!!

zwitser

Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op do sep 07, 2017 11:08 pm

yellow fan schreef:
Trippel schreef:Het stadsbestuur kan niet oneindig blijven bijspringen. Het heeft het trouwens al meermaals gedaan in het verleden. Het is belastinggeld van iedere Gelenaar. Niet alleen van Tormans en de nog geen 1000 man die naast het terrein staan.

Mijn (ons) belastingsgeld gaat ook naar ieder jaar wederkerende evenementen, die mij en vele anderen ook geen bal interesseren en die ook al veel geld gekost hebben.
Tormans wil het op een correcte manier spelen maar blijkbaar zijn er weer die wat stemmen willen halen de volgende verkiezingen. Het zou wel eens kunnen tegenvallen voor sommigen.
We kunnen misschien al beginnen sparen voor de nieuwe moskee of wie zal dat betalen ?

Mooi verwoord Yellow fan, ben het er volledig mee eens!

zwitser

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op do sep 07, 2017 11:13 pm

Trippel schreef:ASV (KFC) heeft zijn deel gehad. SAV, Beekhoek, Zammel eveneens. Punt - Larum is nu aan de beurt. Alberta wil ook graag een deeltje van de koek. Er is een nieuwe sporthal gebouwd, een nieuw zwembad. Nu een nieuwe Moskee. Iedereen komt aan de beurt of is het al geweest. Eeuwig Sinterklaas blijven spelen voor 1 partij kan niet blijven duren.
Overdrijf anders. Bon, veel plezier in uwe moskee!

zwitser

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op do sep 07, 2017 11:29 pm

Trippel schreef:ASV (KFC) heeft zijn deel gehad. SAV, Beekhoek, Zammel eveneens. Punt - Larum is nu aan de beurt. Alberta wil ook graag een deeltje van de koek. Er is een nieuwe sporthal gebouwd, een nieuw zwembad. Nu een nieuwe Moskee. Iedereen komt aan de beurt of is het al geweest. Eeuwig Sinterklaas blijven spelen voor 1 partij kan niet blijven duren.
De stad stelt grond ter beschikking, voor de rest moeten de verenigingen het zelf allemaal bekostigen.

protput

Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op do sep 07, 2017 11:40 pm

Klopt. Maar wie zorgt en betaald voor de onteigening van die gronden?

Trippel

Aantal berichten : 634
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op do sep 07, 2017 11:46 pm

Nogmaals, Tormans wil dit op een correcte manier oplossen. De huidige staantribune o.a. wil hij overnemen zodat dat geld al terug in de stadskas vloeit. Dat zal je van onze moskee met verdieping en minaret niet kunnen zeggen.Het nodige PRIVE KAPITAAL is voorhanden om aan ASV Geel een hele mooie toekomst te bieden, de club op een hoger niveau te brengen en alzo een mooi uithangbord te zijn voor de stad. Doch een paar "steenezels" blokkeren alles en spelen met de toekomst van de club, supporters en vooral de vele jeugdspelers die de club rijk is...
Afspraak volgend jaar in het stemhokje.

Laatst aangepast door yellow fan op vr sep 08, 2017 3:33 am; in totaal 1 keer bewerkt

yellow fan

Aantal berichten : 737
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op vr sep 08, 2017 1:35 am

Wie o wie brengt er straks hier even verslag uit? Ik zit nog in het buitenland No

Zotskap

Aantal berichten : 431
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op vr sep 08, 2017 10:34 pm

Zotskap schreef:Wie o wie brengt er straks hier even verslag uit? Ik zit nog in het buitenland No

Niet veel nieuws. Onderhandelingen met de stad Geel lopen nog steeds. Den Boer hoopt op een compromis, zoniet zijn de Nederlanders terug weg. Voorts weinig concreets. Alles hangt af van die onderhandelingen. Sportief wordt het een overgangsseizoen.

geel4evah

Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op vr sep 08, 2017 11:22 pm

geel4evah schreef:
Zotskap schreef:Wie o wie brengt er straks hier even verslag uit? Ik zit nog in het buitenland No

Niet veel nieuws. Onderhandelingen met de stad Geel lopen nog steeds. Den Boer hoopt op een compromis, zoniet zijn de Nederlanders terug weg. Voorts weinig concreets. Alles hangt af van die onderhandelingen. Sportief wordt het een overgangsseizoen.

Enerzijds, anderzijds ... dat komt er van.en kan er niet mee vooruit.

chieva

Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op za sep 09, 2017 2:30 am

geel4evah schreef:

Hopen op een compromis? Blijft veel te lang aanslepen, mijn gedacht. Dat de club vooruit wil hebben ze al laten blijken, hopelijk gaat het stadsbestuur eindelijk ook mee in het verhaal, of het kan wel eens einde verhaal zijn.
Al vind ik persoonlijk dat de beste oplossing nog altijd een fusie is met Westerlo. Eerste ploeg op de leunen en in Westerlo een jeugdwerking uitbouwen om U tegen te zeggen(eventueel in samenwerking met sporta). Ik denk dat alle partijen dringend moeten beseffen dat er weinig andere alternatieve overblijven.

protput

Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 22 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen