ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 26 van 29 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  bigtrunk op di jan 09, 2018 3:32 am

kwit schreef:Die 650.000 heb ik wel degelijk van Tormans zelf gehoord.
Backx heeft de schulden altijd lager voorgesteld dan ze zijn en zijn boeking en begroting hadden blijkbaar ook redelijk wat gaten. Hierdoor zijn de nieuwe investeerders voor een onaangename verrassing komen te staan en hebben ze nu dus nog een partner nodig hebben om niet alleen de put te vullen, maar ook degelijk naar de toekomst te kijken.

650.000,- euro. Dat zijn de 25 miljoen oude belgische franken die de door velen hier verguisde Vic Keersmaeckers in de club pompte, niet eenmalig maar jaar in jaar uit. Dat is wat je noemt een echte zot... Een Geelse zot, met een warm hart voor de club. En draai het zoals je wil, de enige preses in al die jaren, die ons, supporters, echt voetbalplezier heeft bezorgd...

Dat zij die beweren ook een Geels hart te hebben, zich nu maar eens van hun beste kant laten zien...
bigtrunk

Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op di jan 09, 2018 4:46 am

Backx heeft de schulden altijd lager voorgesteld dan ze zijn en zijn boeking en begroting hadden blijkbaar ook redelijk wat gaten. Hierdoor zijn de nieuwe investeerders voor een onaangename verrassing komen te staan en hebben ze nu dus nog een partner nodig hebben om niet alleen de put te vullen, maar ook degelijk naar de toekomst te kijken.

Hoewel het niet goed uitziet, kwam Jan me toch zeer strijdvaardig over. Er zou concrete interesse zijn van een vierde investeerder, maar die wil natuurlijk duidelijkheid nu.

D-day is voorlopig uitgesteld met een week dus.

Een grote puinhoop achterlaten, nogmaals, en Tormans en co moeten het maar weer eens oplossen.

yellow fan

Aantal berichten : 770
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op di jan 09, 2018 5:26 am

bigtrunk schreef:

650.000,- euro. Dat zijn de 25 miljoen oude belgische franken die de door velen hier verguisde Vic Keersmaeckers in de club pompte, niet eenmalig maar jaar in jaar uit. Dat is wat je noemt een echte zot... Een Geelse zot, met een warm hart voor de club. En draai het zoals je wil, de enige preses in al die jaren, die ons, supporters, echt voetbalplezier heeft bezorgd...

Dat zij die beweren ook een Geels hart te hebben, zich nu maar eens van hun beste kant laten zien...
U bejubeld hier een persoon die ondanks zijn, volgens U, aanzienlijke jaarlijkse bijdrage toch een schuldenput van 3 miljoen € heeft achtergelaten en betrokken is geweest bij een omkoopschandaal. Suspect

Trippel

Aantal berichten : 662
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op di jan 09, 2018 6:45 am

Daar zijn ze weer die van RTV...: "...de toekomst van ASV hangt aan een zijden draadje " .
Luisteren die niet naar wat wordt gezegd ? Kunnen/willen die niet neutraal zijn ? Of/en hebben ze geen capabele reporters ?!?!?!

bleu

Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op di jan 09, 2018 7:26 am

Als het over Westel gaat, is het heel wat anders. Dit weekend kregen die van Roddel & Tijd Verspilling er in een keer 3 punten bij zodat ze ocharme niet alleen laatste zouden staan. Enfin, iets anders : enige speculaties over die mysterieuze nieuwe investeerder ? Ik gok op Vic Swerts van Soudal ...

Welux1

Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op di jan 09, 2018 7:38 am

Dat zou zeeer goed nieuws zijn . Is ook voor een groter (fusie) project lijkt me ....en heeft een 'bredere' visie .
Hoop doet leven, toch ?!?!

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op di jan 09, 2018 8:01 am

Dus als ik het goed voor heb is dit het voorstel om de club te redden : de 3 Nederlandse investeerders gaan elk 100.000 € op tafel leggen en ook de voorzitter zal er 100.000 EURO insteken en een geheime geldschieter die maar liefst er 250.000 € wil investeren , wie die geheime geldschieter is weten we niet . Speculeren heeft dan ook geen zin . We zullen het wel zien als er een akkoord uit de bus komt . Binnen een week zullen we meer weten want vanaf 17 januari zijn de spelers vrij omdat ze 3 maanden niet betaald zijn . Nog een rand opmerking in verband met RTV , intussen weten we allemaal dat RTV anti Geel is . Je kan over hetzelfde onderwerp een zeer negatief verslag maken maar je kan er ook iets positief van maken . Als het over Westerlo , Lierse of KVM gaat is RTV altijd positief gezind , als rtv een reportage maakt over Geel is het altijd negatief . Niks nieuws , dit is al 20 jaar zo .

Dirk

Aantal berichten : 537

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op di jan 09, 2018 8:05 am

bleu schreef:Daar zijn ze weer die van RTV...: "...de toekomst van ASV hangt aan een zijden draadje " .
Luisteren die niet naar wat wordt gezegd ?  Kunnen/willen die niet neutraal zijn ? Of/en hebben ze geen capabele reporters ?!?!?!

Nee, die kennen alleen Duffel en Lierse.
Vroegen indertijd een bepaalde som geld om een verslag van een wedstrijd op hun zender te brengen.
Geel bedankte hiervoor en sindsdien niks dan negatiefs schrijven over de club, liefst zo breed mogelijk uitgesmeerd.
Buitenstampen die sussen als ze daar moet hun camera en micro aankomen !

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op di jan 09, 2018 9:27 am

Dirk schreef:Dus als ik het goed voor heb is dit het voorstel om de club te redden : de 3 Nederlandse investeerders  gaan elk 100.000 € op tafel leggen en ook de voorzitter zal er 100.000 EURO insteken en een geheime geldschieter die maar liefst er 250.000 € wil investeren , wie die geheime geldschieter is weten we niet . Speculeren heeft dan ook geen zin . We zullen het wel zien als er een akkoord uit de bus komt . Binnen een week zullen we meer weten want vanaf 17 januari zijn de spelers vrij omdat ze 3 maanden niet betaald zijn . Nog een rand opmerking in verband met RTV , intussen weten we allemaal dat RTV anti Geel is . Je kan over hetzelfde onderwerp een zeer negatief verslag maken maar je kan er ook iets positief van maken . Als het over Westerlo , Lierse of KVM gaat is RTV altijd positief gezind , als rtv een reportage maakt over Geel is het altijd negatief . Niks nieuws , dit is al 20  jaar zo .

http://rtv.be/artikels/nog-geen-beslissing-over-toekomst-asv-geel-a48733

Jan Tormans aan het woord. 650.000€ is idd de nodige investering.
Vor één keer zou ik toch maar de reportage eens bekijken.

Zotskap

Aantal berichten : 528

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bigtrunk op di jan 09, 2018 10:37 pm

Trippel schreef:
bigtrunk schreef:

U bejubeld hier een persoon die ondanks zijn, volgens U, aanzienlijke jaarlijkse bijdrage toch een schuldenput van 3 miljoen € heeft achtergelaten en betrokken is geweest bij een omkoopschandaal. Suspect

De periode onder Keersmaeckers laat mij als supporter de beste herinneringen van Verbroedering na, en dan spreek ik niet enkel ten tijde promotie eerste klasse. Keersmaeckers STAK ieder jaar 25 miljoen oude belgische franken in de club. Ieder jaar herhaalde hij dat dit niet eindig was en dat anderen ook moesten opstaan. Tevergeefs. Keersmaeckers haalde spelers binnen en gaf ze er nog een job in zijn bedrijf bovenop, zodat ze dit konden combineren met het voetbal bij Verbroedering. Zeg mij, wie doet beter? De schuldenberg anno 2008 waar jij over spreekt, uit wat bestond dat? Grotendeels kost stadion. Mensen vergeten snel...
Wie heeft er na de periode Keersmaeckers zijn portefeuille nog eens deftig opengedaan? Allen veel beloven en weinig geven. Wat wil je, wij zijn toch de Geelse zotten...

Ofwel staan zij die ook beweren een hart voor de club te hebben nu recht. Geen loze beloftes, maar met open portefeuilles... Anders boeken toe. En eerlijk? Ik zou het zelf niet doen.

Want de tijd is rijp voor een fusie. Ik denk dat het merendeel van onze supportersclan zich hiervoor beetje bij beetje aan het openstellen is. Ook ik walg ervan dat we met die van over het kanaal zouden samensmelten. Maar we moeten onze fierheid van ons af schudden. Ofwel blijven we een regionale amateurclub in Geel, ofwel een profclub van de Kempen. De huidige supportersaantallen in Geel staven overduidelijk de noodzaak naar dit laatste. Zoals we nu "boeren" kan het niet meer.

Wat betreft Keersmaeckers & de schulden, misschien volgend artikel nog eens lezen...

http://www.hbvl.be/cnt/oid34988/archief-vic-keersmaekers-neemt-ontslag-als-voorzitter-van-geel
bigtrunk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op wo jan 10, 2018 1:31 am

Wat mij betreft is deze week hét keerpunt in de geschiedenis van ASV Geel.
Als Tormans dit rond krijgt, dan mag je hem in het rijtje van Vic Keersmaeckers zetten.

Ik schat de kansen 51/49, want had het écht onmogelijk geweest, dan was er vorige maandag beslist om de stekker eruit te trekken. Niet om een beetje tijd te kopen.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  binkie op wo jan 10, 2018 2:25 am

Zotskap schreef:Wat mij betreft is deze week hét keerpunt in de geschiedenis van ASV Geel.
Als Tormans dit rond krijgt, dan mag je hem in het rijtje van Vic Keersmaeckers zetten.

Ik schat de kansen 51/49, want had het écht onmogelijk geweest, dan was er vorige maandag beslist om de stekker eruit te trekken. Niet om een beetje tijd te kopen.

U geeft wel echt niet veel voor de kans op slagen.
Laten we hopen dat de stekker er niet uitgetrokken wordt.
We hebben met ASV, vroeger Verbroedering al veel meegemaakt. Laat hopen op een gunstige afloop.
Met veel nostalgie denk ik terug aan de eerste avondwedstrijd op de DR. Van de Perrelaan.
Tegenstander van toen was Patro Eisden - uitslag 5 - 2 .
Pure nostalgie en dit zal niet wederkeren naar de Leunen, hier is de beleving niet zo fel als destijds.
Maar we houden fingers crossed en hopen maar.

binkie

Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op wo jan 10, 2018 2:33 am

binkie schreef:
Zotskap schreef:Wat mij betreft is deze week hét keerpunt in de geschiedenis van ASV Geel.

U  Very Happy   geeft wel echt niet veel voor de kans op slagen.
Laten we hopen dat de stekker er niet uitgetrokken wordt.
We hebben met ASV, vroeger Verbroedering al veel meegemaakt. Laat hopen op een gunstige afloop.
Met veel nostalgie denk ik terug aan de eerste avondwedstrijd op de DR. Van de Perrelaan.
Tegenstander van toen was Patro Eisden - uitslag 5 - 2 .
Pure nostalgie en dit zal niet wederkeren naar de Leunen, hier is de beleving niet zo fel als destijds.
Maar we houden fingers crossed en hopen maar.

Ik probeer vooral mezelf te beschermen tegen overdreven positivisme.
Hou me vast aan onze voorzitter Tormans. Die heeft altijd stellig beweerd dat het in orde komt... Ik geloof niet dat er iemand meer hoopt dat het allemaal in orde komt dan ik.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op wo jan 10, 2018 5:30 am

Diezelfde Tormans die hier door sommigen afgekraakt wordt tot in de grond...iemand die er alles voor doet (met enkele anderen) om de club hopelijk levendig te houden.
Zonder hem kon je patatten gaan planten op de Leunen.

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  latho op wo jan 10, 2018 7:36 am

Ik zie Geel een reeks zakken, zodat de investeerders hun geld kunnen gebruiken voor de toekomst en niet voor een berg schulden van een ander.
Ik hoor ook de namen van Van Lommel en Piet Den Boer vallen...

Uiteindelijk mag je er nog zoveel scheld in steken dat je wil, als de visie niet gaat veranderen sta je over 5 jaar terug in deze situatie met fusie of zonder fusie...

Stop met die hoogheidswaanzin, en probeer een gezonde club te worden ipv zo snel mogelijk naar 1b te willen gaan.
Stop met belachelijke contracten te geven en steek dat geld in de jeugd.
Wat zijn we met een stadion van 16000 plaatsen als er maar 1000 zitten.

Op dat gebied gaat dessel eigenlijk veel verstandiger op.
De ambitie dat hier te veel is, is er in Dessel te weinig.
Zit je dan nog enkele jaren in 1ste amateur, dan is dat maar zo. Maar ik ben er zeker van als je dan uiteindelijk sterker terug komt.

Buiten Genk zijn er nog maar weinig succesvolle fusies geweest. Ik ben volledig tegen een fusie, dan zou de doodsteek worden volgens mij.

Dan zie ik liever een echte Geelse club, met een top jeugdwerking, waar regelmatig enkele spelers van in het eerste elftal komen en liefst met spelers uit de regio.
Uiteindelijk kan je dan misschien gezond een stap richting profvoetbal zetten

latho

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 16-11-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  latho op wo jan 10, 2018 7:46 am

Misschien kunnen de sfeermakers ook eens een poging ondernemen om jongens van vroeger terug er bij te krijgen.
Dat die spionkop terug groter zou worden en er meer beleving is, ga je toch al sneller en makkelijker wat mensen kunnen overtuigen om te komen kijken.

Hoeveel mensen/jeugd uit Geel zitten er niet wekelijks op Antwerp,Brugge,Standard of Anderlecht...
Laat de club eventueel gratis tickets uitdelen aan scholen. Organiseer een happy hour,...
Dat ze eerst naar de leunen komen en daarna op café gaan.

Geel heeft nog altijd potentieel, in 2de klasse zat er ook altijd redelijk wat volk. Toen speelde we ook tegen clubs als Aalst, patro,Lommel, Dessel,...

latho

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op wo jan 10, 2018 7:53 am

Vandaag wordt in hBvL ingegaan op de financiële problemen bij reeksgenoot ASV Geel en laat men Sam Vanaken, een bekende naam in het Lommelse voetbalhuishouden, aan het woord. De krant bericht van een schuldenberg van 650.000 euro. Eerdere berichten spraken van een put van 400.000 euro, waarvan 200.000 zou zijn weggewerkt.

“Maandagavond is op een bestuursvergadering gevraagd om meer tijd. (zucht) Vanuit de spelersgroep wensen we graag een woordje uitleg. Dit is een verre van een plezante situatie. We horen constant negatieve signalen rondom het voortbestaan van de club. Zware woorden als een faillissement en vereffening vallen dagelijks te lezen.”, steekt de 26-jarige centrale verdediger van wal.

Vooral de achterstallige betalingen zijn de Lommelaar een doorn in het oog: “Vanaf oktober is de spelersgroep niet meer betaald geweest. Het spreekt voor zich dat er de nodige frustratie heerst tijdens de trainingen, want niemand wacht graag op zijn geld. We willen vanuit de spelersgroep graag een signaal geven, maar hoe is nog niet besproken.”

Over de komende uitwedstrijd van aanstaande zondag tegen Berchem Sport zegt Vanaken: “Die gaat voorlopig door. Iedereen daagt op voor de wekelijkse trainingen, dus de goesting is nog altijd aanwezig.”

Als jeugdspeler maakte Sam Vanaken al de vereffening mee van het toenmalige KFC Lommelse SK: “Toen was ik 13 jaar en bleek de schuldenberg uiteindelijk veel te groot. Deze vervelende situatie heb ik dus al eens in mijn carrière meegemaakt. Hopelijk blijft het ook bij die ene keer.

De spelers van ASV Geel vragen alleszins meer duidelijkheid tegen volgende week woensdag, vanaf die dag zijn ze drie maanden niet meer betaald en mogen ze transfervrij de club verlaten.

Bron : www.gestelsedijk.be

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  loco op wo jan 10, 2018 8:30 am

latho schreef:Misschien kunnen de sfeermakers ook eens een poging ondernemen om jongens van vroeger terug er bij te krijgen.
Dat die spionkop terug groter zou worden en er meer beleving is, ga je toch al sneller en makkelijker wat mensen kunnen overtuigen om te komen kijken.

Hoeveel mensen/jeugd uit Geel zitten er niet wekelijks op Antwerp,Brugge,Standard of Anderlecht...
Laat de club eventueel gratis tickets uitdelen aan scholen. Organiseer een happy hour,...
Dat ze eerst naar de leunen komen en daarna op café gaan.

Geel heeft nog altijd potentieel, in 2de klasse zat er ook altijd redelijk wat volk. Toen speelde we ook tegen clubs als Aalst, patro,Lommel, Dessel,...

geloof het maar gerust wij hebben al meerdere malen geprobeerd om terug meer sfeervolk in het stadion te krijgen.
maar zoals je zelf zegt zijn er velen die naar antwerp brugge...... gaan zien.
Het idee van de tickets zijn wij zelf al 3 jaar aan het voorstellen aan de club zonder enig resultaat.
Wij hebben zelf al meerdere malen voorgesteld dat WIJ ZELF naar de scholen willen gaan voor tickets uit te delen of acties als 1 betalen 1 gratis of studenten aan 5 euro binnen.........altijd met positieve reacties, maar daar stopt het dan ook altijd.
Dat ze er dit jaar minder mee bezig geweest zijn kan ik nog een beetje inkomen aangezien de omstandigheden (ondanks dat ze er eigenlijk helemaal niets zelf voor moeten doen buiten wat kaarten geven en mss wat flyers ), maar de jaren ervoor zijn we ook nooit verder geraakt dan de zin ''ja dat is een goed idee als jullie dat willen doen''.
en op dit moment zeg eens eerlijk waar ga je volk vinden dat 12 euro wilt betalen voor naar geel te komen kijken?
na de bekerwedstrijden hadden we zelf ook gehoopt dat er volk zou terug komen aangezien dat er dan wel goede voetbal werd gespeeld en er wel een goede sfeer zat in de tribunes, maar jammer genoeg is dat niet het geval of toch zeker niet voor lange termijn.
Wat sfeeracties betreft is het voor ons ook niet echt leuk voor onze tijd energie en ons eigen geld in acties te steken voor hoop en al daar te staan met 20 man (wat ook niet wil zeggen dat wij het gaan opgeven maar momenteel is dit een serieus minder seizoen)
loco

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 03-12-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  latho op wo jan 10, 2018 9:00 am

Erg eigenlijk dat het bestuur daar niet het voortouw in wil nemen.
Uiteindelijk moet dat de volgende generatie supporters worden.

Je hebt al die supporters nog en de meesten zullen elke maandag de gazet openslagen om artikels te lezen over de match.
Die zou je op een of andere manier terug naar het stadion moeten zien te krijgen.

Ik moet toegeven dat ik zelf ook al een hele tijd niet meer geweest ben, maar het is wel terug aan het kriebelen om nog eens te komen zien.
De laatste keer dat ik er was, zat het ook onderling serieus overhoop tussen de supporters. Wat ook niet echt ideaal is...

latho

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  loco op wo jan 10, 2018 9:13 am

de supporters zijn er zeker nog want tegen topploegen komt er wel genoeg volk opdagen, alleen jammer goeneg dat het ook alleen die wedstrijden zijn da ze kommen kijken.
voorlopig zal het bang afwachten worden tot volgende week
loco

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bigtrunk op wo jan 10, 2018 8:52 pm

latho schreef:Ik zie Geel een reeks zakken, zodat de investeerders hun geld kunnen gebruiken voor de toekomst en niet voor een berg schulden van een ander.
Ik hoor ook de namen van Van Lommel en Piet Den Boer vallen...

Uiteindelijk mag je er nog zoveel scheld in steken dat je wil, als de visie niet gaat veranderen sta je over 5 jaar terug in deze situatie met fusie of zonder fusie...

Stop met die hoogheidswaanzin, en probeer een gezonde club te worden ipv zo snel mogelijk naar 1b te willen gaan.
Stop met belachelijke contracten te geven en steek dat geld in de jeugd.
Wat zijn we met een stadion van 16000 plaatsen als er maar 1000 zitten.

Op dat gebied gaat dessel eigenlijk veel verstandiger op.
De ambitie dat hier te veel is, is er in Dessel te weinig.
Zit je dan nog enkele jaren in 1ste amateur, dan is dat maar zo. Maar ik ben er zeker van als je dan uiteindelijk sterker terug komt.

Buiten Genk zijn er nog maar weinig succesvolle fusies geweest. Ik ben volledig tegen een fusie, dan zou de doodsteek worden volgens mij.

Dan zie ik liever een echte Geelse club, met een top jeugdwerking, waar regelmatig enkele spelers van in het eerste elftal komen en liefst met spelers uit de regio.
Uiteindelijk kan je dan misschien gezond een stap richting profvoetbal zetten

Twee opmerkingen.
1)Ik vrees dat de contracten van Dessel véél zwaarder zijn dan die van Geel... We werven al enkele jaren broekies aan omdat we de ervaring niet kunnen betalen...
2)Een top jeugdwerking uitbouwen als amateurclub? Vergeet het maar. Zij die deftig tegen een bal kunnen trappen, verkassen al snel naar een profclub om daar op het allerhoogste niveau hun vaardigheden verder te laten ontplooien...
bigtrunk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op do jan 11, 2018 1:28 am

Aanvulling op opmerking 2 : waarvan er velen met het schaamrood op de wangen na een jaar terug worden doorgestuurd wegens onvoldoende 'talent'. Jonge kinderen kunnen dit heel moeilijk plaatsen en nemen dat als een persoonlijk falen op. Het is dikwijls onder druk van de ouders dat deze stap wordt gezet want 'zie eens, mijne zoon sjot wel bij ...'. Een van mijn vroegere teamspelers is zo zelfs uit het leven gestapt. Heel extreem, dat wel maar toch ...

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  plek74 op do jan 11, 2018 4:15 am

Dus als we het goed begrepen hebben zal het afhangen van de investeerder van 250000 euro of we al dan niet in vereffening gaan.
We blijven hopen.
Commentaar geven op Vic Keersmaekers is er heel zwaar over!!!!!

plek74

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op do jan 11, 2018 10:24 am

Iets anders....of toch niet !?!?! Wat is er gebeurd met de website van ASV ? Is verdwenen !
Iemand enige uitleg hierover ??

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  loco op do jan 11, 2018 10:27 am

bleu schreef:Iets anders....of toch niet !?!?!  Wat is er gebeurd met de website van ASV ?  Is verdwenen !
Iemand enige uitleg hierover ??

er waren werken aan de site. normaal is de site trg toegankelijk
loco

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 26 van 29 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende