ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 27 van 33 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33  Volgende

Go down

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  latho op do jan 11, 2018 11:00 am

bigtrunk schreef:
latho schreef:Ik zie Geel een reeks zakken, zodat de investeerders hun geld kunnen gebruiken voor de toekomst en niet voor een berg schulden van een ander.
Ik hoor ook de namen van Van Lommel en Piet Den Boer vallen...

Uiteindelijk mag je er nog zoveel scheld in steken dat je wil, als de visie niet gaat veranderen sta je over 5 jaar terug in deze situatie met fusie of zonder fusie...

Stop met die hoogheidswaanzin, en probeer een gezonde club te worden ipv zo snel mogelijk naar 1b te willen gaan.
Stop met belachelijke contracten te geven en steek dat geld in de jeugd.
Wat zijn we met een stadion van 16000 plaatsen als er maar 1000 zitten.

Op dat gebied gaat dessel eigenlijk veel verstandiger op.
De ambitie dat hier te veel is, is er in Dessel te weinig.
Zit je dan nog enkele jaren in 1ste amateur, dan is dat maar zo. Maar ik ben er zeker van als je dan uiteindelijk sterker terug komt.

Buiten Genk zijn er nog maar weinig succesvolle fusies geweest. Ik ben volledig tegen een fusie, dan zou de doodsteek worden volgens mij.

Dan zie ik liever een echte Geelse club, met een top jeugdwerking, waar regelmatig enkele spelers van in het eerste elftal komen en liefst met spelers uit de regio.
Uiteindelijk kan je dan misschien gezond een stap richting profvoetbal zetten

Twee opmerkingen.
1)Ik vrees dat de contracten van Dessel véél zwaarder zijn dan die van Geel... We werven al enkele jaren broekies aan omdat we de ervaring niet kunnen betalen...
2)Een top jeugdwerking uitbouwen als amateurclub? Vergeet het maar. Zij die deftig tegen een bal kunnen trappen, verkassen al snel naar een profclub om daar op het allerhoogste niveau hun vaardigheden verder te laten ontplooien...

ik las hier toch links en rechts dacht ik, dat er zware contracten bij waren?
maar daar kan ik natuurlijk naast zitten. Van de contracten ben ik niet echt op de hoogte.
Maar bij veel mensen komt het toch "idioot" over dat je hier tribunes gaat bijbouwen, wanneer je maar in 1ste amateur zit (ook al kan je geld terug verdienen met de verhuur van winkels)

Over de jeugd ben ik toch niet helemaal akkoord, ik zie toch zeker enkele voordelen.
De beste spelers zullen altijd wel worden weggehaald, maar die spelers kunnen ook terug komen wanneer ze toch net te plat zijn voor het elite niveau.
Met een mooi complex en deftige trainers zal je al sneller en makkelijker de betere spelers van de regio naar hier kunnen halen, dan bedoel ik vooral spelers weghouden van Dessel, Heist, Turnhout en Lommel en in hoe ver mogelijk Westerlo een stapje voor zijn. Concurreren met clubs als Genk,Kvm,Lierse is natuurlijk onmogelijk...

Als je de betere spelers van de regio hier kan laten doorbreken in de amateurklasse, zullen profclubs Geel vast op hun scoutinglijst krijgen.
Vanaf hun 12 jaar krijg je een mooie vergoeding, vanaf ze ooit een contract hebben verdien je er al iets beter aan waarschijnlijk.
Lierse kreeg zo al bij elke transfer van Lukaku een zeer mooi bedrag, ook al zat hij daar maar enkele jaren en brak hij door bij Anderlecht.
Virton heeft zo Meunier en Zotsara Randiambolona in mindere maten.
Zo heb je nog wel enkele spelers... maar Meunier en Lukaku zijn wel uitzonderingen op financieel gebied.
Wij hebben een pak meer potentieel dan Heist of Dessel, zo een clubs moeten spelers aan Geel verliezen en zeker niet andersom

Het is natuurlijk makkelijk praten en je kan niet verwachten als hier elk jaar 3 spelers doorbreken, maar het kan wel een visie zijn.
Zoiets op punt zetten doe je ook niet op enkele jaren...
Volgens mij kan je met enkele ervaren leiders op het veld en wat jong geweld ook mooie resultaten neer zetten.
Kijk naar Antwerp, wie hoorde er al van Batubinsika, Borges, Rodriguez, Corryn,..

latho

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 16-11-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op vr jan 12, 2018 8:44 pm

Westerlo - Roeselare, een droge 0-0. Aantal toeschouwers 1000
In Westerlo gaan ze dezelfde weg op als hier. Tussen dit en drie jaar is het daar ook zo dood als ne pier. Volgens mij is het nu de laatste kans om samen naar een oplossing te zoeken. Al zal een eventuele fusie enkel lukken wanneer er kapitaalkrachtige personen achter zitten. Wat toeschouwers betreft ben ik niet bang. Het zijn die duizenden extra supporters die wij hadden tegen Standard, Zulte en Gent, en Westerlo had in hun succesjaren, die de weg het gemakkelijkst zullen terugvinden.

Of Tormans krijgt zijn deal rond, en we steken Westerlo met hoge snelheid voorbij Laughing

In ieder geval zijn volgens de GVA de managers al druk in de weer om onze spelers te verkassen naar een ander. 'fingers crossed'

protput

Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op zo jan 14, 2018 8:41 am

Piet den Boer verhuist van de Kempen naar Mechelen

Ex-topvoetballer Piet den Boer wordt boegbeeld van M en staat op de stadslijst van Somers

MECHELEN - Tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Stadslijst ‘Voor Mechelen’ werd ex-KV speler Piet den Boer (59) voorgesteld als kandidaat. Als spits maakte hij eind jaren 80 furore bij KV Mechelen, met wie hij de beker, landstitel en Europacup II veroverde. Den Boer die momenteel werkzaam is als bankier, sluit zich aan bij het onafhankelijke M+.
Als nieuw boegbeeld van M+ neemt hij de fakkel over van Frank Nobels die zelf niet meer zal opkomen. M+ trekt in oktober samen met Open VLD en Groen naar de kiezer onder de naam ‘Voor Mechelen’.

Burgemeester Bart Somers (Open VLD) zei verheugd te zijn dat Piet den Boer mee wil werken aan het nieuwe project ‘Voor Mechelen’. “Piet is iemand die in het verleden al bewezen heeft dat hij zich inzet voor Mechelen. Hij staat symbool voor wat wij met de stadslijst willen uitstralen.”

Ook Kristof Calvo (Groen) ziet in den Boer een sterke kandidaat voor de stadslijst. “Als voetballer hielp hij KV Mechelen aan heel wat prijzen. Maar hij komt ook uit het bedrijfsleven en heeft ervaring als vakbondsafgevaardigde. Zijn engagement maken hem ongetwijfeld ook voor M+ een scorende spits.”

“Ik vind het geweldig om mij nog eens 6 jaar in te zetten voor Mechelen”, zo reageert Piet den Boer zelf op het nieuws. Volgens Piet den Boer biedt de Stadslijst een mogelijkheid om zijn engagement voor Mechelen nog verder door te trekken. “Ik engageer mij al vele jaren voor verenigingen zoals Foundation Mechelen, waar ik mij inzet voor sporters met een beperking.”

Piet den Boer verhuist in de loop van dit jaar van de Kempen naar Mechelen. In 2017 was den Boer nog de grote weldoener bij de redding van voetbalclub ASV Geel. Het engagement voor ASV Geel blijft ongeschonden, zo stelde den Boer op de persconferentie.

chieva

Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op zo jan 14, 2018 6:54 pm

Dit weekend heeft de voorzitter met de spelers van de A kern gesproken vermits deze 3 maand niet meer zijn betaald en normaliter dus vrij zijn . De club kan de lonen van oktober betalen maar dan vraagt de club uitstelling van betaling voor november en december ( er is geen termijn hierop geplakt ). De spelers die hiermee akkoord zijn moeten een document ondertekenen en blijven verder speler van ASV Geel . Diegene die hiermee niet akkoord zijn , zijn onmiddellijk van vandaag vrij en kunnen dus gratis vertrekken . De voorzitter heeft dus niet tot het allerlaatste moment ( woensdag ) gewacht om de spelers te informeren . Hieruit kan IK uit afleiden dat de club nog steeds geen akkoord heeft met die mogelijke nieuwe sponsor van 250.00 euro . Er zijn nog steeds 3 mogelijke opties , failliesement ( dat lijkt me iets te drastisch maar het kan ) , vereffening ( die mogelijkheid schat ik redelijk hoog in maar dan moet men een reeks zakken en alle bondschulden betalen plus deze van de leveranciers dacht ik ) of er komt toch nog een akkoord met de investeerders zodat de club gewoon kan verder werken ...

Dirk

Aantal berichten : 557
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo jan 14, 2018 7:51 pm

Als we in vereffening gaan... en er vertrekken héél wat spelers... dan moeten we ook opletten dat we niet bij de laatste 4 ploegen verzeilen.
Als we ook sportief een reeks zakken, dan staan we plots in 3e amateur.

Op dit ogenblik staan we 9 punten voor de 4e laatste, Dender. Laat dat nu ook de tegenstander zijn van volgende zaterdag.

Ik hoop nog steeds op een oplossing, maar als onze voorzitter de spelers al heeft toegesproken, dan denk ik dat de oplossing niet morgen of overmorgen uit de bus komt vallen.

Ik snap nog altijd niet hoe het kan dat wij aan het seizoen zijn kunnen beginnen en al in oktober (!!!) de spelers niet meer konden betalen.

Zotskap

Aantal berichten : 567

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op zo jan 14, 2018 8:56 pm

Zotskap schreef:Als we in vereffening gaan... en er vertrekken héél wat spelers... dan moeten we ook opletten dat we niet bij de laatste 4 ploegen verzeilen.

Op dit ogenblik staan we 9 punten voor de 4e laatste, Dender. Laat dat nu ook de tegenstander zijn van volgende zaterdag.

Ik hoop nog steeds op een oplossing, maar als onze voorzitter de spelers al heeft toegesproken, dan denk ik dat de oplossing niet morgen of overmorgen uit de bus komt vallen.

Ik snap nog altijd niet hoe het kan dat wij aan het seizoen zijn kunnen beginnen en al in oktober (!!!) de spelers niet meer konden betalen.
Als we in vereffening moesten gaan en ASV degradeert alsnog dan moet men 2 reeksen zakken . Weet je waar ik niet aan uit kan ? Dat ze 250.000 euro schulden hebben als de Nederlanders een intentie verklaring hebben getekend en amper een paar maanden later is dit 650.000 .Heeft nu echt niemand die in dat bestuur zit lessen getrokken uit het verleden . Remember KFC V Geel .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op zo jan 14, 2018 9:36 pm

Wie een beetje verder nadenkt weet dat die 650000€ bedoelt is om de huidige schulden af te dekken. Dit zal al een huzarenstuk op zich worden. Om de club in leven te houden en verder uit te bouwen naar de toekomst toe zal er een pak extra geld meer nodig zijn dan die 650000€. Waar gaan ze die halen? Van inkomstenzijde vanuit de "gewone tribunes" moet je niet meer rekenen. Net voldoende om de verlichting te betalen.

Trippel

Aantal berichten : 671

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Snotpiet op zo jan 14, 2018 11:20 pm

Dirk schreef:
Zotskap schreef:Als we in vereffening gaan... en er vertrekken héél wat spelers... dan moeten we ook opletten dat we niet bij de laatste 4 ploegen verzeilen.

Als we in vereffening moesten gaan en ASV degradeert alsnog dan moet men 2 reeksen zakken . Weet je waar ik niet aan uit kan ? Dat ze 250.000 euro schulden hebben als de Nederlanders een intentie verklaring hebben getekend en amper een paar maanden later is dit 650.000 .Heeft nu echt niemand die in dat bestuur zit lessen getrokken uit het verleden . Remember KFC V Geel .
Veel beloven en weinig geven doet de Zotten in vreugde leven. Jullie nederlands vrienden en Tormans zijn bezig met Oosterzonen en Dessel. Bevestigt door Tormans op de training. Kost minder.

Snotpiet

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 14-01-18

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma jan 15, 2018 12:14 am

Snotpiet schreef:Veel beloven en weinig geven doet de Zotten in vreugde leven. Jullie nederlands vrienden en Tormans zijn bezig met Oosterzonen en Dessel. Bevestigt door Tormans op de training. Kost minder.

Als ik je hier hoor zeggen dat de investeerders ook andere Kempische ploegen onderzoeken (Dessel, Oosterzonen)... dan hoor ik je ook zeggen dat er een Kempische fusie op til is.

Tormans heeft héél duidelijk aangegeven dat er op de Leunen gevoetbald gaat blijven. Cru gezegd, vind ik het geen slechte zaak.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op ma jan 15, 2018 12:55 am

Zotskap schreef:
Snotpiet schreef:Veel beloven en weinig geven doet de Zotten in vreugde leven. Jullie nederlands vrienden en Tormans zijn bezig met Oosterzonen en Dessel. Bevestigt door Tormans op de training. Kost minder.

Als ik je hier hoor zeggen dat de investeerders ook andere Kempische ploegen onderzoeken (Dessel, Oosterzonen)... dan hoor ik je ook zeggen dat er een Kempische fusie op til is.

Tormans heeft héél duidelijk aangegeven dat er op de Leunen gevoetbald gaat blijven. Cru gezegd, vind ik het geen slechte zaak.

Dat Tormans en de Nederlanders aan een Kempische fusie werken is zelfs heel positief nieuws.
Mogelijk is dit een voorwaarde van de investeerder(s).

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma jan 15, 2018 1:14 am

chieva schreef:
Zotskap schreef:

Dat Tormans en de Nederlanders aan een Kempische fusie werken is zelfs heel positief nieuws.
Mogelijk is dit een voorwaarde van de investeerder(s).

Ik geloof nooit dat Dessel meegaat in een (eventueel) fusieverhaal.

yellow fan

Aantal berichten : 780
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op ma jan 15, 2018 1:24 am

Als de ambities van de sponsors van Dessel hoger zijn dan eerste amateur, zitten zij wel met een groot stadionprobleem.
Ook qua toeschouwers, ondanks hun goede resultaten, is het maar aan de magere kant.

Ofwel blijkt men in de Kempen aanmodderen en ieder voor zich, ofwel ...

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op ma jan 15, 2018 1:28 am

Van mij mag het...
Voor de toekomst MOET het......

bleu

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma jan 15, 2018 1:29 am

Racing Kempen in de steigers ??? Wie weet.

Financieel gezien zal het er vroeg of laat toch eens van komen. Beter meteen duur de zure appel bijten zeg ik dan.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma jan 15, 2018 1:35 am

Zolang er maar op de Leunen gevoetbald wordt, onder wat naam dan ook, fusie of geen fusie.

yellow fan

Aantal berichten : 780
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op ma jan 15, 2018 5:42 am

chieva schreef:Als de ambities van de sponsors van Dessel hoger zijn dan eerste amateur, zitten zij wel met een groot stadionprobleem.
Ook qua toeschouwers, ondanks hun goede resultaten, is het maar aan de magere kant.

Ofwel blijkt men in de Kempen aanmodderen en ieder voor zich, ofwel ...
In Dessel leven ze niet boven hun stand. Al hoor ik links en rechts zeggen dat ze toch voor een licentie zouden gaan. Maar Dessel dat zal verhuizen naar de leunen geloof ik nooit, idem voor Oosterzonen.
En wat hun toeschouwers betreft doen zij het lang niet slecht voor een dorp van 8000 inwoners. Hun restaurant zit elke thuismatch vol.

protput

Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  latho op ma jan 15, 2018 7:39 am

Zelfs Europees gezien, hoeveel echt geslaagde fusies zijn er? In België is dat dan misschien nog Genk.
Een Kempische fusie gaat nooit slagen, de meeste toeschouwers gaan kijken omdat het rond te kerkentoren is, echte traditieclubs zijn hier niet...
Precies of er gaat ineens 3000 man uit Geel naar Westerlo, of andersom. Dan zwijg ik nog over Dessel en Oosterzonen....
Tenzij je ooit een 1a club bent, dat rond plaats 8 kan spelen. Maar dan nog zal die fusieclub een club zijn zoals Moeskroen of Eupen....

Je moet gewoon enkele zotten vinden die er geld tegen aan willen smijten en de club gezond willen laten groeien voor de rest. Daar zal een fusieclub geen verandering in brengen.

Waarom zou Dessel een fusie willen aangaan met iemand, pas een nieuw stadion dat groot genoeg is voor hun en een nieuw jeugdcomplex.
Dat stadion is misschien te klein om op te gaan, net zoals het licht te zwak zal zijn. Maar daar krijg je een jaar te tijd voor. Tegen dan zit je misschien al terug in 1b... Waarom dan al direct die kosten doen?
Het verschil van visie volgens mij tussen Dessel en Geel

latho

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 16-11-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op ma jan 15, 2018 7:59 am

latho schreef:Zelfs Europees gezien, hoeveel echt geslaagde fusies zijn er? In België is dat dan misschien nog Genk.
Een Kempische fusie gaat nooit slagen, de meeste toeschouwers gaan kijken omdat het rond te kerkentoren is, echte traditieclubs zijn hier niet...
Precies of er gaat ineens 3000 man uit Geel naar Westerlo, of andersom. Dan zwijg ik nog over Dessel en Oosterzonen....
Tenzij je ooit een 1a club bent, dat rond plaats 8 kan spelen. Maar dan nog zal die fusieclub een club zijn zoals Moeskroen of Eupen....

Je moet gewoon enkele zotten vinden die er geld tegen aan willen smijten en de club gezond willen laten groeien voor de rest. Daar zal een fusieclub geen verandering in brengen.

Waarom zou Dessel een fusie willen aangaan met iemand, pas een nieuw stadion dat groot genoeg is voor hun en een nieuw jeugdcomplex.
Dat stadion is misschien te klein om op te gaan, net zoals het licht te zwak zal zijn. Maar daar krijg je een jaar te tijd voor. Tegen dan zit je misschien al terug in 1b... Waarom dan al direct die kosten doen?

Een kempische fusie heeft wel degelijk kans op slagen, op voorwaarde dat Westerlo meedoet. Als Westerlo verdwijnt uit het profvoetbal is het gedaan in de kempen. Je moest eens weten hoeveel volk er uit Geel, Mol, Herentals en omstreken alle veertien dagen naar Westerlo ging kijken, toen het daar goed draaide. Hetzelfde liedje in Geel, we stonden hier bekend voor onze grote aanhang. Wat zou een grote kempische club geen succes kunnen hebben? De kempen loopt bij topwedstrijden nog altijd warm voor het voetbal. Ik denk dat de clubbesturen van Westerlo en Geel beter samen een plan kunnen uitwerken en daarmee naar potentiële investeerders trekken. Ik denk dat zo'n project meer interesse opwekt van investeerders dan dat beide clubs achter dezelfde vissen aan gaan, voor een doel dat veel minder kans op slagen heeft.

zwitser

Aantal berichten : 310
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  plek74 op ma jan 15, 2018 9:27 am

Klopt volledig, maar waar ga je sjotten?
Dat is al 20 jaar het probleem.

plek74

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma jan 15, 2018 9:28 am

plek74 schreef:Klopt volledig, maar waar ga je sjotten?

Als ge de vraag stelt op het ASV Geel forum... zalt antwoord eenduidig zijn hé Wink

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zot 1981 op ma jan 15, 2018 12:55 pm

zwitser schreef:
latho schreef:Zelfs Europees gezien, hoeveel echt geslaagde fusies zijn er? In België is dat dan misschien nog Genk.

Een kempische fusie heeft wel degelijk kans op slagen, op voorwaarde dat Westerlo meedoet. Als Westerlo verdwijnt uit het profvoetbal is het gedaan in de kempen. Je moest eens weten hoeveel volk er uit Geel, Mol, Herentals en omstreken alle veertien dagen naar Westerlo ging kijken, toen het daar goed draaide. Hetzelfde liedje in Geel, we stonden hier bekend voor onze grote aanhang. Wat zou een grote kempische club geen succes kunnen hebben? De kempen loopt bij topwedstrijden nog altijd warm voor het voetbal. Ik denk dat de clubbesturen van Westerlo en Geel beter samen een plan kunnen uitwerken en daarmee naar potentiële investeerders trekken. Ik denk dat zo'n project meer interesse opwekt van investeerders dan dat beide clubs achter dezelfde vissen aan gaan, voor een doel dat veel minder kans op slagen heeft.
Het wordt hoge tijd dat we in onze stille Kempen in de huidige realiteit gaan leven en niet steeds in het verleden blijven leven! wilt ge onder u kerktoren naar de voetbal blijven kijken, wees dan content met het huidige amateurvoetbal! Wilt ge onze regio op lange termijn vertegenwoordigt zien in het huidig profvoetbal, ga dan voor een grote kempische fusie want dat gaat het enige alternatief zijn economische en geografische gezien. En een fusie werkt wel degelijk, kijk maar naar Zulte Waregem en vooral het voorbeeld van Waasland Beveren. Toen het voormalige SK Beveren in fusie ging met Red Star Waasland waren beide supportersclans in het begin ook verre van enthousiast en waren er indertijd vele die eerst zijde "in de Freethiel zet ik geen stap" en kijk nu eens hoeveel volk er gemiddeld komt kijken en wat een degelijk succes de fusieploeg geworden is. Ik geloof echt dat dit in onze regio ook kan als we met zijn allen er achter staan en onze ego's en het verleden opzij zetten en ook realistische verwachtingen hebben. Wat ik zeker niet geloof is dat onze ploegen in de streek apart de profreeksen kunnen overleven en bovendien hebben we met Lierse SK al een grote profploeg in onze Antwerpse Kempen  waar onze "Racing Kempen "gerust wel mee kan concurreren aan gezien de afstand tussen beide ploegen redelijk groot is.Om terug naar het voorbeeld in het waasland te gaan, daar heb je ook 2 ploegen, naast Waasland Beveren heb je ook Sporting Lokeren die op een redelijke afstand leven dus 2 kempische ploegen"Racing Kempen" en Lierse SK kan wel degelijk maar 2 buren op een scheet van mekaar gelijk Geel en Westerlo apart in de profreeksen, daar geloof ik niet meer in!Ik merk trouwens dat hoe langer hoe meer men aan beide kanten van het kanaal tot diezelfde conclusie aan het komen is en men er veel meer voor openstaat voor die fusie aan beide kanten van het kanaal! Laten we dus voor de toekomst kiezen, Ik zeg alsinds ja tegen de fusie en "Racing Kempen" Smile

zot 1981

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op ma jan 15, 2018 7:46 pm

Vandaag komt sporta langs om de spelers in te lichten aangaande hun rechten en plichten nadat ze na vandaag 3 maanden niet meer zijn betaald door de club . De club wilt dus 1 maand betalen ( oktober ) . Voor november en december vragen ze dus uitstel zoals eerder gemeld . De spelers zijn dus vanaf morgen officieel vrij . Diegene die willen vertrekken zijn zo weg . De club zal niemand tegen houden . De club wilt sowieso een licentie voor 1ste amateur aanvragen .Als de spelersgroep unaniem dat voorstel aanvaard zou dit volstaan om de licentie 1 amateur te halen . Ben benieuwd hoe deze soap gaat aflopen . Als je het mij vraagt ziet het er elke dag minder en minder rooskleurig uit maar we blijven hopen dat alles goed komt met de club .Desnoods met een vereffening .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma jan 15, 2018 8:04 pm

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op ma jan 15, 2018 10:00 pm

Schandalig dat men de druk bij de spelers legt ivm het voortbestaan van de club. Eén maand loon om het risico te lopen dat men de rest van het seizoen naar hun geld zal kunnen fluiten. Ik als speler zou eieren voor mijn geld kiezen.

Het dalende aantal toeschouwers zag men al jaren aankomen. Als je daar als bestuur niet op anticipeert is het woord amateuristisch nog zacht uitgedrukt.
Kortom. Men staat nog geen stap verder. De woorden van Tormans, "Alles komt in orde" zijn weeral eens maar holle woorden zoals we van die man gewoon zijn.

Trippel

Aantal berichten : 671

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  domInator op di jan 16, 2018 7:45 am

plek74 schreef:Klopt volledig, maar waar ga je sjotten?

Maar enfin dat moet toch overduidelijk op De Leunen zijn? Bereikbaarheid vlakbij E313 (jaja ik weet het: kuipje ook) en aan een tweevaksringweg (kuipje niet), (klein)stedelijke uitstraling van Geel, parkeergelegenheid, mogelijkheid tot verdere projecten / plaats, ....

Komen er ook geen bedrijvenclusters langs de Ring? Awel, dat is toch ook allemaal goed nieuws voor een zeer nabij gelegen voetbalclub?

Potentieel supportersaantal ben ik zeker van dat dat in Geel groter is dan in Westerlo, juist owv bovenstaande zaken.

Het zou toch van weinig visie getuigen om dan elders te gaan sjotten.

domInator

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 01-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 27 van 33 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen