ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 28 van 33 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  plek74 op di jan 16, 2018 8:49 am

domInator schreef:
plek74 schreef:Klopt volledig, maar waar ga je sjotten?
Dat is al 20 jaar het probleem.

Maar enfin dat moet toch overduidelijk op De Leunen zijn?   Bereikbaarheid vlakbij E313 (jaja ik weet het: kuipje ook) en aan een tweevaksringweg (kuipje niet), (klein)stedelijke uitstraling van Geel, parkeergelegenheid, mogelijkheid tot verdere projecten / plaats, ....  

Komen er ook geen bedrijvenclusters langs de Ring?  Awel, dat is toch ook allemaal goed nieuws voor een zeer nabij gelegen voetbalclub?

Potentieel supportersaantal ben ik zeker van dat dat in Geel groter is dan in Westerlo, juist owv bovenstaande zaken.

Het zou toch van weinig visie getuigen om dan elders te gaan sjotten.  

Klopt allemaal wat je zegt.
Voor mij is het ook duidelijk, maar de supporter van over't kanaal gaat daar heel anders over denken.
Hier wordt dikwijls Genk aangehaald als succesvolle fusie, wel een nieuw stadion gebouwd!
Dan vertrek je beide vanaf nul.
Heb zelfs al gehoord dat die aan't bekijken zijn om in Lummen iets nieuws te zetten!

plek74

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  zwitser op di jan 16, 2018 9:17 am

plek74 schreef:
domInator schreef:

Maar enfin dat moet toch overduidelijk op De Leunen zijn?   Bereikbaarheid vlakbij E313 (jaja ik weet het: kuipje ook) en aan een tweevaksringweg (kuipje niet), (klein)stedelijke uitstraling van Geel, parkeergelegenheid, mogelijkheid tot verdere projecten / plaats, ....  

Komen er ook geen bedrijvenclusters langs de Ring?  Awel, dat is toch ook allemaal goed nieuws voor een zeer nabij gelegen voetbalclub?

Potentieel supportersaantal ben ik zeker van dat dat in Geel groter is dan in Westerlo, juist owv bovenstaande zaken.

Voor mij is het ook duidelijk, maar de supporter van over't kanaal gaat daar heel anders over denken.

Zal inderdaad zeer moeilijk te verkroppen zijn voor de fanatiekere supporter, maar uiteindelijk zullen dat er hooguit enkele tientallen zijn. Die andere duizenden supporters die naar Westerlo gingen kijken kwamen in eerste instantie kijken omdat er in de buurt op het hoogste niveau werd gevoetbald. Ik noem ze eerder sympathisanten dan supporters. Wat toch wel een grote doelgroep is die zeker bij succes aanwezig zullen zijn. Laatste tijd komt er in Geel nog hooguit 800 man kijken, naar een competitiematch tegen pakweg Knokke of Chatelet. Tegen Gent en Standard waren dat er 5000. Die 4000 man meer tegen Gent en Standard is eveneens een doelgroep die aanwezig zullen zijn. Ik ben er van overtuigd dat een fusie zeker kan slagen en dat er bij succes de wachtrijen aan het loket terug enorm zullen toenemen, en dat de ring weer wordt afgesloten voor extra parking. Kies een naam die een hele regio kan vertegenwoordigen met desnoods volledig nieuwe clubkleuren. Enkele grote kempische namen, Tormans, Van Lommel, ... moeten dit kunnen verwezenlijken.

zwitser

Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op di jan 16, 2018 10:14 am

zwitser schreef:
plek74 schreef:
domInator schreef:

Zal inderdaad zeer moeilijk te verkroppen zijn voor de fanatiekere supporter, maar uiteindelijk zullen dat er hooguit enkele tientallen zijn. Die andere duizenden supporters die naar Westerlo gingen kijken kwamen in eerste instantie kijken omdat er in de buurt op het hoogste niveau werd gevoetbald. Ik noem ze eerder sympathisanten dan supporters. Wat toch wel een grote doelgroep is die zeker bij succes aanwezig zullen zijn. Laatste tijd komt er in Geel nog hooguit 800 man kijken, naar een competitiematch tegen pakweg Knokke of Chatelet. Tegen Gent en Standard waren dat er 5000. Die 4000 man meer tegen Gent en Standard is eveneens een doelgroep die aanwezig zullen zijn. Ik ben er van overtuigd dat een fusie zeker kan slagen en dat er bij succes de wachtrijen aan het loket terug enorm zullen toenemen, en dat de ring weer wordt afgesloten voor extra parking. Kies een naam die een hele regio kan vertegenwoordigen met desnoods volledig nieuwe clubkleuren. Enkele grote kempische namen, Tormans, Van Lommel, ... moeten dit kunnen verwezenlijken.
En ik weet ook een gepaste clubnaam waar zowel naar Geel,Westel als naar Dessel wordt verwezen en toch heel neutraal is namelijk:" K. VC Verbroedering Kempen Sport"en de clubkleuren zijn dan :Blauw,Geel en Groen.Toch geen slecht gedacht he Wink als ons bestuur het nu eens zou lezn en de juiste conclusies daaruit zou trekken samen met de andere kempische ploegen.....

zot 1981

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op di jan 16, 2018 10:58 am

De vraag die ik mij toch stel bij heel dit verhaal is waarom er dit jaar nog extra geld werd gestoken in het sportieve. Waarom nog bijkomende spelers halen terwijl daar totaal geen budget voor was? Waarom niet direct de tering naar de nering zetten en proberen te spelen voor het behoud? Nu werden er bijkomende schulden gemaakt die ermee voor kunnen zorgen dat het totaalplaatje onoverkomelijk is (als we de cijfers in de media mogen geloven natuurlijk). Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, dat wij als supporter weten waar we aan toe zijn.

geel4evah

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op wo jan 17, 2018 4:23 am

Succesvolle fusies / ploegovernames / identiteitswijzigingen van ploegen die nu in de profreeksen spelen (heb geprobeerd me tot het recente verleden te beperken):

RC Genk (1988: Winterslag & Waterschei)
Excel Mouscron (2010: Excelsior Moeskroen & RRC Péruwelz)
Waasland Beveren (2010: KSK Beveren & KFC Red Star Haasdonk/KV Red Star Waasland)
Lokeren (2000: Sporting Lokeren & Koninklijke Sint-Niklase Sportkring Excelsior)
Zulte Waregem (2001: Zultse VV & KSV Waregem)
Beerschot-Wilrijk (2013: KFCO Wilrijk & Beerschot AC)
OHL (2002: Zwarte Duivels Oud-Heverlee & Stade Leuven & Daring Club Leuven)
AFC Tubize (1990: FC Tubize & Amis Réunis Tubize)
KSV Roeselare (1999: KSK Roeselare & KFC Roeselare)

Zotskap

Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Dirk op wo jan 17, 2018 10:12 am

Volgens RTV zouden alle spelers ( voorlopig ? ) bij de club blijven om zo de club de kans te geven om tot een goed akkoord te komen met de nieuwe investeerders . Oktober zou 1 van de dagen betaald worden , voor november en december hebben ze uitstel van betaling gekregen . Wordt vervolgt allicht . Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid rond de club want deze onzekerheid is voor niemand goed .

Dirk

Aantal berichten : 558

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op wo jan 17, 2018 8:16 pm

Dirk schreef:Volgens RTV zouden alle spelers ( voorlopig ? ) bij de club blijven om zo de club de kans te geven om tot een goed akkoord te komen met de nieuwe investeerders . Oktober zou 1 van de dagen betaald worden , voor november en december hebben ze uitstel van betaling gekregen . Wordt vervolgt allicht . Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid rond de club want deze onzekerheid is voor niemand goed .

Heb het betreffende artikel (RTV Vandaag) gevonden Smile
http://rtv.be/programmas/rtv-vandaag?ep=49105, vanaf 12:20.

Wordt ook nog eens herhaald dat de schuldenberg 650.000€ bedraagd.

Zotskap

Aantal berichten : 579

Profiel bekijken

Bericht  latho op do jan 18, 2018 9:46 am

Zotskap schreef:Succesvolle fusies / ploegovernames / identiteitswijzigingen van ploegen die nu in de profreeksen spelen (heb geprobeerd me tot het recente verleden te beperken):

Waasland Beveren (2010: KSK Beveren & KFC Red Star Haasdonk/KV Red Star Waasland)
Lokeren (2000: Sporting Lokeren & Koninklijke Sint-Niklase Sportkring Excelsior)

Als je naar toeschouwers kijkt en echte successen, kan je enkel Genk tellen.
Moeskroen en Tubeke daar zit nog geen 1000 man en gaan op verplaatsing met 20 man.
Roeselare is niet veel beter.
Wilrijk, die spelen een topper voor 6000 man! ok, het is in 1B, maar Antwerp speelt 13 jaar in 1B en toen zij aan de kop stonden stond daar 12000 man (stadion vol)
Zulte enkele mooie jaren, daar zit maximum 7000 man met een half nieuw stadion.
Lokeren, ook huilen met de pet op.
Beveren speelt nu een prachtig seizoen, maar daar zal het ook nooit geen stormloop zijn. Als daar de resultaten gaan mindere, spelen die ook voor 3000 man.

Lokeren,Zulte en vooral Genk pakte al prijzen. Maar je hebt ook veel teams die geen fusie nodig hadden die ook prijzen pakte.

Waarom zou iemand niet naar Lierse of Antwerp rijden en wel naar een fusieclub waar je ook geen band mee hebt?
Als ze in Geel spelen kan ik er nog inkomen, maar stel als ze iets nieuw zetten in laten we zeggen Tessenderlo...
Rij iets verder en je kan KVM,STVV en Genk bij tellen.

Waarom zou bedrijf A ineens meer geld gaan geven omdat er 2 teams of meer samen gaan?
Waarom zou bedrijf B ineens wel gaan sponsoren, terwijl ze nu niet willen?
Waarom zou bedrijf C ineens voor die nieuwe fusieclub kiezen terwijl je richting limburg en Antwerpen enkele 1A clubs hebt?

Ik geef het enkel kans om te slagen indien je Het Kuipje, De Leunen, Armand Melis, 't Lisp kan plat gooien en verkavelen en een nieuw stadion zet voor +- 15.000 man in regio Herentals.
Dan zal het ook veel van het sportieve afhangen.
Dan heb je ook nog het volgende, welk bestuur? wat met de jeugdspelers?...,... Van elke club zoveel bestuursleden in het nieuwe bestuur? Dan ga je eindigen zoals RWDM

latho

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 16-11-14

Profiel bekijken

Bericht  latho op do jan 18, 2018 10:21 am

Ik denk echt als we die 1B reeks even links moeten laten liggen, probeer gewoon om in die top 5 te spelen van 1ste amateur.
Als je dan 7de of 9ste aankomt is het nog maar zo...
Gewoon gezond worden met een gezonde visie

Kijk naar het A-veld, je kan daar nog zeer veel reclameborden zetten.
Rondom de jeugdvelden kan je elk veld nog afbakenen met reclameborden, wat trouwens toch iets meer klasse zou uitstralen ook.
Waarom die bedragen niet wat naar beneden halen en richten op veel lokale sponsors? beter 100 lokale kleine sponsors dan 0 grote.
Je kan van Westerlo tot Turnhout gaan en van Herentals tot Mol om sponsors te gaan halen.
Het stadion is te groot, gooi met tickets en iedereen die een uur in de kantine komt doet ook geld op.

Als je alles op punt hebt en stabiel bent, kan je al eens denken aan 1B en dan is het zonder Westerlo of Dessel.

Voor mij persoonlijk zou opleiden,kansen geven en spelers zoeken uit lagere reeksen prioriteit zijn.
Net zoals de band met de buurt, doe iets voor de kleinere clubs uit Geel en omstreken. Dat je niet enkel spelers gaat halen, maar geef ze af en toe eens een net vol met nieuwe ballen, of enkele doeltjes,...,... voor die kleinere clubs is dat een zeer mooi geschenk.
Dat we dan sportief nog enkele jaren in 1ste amateur zitten kan me dan weinig schelen, maar wanneer je gezond bent en je hebt een redelijke jeugdopleiding (voor ons niveau) heb je altijd iets om op terug te vallen.
Dan kan je na enkele jaren nog altijd eens proberen om te stap te zetten naar de prof reeksen.
Als je dan eens met het stad gaat babbelen of met een investeerder kan je een mooi plan voorleggen ook

En haal iemand aan met veel voetbalervaring op hoog niveau als een soort van sportief directeur en laat de zakenmannen hun maar bezig houden met het financiële

Hoe denkt de buitenwereld nu over Geel?
Ze zetten een stadion dat ze nooit zullen vol krijgen...
Ze zijn voor de zoveelste keer failliet
Ze leven boven hun stand
Dat ze maar snel failliet zijn en boeken dicht, de stad heeft er al genoeg geld in gestoken
Ze denken enkel aan de eerste ploeg
...
Dat zijn dingen die je nu te horen krijgt als aan iemand vraagt over Geel, wat gaat een investeerder of het bestuur van een andere club dan denken als je gaat praten over een investering of een fusie?

latho

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 16-11-14

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op vr jan 19, 2018 12:30 pm

Zolang we koppig onder onze kerktoren blijven leven vrees ik dat het profvoetbal wat onze regio betreft ten dood is opgeschreven nu en in de toekomst,arme kempen Crying or Very sad

zot 1981

Profiel bekijken

Bericht  Trippel op za jan 20, 2018 12:16 am

Dan mogen we nog vanonder onze kerktoren komen. Geen enkele Belgische club kan zichzelf beredderen. Zelfs Anderlecht of Club Brugge niet. Zelfs deze twee clubs zijn afhankelijk van investeerders (Coucke/Verhaege) of kunnen hun budget enkel in evenwicht houden met de verkoop van hun beste spelers.

De laatste jaren heeft de KBVB of profliga enkel maar hervormt om te hervormen. Niets van dit alles heeft de kwaliteit of financiën van onze clubs verbeterd, laat staan een inhaalbeweging opgeleverd tov het buitenland. Nu is er zelfs terug sprake van een BeNE-liga. Zelfs met een Kempense fusie zal het een moeilijke piste worden om tot een degelijke profclub te komen. Om nog niet te spreken wat de toekomst zal brengen.

Soms is het beter om tevreden te zijn met wat je al hebt.

Trippel

Aantal berichten : 674

Profiel bekijken

Bericht  chieva op za jan 20, 2018 2:51 am

Toch benieuwd wat er uit de hoed tevoorschijn gaat komen.
Dat er praktisch van in 't begin van het seizoen niet meer betaald is, is niet normaal. Je start toch aan een seizoen met een bepaald budget.
Dit lijkt eerder op 'met voorbedachte rade' in vereffening gaan, en dan met een propere lei ... (???)

Als het zo zou gaan (?) is dat wel een heel bitter voor diegenen die nog heel wat te goed hebben van de club Shocked

chieva

Aantal berichten : 205
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  pikkel op za jan 20, 2018 4:08 am

chieva schreef:Toch benieuwd wat er uit de hoed tevoorschijn gaat komen.
Dat er praktisch van in 't begin van het seizoen niet meer betaald is, is niet normaal. Je start toch aan een seizoen met een bepaald budget.
Dit lijkt eerder op 'met voorbedachte rade' in vereffening gaan, en dan met een propere lei ... (???)

Als het zo zou gaan (?) is dat wel een heel bitter voor diegenen die nog heel wat te goed hebben van de club Shocked

...en nog een profspeler binnenhalen wanneer je de andere al niet meer kan betalen . Moeilijk te begrijpen .

pikkel

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Bericht  domInator op za jan 20, 2018 4:36 am

latho schreef:
Zotskap schreef:Succesvolle fusies / ploegovernames / identiteitswijzigingen van ploegen die nu in de profreeksen spelen (heb geprobeerd me tot het recente verleden te beperken):

Als je naar toeschouwers kijkt en echte successen, kan je enkel Genk tellen.
Moeskroen en Tubeke daar zit nog geen 1000 man en gaan op verplaatsing met 20 man.
Roeselare is niet veel beter.
Wilrijk, die spelen een topper voor 6000 man! ok, het is in 1B, maar Antwerp speelt 13 jaar in 1B en toen zij aan de kop stonden stond daar 12000 man (stadion vol)
Zulte enkele mooie jaren, daar zit maximum 7000 man met een half nieuw stadion.
Lokeren, ook huilen met de pet op.
Beveren speelt nu een prachtig seizoen, maar daar zal het ook nooit geen stormloop zijn. Als daar de resultaten gaan mindere, spelen die ook voor 3000 man.

Lokeren,Zulte en vooral Genk pakte al prijzen. Maar je hebt ook veel teams die geen fusie nodig hadden die ook prijzen pakte.

Waarom zou iemand niet naar Lierse of Antwerp rijden en wel naar een fusieclub waar je ook geen band mee hebt?
Als ze in Geel spelen kan ik er nog inkomen, maar stel als ze iets nieuw zetten in laten we zeggen Tessenderlo...
Rij iets verder en je kan KVM,STVV en Genk bij tellen.

Waarom zou bedrijf A ineens meer geld gaan geven omdat er 2 teams of meer samen gaan?
Waarom zou bedrijf B ineens wel gaan sponsoren, terwijl ze nu niet willen?
Waarom zou bedrijf C ineens voor die nieuwe fusieclub kiezen terwijl je richting limburg en Antwerpen enkele 1A clubs hebt?

Ik geef het enkel kans om te slagen indien je Het Kuipje, De Leunen, Armand Melis, 't Lisp kan plat gooien en verkavelen en een nieuw stadion zet voor +- 15.000 man in regio Herentals.
Dan zal het ook veel van het sportieve afhangen.
Dan heb je ook nog het volgende, welk bestuur? wat met de jeugdspelers?...,... Van elke club zoveel bestuursleden in het nieuwe bestuur? Dan ga je eindigen zoals RWDM

Wat is dat nu regio Herentals? Wat hebben ze daar dat we in Geel niet hebben? Is ook minder centraal gelegen en al helemaal niet in de regio vd clubs waarvan je het stadion wil zien verdwijnen (Lier buiten beschouwing gelaten want waarom zouden die nu op de kar springen van een Kempense fusie).

In het midden van Westerlo en Dessel ligt.... tiens: Geel!

Dat gezegd zijnde snap ik er niks van hoe er op de Leunen op een paar jaar tijd opnieuw zo'n schuldenput is ontstaan.

domInator

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 01-09-11

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op za jan 20, 2018 2:40 pm

pikkel schreef:
chieva schreef:Toch benieuwd wat er uit de hoed tevoorschijn gaat komen.

...en nog een profspeler binnenhalen wanneer je de andere al niet meer kan betalen . Moeilijk te begrijpen .

Klopt volledig. Daarom vind ik dat Tormans eindelijk eens open kaart mag spelen. Het mag gedaan zijn met de show. Als hij effectief wil dat Geel kapot gaat, dat hij het dan zegt, en dat hij de mensen die het toch nog goed menen met de club naar een oplossing laat zoeken. Er zijn inderdaad fouten gemaakt in het verleden, en deze club heeft geleden aan grootheidswaanzin, mede dankzij Tormans, maar het zou echt jammer zijn dat deze mooie club verdwijnt. Voorlopig hebben die Hollanders de club alleen maar slecht gedaan, het is tijd dat ook Tormans dit ziet en dat hij zijn Geels hart laat zien (als hij dit effectief nog heeft).

geel4evah

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Dirk op za jan 20, 2018 5:49 pm

Na de match hebben verschillende spelers ( waaronder onze kapitein ) te kennen gegeven ASV te willen verlaten om de gekende reden .Als de club niet dringend met goed nieuws komt vrees ik het ergste voor de toekomst van deze club . Tormans moet eindelijk is kleur bekennen en dit mag niet al te lang meer duren . De supporters zijn er nog steeds , dat hebben we gisteren nog gezien . Ik hoop nog steeds dat alles in orde komt , of dit realistisch is weet ik niet . Er bestaat een spreekwoord dat zegt geen woorden maar daden .

Dirk

Profiel bekijken

Bericht  geel sup op zo jan 21, 2018 4:59 am

christiaensen is weg in ASV geel, speelde gisteren laatste match (volgens trainer!), verwacht dat er nog zullen volgen deze week...Sad

geel sup

Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op zo jan 21, 2018 10:09 am

Trippel schreef:Dan mogen we nog vanonder onze kerktoren komen. Geen enkele Belgische club kan zichzelf beredderen. Zelfs Anderlecht of Club Brugge niet. Zelfs deze twee clubs zijn afhankelijk van investeerders (Coucke/Verhaege) of kunnen hun budget enkel in evenwicht houden met de verkoop van hun beste spelers.

De laatste jaren heeft de KBVB of profliga enkel maar hervormt om te hervormen. Niets van dit alles heeft de kwaliteit of financiën van onze clubs verbeterd, laat staan een inhaalbeweging opgeleverd tov het buitenland. Nu is er zelfs terug sprake van een BeNE-liga. Zelfs met een Kempense fusie zal het een moeilijke piste worden om tot een degelijke profclub te komen. Om nog niet te spreken wat de toekomst zal brengen.

Soms is het beter om tevreden te zijn met wat je al hebt.

Je hebt waarschijnlijk wel een punt maar dan zullen we er ook mee moeten leven dat de grote sfeer op de leunen er nooit meer zal komen en we voor altijd voor een 800 a 1000 fans gaan spelen. Inplaats van het Leunen stadion verder uit te breiden kunnen we ze eerder een tribune af breken denk ik.Ik wil positief blijven denken maar de omstandigheden geven mij er weinig reden toe.

zot 1981

Profiel bekijken

Bericht  Dirk op zo jan 21, 2018 10:14 pm

Alhoewel de club aankondigde dat ze een akkoord hebben met de spelers aangaande de lonen van de laatste 3 maanden van 2017 is de leegloop blijkbaar toch begonnen , na Karadayi, zaidi heeft nu ook kapitein Christiaens het zinkend schip met onmiddelijke ingang verlaten . Ook Haagen en Hulsmans staan op het punt om de club te verlaten ( zo is mij toch verteld ) . Ik verwijt trouwens niemand iets . Hoe zou je zelf zijn als je meer dan 3 maand niet betaald bent .Alleen het bestuur is hier verantwoordelijk voor . De club moet is eindelijk en dat is niet de eerste keer dat ik dit zeg kleur gaan bekennen . Dit sleept al veel te lang aan , ofwel hebben ze een akkoord , dan doen ze gewoon zoals nu verder ofwel zeggen ze , het lukt ons niet en gaan ze in verreffening en zakken ze een reeks ( 2 bij degradatie ) .Maar als ik het bestuur 1 boodschap wil geven dan is het dit : communiceer met de supporters , dit is zeer belangrijk .

Dirk

Profiel bekijken

Bericht  bigtrunk op zo jan 21, 2018 10:20 pm

geel sup schreef:christiaensen is weg in ASV geel, speelde gisteren laatste match (volgens trainer!), verwacht dat er nog zullen volgen deze week...Sad

volgens RTV heeft hij bij Oosterzonen getekend.
bigtrunk

Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Bericht  bleu op zo jan 21, 2018 11:12 pm

Alhoewel de club aankondigde dat ze een akkoord hebben met de spelers aangaande de lonen van de laatste 3 maanden van 2017 is de leegloop blijkbaar toch begonnen , na Karadayi, zaidi heeft nu ook kapitein Christiaens het zinkend schip met onmiddelijke ingang verlaten . Ook Haagen en Hulsmans staan op het punt om de club te verlaten ( zo is mij toch verteld ) . Ik verwijt trouwens. Hoe zou je zelf zijn als je meer dan 3 maand niet betaald bent .Alleen het bestuur is hier verantwoordelijk voor . De club moet is eindelijk en dat is niet de eerste keer dat ik dit zeg kleur gaan bekennen . Dit sleept al veel te lang aan , ofwel hebben ze een akkoord , dan doen ze gewoon zoals nu verder ofwel zeggen ze , het lukt ons niet en gaan ze in verreffening en zakken ze een reeks ( 2 bij degradatie ) .Maar als ik het bestuur 1 boodschap wil geven dan is het dit : communiceer met de supporters , dit is zeer belangrijk .

Aan ons bestuur ( of hoe moet ik jullie noemen? Want van besturen is er niet veel gekomen...) :
' ASV is toch een VOETBALclub,...of niet ? En bij een voetbalclub moet het in de eerste plaats draaien om voetbal ! Dat zijn in de eerste plaats de voetballers en dan de supporters !!!
Beiden hebben jullie weggejaagd ! De sjotters door hen niet te betalen en de supporters door jullie non-communicatie ! Anders dat woord ('communiceren') eens gaan opzoeken in 'Van Dale' !

bleu

Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op zo jan 21, 2018 11:32 pm

bleu schreef:Alhoewel de club aankondigde dat ze een akkoord hebben met de spelers aangaande de lonen van de laatste 3 maanden van 2017 is de leegloop blijkbaar toch begonnen , na Karadayi, zaidi heeft nu ook kapitein Christiaens het zinkend schip met onmiddelijke ingang verlaten . Ook Haagen en Hulsmans staan op het punt om de club te verlaten ( zo is mij toch verteld ) . Ik verwijt trouwens. Hoe zou je zelf zijn als je meer dan 3 maand niet betaald bent .Alleen het bestuur is hier verantwoordelijk voor . De club moet is eindelijk en dat is niet de eerste keer dat ik dit zeg kleur gaan bekennen . Dit sleept al veel te lang aan , ofwel hebben ze een akkoord , dan doen ze gewoon zoals nu verder ofwel zeggen ze , het lukt ons niet en gaan ze in verreffening en zakken ze een reeks ( 2 bij degradatie ) .Maar als ik het bestuur 1 boodschap wil geven dan is het dit : communiceer met de supporters , dit is zeer belangrijk .

Aan ons bestuur ( of hoe moet ik jullie noemen? Want van besturen is er  niet veel gekomen...) :
' ASV  is toch een VOETBALclub,...of niet ?  En bij een voetbalclub moet het in de eerste plaats draaien om voetbal ! Dat zijn in de eerste plaats de voetballers en dan de supporters !!!
Beiden hebben jullie weggejaagd !  De sjotters  door hen niet te betalen en de supporters door jullie non-communicatie !  Anders dat woord ('communiceren') eens gaan opzoeken in 'Van Dale' !
Misschien aan groot licht Tormans eens vragen. Die ging de club transformeren met zijn Nederlandse vriendjes. Daar is allemaal niks van in huis gekomen.
Jaren staan blazen dat de club naar 1B moet en langs den andere kant de sponsor budgetten verder naar beneden halen. Hij zat meer in de kleedkamer van de spelers dan wie ook van het bestuur. Hij zat mee aan tafel bij besprekingen van trainers en spelers. De volgende keer dat meneer populair zich tussen jullie mengt, kunde eens vragen waarom hij destijds die van Meerhout heeft weggejaagd en Keersmaeckers in 2008.
Buffalo

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Bericht  steven op ma jan 22, 2018 12:38 am

Ik denk dat er meer als 1 persoon schuldig is aan dit alles.. Zowel Backx als Tormans hebben fouten begaan. Nu zonder namen te gaan noemen, op de vergadering van vorige week maandag is persoon X aangekomen en wou €250.000 in het project steken maar is door persoon Z nog voor de start van de vergadering naar de deur gewezen.

steven

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op ma jan 22, 2018 12:47 am

Buffalo schreef:
bleu schreef:Alhoewel de club aankondigde dat ze een akkoord hebben met de spelers aangaande de lonen van de laatste 3 maanden van 2017 is de leegloop blijkbaar toch begonnen , na Karadayi, zaidi heeft nu ook kapitein Christiaens het zinkend schip met onmiddelijke ingang verlaten . Ook Haagen en Hulsmans staan op het punt om de club te verlaten ( zo is mij toch verteld ) . Ik verwijt trouwens. Hoe zou je zelf zijn als je meer dan 3 maand niet betaald bent .Alleen het bestuur is hier verantwoordelijk voor . De club moet is eindelijk en dat is niet de eerste keer dat ik dit zeg kleur gaan bekennen . Dit sleept al veel te lang aan , ofwel hebben ze een akkoord , dan doen ze gewoon zoals nu verder ofwel zeggen ze , het lukt ons niet en gaan ze in verreffening en zakken ze een reeks ( 2 bij degradatie ) .Maar als ik het bestuur 1 boodschap wil geven dan is het dit : communiceer met de supporters , dit is zeer belangrijk .

Aan ons bestuur ( of hoe moet ik jullie noemen? Want van besturen is er  niet veel gekomen...) :
' ASV  is toch een VOETBALclub,...of niet ?  En bij een voetbalclub moet het in de eerste plaats draaien om voetbal ! Dat zijn in de eerste plaats de voetballers en dan de supporters !!!
Beiden hebben jullie weggejaagd !  De sjotters  door hen niet te betalen en de supporters door jullie non-communicatie !  Anders dat woord ('communiceren') eens gaan opzoeken in 'Van Dale' !
Misschien aan groot licht Tormans eens vragen. Die ging de club transformeren met zijn Nederlandse vriendjes. Daar is allemaal niks van in huis gekomen.
Jaren staan blazen dat de club naar 1B moet en langs den andere kant de sponsor budgetten verder naar beneden halen. Hij zat meer in de kleedkamer van de spelers dan wie ook van het bestuur. Hij zat mee aan tafel bij besprekingen van trainers en spelers. De volgende keer dat meneer populair zich tussen jullie mengt, kunde eens vragen waarom hij destijds die van Meerhout heeft weggejaagd en Keersmaeckers in 2008.

Je zou voor minder, uw geld stoppen in een stinkende beerput die uwe voorganger heeft achtergelaten.

yellow fan

Aantal berichten : 794
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op ma jan 22, 2018 1:30 am

yellow fan schreef:
Buffalo schreef:

Je zou voor minder, uw geld stoppen in een stinkende beerput die uwe voorganger heeft achtergelaten.
Hier se. Nog ene die zijn Tormans brilleke heeft opstaan. Misschien eens lezen wat er staat. Tormans zat overal mee aan tafel, ook tijdens zijn 'opvolger'. Achter de schermen verder aan de poppetjes trekken en nu den onschuldige uithangen.  

Al een antwoord gekregen waarom hij Keersmaeckers in 2008 en die van Meerhout heeft buitengejaagd? Ne keer bellen met Johan Van De Craen en Vic Keersmaeckers.

Dat Van Lommel maar komt. Die gaat alles opkuisen, Tormans inclusief. En met veel plezier wat mij betreft.
Buffalo

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 33 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen