ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 29 van 33 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Ga naar beneden

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  yellow fan op ma jan 22, 2018 1:36 am

Buffalo schreef:
yellow fan schreef:
Buffalo schreef:
bleu schreef:Alhoewel de club aankondigde dat ze een akkoord hebben met de spelers aangaande de lonen van de laatste 3 maanden van 2017 is de leegloop blijkbaar toch begonnen , na Karadayi, zaidi heeft nu ook kapitein Christiaens het zinkend schip met onmiddelijke ingang verlaten . Ook Haagen en Hulsmans staan op het punt om de club te verlaten ( zo is mij toch verteld ) . Ik verwijt trouwens. Hoe zou je zelf zijn als je meer dan 3 maand niet betaald bent .Alleen het bestuur is hier verantwoordelijk voor . De club moet is eindelijk en dat is niet de eerste keer dat ik dit zeg kleur gaan bekennen . Dit sleept al veel te lang aan , ofwel hebben ze een akkoord , dan doen ze gewoon zoals nu verder ofwel zeggen ze , het lukt ons niet en gaan ze in verreffening en zakken ze een reeks ( 2 bij degradatie ) .Maar als ik het bestuur 1 boodschap wil geven dan is het dit : communiceer met de supporters , dit is zeer belangrijk .

Aan ons bestuur ( of hoe moet ik jullie noemen? Want van besturen is er  niet veel gekomen...) :
' ASV  is toch een VOETBALclub,...of niet ?  En bij een voetbalclub moet het in de eerste plaats draaien om voetbal ! Dat zijn in de eerste plaats de voetballers en dan de supporters !!!
Beiden hebben jullie weggejaagd !  De sjotters  door hen niet te betalen en de supporters door jullie non-communicatie !  Anders dat woord ('communiceren') eens gaan opzoeken in 'Van Dale' !
Misschien aan groot licht Tormans eens vragen. Die ging de club transformeren met zijn Nederlandse vriendjes. Daar is allemaal niks van in huis gekomen.
Jaren staan blazen dat de club naar 1B moet en langs den andere kant de sponsor budgetten verder naar beneden halen. Hij zat meer in de kleedkamer van de spelers dan wie ook van het bestuur. Hij zat mee aan tafel bij besprekingen van trainers en spelers. De volgende keer dat meneer populair zich tussen jullie mengt, kunde eens vragen waarom hij destijds die van Meerhout heeft weggejaagd en Keersmaeckers in 2008.

Je zou voor minder, uw geld stoppen in een stinkende beerput die uwe voorganger heeft achtergelaten.
Hier se. Nog ene die zijn Tormans brilleke heeft opstaan. Misschien eens lezen wat er staat. Tormans zat overal mee aan tafel, ook tijdens zijn 'opvolger'. Achter de schermen verder aan de poppetjes trekken en nu den onschuldige uithangen.  

Al een antwoord gekregen waarom hij Keersmaeckers in 2008 en die van Meerhout heeft buitengejaagd? Ne keer bellen met Johan Van De Craen en Vic Keersmaeckers.

Dat Van Lommel maar komt. Die gaat alles opkuisen, Tormans inclusief. En met veel plezier wat mij betreft.

Uw vriendje is 4 jaar voorzitter geweest. Voorzitter zijn is geld beheren zoals een goede huisvader, maar daar heeft deze  pipo precies geen kaas van gegeten.
In Beekhoek hebben ze het in het verleden op tijd ingezien en hem buiten gestampt.
En voor de rest, denk ervan wat gij wilt, case closed voor mijn part.

yellow fan

Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Buffalo op ma jan 22, 2018 1:43 am

yellow fan schreef:
Buffalo schreef:
yellow fan schreef:
Buffalo schreef:
bleu schreef:Alhoewel de club aankondigde dat ze een akkoord hebben met de spelers aangaande de lonen van de laatste 3 maanden van 2017 is de leegloop blijkbaar toch begonnen , na Karadayi, zaidi heeft nu ook kapitein Christiaens het zinkend schip met onmiddelijke ingang verlaten . Ook Haagen en Hulsmans staan op het punt om de club te verlaten ( zo is mij toch verteld ) . Ik verwijt trouwens. Hoe zou je zelf zijn als je meer dan 3 maand niet betaald bent .Alleen het bestuur is hier verantwoordelijk voor . De club moet is eindelijk en dat is niet de eerste keer dat ik dit zeg kleur gaan bekennen . Dit sleept al veel te lang aan , ofwel hebben ze een akkoord , dan doen ze gewoon zoals nu verder ofwel zeggen ze , het lukt ons niet en gaan ze in verreffening en zakken ze een reeks ( 2 bij degradatie ) .Maar als ik het bestuur 1 boodschap wil geven dan is het dit : communiceer met de supporters , dit is zeer belangrijk .

Aan ons bestuur ( of hoe moet ik jullie noemen? Want van besturen is er  niet veel gekomen...) :
' ASV  is toch een VOETBALclub,...of niet ?  En bij een voetbalclub moet het in de eerste plaats draaien om voetbal ! Dat zijn in de eerste plaats de voetballers en dan de supporters !!!
Beiden hebben jullie weggejaagd !  De sjotters  door hen niet te betalen en de supporters door jullie non-communicatie !  Anders dat woord ('communiceren') eens gaan opzoeken in 'Van Dale' !
Misschien aan groot licht Tormans eens vragen. Die ging de club transformeren met zijn Nederlandse vriendjes. Daar is allemaal niks van in huis gekomen.
Jaren staan blazen dat de club naar 1B moet en langs den andere kant de sponsor budgetten verder naar beneden halen. Hij zat meer in de kleedkamer van de spelers dan wie ook van het bestuur. Hij zat mee aan tafel bij besprekingen van trainers en spelers. De volgende keer dat meneer populair zich tussen jullie mengt, kunde eens vragen waarom hij destijds die van Meerhout heeft weggejaagd en Keersmaeckers in 2008.

Je zou voor minder, uw geld stoppen in een stinkende beerput die uwe voorganger heeft achtergelaten.
Hier se. Nog ene die zijn Tormans brilleke heeft opstaan. Misschien eens lezen wat er staat. Tormans zat overal mee aan tafel, ook tijdens zijn 'opvolger'. Achter de schermen verder aan de poppetjes trekken en nu den onschuldige uithangen.  

Al een antwoord gekregen waarom hij Keersmaeckers in 2008 en die van Meerhout heeft buitengejaagd? Ne keer bellen met Johan Van De Craen en Vic Keersmaeckers.

Dat Van Lommel maar komt. Die gaat alles opkuisen, Tormans inclusief. En met veel plezier wat mij betreft.

Uw vriendje is 4 jaar voorzitter geweest. Voorzitter zijn is geld beheren zoals een goede huisvader, maar daar heeft deze  pipo precies geen kaas van gegeten.
In Beekhoek hebben ze het in het verleden op tijd ingezien en hem buiten gestampt.
Enkel de club telt, wie of wat interesseert me niet. Tormans is het vriendje, of beter was het vriendje van bedoel je?
Groot licht had er plots nieuwe gevonden, Nederlanders die voor de mooie ogen van ASV Geel geld gingen investeren in de club.
En trek jij nu maar je conclusies wie ASV Geel op de rand van gebracht heeft.
Buffalo

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op ma jan 22, 2018 1:48 am

Volgens mij was het Tormans die begin dit seizoen nog sprak over de titel en over een subtopper in eerste klasse. Er was toen al weet van de schulden, die trouwens peanuts zijn als je de ambitie hebt op naar eerste klasse te gaan. Als hij het echt meent, moet hij ook serieuze bedragen in de club pompen. Niet spreken over eerste klasse als je met het sportieve budget van een provincialer werkt.

geel4evah

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op ma jan 22, 2018 2:36 am

Stopt eens met op de man te spelen.

Er wordt hier veel verwezen naar anderen en naar wat er in het verleden allemaal misschien gebeurd is.
Waarom anderen werden "weggejaagd".
Waarom werd investeerder Z "weggestuurd" voor de vergadering.
Stinkende beerput van den voorganger.
...

Awel, als jullie dan toch meer weten, zeg het dan ook. Als ge enkel wat komt stoken, stopt daar dan mee.

Uiteindelijk zijn ook wij supporters den dupe. Beetje naar elkaar roepen en schelden gaat geweldig helpen.

Zotskap

Aantal berichten : 567
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Trippel op ma jan 22, 2018 3:27 am

Kristiaan Haagen tekent bij KFC Dessel Sport voor 1.5 seizoen.

Trippel

Aantal berichten : 673

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op ma jan 22, 2018 4:37 am

Buffalo schreef:
yellow fan schreef:
Buffalo schreef:
yellow fan schreef:
Buffalo schreef:

Enkel de club telt, wie of wat interesseert me niet. Tormans is het vriendje, of beter was het vriendje van bedoel je?
Groot licht had er plots nieuwe gevonden, Nederlanders die voor de mooie ogen van ASV Geel geld gingen investeren in de club.
En trek jij nu maar je conclusies wie ASV Geel op de rand van gebracht heeft.

In plaats van het af te bollen had hij beter aan boord gebleven om mee oplossingen te vinden.
Anderen uwe stront laten opkuisen zegt veel over de persoon zelf.
En trek jij nu maar uw conclusies, ik heb de mijne al lang gemaakt.

yellow fan

Profiel bekijken

Bericht  plek74 op ma jan 22, 2018 4:56 am

Als we in vereffening gaan moet stad Geel die niet reglementair gebouwde tribune maar laten afbreken.
Die mannen die van landbouwgrond winkelruimte willen maken zullen dan wel iets moeten doen of ze hebben niks meer.

plek74

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Bericht  protput op ma jan 22, 2018 5:26 am

Kleine prognose: ASV Geel zal gaan voor het faillissement en het stamnummer 3970 zal op de leunen komen spelen.

protput

Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op ma jan 22, 2018 5:49 am

yellow fan schreef:
In plaats van het af te bollen had hij beter aan boord gebleven om mee oplossingen te vinden.
Anderen uwe stront laten opkuisen zegt veel over de persoon zelf.
En trek jij nu maar uw conclusies, ik heb de mijne al lang gemaakt.
Dat is waar. En zijne maat die Keersmaeckers en Meerhout heeft buiten gewerkt, die al jaren loopt te toeten als eerste in de pers dat Geel 1B moet spelen terwijl het budget amper voldoende is om erin te blijven, die perfect op de hoogte was van de situatie maar nu het onschuldige Janneke uithangt die geven we de titel manager van het jaar.
Buffalo

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op ma jan 22, 2018 8:11 pm

Volgens het Nieuwsblad zou Maggio (nog) niet teruggekeerd zijn uit Duitsland.

Naar de reden is het niet lang zoeken vermoed ik. "Ziek" vanwege niet betaald?

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  maxdehond op di jan 23, 2018 8:39 pm

http://www.kfc-oosterzonen.be/images/berbenchristiaens.jpeg

Dit doet toch pijn aan mijn ogen hoor...

maxdehond

Aantal berichten : 76

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op di jan 23, 2018 9:17 pm

maxdehond schreef:http://www.kfc-oosterzonen.be/images/berbenchristiaens.jpeg

Niet alleen aan die van u! Kapitein van de ploeg.

Janneke had er blijkbaar minder last mee.
Buffalo

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op wo jan 24, 2018 12:13 am

Buffalo schreef:

Of, je kan zoals verleden zaterdagavond in de VIP de "grote Jan" komen uithangen, wat zotte/zatte praat komen vertellen (meerdere getuigen hiervan).
We gaan maar geen namen noemen zeker. Dat deze pipo zich voor niks of niemand schaamt weten we al langer.

yellow fan

Profiel bekijken

Bericht  chieva op wo jan 24, 2018 1:08 am

'Geelse' versterking voor Oosterzonen, zou het dan toch ...
Wat is er gaande achter de schermen (?), deze gang van zaken bij ASV GEEL is niet meer normaal.

chieva

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op wo jan 24, 2018 1:20 am

yellow fan schreef:
Buffalo schreef:

Of, je kan zoals verleden zaterdagavond in de VIP de "grote Jan" komen uithangen, wat zotte/zatte praat komen vertellen (meerdere getuigen hiervan).
We gaan maar geen namen noemen zeker. Dat deze pipo zich voor niks of niemand schaamt weten we al langer.
Houd toch op aub. Misschien eens spreken met

- jeugdtrainers vorig seizoen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- bestuursleden vorig seizoen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- spelers vorig seizoen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- vrijwilligers vorig seizoen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- Nicky Hayen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- pers vorig seizoen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- bestuursleden omringende clubs; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?

Keersmaeckers en ex-bestuur Meerhout.

Een dikke, grote blaas.
Buffalo

Profiel bekijken

Bericht  Trippel op wo jan 24, 2018 5:48 am

Trippel

Aantal berichten : 673

Profiel bekijken

Bericht  defender op wo jan 24, 2018 2:32 pm

Update over het eerste elftal van ASV Geel n.a.v. de gesprekken met de spelers ivm de financiële situatie van de club:
volgende spelers hebben de club verlaten voor een andere club:
- Karadayi, Zaidi, Haagen, Christiaens
volgende spelers hebben in onderling akkoord hun overeenkomst ontbonden:
- Maggio, Lenaerts
Spijtig genoeg hebben we Jo geen afscheidswedstrijd kunnen geven dat hij verdiende als boegbeeld van ASV Geel sedert jaar en dag. Jo, bedankt voor je onverzettelijke inzet gedurende al die jaren. Je blijft ne zot.
Yves heeft beslist om zijn voetbalcarriëre te beëindigen en verzocht de club om de overeenkomst in onderling akkoord te ontbinden, gezien de situatie waarin de club verkeert. RESPECT. Ook Yves hebben we niet het afscheid kunnen geven dat hij verdiende na zo'n verdienstelijke carriëre. Hopelijk zal het voetbaldier in hem, hem toch opnieuw naar het voetbal leiden.
Dat sterkhouders zijn vertrokken, is een open deur instampen, doch dat neemt niet weg dat het jonge geweld, de kansen die zij nu krijgt, niet met volle handen zullen aangrijpen. Tegen Dender lieten zij al fraaie dingen zien en laten we als supporter er terug achter staan tegen Hamme dit weekend.
Allemaal Samen.

defender

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Bericht  defender op wo jan 24, 2018 4:05 pm

dubbele post

Laatst aangepast door defender op do jan 25, 2018 3:59 pm; in totaal 2 keer bewerkt

defender

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op wo jan 24, 2018 10:58 pm

Ik ben eerlijk gezegd blij om te horen dat er aan schaalvergroting wordt gedacht.

Hoe het gaat verlopen met 2 "zusterploegen" die misschien wel in dezelfde afdeling spelen... dat is iets anders.

Er zijn heel wat mogelijke pistes:

1.

* ASV Geel gaat in vereffening en speelt volgend seizoen in Ama 2
* Oosterzonen weet zich te redden en speelt volgend seizoen in Ama 1

-> Welk stamnummer speelt er dan op De Leunen? Dat van Oosterzonen?

2.

* ASV Geel gaat in vereffening en speelt volgend seizoen in Ama 2
* Oosterzonen weet zich sportief niet te handhaven, en speelt volgend seizoen in Ama 2

-> Welk stamnummer speelt er dan op De Leunen? Dat van ASV Geel?
-> Kunnen de 2 'zusterploegen' samen in dezelfde reeks?

3.

* ASV Geel weet mirakuleus de licentie binnen te halen voor Ama 1 en gaat ook niet in vereffening.
* Oosterzonen weet zich te redden en speelt volgend seizoen in Ama 1

-> Welk stamnummer speelt er dan op De Leunen? Dat van ASV Geel?
-> Kunnen de 2 'zusterploegen' samen in dezelfde reeks?

Veel vragen, nog geen enkel zinnig antwoord denk ik...

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  defender op wo jan 24, 2018 11:14 pm

Er is (mogelijk) een ambitieus voetbalproject op til in de Kempen. Momenteel zijn er volop gesprekken aan de gang tussen ASV Geel en KFC Oosterzonen om te fuseren, maar er zijn nog wel wat obstakels. De belangrijkste voorwaarde voor Oosterzonen is dat ASV Geel, dat in financiële moeilijkheden zit, eerst zijn schuldenberg wegwerkt.
Dat ASV Geel in vieze papieren zit, is niet nieuw. Begin januari was er al een bestuursvergadering waarop beslist zou worden of de club wel of niet in vereffening gaat. Uiteindelijk stelde het bestuur die beslissing nog uit. Sindsdien kwam ASV Geel, dat net als Oosterzonen in de Eerste Amateurliga speelt, aankloppen bij de club uit de Westelse deelgemeente Oosterwijk.

”Geel heeft ons een drietal weken gecontacteerd”, bevestigt Stefan Van Lommel, voorzitter van Oosterzonen. “Zij kwamen met het idee om het Kempisch voetbal nieuw leven in te blazen. Als je in de buurt kijkt, zie je immers dat Westerlo en Geel het moeilijk hebben en dat wij qua infrastructuur in Oosterwijk aan ons plafond zitten. Zo’n gezamenlijk project leek ons niet slecht, dus we hebben Geel ontvangen en een constructief gesprek gevoerd. Momenteel zijn er nog gesprekken aan de gang, maar veel valt daar nog niet over te zeggen.”

Momenteel is het nog koffiedik kijken hoe de toekomst van ASV Geel eruitziet. Van Lommel wil daarom eerst die ontwikkelingen afwachten alvorens een beslissing te nemen over een fusie. “We hebben hen gezegd dat ze eerst moeten proberen uit die problemen te geraken zodat die boel opgekuist is. Daarna kunnen we weer aan tafel zitten en concreet bekijken wat beide clubs voor elkaar kunnen betekenen. Ik heb wel het gevoel dat het met Geel de positieve kant kan opgaan.”

Indien Geel toch in vereffening gaat, wil de club in een reeks lager een doorstart maken. “Maar dat zou voor ons geen probleem zijn. Je zet één stap achteruit, om er dan twee vooruit te zetten. Zolang ze schuldenvrij zijn, maakt het ons niet uit op welke manier ze hun problemen oplossen.”

Groter stadion
Hoewel er nog niets beslist is, ziet Van Lommel wel al een belangrijk raakpunt met de visie van ASV Geel. “Als ik hoor hoe zij jeugdwerking ook zo hoog in het vaandel dragen, dan kan ik wel vaststellen dat we op dat vlak op één lijn zitten. We zouden voor de jeugd een mooi toekomstperspectief kunnen uitbouwen.” En dat is niet het enige voordeel dat een samenwerking zou kunnen bieden. “Ons stadion heeft 700 zitplaatsen. Voor de Eerste Amateurliga is dat voldoende, maar het stadion van Geel is natuurlijk veel interessanter voor ons. Geel heeft ons in het verleden ook al eens gecontacteerd over een fusie, maar nu is dat voor ons meer opportuun. Ik geloof dat de Kempen klaar is voor een nieuw project.”

Het is nog onbekend wanneer er juist schot in de zaak zal komen. De licenties voor volgend seizoen moeten in februari ingediend worden. “We hebben al een licentie ingediend om op eigen houtje deel te nemen aan de competitie. Dan moet alles al heel snel gaan als we volgend seizoen als één club willen aantreden. Wanneer een fusie ten vroegste een feit kan zijn? Daar moet ik het antwoord schuldig op blijven.”

Jan Tormans, voorzitter van ASV Geel, was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.

HLN

defender

Profiel bekijken

Bericht  bigtrunk op wo jan 24, 2018 11:31 pm

Volgens mij is het zo klaar als een klontje. ASV Geel gaat op de fles, weg schulden. Oosterzonen komt op de Leunen spelen. Het hart van de jeugdwerking verschuift naar de accommodatie van Oosterzonen (waar er een kunstgrasveld ter beschikking is) - waar vermoedelijk ook de eerste ploeg zal trainen. De entourage van Van Lommel mag de scepter zwaaien.

Een kopij van de fusie tussen ZD Oud Heverlee, Daring Leuven & Stade Leuven...
bigtrunk

Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op wo jan 24, 2018 11:45 pm

Buffalo schreef:
yellow fan schreef:
Buffalo schreef:

Houd toch op aub. Misschien eens spreken met

- jeugdtrainers vorig seizoen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- bestuursleden vorig seizoen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- spelers vorig seizoen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- vrijwilligers vorig seizoen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- Nicky Hayen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- pers vorig seizoen; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?
- bestuursleden omringende clubs; wacht, toen was Tormans geen voorzitter?

Keersmaeckers en ex-bestuur Meerhout.

Een dikke, grote blaas.

Grote schukdenberg geerfd,( "maar" 650000 euro), van 4 jaar wanbeleid, wie was er toen weer voorzitter ?
En met de vrijwilligers kan je inderdaad eens best gaan praten over uwe voorzitter, ge zou écht wel eens verschieten.
Nogmaals, had beter mee naar oplossingen gezocht ipv het af te bollen.

yellow fan

Profiel bekijken

Bericht  chieva op do jan 25, 2018 4:58 am

Ik snap niet dat de mogelijke "samenwerking" met Oosterzonen niet kan geheim gehouden worden tot dat alles defintiief is en op papier staat.
Weken of maanden aan een stuk heeft men in alle stilte achter de schermen hieraan gewerkt, en blijkbaar vlak voor de eindmeet komt het in de pers. Dikwijls leidt dit dan tot stopzetting van de onderhandelingen. Laat ons hopen dat dit nu het geval niet zal zijn !
Diegenen die ASV Geel dit niet gunnen, zullen er alles aan doen om deze constructie niet te laten doorgaan.

chieva

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  Commissaris Schilfertjes op do jan 25, 2018 7:25 am

Fusiegesprekken met Oosterzonen moet toch al serieus vergevorderd zijn. Onze nieuwe aanwinst Zaidi zei dat het Geel-bestuur hem een beetje aan het pushen was om naar Oosterzonen te gaan toen ze lucht kregen dat hij met ons in onderhandeling was.

Commissaris Schilfertjes

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-01-18

Profiel bekijken

Bericht  protput op do jan 25, 2018 7:27 am

chieva schreef:Ik snap niet dat de mogelijke "samenwerking" met Oosterzonen niet kan geheim gehouden worden tot dat alles defintiief is en op papier staat.
Weken of maanden aan een stuk heeft men in alle stilte achter de schermen hieraan gewerkt, en blijkbaar vlak voor de eindmeet komt het in de pers. Dikwijls leidt dit dan tot stopzetting van de onderhandelingen. Laat ons hopen dat dit nu het geval niet zal zijn !
Diegenen die ASV Geel dit niet gunnen, zullen er alles aan doen om deze constructie niet te laten doorgaan.
Inderdaad, en niet te vergeten dat het een club uit Westerlo is. Als er ook op Oosterzonen (waarschijnlijk jeugd en de B ploeg) wordt gespeeld zal de gemeente Westerlo hier nog een stuk mee voor opdraaien.

protput

Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 33 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: