ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 4 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  yellow fan op di sep 22, 2015 10:10 pm

Zotskap schreef:
blauw wit schreef:http://rtv.be/artikels/sportieve-prestaties-asv-geel-volgen-infrastructuur-nog-niet-a15350

Eerlijk... ik denk dat onze voorzitter gelijk heeft...

Zekerheden (in principe): Cercle Brugge, Lierse, Eupen,Roeselare,Antwerp
Voor de 3 overige plaatsen(denk ik): Lommel, Geel, Tubeke,Union en Deinze. Het zal vooral afhangen denk ik van deze laatste 2 of dat zij de investeringen gaan rond krijgen. Indien wel zal het niet simpel worden om deze 2 ploegen vooraf te gaan in de rangschikking; m.a.w. serieuze versterking met Nieuwjaar !

yellow fan

Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op do sep 24, 2015 1:01 am

Kwam net iets tegen op youtube cheers

Zotskap

Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel sup op zo sep 27, 2015 6:27 am

wordt steeds beter , BLIJVEN TRAINEN - voor wie gaan ze die uitbreidingen iegenlijk doen voor Dessel??

geel sup

Aantal berichten : 264

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op zo sep 27, 2015 9:13 pm

geel sup schreef:wordt steeds beter , BLIJVEN TRAINEN - voor wie gaan ze die uitbreidingen iegenlijk doen voor Dessel??
Dit is altijd voor wat ik gevreesd heb , het sportieve volgt niet de ambitieuze stadion plannen . De uitbreiding van het stadion komt er sowieso heb ik vernomen ( als natuurlijk de bouwaanvraag wordt goedgekeurd waar ik niet aan twijfel), het sportieve is een ander paar mouwen , moest het dit seizoen niet lukken kan het nadien ook nog als ze voldoen aan de normen van eerste klasse . Eerder werd er gezegd dat je tot 2020 niet kon promoveren uit de amateur klasse naar 1B maar dat is niet het geval . Als je in die super amateurliga of hoe ze ook uiteindelijk mag heten kampioen speelt en je stadion is volledig in orde en voldoet aan alle eisen van de licentiecommissie kan promotie al perfect vanaf het eerste seizoen . Het makkelijkste is echter direct bij die 24 zijn maar tot op heden verdienen ze die plek helaas niet .

Dirk

Aantal berichten : 523

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  kwit op ma sep 28, 2015 12:13 am

Ik ben misschien de eeuwige optimist, maar ik snap al de frustratie niet.
Het enige wat momenteel telt is de infrastructuur. Op dat vlak zijn we op schema en heb ik het gevoel dat het bestuur het verstandig aanpakt. We lopen niet voor we kunnen kruipen.
Pas daarna volgt het sportieve en hoewel dat er op het eerste zicht niet super uit ziet heb ik daar ook niet over te klagen. We staan na 7 matchen op 6 punten van de plek waar we willen zijn. Bij die 7 matchen zaten de nummers 1, 2, 3, 4, 6 en 8 van het voorlopig klassement!

Verder doen zoals we bezig zijn en evalueren bij de winterstop.

kwit

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 10-10-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  maxdehond op ma sep 28, 2015 12:20 am

Mooie samenvatting "kwit".

maxdehond

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma sep 28, 2015 12:31 am

kwit schreef:Ik ben misschien de eeuwige optimist, maar ik snap al de frustratie niet.
Het enige wat momenteel telt is de infrastructuur. Op dat vlak zijn we op schema en heb ik het gevoel dat het bestuur het verstandig aanpakt. We lopen niet voor we kunnen kruipen.
Pas daarna volgt het sportieve en hoewel dat er op het eerste zicht niet super uit ziet heb ik daar ook niet over te klagen. We staan na 7 matchen op 6 punten van de plek waar we willen zijn. Bij die 7 matchen zaten de nummers 1, 2, 3, 4, 6 en 8 van het voorlopig klassement!

Jammer van het puntenverlies tegen Koksijde.
Hoewel ik 0 gewonnen matchen op 8 gewoon té weinig vind.

Maar de komende matchen móet het dan wel gaan gebeuren.

Thuis Deinze, Heist, Dessel, WS Brussel
Uit naar Virton & Patro
15/18 en we zitten op schema.

En gelukkig hebben we waarschijnlijk het 'vangnet' van de licentie.
Doel blijft dan dit jaar: bij de eerste 8 mét licentie eindigen...

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma sep 28, 2015 1:23 am

Het bestuur speelt hoog spel voor mijn part ofwel weten zij meer. Er vanuit gaan dat de licentie behalen voldoende gaat zijn is toch zeer hoog gokken. Wat als......

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  biebel op ma sep 28, 2015 6:56 am

kwit schreef:Ik ben misschien de eeuwige optimist, maar ik snap al de frustratie niet.

Het zou maar erg zijn moesten we na amper 7 matchen al meer dan 6 punten achter staan op de 8e in de stand.
We hebben nul keer gewonnen op 7 matchen, dat is het harde feit.
Goed is dit toch niet he.
Vergeet ook niet dat er intussen al een aantal ploegen een match minder hebben gespeeld.

Maar goed, met wat driepunters kan het snel veranderen allemaal, dat is een feit.

Wat mij het meest verontrust, is dat Franken heel wat spelers blijkbaar niet (meer) op scherp kan krijgen.
Uit gesprekken met enkele spelers kan je bovendien tussen de lijnen afleiden dat er precies iets ferm scheef aan het groeien is tussen de trainer en enkele spelers, wat ook niet de eerste keer is he...
Ik pleit de spelers hier niet mee vrij, maar doe er als bestuur iets aan als je merkt dat er iets schort!
Op het veld valt het in elk geval ook op vind ik.
De beleving op Union was dramatisch.
Gelukkig hebben we een steengoede keeper, of we kregen er 5,6 om de oren daar.

De ingrepen die de trainer doet, kunnen we toch ook heel wat vragen bij stellen.
Ook nu weer vervang je je enige spits bij een 1-1 stand, waardoor je in je eigen rechthoek terug kruipt, geen bal meer vooraan kan houden, en het gewoon wachten was op de doodsteek die je gewoon voelde aankomen, en voor mij totaal niet meer als een "tegenslag" aanvoelde.

Ik dank Franken voor al het mooie van de vorige jaren, maar met de combinatie van bovenstaande dingen vind ik dat het bestuur de ogen ook eens moet openen en maatregelen moet nemen, of heel dringend gesprekken moet voeren binnenskamers wat er aan de hand is.
Maar men doet niks.
Dat men dan gisteren op de Leunen bij aankomst nog weigert om te komen praten met de mensen die er op Union weeral stonden, vind ik een dieptepunt!
Een deftige dialoog, meer werd niet gevraagd.

Beter nu effe de klok al luiden dan wanneer het gat echt gevallen is.

En niet rekenen op niet-licenties van een paar anderen. In dit land weten we allemaal welke gekke kronkels er gemaakt worden bij toekenning van licenties.

Ik hoop van harte net als iedereen dat we snel terug op de rails geraken.

biebel

Aantal berichten : 218

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma sep 28, 2015 8:00 am

Volledig akkoord met deze analyse, ik hoop dat het bestuur dit ook leest ! Tip : mail hen dit door !

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op ma sep 28, 2015 7:25 pm

Ze vinden de nederlaag in Union en de 4 op 21 geen drama !!! GVA 29/9/2015

ASV Geel verloor gisteren ook bij Union (2-1) en prijkt na een magere 4 op 21 op een teleurstellende 13de plaats. Maar dat is voor voorzitter Fons Backx geen reden om het voorbeeld van zijn Desselse collega Willy Mermans te volgen en trainer Eric Franken de laan uit te sturen.

"Geel volgt Dessel niet in deze materie", legt Backx uit. "Bij ons is de situatie helemaal anders. Wij behouden het volste vertrouwen in Eric Franken, assistent Ivo Toelen en keeperstrainer Peter Emmers. Er is geen sprake van om hen aan de kant te schuiven. Toegegeven: de resultaten beantwoorden niet aan onze verwachtingen. Zowel aanvallend als verdedigend lossen de coach en de spelersgroep de verwachtingen nog niet in. Misschien hebben we de lat bij de start van de competitie te hoog gelegd."

De resultaten vallen alleszins tegen. Is daar een aanwijsbare verklaring voor? "Het heeft geen zin om bepaalde mensen met de vinger te wijzen", zegt Backx. "Het is niet omdat iemand in de verdediging zijn job niet naar behoren doet, dat de hele organisatie niet deugd. Per slot van rekening win je en verlies je met de hele ploeg. Dat we al te gemakkelijk tegendoelpunten slikken, is te wijten aan het feit dat we te aanvallend ingesteld zijn en daardoor te veel ruimte weggeven. Het verlies tegen Union was geen toeval, maar ook geen drama."

Dirk

Aantal berichten : 523

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bigtrunk op ma sep 28, 2015 10:29 pm

Dirk schreef:... Dat we al te gemakkelijk tegendoelpunten slikken, is te wijten aan het feit dat we te aanvallend ingesteld zijn en daardoor te veel ruimte weggeven...

Holy Sh$t! Dit is pas alarmerend nieuws om lezen. Hoeveel volk houden we steeds achter de bal? En als we dan eens in de box komen, wie sluit er dan aan? Help mij want ik zie het niet. Als we nu al teveel ruimte weggeven, wat gaat dat dan geven de komende weken???
bigtrunk

Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  biebel op ma sep 28, 2015 10:53 pm

Wat een uitleg... we hebben amper ene spits, die vaak op een eiland staat te spelen.

Hoe kan je dan te aanvallend aan het spelen zijn? Shocked

biebel

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  boogschutter op ma sep 28, 2015 11:25 pm

Dirk schreef:Ze vinden de nederlaag in Union en de 4 op 21 geen drama !!! GVA 29/9/2015

ASV Geel verloor gisteren ook bij Union (2-1) en prijkt na een magere 4 op 21 op een teleurstellende 13de plaats. Maar dat is voor voorzitter Fons Backx geen reden om het voorbeeld van zijn Desselse collega Willy Mermans te volgen en trainer Eric Franken de laan uit te sturen.

"Geel volgt Dessel niet in deze materie", legt Backx uit. "Bij ons is de situatie helemaal anders. Wij behouden het volste vertrouwen in Eric Franken, assistent Ivo Toelen en keeperstrainer Peter Emmers. Er is geen sprake van om hen aan de kant te schuiven. Toegegeven: de resultaten beantwoorden niet aan onze verwachtingen. Zowel aanvallend als verdedigend lossen de coach en de spelersgroep de verwachtingen nog niet in. Misschien hebben we de lat bij de start van de competitie te hoog gelegd."

De resultaten vallen alleszins tegen. Is daar een aanwijsbare verklaring voor? "Het heeft geen zin om bepaalde mensen met de vinger te wijzen", zegt Backx. "Het is niet omdat iemand in de verdediging zijn job niet naar behoren doet, dat de hele organisatie niet deugd. Per slot van rekening win je en verlies je met de hele ploeg. Dat we al te gemakkelijk tegendoelpunten slikken, is te wijten aan het feit dat we te aanvallend ingesteld zijn en daardoor te veel ruimte weggeven. Het verlies tegen Union was geen toeval, maar ook geen drama."
Als de resultaten tegen vallen mr Backx,dan MOET je daar iets aan doen,doe vooral zo verder....jaag de supporters maar weg,amateurs !!!!

boogschutter

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 29-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma sep 28, 2015 11:26 pm

Er zijn gewoon geen centen voor een andere trainer, das mijn gedacht.

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  biebel op ma sep 28, 2015 11:31 pm

yellow fan schreef:Er zijn gewoon geen centen voor een andere trainer, das mijn gedacht.
Ik denk het ook...

biebel

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  boogschutter op di sep 29, 2015 3:53 am

[quote="yellow fan"]Er zijn gewoon geen centen voor een andere trainer, das mijn gedacht.[/quot

Idd yellow fan,ben ik volledig mee eens,maar "met wat ze op poten willen zetten" en dan zo presteren,sorry maar dan noem ik dat dikke bullshit.
Géén punten pakken en onderaan blijven bengelen,niks doen,en dan zeggen te hoog gegrepen,sorry maar daart hebben we lak aan hoor.

boogschutter

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  plek74 op di sep 29, 2015 6:02 am

Het gaat heel simpel zijn;

Ofwel komt Fons Backx naast de groten te staan in de Geelse voetbalgeschiedenis.(wat we allemaal hopen).
Of hij wordt een van de grootste onozelaars in de Geelse voetbalgeschiedenis.

Muzaqi, zou die eens niet zijn kans moeten krijgen om te zien of hij voldoet?
Ne balvaste spits hebben we nog niet!!!!!!!

plek74

Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op do okt 01, 2015 8:59 am

http://rtv.be/artikels/harde-kern-geelse-supporters-slecht-voor-imago-a15790
blauw wit

Aantal berichten : 1082

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op wo okt 14, 2015 2:30 am

Hoe staat het momenteel met de stadionplannen ? Lijkt zo verdacht rustig.......

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  boogschutter op wo okt 14, 2015 7:50 am

yellow fan schreef:Hoe staat het momenteel met de stadionplannen ? Lijkt zo verdacht rustig.......

Het is in alles verdacht rustig,stadionplannen,met diee Senegalese internationaal,met de (langdurige)blessures van sommige spelers.

Goed bezig bestuur, goed bezig....!!!!

boogschutter

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op wo okt 14, 2015 8:30 am

Allé mannen. Wat is dat nu toch?

Kritisch zijn móet, maar kijk ook naar de feiten:

* Tormans investeert op eigen kosten: staantribune uitvak werd al zittribune
* Bouwaanvraag is ingediend voor een stuk nieuwbouw
* Bestuur spreekt toch duidelijk de ambitie uit om bij de 8 profploegen te zijn
* De licentie voor 1e is écht niet onmogelijk

* Sportief hebben we vooral nog niet gekregen wat we verdienden.
Op Roeselare en Virton hadden we kunnen winnen. Thuis tegen Deinze, Heist en Koksijde eveneens.
Ja, de overwinningen zijn er nog niet, maar dat kan toch niet lang op zich laten wachten.
Je kan niet zeggen dat we slecht voetbal brengen (m.u.z. van tegen Heist dan), altijd de kans om de match te winnen.

Soit, ik zou eigenlijk een oproep willen doen aan alle Gelenaars om achter de ploeg te staan.
Laten we ze vocaal aanvuren zodat zo boven zichzelf uitstijgen tegen WS Brussel en Dessel.
En wie weet, met een paar zeges, staan we plots weer in het zicht van plaats 8.

Het kan snel keren hoor mannen.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  boogschutter op wo okt 14, 2015 9:02 am

Zotskap schreef:Allé mannen. Wat is dat nu toch?

Op Roeselare en Virton hadden we kunnen winnen. Thuis tegen Deinze, Heist en Koksijde eveneens.
Ja, de overwinningen zijn er nog niet, maar dat kan toch niet lang op zich laten wachten.
Je kan niet zeggen dat we slecht voetbal brengen (m.u.z. van tegen Heist dan), altijd de kans om de match te winnen.

Soit, ik zou eigenlijk een oproep willen doen aan alle Gelenaars om achter de ploeg te staan.
Laten we ze vocaal aanvuren zodat zo boven zichzelf uitstijgen tegen WS Brussel en Dessel.

Zotskap tis allemaal mooi verwoord wat je zegt,maar de realiteit is écht wel anders,waarom zijn er anders zo weinig supporters nog,de kern gaat wa uitgedund worden door de blessures van Kerckhofs en Jutten....en de top 8 halen,neen zeker niet zonder degelijke versterking, 2de klasse is dit jaar idd vele sterker,en met wat drawkes ga je er zeker niet komen,en jammer dat ik het moet zeggen maar met trainer Francken gaat het ZEKER niet lukken,hij heeft goeie dingen gedaan voor de club,maar eens houd het op... de chemie is er niet meer.Maar als daar geen centen voor zijn,laat staan voor versterking,dan zie ik niet waarom je voor de top 8 zou gaan.

boogschutter

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Danny op wo okt 14, 2015 9:08 pm

Zotskap, ik zou het niet beter kunnen verwoorden! Ik deel je mening volledig!
Enne... mijn steun heb je; ik brul ze zaterdag mee vooruit!!!

Danny

Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op wo okt 14, 2015 9:53 pm

boogschutter schreef:

Zotskap tis allemaal mooi verwoord wat je zegt, maar de realiteit is écht wel anders,waarom zijn er anders zo weinig supporters nog,de kern gaat wa uitgedund worden door de blessures van Kerckhofs en Jutten....en de top 8 halen,neen zeker niet zonder degelijke versterking, 2de klasse is dit jaar idd vele sterker,en met wat drawkes ga je er zeker niet komen,en jammer dat ik het moet zeggen maar met trainer Francken gaat het ZEKER niet lukken,hij heeft goeie dingen gedaan voor de club,maar eens houd het op... de chemie is er niet meer.Maar als daar geen centen voor zijn,laat staan voor versterking,dan zie ik niet waarom je voor de top 8 zou gaan.

Bedankt boogschutter. Ik respecteer je mening ten volle. En er zitten elementen in je reactie die ik ondersteun.
Vergis je dus niet, ook ík ben ontgoocheld over de huidige puntenoogst. Er heeft al véél meer ingezeten dit seizoen, want we zijn quasi nooit weggespeeld.
Ik zou ook héél graag meer ervaring in onze selectie zien. Maar nóg liever zie ik een financieel gezonde ploeg.

Maar ik weiger om enkel het negatieve te zien.

Ik ben van mening dat we uit dit dal kunnen komen door 'allemaal samen' achter de ploeg te staan.
In ieder geval eerder dan gelaten te supporteren, te zagen om het ontslag van onze trainer, te zagen waarom er geen ervaring in de selectie zit etc.

Want gaat een nieuwe trainer betere resultaten halen denk je? Of beter voetbal?
2e klasse is sterker, onze kern is jong, onze trainer wél ervaren in 2e nationale...

Nog eens, ASV Geel moet lessen trekken uit ons recent verleden. Dat betekent in mijn ogen vooral: financieel niet verder springen dan onze stok lang is.
En dát is de taak van ons bestuur. En misschien... is de licentie voor 1e wel genoeg om volgend jaar erbij te zijn. En anders... zal het amateurklasse zijn. Maar liever dat nog, dan een failliete ploeg.

---

@bleu: in het Virton-Geel topic haalde je aan dat er nu al meer dan 8 ploegen zijn die hun stadion klaar hebben (of gaan klaar zijn voor februari) voor de licentie 1e klasse.
Kan je daar iets concreets over vertellen?

Ik heb nog steeds het idee dat er nu veel ploegen zijn die erop gokken dat een plaatsje bij de 1e 8 van het eindklassement voldoende gaat zijn. Dit omdat zij denken dat er géén 8 ploegen met de licentie 1e klasse uit de bus gaan komen, waardoor de licenties 1e klasse worden aangevuld adhv het eindklassement. Daarom dat zij nu investeren in een sportief sterkere ploeg en pas komende seizoenen eventueel hun stadion verbouwen... Veel van deze ploegen, die nu dus sportieve schulden maken, hopen op de 500.000€ (?) TV-gelden volgend jaar? Voorbeelden: Deinze, Union, WS Bruxelles, ...)

Als je het zo bekijkt, denk ik dat we in Geel toch niet zo slecht bezig zijn, wel?

Ben benieuwd naar jullie reacties Smile

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven