ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 31 van 33 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33  Volgende

Ga naar beneden

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  protput op zo maa 04, 2018 6:09 am

Welux1 schreef:Gisteren (via via) vernomen dat de fusie quasi in kannen en kruiken is. Er zouden ook een aantal extra sponsors gevonden zijn om hun schouders mee onder het project te zetten. Voor wat het waard is, natuurlijk ... Nu nog hopen dat Vanhoudt in Oosterwijk nog wat punten kan oogsten.
Namen gehoord van die eventuele sponsors? Naar wat ik heb gehoord zijn het namen en personen die in het verleden ook al dikwijls werden vernoemd.

protput

Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  zot 1981 op zo maa 04, 2018 12:00 pm

Waarom vinden vele het een schande dat we met Geel na Meerhout nu(waarschijnlijk) in fusie gaan met Oosterzonen terwijl die van den Beerschot toch ook eerst met Germinal Ekeren en nu met Wilrijk in fusie zijn???Datzelfde Beerschot staat nu op het punt terug naar 1ste klassen te keren en vele gunnen hun dat ook terecht maar onze fusie in Geel vinden ze dan weer een schande  Question elke ploeg dier wil overleven en ambitie heeft zal een fusie aangaan en de fusie in Geel zal zeker niet de laatste zijn mede dankzij de KBVB met hun belachelijke hervormingen! Wat veel erger is die vele supporters van zowel vroeger als nu die  die Geel in de steek laten en diezelfde mensen die Geel altijd afzeiken inplaats gebleven te zijn en mee oplossingen gezocht te hebben gelijk de aanhang van het Kiel wel gedaan heeft.Ik weet dat we ons niet met den Beerschot en hun aanhang kunnen vergelijken maar toch, wie Geel in de steek heeft gelaten heeft geen recht van klagen! Allen de supporters die Geel trouw blijven hebben recht van klagen want ze blijven toch maar komen onlangs de moeilijke periode die we nu meemaken wat een echte supporter per definitief ook is he,in goede en kwade dagen!!!

zot 1981

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op ma maa 05, 2018 1:15 am

@ protput : geen concrete namen van sponsors gehoord.
@ zot 1981 : ik blijf onze ploeg steunen Dior dik en dun. Maar waarom zou ik reden hebben tot klagen. Het spelniveau is tot op heden minstens even goed dan voor de winterstop. We staan op een zesde plaats op 4 punten van Dessel ... nee ik klaag niet hoor !

Welux1

Aantal berichten : 194
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op ma maa 05, 2018 8:06 am

Welux1 schreef:@ protput : geen concrete namen van sponsors gehoord.
@ zot 1981 : ik blijf onze ploeg steunen Dior dik en dun. Maar waarom zou ik reden hebben tot klagen. Het spelniveau is tot op heden minstens even goed dan voor de winterstop. We staan op een zesde plaats op 4 punten van Dessel ... nee ik klaag niet hoor !
Jij bent dan ook een echte trouwe "Zot"  Welux1, Dikke Proficiat!!! Wink

zot 1981

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Bericht  lieverd op do maa 08, 2018 1:50 am

Arne Hoefnagels gaat vanaf volgend seizoen voor KFC De Kempen spelen .

Bron : GVA

lieverd

Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 01-09-11

Profiel bekijken

Bericht  protput op vr maa 09, 2018 6:10 am

Begint de tijd niet stilaan te dringen om alles nog rond te krijgen? Hier is toch een deadline voor?

protput

Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Bericht  demol op vr maa 09, 2018 8:32 am

Ik veronderstel dat er nog wel wat tijd is voor hetgeen ze hier "fusie" noemen.
Alleen vrees ik dat een fusie niet echt kan omdat dan ook alle verplichtingen, lees schulden, van Geel moeten overgenomen worden door Oosterzonen.

demol

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 09-03-18

Profiel bekijken

Bericht  chieva op vr maa 09, 2018 10:17 pm

demol schreef:Ik veronderstel dat er nog wel wat tijd is voor hetgeen ze hier "fusie" noemen.
Alleen vrees ik dat een fusie niet echt kan omdat dan ook alle verplichtingen, lees schulden, van Geel moeten overgenomen worden door Oosterzonen.

Het is toch voor iedereen duidelijk dat er verder zal gedaan worden met het stamnummer van Oosterzonen, weliswaar met ook 'Geel' in de nieuwe clubnaam opgenomen,een eis van de stad om van de Leunen gebruik te mogen maken. Wat ook logisch en terecht is.
Het stamnummer van ASV Geel zal waarschijnlijk, na het faillissement, definitief verdwijnen Of gaat men hiermee in een lagere reeks op Oosterzonen de beloften laten voetballen ?

Diegenen die momenteel nog wat geld van ASV Geel tegoed hebben, kunnen dit laten omzetten in aandelen van de nieuwe club. Keuze is aan hen, ofwel vorderingen definitief verloren, ofwel in bezit van aandelen die mogelijk later kunnen verkocht worden. Ik zou toch weten voor wat te kiezen in hun plaats ...

chieva

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op za maa 10, 2018 3:00 am

Wat willen de supporters eigenlijk?

Doorgaan onder huidige stamnummer, desnoods 1 of 2 reeksen lager maar we blijven Geel.

of

"Fusie" met Oosterzonen.
Buffalo

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op za maa 10, 2018 3:40 am

Ik kies voor optie 1 waarbij de kaart van de eigen jeugd getrokken wordt.

geel4evah

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  zot4life op za maa 10, 2018 4:26 am

als ik zie wat er uit onze jeugdwerking komt geef mij dan ook maar optie 1...

zot4life

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 14-09-11

Profiel bekijken

Bericht  antiwestel op za maa 10, 2018 4:32 am

Optie 1, maar dan gewoon op een gezonde manier. Op welk niveau we voetballen maakt mij ommenduur niet meer uit zolang we maar onze eigenheid bewaren. Een fusie is nooit de oplossing, enkel een tussenmiddel om weer een amateur met wat centen wat grote woorden te laten verspreiden in de pers.

antiwestel

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 04-10-15

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op za maa 10, 2018 4:59 am

Voor mij geen voorkeur. Zo lang er op De Leunen maar goed voetbal wordt gespeeld waar de supporters tevreden mee zijn

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op zo maa 11, 2018 7:41 am

Doe mij maar wat topaffiches waar veel volk op af komt.
Dan davert het op de Leunen als van ondsher. Daar hou ik de beste herinneringen aan over.

Met welk stamnummer dat dan moge zijn... KFC bestaat al niet meer, dus daar heb ik geen problemen mee.
Zolang we op De Leunen kunnen voetbal zien, met een sfeervolle thuisaanhang, dan ben ik content.

Waarschijnlijk zal dat met de fusie rapper kunnen.
Ik zal er alvast niet minder door naar De Leunen komen!

Los daarvan: als het inderdaad klopt dat de schuldeisers van ASV Geel die schulden kunnen omzetten in aandelen van Verbroedering Oosterzonen-Geel...
Dan vind ik dat al bij al nog proper opgelost. Maar zolang er niks officieels is...

Zotskap

Aantal berichten : 567
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Dirk op zo maa 11, 2018 9:56 pm

Asv Geel is sowieso al het echte Geel niet meer , hierin volg ik zotskap helemaal . Vroeger was voor mij de 395 ( stamnummer kfc)) heilig maar vraag me niet uit het hoofd met welke stamnummer asv nu speelt ? Ja met die van Meerhout maar voor de rest ken ik hem niet . Doe mij maar die fusie met Oosterzonen of een verregaande samenwerking .Zolang we maar op de leunen spelen met de eerste ploeg , een stad als Geel verdiend een fatsoenlijke club zeker met zulk stadion . Ik hoop alleen dat er vanaf volgend seizoen mensen in het bestuur zullen zitten die WEL bekwaam zijn . Ge moet het maar doen van een zeer gezonde club een paar jaar geleden die nog een licentie 1A terecht gekregen heeft tot nu dat een licentie eerste amateur onzeker is . We kunnen veel vragen stellen over het feit hoe ver dit zo kunnen komen is , ik hoop alleen dat we binnenkort een verlossend bericht krijgen dat alles in kannen en kruiken is maar ik verwacht dat ze hier mee pas naar buiten komen als Oosterzonen zich difinitief gered heeft wat nog enkele weken kan duren . We zullen wel zien wat de toekomst brengt .

Dirk

Aantal berichten : 557

Profiel bekijken

Bericht  piejer op ma maa 12, 2018 6:15 am

piejer

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 24-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op ma maa 12, 2018 6:44 am

Eens benieuwd wanneer en welke officiële communicatie we vanuit de club zullen krijgen. Waarschijnlijk zullen we het weer vanuit eerste hand te horen krijgen van de ramptoeristen van RTV

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  bleu op ma maa 12, 2018 8:39 am

Jongens toch...Ego's, machtspelletjes...
En wij moeten het weer van RTV horen ! En dan toch weer door die Hollanders ??????

bleu

Aantal berichten : 296
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  demol op ma maa 12, 2018 10:15 am

Wanneer 3 partijen onderhandelen over een fusie is het niet abnormaal dat er ergens een kink in de kabel kan komen. Maar als ik de reactie hoor van Jan Tormans op Rtv lijkt het alsof zij hem van de stopzetting van de onderhandeling op de hoogte brengen. Je mag toch van beschaafde mensen verwachten, en ik neem aan dat ze dit bij Oosterzonen zijn, dat ze iedere betrokkene persoonlijk informeren, een eenvoudig bericht op de website volstaat dan niet.

demol

Profiel bekijken

Bericht  plek74 op ma maa 12, 2018 11:07 am

demol schreef:Wanneer 3 partijen onderhandelen over een fusie is het niet abnormaal dat er ergens een kink in de kabel kan komen. Maar als ik de reactie hoor van Jan Tormans op Rtv lijkt het alsof zij hem van de stopzetting van de onderhandeling op de hoogte brengen. Je mag toch van beschaafde mensen verwachten, en ik neem aan dat ze dit bij Oosterzonen zijn, dat ze iedere betrokkene persoonlijk informeren, een eenvoudig bericht op de website volstaat dan niet.

Dus het ligt aan Oosterzonen?
Betwijfel ik sterk.
Hup Holland hup, al van in't begin van het seizoen geven we grote woorden maar geen centen!!

plek74

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Dirk op ma maa 12, 2018 11:23 am

Als ik de voorzitter van oosterzonen hoor dan vrees ik dat de Hollanders te veel te zeggen willen hebben over de nieuwe club, Hij zegt het niet met die woorden maar daar komt het volgens mij wel op neer , hopelijk weten we morgen meer .

Dirk

Profiel bekijken

Bericht  demol op ma maa 12, 2018 11:25 am

Ik denk niet dat ik ergens zeg dat het aan Oosterzonen ligt. Het kan evengoed aan Geel of de Hollanders liggen.Mogelijk lagen de standpunten te ver uit elkaar en dan kunnen de gesprekken beter stoppen. Ik bedoel enkel dat communicatie een elementaire regel van beleefdheid is. Bij Rtv kwam Jan Tormans echt uit de lucht gevallen, het kan natuurlijk ook zijn dat hij Studio Herman Teirlinck gevolgd heeft.
Hopelijk komen er voor Geel nog nieuwe kansen.

demol

Profiel bekijken

Bericht  plek74 op ma maa 12, 2018 6:44 pm

Uit zeer betrouwbare bron vernomen: ze waren in Geel weer met Vanlommel zijn voeten aan't spelen.

plek74

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op ma maa 12, 2018 8:17 pm

Zotskap

Aantal berichten : 567

Profiel bekijken

Bericht  Dirk op ma maa 12, 2018 8:31 pm

Nu de fusie niet doorgaat hebben we 3 volle maanden verloren door optie 1 gedurende heel die tijd niet verder uit te werken , ze hebben alles gezet op die fusie . Voor mij mocht die fusie er komen , dan staan we financieel sterker maar helaas heeft het niet mogen zijn omdat er te weinig vertrouwen is ? Maar wat ik niet begrijp is dat er in Geel al 9 maanden Nederlandse mensen rondlopen die de lijnen uit stippelen  maar nog gene euro hebben uit gegeven aan de club ? Dat moeten ze mij toch eens uit leggen en nogmaals aan de heren van het bestuur , leer communiceren of kennen jullie dat woord niet  , anders komt er geen kat meer zien ? ik hoop dat alles nog in orde komt met de deze club maar die hoop slinkt elke dag meer en meer .

Dirk

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 33 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: