ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 32 van 33 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33  Volgende

Ga naar beneden

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  Trippel op ma maa 12, 2018 8:50 pm

Jeanneke wou weer een scenario opstellen waarbij Oosterzonen net zoals Meerhout destijds op een gemakkelijke manier kon buiten gewerkt worden. Niet met Vanlommel dus. Jeanneke zal zijn geldbeugel zelf moeten opentrekken. Zijn Nederlandse vriendjes zullen wel volgen als alle risico's zijn verdwenen. Een Hollander zet je niet in de zeik.

Trippel

Aantal berichten : 674
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zotskap op ma maa 12, 2018 10:12 pm

Zou Verbroedering Geel-Oosterzonen kans op slagen hebben zónder de Nederlandse investeerders?

Zotskap

Aantal berichten : 579

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op ma maa 12, 2018 10:16 pm

Zotskap schreef:Zou Verbroedering Geel-Oosterzonen kans op slagen hebben zónder de Nederlandse investeerders?
Tuurlijk.

Janneke moet met zijn nieuwe vriendjes maar eens gaan beslissen wat hij zelf nu eigenlijk wil. Al 12 maanden pure chaos.
Buffalo

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op ma maa 12, 2018 10:19 pm

Dan lees ik in de perscommuniqué van Oosterzonen tussen de lijnen:
-> Te veel macht voor de NL investeerders

Dat is voor Oosterzonen een breekpunt gebleken.
De vraag is natuurlijk of het een definitieve breuk is of niet.
Fusies zijn vaak als de processie van Echternach... inclusief gitzwarte momenten.

Zullen zien wat de (nabije) toekomst brengt...
Maar voor elke doorbraak... is er eerst een crisis nodig!

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op ma maa 12, 2018 10:48 pm

De stekker uittrekken voor de camera's van RTV zonder de tegenpartij vooral te informeren : dat is toch te gek voor woorden ... Deze zaak stinkt (maar ik weet niet wie de prot heeft gelaten).

Welux1

Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op ma maa 12, 2018 11:22 pm

Buffalo schreef:
Zotskap schreef:Zou Verbroedering Geel-Oosterzonen kans op slagen hebben zónder de Nederlandse investeerders?
Tuurlijk.

Janneke moet met zijn nieuwe vriendjes maar eens gaan beslissen wat hij zelf nu eigenlijk wil. Al 12 maanden pure chaos.

Tja, was Backx maar voorzitter gebleven, toen liep alles op wieltjes en waren er geen problemen.

yellow fan

Aantal berichten : 794
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op ma maa 12, 2018 11:24 pm

Welux1 schreef:De stekker uittrekken voor de camera's van RTV zonder de tegenpartij vooral te informeren : dat is toch te gek voor woorden ... Deze zaak stinkt (maar ik weet niet wie de prot heeft gelaten).

Dat denk ik er ook van, hier zit meer achter. Je zou verschieten...

yellow fan

Profiel bekijken

Bericht  Trippel op ma maa 12, 2018 11:29 pm

De waarheid zullen we nooit weten. Wat ik wel weet is dat het de schuld is van de andere partij. Afhankelijk in welk kamp je zit. Very Happy

De echte slachtoffers zijn tot op heden toch weer de leveranciers en spelers die nog geld te goed hebben.

Trippel

Aantal berichten : 674

Profiel bekijken

Bericht  antiwestel op ma maa 12, 2018 11:29 pm

Dit slaagt eigenlijk toch wel alles. In het begin van het seizoen grote woorden in de pers en op RTV rondblazen dat Geel voor 1B zal gaan en 9 maanden later zo goed als zeker failliet zijn.
Als je de supportersschare niet had willen kwijt spelen had je in het begin van het seizoen de tering naar de nering moeten zetten en gewoon eerlijk hierover moeten communiceren. Een spelerskern samenstellen die je kan betalen en starten aan het seizoen. Had de boodschap duidelijk geweest dat we een seizoen gingen hebben waarin we moesten knokken om in amateur te blijven dan wist de supporter waar hij aan toe was en was het niet zo dramatisch gelopen als nu met het aantal aanwezigen.

Mij maak je echt niet wijs dat de spreekwoordelijke poppen pas in het begin van het seizoen uit de kast zijn gevallen. En als dat klopt dat die hollanders nog altijd geen geld erin hebben gestoken vraag ik mij toch af waarom ze dan daar al heel het seizoen rondlopen alsof ze bill gates zijn. Een cursus communicatie en marketing zou een betere investering geweest voor Mister Tormans. Hoe dom kan je nu ook zijn om telefonisch aan RTV je verbazing uit te spreken. Zeg dat je geen commentaar wilt geven, stap in je auto, en rij naar Oosterzonen. Zijn reactie was commedia del arte en hij wist dit al goed genoeg.

Ik blijf het onbegrijpbaar vinden als ik een aantal artikels terug vind van de afgelopen jaren dat we begin 2018 in vereffening zullen gaan:
https://www.gva.be/cnt/dmf20150811_01814564/asv-geel-gaat-bouwen
https://www.gva.be/cnt/dmf20160207_02114072/fonkelnieuwe-tribune-asv-geel-zet-ambities-in-de-verf
http://www.rtv.be/artikels/asv-geel-10-jaar-naar-eerste-klasse-a40419
https://www.hln.be/regio/geel/leunen-klaar-voor-eerste-klasse~abcefc68/
https://nnieuws.be/artikel/investeerders-hebben-120-miljoen-voor-stadion-asv-geel
https://www.youtube.com/watch?v=hzQN37UJdXs

En ik weet dat Leunen invest zogezegd los staat van de club maar ik blijf het toch onbegrijpbaar vinden. Is er eigenlijk daar nog enig nieuws over geweest over die betonnen constructie of gaan we die helemaal vol mos laten groeien?

antiwestel

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 04-10-15

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op di maa 13, 2018 1:03 am

yellow fan schreef:
Buffalo schreef:
Tuurlijk.

Tja, was Backx maar voorzitter gebleven, toen liep alles op wieltjes en waren er geen problemen.
Das waar.

Op dat punt heeft Janneke het met zijn oranje vriendjes veel beter gedaan.
Alles weg van A-kern tem technische staf, beloftes maken begin seizoen die niet worden nagekomen en 0,0 nog investeren in de club.

Van Lommel heeft na 2 maanden al door welk vlees hij in de kuip heeft.
Buffalo

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op di maa 13, 2018 1:50 am

Met een schone lei beginnen en op een paar jaar tijd ne mesthoop ervan maken en het afbollen, gemakkelijkste oplossing.
Ga misschien eens praten met de dagelijkse vrijwilligers over uwe "mister Sympathico".

yellow fan

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op di maa 13, 2018 1:56 am

yellow fan schreef:Met een schone lei beginnen en op een paar jaar tijd ne mesthoop ervan maken en het afbollen, gemakkelijkste oplossing.
Ga misschien eens praten met de dagelijkse vrijwilligers over uwe "mister Sympathico".
Ik heb je al gezegd, hij had de nest mee moeten komen oplossen ipv vertrekken, klopt,  maar jij (en Tormans) lijkt precies nog altijd niet te snappen dat sprookjes niet bestaan en oranjebomen die plots geïnteresseerd zijn in Geel al helemaal niet.
Buffalo

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op di maa 13, 2018 2:09 am

Buffalo schreef:
yellow fan schreef:Met een schone lei beginnen en op een paar jaar tijd ne mesthoop ervan maken en het afbollen, gemakkelijkste oplossing.
Ik heb je al gezegd, hij had de nest mee moeten komen oplossen ipv vertrekken, klopt,  maar jij (en Tormans) lijkt precies nog altijd niet te snappen dat sprookjes niet bestaan en oranjebomen die plots geïnteresseerd zijn in Geel al helemaal niet.

Dan zijn we het toch over iets eens.
Ik heb trouwens ook nooit beweerd dat Tormans geen fouten maakt, maar de boel in de steek laten doe je niet.

yellow fan

Profiel bekijken

Bericht  defender op di maa 13, 2018 2:24 am

Welux1 schreef:De stekker uittrekken voor de camera's van RTV zonder de tegenpartij vooral te informeren : dat is toch te gek voor woorden ... Deze zaak stinkt (maar ik weet niet wie de prot heeft gelaten).

Alsof Tormans niet op de hoogte was, dat gelooft toch niemand ............

defender

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op di maa 13, 2018 2:31 am

yellow fan schreef:
Buffalo schreef:

Ik heb trouwens ook nooit beweerd dat Tormans geen fouten maakt, maar de boel in de steek laten doe je niet.
Dat laatste doet Tormans al een gans seizoen. Meer ga ik er niet meer over zeggen.
Buffalo

Profiel bekijken

Bericht  belhamel op di maa 13, 2018 2:47 am

Wie is hier de schuldige ,dat is meneer Backx . Eerst de club met een hoop schulden opzadelen en dien vertrekken met een groot gat in de clubkas.
Tormans en de Nederlanders hebben hun best gedaan om een oplossing te zoeken , dit is hen nog niet gelukt maar zal wel in orde komen.
Dat Vanlommel geen vertrouwen meer heeft in de onderhandelingen , waarom zegt hij niet wat de reden daar van is , aan de centen lag het niet aan wat dan wel ?

belhamel

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 29-11-11

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op di maa 13, 2018 4:42 am

belhamel schreef:Wie is hier de schuldige ,dat is meneer Backx . Eerst de club met een hoop schulden opzadelen en dien vertrekken met een groot gat in de clubkas.
Tormans en de Nederlanders hebben hun best gedaan om een oplossing te zoeken , dit is hen nog niet gelukt maar zal wel in orde komen.
Dat Vanlommel geen vertrouwen meer heeft in de onderhandelingen , waarom zegt hij niet wat de reden daar van is , aan de centen lag het niet aan wat dan wel ?  

Oei, gij durft hier nogal iets te vertellen.....

yellow fan

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op di maa 13, 2018 4:45 am

Buffalo schreef:
yellow fan schreef:
Buffalo schreef:

Dat laatste doet Tormans al een gans seizoen. Meer ga ik er niet meer over zeggen.

Straf toch voor iemand die nog altijd bezig is om te proberen de club van de ondergang te redden.
Velen zouden het zinkend schip al lang verlaten hebben.

yellow fan

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op di maa 13, 2018 6:26 am

yellow fan schreef:
Buffalo schreef:
yellow fan schreef:
Buffalo schreef:

Straf toch voor iemand die nog altijd bezig is om te proberen de club van de ondergang te redden.
Velen zouden het zinkend schip al lang verlaten hebben.
Zoals zijn oranje vriendjes die nu al bij Oosterzonen zitten bedoel je, naargelang het hun uitkomt?

Misschien moet jij eens een babbeltje doen met de spelers. Allee die nog resten want van Tormans mochten ze allemaal direct den boom in.
Buffalo

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op di maa 13, 2018 9:23 am

Deserteren en anderen uwe financiele achtergelaten mestput laten opkuisen, das veel properder.

yellow fan

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op di maa 13, 2018 9:29 am

Een zoveelste ronde moddergooien brengt ons geen stap verder. Het wordt tijd dat al de mensen die het nog goed menen met de club gaan samenwerken en een oplossing zoeken, de tijd tikt in ons nadeel. En aan onze Nederlandse vrienden zou ik zeggen: investeer of rot op, de soap heeft lang genoeg geduurd.

geel4evah

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Asinus op di maa 13, 2018 10:56 am

De Hollanders zijn weg!

Asinus

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 13-03-18

Profiel bekijken

Bericht  bleu op di maa 13, 2018 11:16 am

Zij hebben de kans gehad en zeker hun tijd genomen. Nooit gecommuniceerd...
Ander en beter !!!!! En graag ook ANDERS....

bleu

Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op wo maa 14, 2018 2:09 am

Asinus schreef:De Hollanders  zijn weg!

Waar heb je dat opgevangen?
En denk je dat dit goed of slecht nieuws is?

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  chieva op wo maa 14, 2018 11:44 pm

Zotskap schreef:
Asinus schreef:De Hollanders  zijn weg!

Waar heb je dat opgevangen?
En denk je dat dit goed of slecht nieuws is?

Dit is vooral geen goede zaak voor de spelers zelf.
Op (zeer korte) termijn zullen de spelers in de amateurklassen het met een kleinere vergoeding moeten doen (pure hobby), omdat bij veel clubs het niet meer te betalen is. Niet meer uitgeven dan er binnenkomt of de tering naar de nering zetten noemt men zoiets.
De periode dat er gul ‘zwart’ geld in het voetbal werd gestopt is al lang voorbij !

chieva

Aantal berichten : 205
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 33 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen