ASV gaat voor profvoetbal !

Pagina 33 van 33 Vorige  1 ... 18 ... 31, 32, 33

Ga naar beneden

Re: ASV gaat voor profvoetbal !

Bericht  zot 1981 op zo maa 18, 2018 8:49 am

Meneer Tormans mag dan fouten hebben gemaakt en ambities hebben uitgesproken in het verleden die achtereen ver van realistische bleken te zijn ongetwijfeld, maar is op dit moment de enige persoon die zijn nek nog uitsteekt om onze ploeg van de ondergang te redden! Waar is onze vorige voorzitter Backs die het aftrapt en ons met dikke schulden achterlaat??????Sommige willen hem zelfs terug als voorzitter?????? Shocked Question Question Question Komaan, Serieus blijven he mensen!!!!En waar is meneer Piet De Boer die vorige zomer nog in ons A Kantine beweerde dat hij Geel over 2 jaar schuldenvrij ging maken?????En waar zijn die Hollandse vriendjes van hem die gingen investeren in onze club???? En waar is Patrick Van Hout waar de populaire Nicky Hayen plaats voor moest ruimen maar nu die fusie met Oosterzonen niet doorgaat toch maar mooi in Noorderwijk blijft?????(hoewel onze huidige trainer zeker niet weg moet van mij met zijn goede resultaten)Dat zijn degene die Geel nu toch mooi laten stikken en niet onze huidige voorzitter Tormans. Hij is zeker niet zonder fouten maar dat verschillende hem eenzijdig van alles de schuld geven,daar kan ik toch echt niet met mijn verstand bij; Moest Tormans morgen zeggen"Foert,het hoeft voor mij niet meer met Geel, dat ze hun plan trekken" kunnen we gelijk de boeken helemaal dichtdoen en in 4de proficiat met een nieuwe ploeg starten op de Leunen. Dat is mijn menig over die discussie hierover.Voor de rest hoop ik dat het nog goed mag komen met onze geliefde club,dat hoop ik echt van uit mijn hart!

zot 1981

Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  zotvangheel op zo maa 25, 2018 8:44 pm

zot 1981 schreef:Meneer Tormans mag dan fouten hebben gemaakt en ambities hebben uitgesproken in het verleden die achtereen ver van realistische bleken te zijn ongetwijfeld, maar is op dit moment de enige persoon die zijn nek nog uitsteekt om onze ploeg van de ondergang te redden! Waar is onze vorige voorzitter Backs die het aftrapt en ons met dikke schulden achterlaat??????Sommige willen hem zelfs terug als voorzitter?????? Shocked Question Question Question Komaan, Serieus blijven he mensen!!!!En waar is meneer Piet De Boer die vorige zomer nog in ons A Kantine beweerde dat hij Geel over 2 jaar schuldenvrij ging maken?????En waar zijn die Hollandse vriendjes van hem die gingen investeren in onze club???? En waar is Patrick Van Hout waar de populaire Nicky Hayen plaats voor moest ruimen maar nu die fusie met Oosterzonen niet doorgaat toch maar mooi in Noorderwijk blijft?????(hoewel onze huidige trainer zeker niet weg moet van mij met zijn goede resultaten)Dat zijn degene die Geel nu toch mooi laten stikken en niet onze huidige voorzitter Tormans. Hij is zeker niet zonder fouten maar dat verschillende hem eenzijdig van alles de schuld geven,daar kan ik toch echt niet met mijn verstand bij; Moest Tormans morgen zeggen"Foert,het hoeft voor mij niet meer met Geel, dat ze hun plan trekken" kunnen we gelijk de boeken helemaal dichtdoen en in 4de proficiat met een nieuwe ploeg starten op de Leunen. Dat is mijn menig over die discussie hierover.Voor de rest hoop ik dat het nog goed mag komen met onze geliefde club,dat hoop ik echt van uit mijn hart!

Alle respect voor Tormans om nog maar eens een hoop geld in een zinkend schip te pompen. Maar vraag mij 1 ding af.
Zou Tormans eveveel moeite doen om Geel van de ondergang te redden als er niet al een paar miljoen in de bouw van een nieuw stadion zou zitten?

zotvangheel

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Trippel op zo maa 25, 2018 8:59 pm

Het schip is nog steeds zinkend. Tormans heeft enkel wat tijd gekocht(achterstallig loon spelers, BTW en stad Geel betaald) om de 1B licentie te behalen. Met de rest van de schuldeisers is er nog geen akkoord. Voor volgend seizoen moet je weer een volledig elftal op de been brengen. Begin er maar aan met een lege kassa, lege tribunes en de slechte reclame van de afgelopen maanden.

Trippel

Aantal berichten : 678
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op ma maa 26, 2018 9:16 am

[quote="zotvangheel"]
zot 1981 schreef:Meneer Tormans mag dan fouten hebben gemaakt en ambities hebben uitgesproken in het verleden die achtereen ver van realistische bleken te zijn ongetwijfeld, maar is op dit moment de enige persoon die zijn nek nog uitsteekt om onze ploeg van de ondergang te redden! Waar is onze vorige voorzitter Backs die het aftrapt en ons met dikke schulden achterlaat??????Sommige willen hem zelfs terug als voorzitter?????? Shocked Question Question Question Komaan, Serieus blijven he mensen!!!!En waar is meneer Piet De Boer die vorige zomer nog in ons A Kantine beweerde dat hij Geel over 2 jaar schuldenvrij ging maken?????En waar zijn die Hollandse vriendjes van hem die gingen investeren in onze club???? En waar is Patrick Van Hout waar de populaire Nicky Hayen plaats voor moest ruimen maar nu die fusie met Oosterzonen niet doorgaat toch maar mooi in Noorderwijk blijft?????(hoewel onze huidige trainer zeker niet weg moet van mij met zijn goede resultaten)Dat zijn degene die Geel nu toch mooi laten stikken en niet onze huidige voorzitter Tormans. Hij is zeker niet zonder fouten maar dat verschillende hem eenzijdig van alles de schuld geven,daar kan ik toch echt niet met mijn verstand bij; Moest Tormans morgen zeggen"Foert,het hoeft voor mij niet meer met Geel, dat ze hun plan trekken" kunnen we gelijk de boeken helemaal dichtdoen en in 4de proficiat met een nieuwe ploeg starten op de Leunen. Dat is mijn menig over die discussie hierover.Voor de rest hoop ik dat het nog goed mag komen met onze geliefde club,dat hoop ik echt van uit mijn hart!

Alle respect voor Tormans om nog maar eens een hoop geld in een zinkend schip te pompen. Maar vraag mij 1 ding af.
Zou Tormans eveveel moeite doen om Geel van de ondergang te redden als er niet al een paar miljoen in de bouw van een nieuw stadion zou zitten?

Kan best allemaal zijn maar hij blijft toch investeren in tegenstelling van andere die dat hadden beloofd maar nooit niet hun woord hebben gehouden? En wat zijn eventuele bijbedoelingen zijn maakt mij niet zo uit of denk je dat Marc Coucke uit pure clubliefde in Anderlecht gaat investeren of Paul Geysen bij Antwerp???Voetbal is nu eenmaal klein of groot business aan het worden, zelfs bij amateurploegen tegenwoordig

zot 1981

Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 33 Vorige  1 ... 18 ... 31, 32, 33

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen