Euvrard naar Lommel ?

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Euvrard naar Lommel ?

Bericht  bleu op di feb 16, 2016 7:54 am

yellow fan schreef :

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-02-16/lommel-united-wil-euvrard-wegplukken-bij-asv-geel?

Evil or Very Mad
Niet te geloven !  Dat komt ervan als je investeert in stenen ipv in je voetbalploeg . Spelers gaan twijfelen en/of vertrekken . Als nu nog de trainer zou vertrekken staan we terug bij nul : Kunnen ze de investclub uitbreiden  en de voetbalploeg opdoeken.....
Evil or Very Mad

bleu

Aantal berichten : 252
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Euvrard naar Lommel ?

Bericht  yellow fan op di feb 16, 2016 8:08 am

bleu schreef:yellow fan schreef :

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-02-16/lommel-united-wil-euvrard-wegplukken-bij-asv-geel?

Evil or Very Mad
Niet te geloven !  Dat komt ervan als je investeert in stenen ipv in je voetbalploeg . Spelers gaan twijfelen en/of vertrekken . Als nu nog de trainer zou vertrekken staan we terug bij nul : Kunnen ze de investclub uitbreiden  en de voetbalploeg opdoeken.....
Evil or Very Mad

Dit zou bij veel supporters echt kwaad bloed zetten.
Of daar zouden héél veel euro's moeten tegenover staan, alles is te koop namelijk...maar het zou sportief een zwaar verlies zijn voor de club.

yellow fan

Aantal berichten : 752
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel sup op di feb 16, 2016 8:13 am

hopelijk heeft Euvrard toch een beetje zelfrespect!

had hij niet getekend voor 2,5 jaar?

geel sup

Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  steven op di feb 16, 2016 8:41 am

yup

steven

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op di feb 16, 2016 11:14 am

geel sup schreef:hopelijk heeft Euvrard toch een beetje zelfrespect!

had hij niet getekend voor 2,5 jaar?
Tegenwoordig betekend een getekend contract helaas niets meer , ze betalen een som geld en het is in orde . Ik hoop dat Vince idd de beleefdheid heeft om het seizoen tenminste uit te doen bij asv , dat we tenminste indien hij in gaat op het bod van Lommel de tijd hebben om een evenwaardige vervanger te zoeken . In het hedendaagse voetbal is niets zeker , wat vandaag zeker is kan morgen helemaal anders zijn .

Dirk

Aantal berichten : 529
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zotvangheel op di feb 16, 2016 8:46 pm

Vince zou zelf gezegd hebbe dat er geen sprake is dat naar Lommel zou gaan

zotvangheel

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op di feb 16, 2016 9:04 pm

zotvangheel schreef:Vince zou zelf gezegd hebbe dat er geen sprake is dat naar Lommel zou gaan

Ik snap het wel hoor, dat Lommel dat ballonnetje oplaat.

* Het creëert onrust bij een rechtstreekse concurrent (wij dus).
* Vince Euvrard heeft alles in huis om een héél grote trainer te worden (bv zoals Peter Maes)
* Vince ziet het spelletje heel helder, speelt een herkenbaar systeem, maakt zijn ploeg beter...

Het zou me verbazen als die zijn contract hier uitdoet bij Geel.

Hopelijk - als het ooit zo ver komt - en hij kan die stap omhoog zetten, dan gun ik hem dat des te meer.

Maar níet na 4 maanden hé, een club moet je verlaten door de grote poort als het even kan.

Dus Vince, mocht je dit lezen: doe zo voort, de supporters staan pal achter je.
En laat Lommel maar voor wat het is, kans zit er dik in dat we die volgend jaar gaan tegenkomen in onze strijd voor de titel!

Zotskap

Aantal berichten : 500

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op wo feb 17, 2016 8:29 pm

Geel-trainer Vince Euvrard werd aanzien als 1 van de grootste kanshebbers om De Roover op te volgend bij Lommel United als nieuwe T1 .Vermits hij een Lommels verleden had paste hij perfect in het profiel om coach te worden bij Lommel maar na een grondige bespreking werd beslist om deze optie te verlaten ook al omdat het te vroeg was voor een volgende stap in zen trainers loopbaan en omdat hij nog maar net bezig is in Geel dus Vince blijft gewoon T1 bij ASV Geel .

Bron : hbvl

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op do feb 18, 2016 2:14 am

Mooi!

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op do feb 18, 2016 4:05 am

Dirk schreef:Geel-trainer Vince Euvrard werd aanzien als 1 van de grootste kanshebbers om De Roover op te volgend bij Lommel United als nieuwe T1 .Vermits hij een Lommels verleden had paste hij perfect in het profiel om coach te worden bij Lommel maar na een grondige bespreking werd beslist om deze optie te verlaten ook al omdat het te vroeg was voor een volgende stap in zen trainers loopbaan en omdat hij nog maar net bezig is in Geel dus Vince blijft gewoon T1 bij ASV Geel .

Geef hem nu enkele goeie voetballers , zodat hij een sterke ploeg kan bouwen . Zou ook een beloning zijn voor de supporters , die - mag het gezegd - de laatste jaren toch flink in de kou hebben gestaan !

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op do feb 18, 2016 7:29 am

Goede spelers kosten geld , Jutten en Berben zijn weg omdat het sportieve budget niet toelaat dergelijke spelers hier te houden, dit heeft de trainer een paar dagen terug zelf in de kranten gezegd .

defender

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  leonardo1965 op do feb 18, 2016 8:08 am

defender schreef:Goede spelers kosten geld ,  Jutten en Berben zijn weg omdat het sportieve budget niet toelaat dergelijke spelers hier te houden, dit heeft de trainer een paar dagen terug zelf in de kranten gezegd .

Sorry, maar dan moet ge ook niet hoog van de toren blazen als club dat je een groot stadion wil bouwen om bij de 24 profclubs te gaan behoren. Dat snap ik totaal niet, maar ik volg al jaren niet meer in Geel met wat ze nu willen.

leonardo1965

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-12-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op do feb 18, 2016 9:19 am

leonardo1965 schreef:
defender schreef:Goede spelers kosten geld ,  Jutten en Berben zijn weg omdat het sportieve budget niet toelaat dergelijke spelers hier te houden, dit heeft de trainer een paar dagen terug zelf in de kranten gezegd .

Sorry, maar dan moet ge ook niet hoog van de toren blazen als club dat je een groot stadion wil bouwen om bij de 24 profclubs te gaan behoren. Dat snap ik totaal niet, maar ik volg al jaren niet meer in Geel met wat ze nu willen.
Bewijst enkel maar dat ASV Geel in zijn huidige vorm niet lang meer zal bestaan.
Ik weet niet of dit klopt, maar is de nieuwe tribune gesponsord door Naessens en veralu ( sponsors van Westerlo)? In elk geval is het een eigenaardig verhaal aangezien B&R hier mee tussen zit en eigenlijk concurrentie is van Naessens. In elk geval is het te hopen dat hun plan klopt en dat heel deze affaire niet zal aflopen op een sisser.

protput

Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  antiwestel op do feb 18, 2016 11:10 am

protput schreef:
leonardo1965 schreef:

Bewijst enkel maar dat ASV Geel in zijn huidige vorm niet lang meer zal bestaan.
Ik weet niet of dit klopt, maar is de nieuwe tribune gesponsord door Naessens en veralu ( sponsors van Westerlo)? In elk geval is het een eigenaardig verhaal aangezien B&R hier mee tussen zit en eigenlijk concurrentie is van Naessens. In elk geval is het te hopen dat hun plan klopt en dat heel deze affaire niet zal aflopen op een sisser.

Bron?
Bij mijn weten niks van aan. Dat ze maar wegblijven van die mannen van over het water, moet er niks van hebben.

antiwestel

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op do feb 18, 2016 1:00 pm

leonardo1965 schreef:

Het is allemaal tegenstrijdig, het minste wat je kan zeggen.

defender

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op do feb 18, 2016 9:15 pm

bleu schreef:
Dirk schreef:Geel-trainer Vince Euvrard werd aanzien als 1 van de grootste kanshebbers om De Roover op te volgend bij Lommel United als nieuwe T1 .Vermits hij een Lommels verleden had paste hij perfect in het profiel om coach te worden bij Lommel maar na een grondige bespreking werd beslist om deze optie te verlaten ook al omdat het te vroeg was voor een volgende stap in zen trainers loopbaan en omdat hij nog maar net bezig is in Geel dus Vince blijft gewoon T1 bij ASV Geel .

Geef hem nu enkele goeie voetballers , zodat hij een sterke ploeg kan bouwen . Zou ook een beloning zijn voor de supporters , die  - mag het gezegd - de laatste jaren toch flink in de kou hebben gestaan !

Waar heb jij de voorbije jaren gezeten? Geel is op 5 jaar tijd van 4e naar 2e klasse gegaan, buiten Beerschot is er volgens mij geen enkele club die dergelijke stappen gemaakt heeft de laatste jaren. Altijd dat gezaag en geklaag over het bestuur ben ik echt wel kotsbeu. Het bestuur zorgt ervoor dat ons stadion in orde is om toch maar kans te maken om in het profvoetbal terecht te komen, dit terwijl er de laatste maanden niet meer dan 1000 man komt kijken. Van de supporters gaan de inkomsten niet komen, dus zij moeten niet te hoog van de toren blazen dat ze naar eerste klasse willen. Ik vind het nog altijd schrijnend om te zien dat wij met 50 man achter de goal staan om sfeer te maken, dit terwijl in w*stel die tribune toch redelijk volloopt (al trekt de sfeer daar wel op niks)... Al die kritiek is voor niets nodig, zo slecht zijn ze in Geel zeker niet bezig!

geel4evah

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op vr feb 19, 2016 2:06 am

geel4evah schreef:
bleu schreef:

Geef hem nu enkele goeie voetballers , zodat hij een sterke ploeg kan bouwen . Zou ook een beloning zijn voor de supporters , die  - mag het gezegd - de laatste jaren toch flink in de kou hebben gestaan !

Waar heb jij de voorbije jaren gezeten? Geel is op 5 jaar tijd van 4e naar 2e klasse gegaan, buiten Beerschot is er volgens mij geen enkele club die dergelijke stappen gemaakt heeft de laatste jaren. Altijd dat gezaag en geklaag over het bestuur ben ik echt wel kotsbeu. Het bestuur zorgt ervoor dat ons stadion in orde is om toch maar kans te maken om in het profvoetbal terecht te komen, dit terwijl er de laatste maanden niet meer dan 1000 man komt kijken. Van de supporters gaan de inkomsten niet komen, dus zij moeten niet te hoog van de toren blazen dat ze naar eerste klasse willen. Ik vind het nog altijd schrijnend om te zien dat wij met 50 man achter de goal staan om sfeer te maken, dit terwijl in w*stel die tribune toch redelijk volloopt (al trekt de sfeer daar wel op niks)... Al die kritiek is voor niets nodig, zo slecht zijn ze in Geel zeker niet bezig!

Heb al 38 jaar een abonnement ... Very Happy

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op vr feb 19, 2016 7:05 am

geel4evah schreef:
bleu schreef:

Hoeveel supporters zou westerlo hebben als ze achteraan in tweede klasse bengelden ?

defender

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op vr feb 19, 2016 12:47 pm

defender schreef:
geel4evah schreef:
bleu schreef:

Hoeveel supporters zou westerlo hebben als ze achteraan in tweede klasse bengelden ?  
Niet meer dan nu in Geel. Westerlo en Geel is appelen met peren vergelijken. Laten we elkaars parcours omwisselen en de leunen barst uit zijn voegen. Jammer genoeg zijn wij een club waar de supporters veel meer ellende hebben meegemaakt dan goede tijden. Den tijd dat het voetbal in Geel leefde en we zowel thuis als uit massaal aanwezig waren is jammer genoeg voorbij.

zwitser

Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op do feb 25, 2016 8:32 am

Lommel United ontsloeg twee weken geleden voormalige Rode Duivel Bart De Roover en was sindsdien op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. En bij die zoektocht zijn de Limburgers uiteindelijk uitgekomen bij Karel Fraeye. Fraeye was tot vorige maand trainer bij het Engelse Charlton Athletic.

Bij de Engelse tweedeklasser werd Fraeye buitengesmeten na de mindere resultaten. Charlton Athletic is de club van eigenaar Roland Duchâtelet. En nu heeft Lommel United dus een akkoord bereikt met Fraeye. Dat meldt de club via de officiële kanalen. "Lommel United heeft zonet, na rijp beraad, een overeenkomst bereikt met Karel Fraeye, die vanaf vandaag de functie van hoofdcoach op zich zal nemen", staat er te lezen.

"Karel Fraeye voldoet aan alle criteria die wij als ambitieuze club belangrijk vinden. We vinden hem een uiterst geschikte kandidaat om ons door het seizoen te loodsen en de top 8 veilig te stellen. Samen met Tom Vandervee (assistent-coach, nvdr) zal hij vanaf donderdag de trainingen leiden. Karel was eerder hoofdcoach bij onder meer Zele, VW Hamme en de Engelse tweedeklasser Charlton. Welkom bij onze club en veel succes!"

defender

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op za apr 02, 2016 10:37 pm

Volgens de geruchten gisteren zou hij toch naar Lommel trekken. Aanbieding zou niet te weerstaan zijn ...

chieva

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op za apr 02, 2016 10:52 pm

chieva schreef:Volgens de geruchten gisteren zou hij toch naar Lommel trekken. Aanbieding zou niet te weerstaan zijn ...
Dat gerucht heb ik helaas ook weer gehoord . Vince heeft nog voor 2 jaar een contract bij ons maar in de hedendaagse voetbal is niets zeker ...

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op zo apr 03, 2016 8:14 pm

chieva schreef:Volgens de geruchten gisteren zou hij toch naar Lommel trekken. Aanbieding zou niet te weerstaan zijn ...
Persoonlijk vind ik het op dit moment al veel minder een ramp dan een maand of twee geleden.

zwitser

Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  stijntje op ma mei 23, 2016 6:55 pm

Vincent Euvrard trekt naar Cercle brugge??!!

stijntje

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma mei 23, 2016 7:35 pm

stijntje schreef:Vincent Euvrard trekt naar Cercle brugge??!!

No No No No No No

Volgens het forum van Cercle alvast wel:

Ex-speler Vincent Euvrard (34) volgt Fred Vanderbiest op als trainer Cercle Brugge

Vandaag om 02:55 door KOEN VERDRUYE

Brugge -

Cercle Brugge stelt vandaag Vincent Euvrard (34) voor als nieuwe hoofdtrainer. Euvrard is afkomstig uit Oostduinkerke en kreeg zijn opleiding bij groen-zwart, waar hij als speler doorbrak. Hij trainde al Hasselt en Geel. Johnny Nierynck wordt allicht zijn assistent.

Zijn naam was al een paar keer gevallen, maar hij leek aanvankelijk niet bij het kransje topkandidaten te zitten. Toch kreeg Vincent Euvrard uiteindelijk de voorkeur om de naar Antwerp vertrokken Fred Vanderbiest op te volgen als trainer van Cercle Brugge. Groen-zwart houdt daarmee een traditie in stand dat het jonge trainers een kans geeft. Eerder gebeurde dat met onder meer Georges Leekens, Glen De Boeck, Bob Peeters en Arnar Vidarsson. Euvrard verkeert dus in goed gezelschap.

De uit Oostduinkerke afkomstige Euvrard kreeg zijn opleiding bij Cercle en haalde er onder Dennis van Wijk de eerste ploeg. Het leverde hem een transfer naar Genk op. Euvrard was later ook een gewaardeerde verdediger bij Heusden-Zolder, Lommel en STVV. Door een blessure moest hij echter stoppen met voetballen, waarna hij even de beloften van Sint-Truiden trainde. Twee jaar geleden werd Euvrard trainer bij derdeklasser Hasselt en dit seizoen kreeg hij de kans bij tweedeklasser Geel, waar hij even Thomas Jutten (nu Cercle) onder zijn hoede had.

Bernard Smeets conditietrainer

Cercle Brugge wil het dus over een andere boeg gooien na het vertrek van Fred Vanderbiest. T2 Chris Janssens kreeg geen nieuw contract en T3 David Colpaert blijft evenmin. Het ziet er zelfs naar uit dat ook Wim Langenbick vertrekt. Met de Waal Bernard Smeets haalde Cercle immers een specialist in conditietraining in huis. Smeets werkte tot voor kort bij het Franse Metz en was vroeger al assistent van Gilbert Bodart bij KV Oostende.

Hoe de werkverdeling in de technische staf effectief zal zijn, was gisteren nog niet helemaal duidelijk, maar de kans is groot dat Johnny Nierynck terugkeert bij Cercle. De ‘Zeekapiting’ was destijds ploegmaat van Euvrard bij groen-zwart, waardoor zij mekaar dus kunnen. Nierynck stapte afgelopen seizoen zelf op als trainer van vierdeklasser KVK Westhoek.

Cercle kiest dus voor een jonge en gedreven staf. Vandaag zou de voorstelling zijn.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen