Kern 2016 - 2017

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Kern 2016 - 2017

Bericht  Welux1 op zo jun 12, 2016 3:30 am

Ik heb even een voorlopig lijstje gemaakt van de blijvers en de aangetrokken spelers :

Doel : Lenaerts, Vromans, Jeurissen

Verdediging : Van den Ackervecken, Celen, Weeghmans, Hulsmans, Nelissen, Van Aken, Christiaens

Middenveld : Kerckhofs, Augustijnen, Karadayi, Demulder, Robin

Aanval : Vanderheyden

Van de beloften Konneh en Koita weet ik niet op welke positie zij spelen.

Aanvullingen ?

Welux1

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Kern 2016 - 2017

Bericht  bleu op zo jun 12, 2016 4:49 am

Van den Ackerveken heeft nog steeds niet bijgetekend, of wel ?! Terwijl Vromans volgens mij de club heeft verlaten/niet mag blijven .

bleu

Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op zo jun 12, 2016 7:27 am

De meeste doen de laatste tijd nogal negatief vind ik . Persoonlijk denk ik dat we een sterker team hebben als vorig jaar . Als Farssi wil bijtekenen en ze kunnen ons nog verrassen met een goeie spits zie ik het wel zitten . Ik neem alvast na enkele jaren terug een abonnement! Hopelijk volgen er nog veel meer en kunnen we er terug leven inkrijgen op de leunen!
blauw wit

Aantal berichten : 1082
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op zo jun 12, 2016 7:28 am

bleu schreef:Van den Ackerveken heeft nog steeds niet bijgetekend, of wel ?!.
Zou normaal gaan bijtekenen . Maar je weet natuurlijk nooit (zie Adesanya) .
blauw wit

Aantal berichten : 1082
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op zo jun 12, 2016 8:58 am

Normaal gezien heb je in elke linie een man met ervaring nodig. Achteraan is er Christiaens, in het middenveld hebben we, Farssi nog buiten beschouwing gelaten, zeker ook Kerckhofs. Vooraan moet er zeker nog iets bijkomen.

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op zo jun 12, 2016 9:04 am

Trouwens, iemand nog nieuws over Marijn Steurs en Silvio Ouassiero ?

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op zo jun 12, 2016 9:39 am

Welux1 schreef:Trouwens, iemand nog nieuws over Marijn Steurs en Silvio Ouassiero ?

Steurs zou( info van hemzelf na laatste match in Geel) tekenen bij FC Helson ( Houthalen-Helchteren ) , de club oook van Bart Vanhees !

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Stinho77 op zo jun 12, 2016 10:50 am

Geef mij bijvoorbeeld maar Hoefnagels, Placca en Simon Vermeiren van Oosterzonen

Stinho77

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zotvangheel op zo jun 12, 2016 4:46 pm

Mooie kern nu ook adesanya vertrekt. Is dit een ploeg om met de top mee te draaien?

zotvangheel

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  binkie op zo jun 12, 2016 8:47 pm

Dat er maar voor gezorgd wordt om niet bij laatste 4 te eindigen en alzo te drgraderen i.p.v. promotie of eindronde
af te dingen.

binkie

Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op zo jun 12, 2016 9:30 pm

binkie schreef:Dat er maar voor gezorgd wordt om niet bij laatste 4 te eindigen en alzo te drgraderen i.p.v. promotie of eindronde
af te dingen.
Dat was ik ook just aan het denken , met deze ( voorlopige ) kern mogen we al heel blij zijn dat we in de middenmoot eindigen in de super liga . Van bij de eerste 4 te eindigen moeten met deze kern niet spreken . Hopelijk komt er nog het 1 en ander bij . Zoals ik in een vorig bericht schreef , in elke linie zou er minstens 1 man met ervaring moeten bij komen , in de spits zouden er nog 2 moeten bijkomen . Nu er geld is vrijgekomen door het vertrek van Adesanya moet er toch gezorgd worden voor een waardig zoniet beter alternatief . Enfin dromen van promotie naar 1b is uit den boze vrees ik . Of het bestuur moest ons nog verassen met enkele ervaren pionnen . We zullen wel zien zeker .

Dirk

Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zotvangheel op zo jun 12, 2016 9:58 pm

Naar mijn mening zal dit toch het seizoen van de waarheid zijn. Als we nu niet kunnen meedoen aan de top zullen we blijven aanmodderen in de superliga. Van Fons gehoord dat er geen extra ervaring zal bijkomen. Met Farsi zouden ze genoeg ervaring hebben. Waar ik wel serieus mijn twijfels bij heb. Veel beloftes maar daar blijft het wel bij.

zotvangheel

Aantal berichten : 74

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bigtrunk op zo jun 12, 2016 11:40 pm

Welux1 schreef:Van de beloften Konneh en Koita weet ik niet op welke positie zij spelen.

Konneh zou een aanvaller zijn, Koita een flankspeler.
bigtrunk

Aantal berichten : 179

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma jul 11, 2016 7:29 pm

zotvangheel schreef:Naar mijn mening zal dit toch het seizoen van de waarheid zijn. Als we nu niet kunnen meedoen aan de top zullen we blijven aanmodderen in de superliga. Van Fons gehoord dat er geen extra ervaring zal bijkomen. Met Farsi zouden ze genoeg ervaring hebben. Waar ik wel serieus mijn twijfels bij heb. Veel beloftes maar daar blijft het wel bij.

Ik denk persoonlijk dat we dit jaar niet gaan meedoen voor de titel. Als je ziet met welke spelers bv Beerschot afkomt, dat zijn toch héél andere budgetten.
Hopelijk draaien we wel een mooi seizoen in de subtop, met vooral een goede start (zodat sups afkomen).

Zonder enige kennis van ploegen, denk ik dat Beerschot, Seraing, Hamme en Dender de te kloppen ambitieuze teams worden.
Ik reken Geel er pas bij als we weten wie onze nieuwe spits en nieuwe spelmaker zijn...

Zotskap

Aantal berichten : 410

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op do jul 14, 2016 10:09 pm

En waar blijft de nieuwe spits en de nieuwe nummer 10 ? Het blijft windstil terwijl er bij andere clubs toch het 1 en ander beweegt , dit kan 2 zaken betekenen . Ofwel is dit de kern ( wegens geld gebrek ) en zullen we het met deze spelers moeten doen maar dan is de kans bijzonder groot dat we inderdaad de eindronde spelen maar dan om niet de degraderen ofwel zijn ze in alle stilte bezig met bepaalde spelers en gaan ze ons nog verrassen . Hopelijk en zo is ons toch gemeld moet de kern helemaal rond zijn voor de aanvang van de eerste training op maandag 18 juli . Ik ben benieuwd voor welke optie ze gaan .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op zo jul 17, 2016 1:22 am

Kan iemand een volledig overzicht geven van de  A-kern spelers met hun positie ??? Van de spelers van vorig seizoen blijft er blijkbaar niet veel meer over.

chieva

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op zo jul 17, 2016 5:18 am

Dirk schreef:En waar blijft de nieuwe spits en de nieuwe nummer 10 ? Het blijft windstil terwijl er bij andere clubs toch het 1 en ander beweegt , dit kan 2 zaken betekenen . Ofwel is dit de kern ( wegens geld gebrek ) en zullen we het met deze spelers moeten doen maar dan is de kans bijzonder groot dat we inderdaad de eindronde spelen maar dan om niet de degraderen ofwel zijn ze in alle stilte bezig met bepaalde spelers en gaan ze ons nog verrassen . Hopelijk en zo is ons toch gemeld moet de kern helemaal rond zijn voor de aanvang van de eerste training op maandag 18 juli . Ik ben benieuwd voor welke optie ze gaan .

Zouden reeds enkele weken rond zijn met een nr 10 en een spits. Spelers wachten voorlopig nog met officiele handtekening omdat ze nog steeds hopen op 1B . ASV zou wel geeist hebben te tekenen vóór 18 juli ! Zoniet komen waarschijnlijk de 2de keuzes ....

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo jul 17, 2016 8:34 pm

Startopstelling tegen KV Mechelen:

Cheprassov (tester)
Koita - Augustynen - Karadayi
Christiaens - Kerckhofs
Nelissen - Vanaken - Haagen - Hulsmans
Lenaerts

Invallers na 45'
Celen >< Nelissen
Demulder >< Augustynen
Van Der Heyden >< Karadayi

Invallers na 60'
Robin >< Koita
Brouwers >< Vanaken
Corten >< Christiaens
Cascalvo >< Cheprassov

Tijdens de match vond ik:
* 1e helft ASV de evenknie van KV Mechelen
* Onze rechtse flank uitstekend (Hulsmans - Karadayi)
* Lenaerts een betrouwbare keeper (haalt daar een doorgebroken speler perfect terug)
* Vanaken een goed-sturende verdediger
* Kerckhofs eindelijk terug! Smile
* Koita heerlijk jeugdig enthousiast
* 2e helft hebben we toch aan kwaliteit ingeboet, waar KV Mechelen op een heel sterke invalbeurt van Verdier kon rekenen

Naar de competitie toe lijkt me onze basiself te gaan worden:

Spits
Demulder - 10 - Karadayi
Christiaens - Kerckhofs
Nelissen - Vanaken - Haagen - Hulsmans
Lenaerts

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op zo jul 17, 2016 9:42 pm

Vandaag maandag 18/07 in GVA staat er dat de nieuwe spits en de nieuwe nummer 10 eind deze week moeten getekend hebben anders moeten ze hun doel stellingen bij sturen ( lees dan word het knokken om niet bij die laatste 4 te zijn  , die spelen onderling nog is een eindronde om de degradatie te vermijden )) . Dus eerst was het dat de kern moest voledig zijn voor maandag 18 juli , die deadline is blijkbaar al opgeschoven naar einde van de weeK . Of dit nu een goed teken is of niet weet ik niet , Als ze erin slagen om die 2 transfers af te ronden komt het mss nog wel in orde , anders vrees ik dat het een zeer zwaar seizoen word .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bigtrunk op ma jul 18, 2016 12:24 am

transferperiode duurt nog tot eind augustus. Tegen dan zijn "de profs" al een maand bezig. En zullen er wel spelers zijn die elders uit de boot gevallen zijn. Als ze nog 2 spelers bijwillen... moeten we niet panikeren. Kopen om te kopen en op te vullen heeft toch geen nut.
bigtrunk

Aantal berichten : 179

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma jul 18, 2016 7:45 pm

Oleg Cheprassov (19j, BEL/RUS) heeft getekend voor 1 seizoen.
Jeugdreeksen doorlopen van Tongeren -> Maastricht -> Lierse en vorig jaar (feb '15) bij de jeugd van Roda JC.

Toch alvast één spits in de kern, hopelijk ontploft hij dit seizoen en is legt hij de basis voor een grootse carrière!

Succes Oleg! cheers

Toevoeging:
In het Nieuwsblad geeft Nicky Hayen nog mee dat:
* Portugese tester Cascalvo een grote achterstand heeft, en dus weinig kans maakt op een contract
* Oleg keihard gewerkt heeft, en een versterking in de breedte betekent.
* Maw, men zoekt nog voort naar een basisspits

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op vr jul 22, 2016 12:41 am

Iemand een gokje wie de spits is waar ze met in onderhandeling zijn?
Volgens de GVA is het een spits die nog hoopt op een prof contract, en de club laat hem in onzekerheid.
Dan denk ik aan Koffi of Mc Donald, of is dit te hoog gegrepen?

zwitser

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op vr jul 22, 2016 12:46 am

Bennassar?

protput

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken