Kern 2016 - 2017

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Kern 2016 - 2017

Bericht  blauw wit op za jul 23, 2016 3:15 am

zwitser schreef:Iemand een gokje wie de spits is waar ze met in onderhandeling zijn?
Volgens de GVA is het een spits die nog hoopt op een prof contract, en de club laat hem in onzekerheid.
Dan denk ik aan Koffi of Mc Donald, of is dit te hoog gegrepen?
Koffi zou misschien kunnen, maar die zijn eisen zullen niet min zijn vrees ik .
http://www.transfermarkt.nl/koffi/profil/spieler/61758
blauw wit

Aantal berichten : 1082
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op za jul 23, 2016 7:10 am

Heeft Jari Breugelmans al (bij)getekend bij Dessel ?

Laatst aangepast door bleu op za jul 23, 2016 7:10 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : typefout)

bleu

Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op za jul 23, 2016 9:48 am

Moet Visnakovs niet weg bij Westerlo?
blauw wit

Aantal berichten : 1082

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op za jul 23, 2016 11:37 pm

Onder het Geelse motto "Limburgs en jong" zou ik durven gokken op Thomas Azevedo van OHL.
Zitten redelijk dik met de spitsen en hebben onlangs nog ene bijgekocht ...

Welux1

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op za jul 23, 2016 11:49 pm

Speelt geen rol wie maar het moeten twee échte versterkingen zijn.
En het mag stilaan gaan gebeuren wil men aan klantenbinding doen.

yellow fan

Aantal berichten : 719

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op zo jul 24, 2016 4:03 am

Welux1 schreef:Onder het Geelse motto "Limburgs en jong" zou ik durven gokken op Thomas Azevedo van OHL.

Azevedo is gene echte spits , maar flankspeler ....en die hebben we al genoeg lijkt me .

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op zo jul 24, 2016 5:53 am

bleu schreef:
Welux1 schreef:Onder het Geelse motto "Limburgs en jong" zou ik durven gokken op Thomas Azevedo van OHL.

Azevedo is gene echte spits , maar flankspeler ....en die hebben we al genoeg lijkt me .

Inderdaad, met De Mulder, Koita en ook Vanderheyden heb je al 3 flankaanvallers. En met Cheprassov heb je meer een targetspits. Ik vind dat er een vooral een beweeglijke spits, goed in de kleine ruimte en afwerker dringend nodig is. En eveneens iemand die de aanvallers in stelling kan brengen, een nr 10 dus.

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma jul 25, 2016 1:36 am

Mijn neus krult om van de nieuwsgierigheid naar de nieuwe spits...
Ze maken het wel spannend moet ik zeggen.

Dat gezegd zijnde, Cheprassov lijkt me anders ook gene prutser.
Mist vooral ervaring en mss een tikje koelbloedigheid, maar hij komt toch geregeld in scoringspositie wat op zich al een kwaliteit is.

Zotskap

Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op ma jul 25, 2016 9:08 am

inkomende transfer, Lucas Damblon (16/11/1996), aanvaller.

Lucas is een beloftevolle aanvaller die overkomt van STVV op uitleenbasis voor 1 seizoen, en speelde voorheen bij Sprimont in 3e klasse.

Welux1

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  boogschutter op ma jul 25, 2016 9:14 am

Welux1 schreef:inkomende transfer, Lucas Damblon (16/11/1996), aanvaller.

Lucas is een beloftevolle aanvaller die overkomt van STVV op uitleenbasis voor 1 seizoen, en speelde voorheen bij Sprimont in 3e klasse.

Was Damblon nu de eerste keuze keuze of plan B...?

boogschutter

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 29-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma jul 25, 2016 8:29 pm

ASV Geel heeft een extra spits aan de kern toegevoegd. De Kempenaars gingen bij STVV de 19-jarige Lucas Damblon halen.

Damblon brak vorig seizoen door bij Sprimont-Comblain (toen 3e, nu Superliga). Hij scoorde ondanks zijn nog jeugdige leeftijd 12 goals terwijl hij slechts 12x in de basis startte en vooral als supersub (16 invalbeurten) gebruikt werd. STVV merkte het jonge talent op en legde hem onder contract op Stayen. Via een uitleenbeurt aan het ambitieuze ASV Geel hopen de Limburgers dat hun nieuwe talent een volgende stap in zijn nog prille carrière kan zetten. Bij de Zotten moet Damblon mee het vertrek van Alessio Allegria (Seraing) opvangen.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op ma jul 25, 2016 9:17 pm

Ervaring gevraagd AUB . Die (jeugd) spelers die ze aangekocht hebben kunnen allemaal tegen ne bal trappen en er zit potentieel in maar als bijna op 2 spelers na ( Lenaerts en Chrisitiaens) het volledige elftal uit gasten bestaat die jonger zijn dan 22 dan schort er iets in het transfer beleid OF is dit puur uit noodzaak omdat ze geen geld hebben ? Grote woorden genoeg geven dat ze het stadion gaan verbouwen tot 18500 zit plekken en zo . Ze zouden binnen de 2 jaar bij die 24 profclubs zitten ? Wie geloofd dat nog ? We kennen het spreekwoord veel beloven en weinig geven doet de gek in vreugde leven .

Dirk

Aantal berichten : 523

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op ma jul 25, 2016 9:30 pm

Misschien geen slechte transfer, maar weeral zo'n jonge gast. En als Cheprassov een versterking is voor de brede dan zet ik deze toch ook in het rijtje "versterking voor de brede". Goed dat we er een spits bij hebben, wel een tegenvaller kwa naam.

zwitser

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op ma jul 25, 2016 9:31 pm

boogschutter schreef:
Welux1 schreef:inkomende transfer, Lucas Damblon (16/11/1996), aanvaller.

Was Damblon nu de eerste keuze keuze of plan B...?
Ik neem aan plan B. Nu maar hopen dat die nr.10 plan A zal zijn.

zwitser

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op ma jul 25, 2016 11:56 pm

Tja, weer die huurbasis. Hij komt met de bedoeling om veel te scoren, als hij daarin lukt is de kans groot dat hij in de winter al terug bij STVV zit.
Persoonlijk denk ik dat deze ploeg door velen wat wordt onderschat. In elke linie zit het wel goed, enkel het spitsen probleem lijkt mij nog steeds niet van de baan. Over de tittel kunnen we wel beter zwijgen. De ploeg zal sowieso een pak ervaring missen om ook in een mindere periode de nodige punten te halen.
Bon, ik blijf nog steeds hopen op enkele ervaren transfers. Vorig jaar werd ons toch beloofd dat we dit seizoen met een sterke ploeg aan de bak gingen komen?

protput

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op di jul 26, 2016 12:34 am

1 prijs hebben we al binnen handbereik , deze van de jongste kern van de superliga . Ik gok toch nog op een bijkomende ( ervaren ) spits en een ervaren nummer 10 . Waarschijnlijk niet aan de orde maar hoop doet leven ?

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op di jul 26, 2016 4:15 am

zwitser schreef:Iemand een gokje wie de spits is waar ze met in onderhandeling zijn?
Volgens de GVA is het een spits die nog hoopt op een prof contract, en de club laat hem in onzekerheid.
Dan denk ik aan Koffi of Mc Donald, of is dit te hoog gegrepen?

Ze hebben ons weer doen verschieten !? Niks slecht over die jongen, maar wij supporters mogen toch op meer hopen, niet ....?
Door dit beleid verkoop je ook geen abonnementen èh ! Niet verschieten als je niet aan 100 komt ....
Het tegenovergestelde ( niet zot doen , maar 1 tot de verbeelding sprekende speler bvb )  had in die abo- verkoop wonderen kunnen doen !

Laatst aangepast door bleu op di jul 26, 2016 4:16 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : typefout)

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op do jul 28, 2016 9:10 pm

jonge talentrijke spelers zitten er genoeg in de kern maar de vraag is of dit volstaat voor een rustig seizoen door te maken ? Van de eerste 4 plekken moeten we niet spreken ( de eerste 4 van de reguliere competitie spelen nog is een eindronde om de kampioen aan te duiden , het kan dus uiteindelijk heel goed zijn dat de ploeg die 4de eindigde in de competitie de uiteindelijke kampioen zal zijn)  . ik denk indien de kern zo blijft ( ik reken nog wel op een nr 10 ) dat we ergens tussen plek 6 en 12 zullen eindigen . Als we alsnog in de top 5 moesten eindigen hebben we verdorie met deze spelers een schitterend seizoen mee gemaakt . Of zie ik het iets te zwart in ... Vandaag in GVA een interview met onze nieuwe spits Damblon , die zegt dat 15 goals haalbaar moet zijn en dat de club zo snel mogelijk wilt aansluiten met het profvoetbal . Het is de bedoeling om zo hoog mogelijk mee te draaien . We zullen wel zien waar het schip strand zeker .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  boogschutter op do jul 28, 2016 11:57 pm

Dirk schreef:jonge talentrijke spelers zitten er genoeg in de kern maar de vraag is of dit volstaat voor een rustig seizoen door te maken ? Van de eerste 4 plekken moeten we niet spreken ( de eerste 4 van de reguliere competitie spelen nog is een eindronde om de kampioen aan te duiden , het kan dus uiteindelijk heel goed zijn dat de ploeg die 4de eindigde in de competitie de uiteindelijke kampioen zal zijn)  . ik denk indien de kern zo blijft ( ik reken nog wel op een nr 10 ) dat we ergens tussen plek 6 en 12 zullen eindigen . Als we alsnog in de top 5 moesten eindigen hebben we verdorie met deze spelers een schitterend seizoen mee gemaakt . Of zie ik het iets te zwart in ... Vandaag in GVA een interview met onze nieuwe spits Damblon  , die zegt dat 15 goals haalbaar moet zijn en dat de club zo snel mogelijk wilt aansluiten met het profvoetbal . Het is de bedoeling om zo hoog mogelijk mee te draaien . We zullen wel zien waar het schip strand zeker .

15 doelpunten is nie slecht,maar hebben we dat vorig jaar ook niet horen zeggen van een zekere Muzaqi?
Dat ze maar eerst zien dat ze diee nr 10 pakken !!

boogschutter

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 29-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op vr jul 29, 2016 12:15 am

boogschutter schreef:
Dirk schreef:jonge talentrijke spelers zitten er genoeg in de kern maar de vraag is of dit volstaat voor een rustig seizoen door te maken ? Van de eerste 4 plekken moeten we niet spreken ( de eerste 4 van de reguliere competitie spelen nog is een eindronde om de kampioen aan te duiden , het kan dus uiteindelijk heel goed zijn dat de ploeg die 4de eindigde in de competitie de uiteindelijke kampioen zal zijn)  . ik denk indien de kern zo blijft ( ik reken nog wel op een nr 10 ) dat we ergens tussen plek 6 en 12 zullen eindigen . Als we alsnog in de top 5 moesten eindigen hebben we verdorie met deze spelers een schitterend seizoen mee gemaakt . Of zie ik het iets te zwart in ... Vandaag in GVA een interview met onze nieuwe spits Damblon  , die zegt dat 15 goals haalbaar moet zijn en dat de club zo snel mogelijk wilt aansluiten met het profvoetbal . Het is de bedoeling om zo hoog mogelijk mee te draaien . We zullen wel zien waar het schip strand zeker .

15 doelpunten is nie slecht,maar hebben we dat vorig jaar ook niet horen zeggen van een zekere Muzaqi?
Dat ze maar eerst zien dat ze diee nr 10 pakken !!
Dieje ging er 25 maken in plaats van 15 Wink

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op vr jul 29, 2016 1:09 am

*** Overzicht van de kern van ASV Geel (dd 29/07/2016) ***

Doelmannen
Yves Lenaerts (33)
Stijn Jeurissen (19)

Verdedigers
Matthiece Nelissen (19)
Sam Vanaken (26)
Kristiaan Haagen (21)
Nick Hulsmans (24)
Jo Christiaens (28)
Willem Celen (20)

Middenvelders
Kenneth Kerckhofs (22)
Yannis Augustijnen (21)
Gijs Brouwers (20)
Nicolas Robin (19)

Vleugelsspelers
Simen Demulder (21)
Ahmet Karadayi (20)
Jasper Van der Heyden (21)
Aboubakary Koita (17)

Aanvallers
Lucas Damblon (19)
Oleg Cheprassov (19)
Makie Konneh (17)

Vul maar aan waar nodig hé!

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  pikkel op vr jul 29, 2016 8:33 pm

Die Eerste Amateurklasse stelt niet zo veel voor hoor . Vele ploegen zullen met jongeren uitpakken . Centen , weet ge ...

pikkel

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op za jul 30, 2016 12:32 am

Gisteren tegen Lommel nog eens duidelijk, het ontbreken van een "nr.10" blijft parten spelen. Niemand kan momenteel de spitsen echt in stelling brengen.
Graag ervaring ( ! ) op die plaats en geen "schooljongetjes" meer, die hebben we al genoeg in de ploeg !

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  binkie op za jul 30, 2016 5:37 am

Na de wedstrijd tegen Lommel gezien te hebben, ben ik van oordeel dat er nog héél veel werk voor de boeg is.
Het iste hopen dat ze met deze ploeg, zoals deze tegen Lommel speelde, de eerste ronde van de beker kunnen overleven.
Het ontbreken van een nr 10 is inderdaad een groot gemis, maar toch achteraan in de defensie is ook nog net alles in orde.
Hopelijk bekijk ik het verkeerd maar ik ben echt niet positief ingesteld naar het nieuwe seizoen toe.

binkie

Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op za jul 30, 2016 7:26 am

pikkel schreef:

Die Eerste Amateurklasse stelt niet zo veel voor hoor . Vele ploegen zullen met jongeren uitpakken . Centen , weet ge ...

Dat zou wel eens dik tegen kunnen vallen, de reeks bestaat uit ploegen die vorig seizoen nog in tweede klasse stonden en daar de beste ploegen van derde klasse bij. Met de huidige kern vol jonkies mag Geel al heel blij zijn met een tiende plaats.

defender

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: