ASV Geel - Excelsior Virton (Competitie)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

ASV Geel - Excelsior Virton (Competitie)

Bericht  Trippel op wo aug 24, 2016 10:59 pm

ZA 03/09 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS A.S.V.GEEL(02169) -
R.EXCELSIOR VIRTON(00200)

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43
2440 GEEL(1744)
014/58.01.26

REF:CRUL TIMOTHY(16)
AR1:HERMANS ERWIN(7)
AR2:VALGAEREN TOON(4)

Trippel

Aantal berichten : 651
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: ASV Geel - Excelsior Virton (Competitie)

Bericht  Zotskap op wo aug 31, 2016 10:38 pm

Kern Virton volgens transfermarkt:

GK: Valette, Dupire, Collin
DEF: Chardome, Goulard, Lesquoy, Harvey, Fall, Diakhaby
MID: Etienne, Day, Angiulli, Dupuis, Arenate
WING: Njo-Léa, Simon, Bru, Randriambololona
SC: Breda, Lazaar, Okitokandjo, Mbuba, Avansey

Uitgeschakeld in de beker thuis door Torhout: 0-0 na 90', meteen strafschoppen 3-4.
Volgens hun forum hadden ze slechts 2 uitgespeelde kansen, en zijn ze verdiend eruit gevlogen.

Laatste vriendschappelijke match verloren ze met 2-1 op Club Luik, maar blijkbaar wél met goed spel.

Virton wordt niet te onderschatten, hoop op een kleine overwinning voor ASV.

Zotskap

Aantal berichten : 500

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  lieverd op do sep 01, 2016 12:59 am

ZA 03/09 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS A.S.V.GEEL(02169) -
R.EXCELSIOR VIRTON(00200)

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43
2440 GEEL(1744)
014/58.01.26

REF:CLAES MARNIC(7)
AR1:HERMANS ERWIN(7)
AR2:VALGAEREN TOON(4)

lieverd

Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 01-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zot 1981 op za sep 03, 2016 12:27 am

Onze laatste 3 seizoenen begonnen we telkens met een nederlaag op verplaatsing en met een slechte start waardoor we steeds moeten achtervolgen.Hopelijk starten we nu eens met een thuisoverwinning en een goede start van de competitie zodat we eens van meer mogen dromen in plaats van altijd voor het behoud te moeten spelen.C.MON ZOTTEN!!!!!!!! cheers jocolor jocolor jocolor

zot 1981

Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op za sep 03, 2016 8:52 am

Hetzelfde liedje van de laatste jaren alweer ...

Welux1

Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op za sep 03, 2016 10:56 am

Een degelijke eerste helft waarin een voorsprong wel verdiend had geweest.
Tweede helft met 2 individuele fouten en 0-2 op het scorebord, match gespeeld.
Gebrek aan snelheid centraal achterin werd pijnlijk blootgelegd.
Het verschil in gestalte tussen beide teams was ook opmerkelijk.
Ook opvallend was dat de 8 supporters die Virton bij had zich gans de wedstrijd lieten horen, aan Geelse zijde was het heel de wedstrijd muisstil ...

Maturiteit en gebrek aan gestalte zal deze ploeg dit seizoen zeker parten spelen. Het zal ergens in de middenmoot te doen zijn ...

chieva

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op za sep 03, 2016 11:10 am

Same shit different year .

protput

Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op za sep 03, 2016 2:10 pm

Niks nieuws onder de zon , we beginnen het gewoon te worden die gemiste competitie start . Veel meer zeggen dan dat we te plat waren kunnen we niet en virton moest zelf niet eens goed voetballen om met duidelijke cijfers te winnen  . Eens op achterstand konden we geen vuist meer maken . ok , we verliezen maar 3 punten en als we op Hasselt winnen volgende week is er geen vuiltje aan de lucht maar dan is makkelijker gezegd dan gedaan vrees ik . Als ik trainer was zou ik de beelden van de match is goed analyseren , vooral die van de tweede helft .... Want wat ik daar gezien heb kan in de superliga echt niet , hopelijk was dit maar een accident de parcours . Op naar Hasselt volgende week met maar 1 doel voor ogen en dat zijn de drie punten meebrengen .

Dirk

Aantal berichten : 529

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op zo sep 04, 2016 2:06 am

Tja, met een belofteploeg zal het altijd moeilijk zijn om een ploeg als Virton opzij te zetten. In de eerste helft waren we beter en moesten we altijd met een voorsprong de rust in. De tweede helft was van een niveau dat niet veel goeds beloofd. Met het spel uit de tweede helft zal je het moeilijk hebben om vier clubs achter te houden . Als onze meest ervaren mannen dan nog eens niet in de match zitten heb je een groot probleem .
Op deze manier zal de leunen een dooie boel blijven. Die 10 man van Virton zijn de enige die ik gisteren heb gehoord.

zwitser

Aantal berichten : 299
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op zo sep 04, 2016 2:41 am

ik denk dat velen de concurrentie zwaar onderschatten, met een hoop jeugdspelers zou een tiende plaats al heel mooi zijn.

defender

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  pikkel op zo sep 04, 2016 6:00 am

Die grote lege tribunes komen de sfeer natuurlijk niet ten goede .

pikkel

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo sep 04, 2016 10:33 pm

Tja... 0-3 is toch niet de uitslag die iemand vooraf zou voorspellen denk ik.
En toch. Als Nelissen die bal meteen tegen de netten jaagt, dan krijg je een heel andere match.

Eerste helft vond ik trouwens best ok van ASV. Iets te weinig échte kansen, maar vond ons best vinnig.
Koita zakte wel een hele tijd door het ijs, met de ene slechte bal na de andere. Damblon vond ik ook matig.
Hou wel van pingelaar Karadayi, maakt steeds een actie op snelheid die meestal ook lukken. Al een tijd geleden dat ik zo'n type speler zag in Geel.
Kerckhofs kan ook nog beter, maar heeft natuurlijk een heel seizoen niet gespeeld.

Verdediging op de backs in orde, centraal soms nog een tikje meer concentratie. Goed dat Van der Ackerveken de concurrentie doet stijgen.

Tweede helft kwam Virton toch sterker uit de kleedkamers. Koita had op zijn adem getrapt, en werd terecht vervangen door Demulder.
Net als ASV weer begon te drukken kwamen de 2 individuele fouten en match gedaan.

Lenaerts had die bal ook kunnen pakken denk ik, ipv met de benen wegwerken in de voeten van die Virton-aanvaller.
Bij Christiaens ging het licht uit precies, zó een slordige bal spelen is dodelijk. Haagen ging er nog aanhangen, maar het mocht niet baten. Jammer, match gedaan.

Over heel de match gezien hadden we hier best kunnen en misschien wel moeten winnen.
Ik weiger voorlopig om negatief te zijn over deze ploeg. De 1e helft was écht niet slecht. 2e helft was gelijkopgaand, tot aan die 2 flaters... van onze meest ervaren spelers dan nog.
Kan gebeuren zeker? Maar liefst niet elke week aub.

Volgende week naar Hasselt, die verrassend met 0-1 zijn gaan winnen bij Seraing.
Weten we meteen hoe laat het is: 0/6 en iedereen kwaad? Of 3/6 en start niet compleet gemist...
De druk gaat al met een ruk de hoogte in.

Arré zotten!!!

Zotskap

Aantal berichten : 500

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op ma sep 05, 2016 5:49 am

Zotskap schreef:Tja... 0-3 is toch niet de uitslag die iemand vooraf zou voorspellen denk ik.
En toch. Als Nelissen die bal meteen tegen de netten jaagt, dan krijg je een heel andere match.

Eerste helft vond ik trouwens best ok van ASV. Iets te weinig échte kansen, maar vond ons best vinnig.
Koita zakte wel een hele tijd door het ijs, met de ene slechte bal na de andere. Damblon vond ik ook matig.
Hou wel van pingelaar Karadayi, maakt steeds een actie op snelheid die meestal ook lukken. Al een tijd geleden dat ik zo'n type speler zag in Geel.
Kerckhofs kan ook nog beter, maar heeft natuurlijk een heel seizoen niet gespeeld.

Verdediging op de backs in orde, centraal soms nog een tikje meer concentratie. Goed dat Van der Ackerveken de concurrentie doet stijgen.

Tweede helft kwam Virton toch sterker uit de kleedkamers. Koita had op zijn adem getrapt, en werd terecht vervangen door Demulder.
Net als ASV weer begon te drukken kwamen de 2 individuele fouten en match gedaan.

Lenaerts had die bal ook kunnen pakken denk ik, ipv met de benen wegwerken in de voeten van die Virton-aanvaller.
Bij Christiaens ging het licht uit precies, zó een slordige bal spelen is dodelijk. Haagen ging er nog aanhangen, maar het mocht niet baten. Jammer, match gedaan.

Over heel de match gezien hadden we hier best kunnen en misschien wel moeten winnen.
Ik weiger voorlopig om negatief te zijn over deze ploeg. De 1e helft was écht niet slecht. 2e helft was gelijkopgaand, tot aan die 2 flaters... van onze meest ervaren spelers dan nog.
Kan gebeuren zeker? Maar liefst niet elke week aub.

Volgende week naar Hasselt, die verrassend met 0-1 zijn gaan winnen bij Seraing.
Weten we meteen hoe laat het is: 0/6 en iedereen kwaad? Of 3/6 en start niet compleet gemist...
De druk gaat al met een ruk de hoogte in.

Arré zotten!!!

Perfecte analyse van de wedstrijd zoals ik die  ook heb gezien !
Voetballen kunnen ze zeker, alleen moet het overwicht resulteren in doelpunten, anders blijft het moeilijk voor deze toch wel zeer jonge ploeg.  Is toch een bepaald risico dat de club hier neemt, wat hopelijk goed gaat aflopen ...

chieva

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op ma sep 05, 2016 6:33 am

Ik ben er ook van overtuigd dat die jong gasten allemaal tegen ne bal kunnen trappen , alleen vrees ik dat dit veel te weinig zal zijn om een vooraanstaande rol te spelen in de superliga . Dat het bestuur voor jonge gasten kiest is wellicht ingegeven door het feit dat men geen enkel financieel risico wenst te nemen momenteel . Als ik dan ook zaterdag nog verneem dat alles rond de uitbreidingswerken momenteel stil ligt omdat men nog steeds wacht tot dat de stad het RUP kan aanpassen  ( kan nog meer dan een jaar duren ) dan lijkt me dit eigenlijk een seizoen te worden waar we niet veel van mogen verwachten . Zoals ik reeds in een vorige post zei , als we met deze kern 4de eindigen hebben we een super seizoen gespeeld . Momenteel denk ik dat we ergens tussen plek 7 en 12 zullen eindigen . Zoals de vorige seizoenen in tweede klasse zie ik ons nooit in degradatiegevaar komen maar top 5 zal ook heel moeilijk worden .

Dirk

Aantal berichten : 529

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: