ASV Geel - WS Brussels

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

ASV Geel - WS Brussels

Bericht  blauw wit op ma sep 12, 2016 12:18 am

17-09-2016 20:00 A.S.V.GEEL - WHITE STAR BRUXELLES
blauw wit

Aantal berichten : 1091
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: ASV Geel - WS Brussels

Bericht  Zotskap op ma sep 12, 2016 1:40 am

WS Bruxelles... de kampioen uit 2e klasse van vorig jaar die géén licentie kregen voor 1A.
Eupen nam het plaatsje in 1e klasse in, en WS Bruxelles duikt toch nog verrassend op in onze reeks: Amateur 1.

De kern kreeg pas erg laat vorm, maar is zoals gebruikelijk best wel sterk te noemen.
Het seizoensbegin is zeker niet rimpelloos verlopen voor de mannen van John Bico.

13/08 KFC Weywertz - WS Bruxelles 0-3 (beker)
20/08 WS Bruxelles - Patro Eisden MM 0-1 (beker)
03/09 Oudenaarde - WS Bruxelles 1-1 (ama1)
10/09 WS Bruxelles - Deinze 0-2 (ama1)

De kern (volgens transfermarkt):
GK: Belin, Allard
DEF: Konsiembo, Rogé, Hendrickx, Domrane, Romdane, Ndomba, Lokilo, Mater, Van de Walle
MID: Soladio, Zoundi, Niankou, Guinot, Koné, Aerts, Sefaj
WIN: Bossekota, Al Masude, Kinkela, Maatoug, Kalonji
SC: Odimboleko, Ferrari Da Silva, Ambroise, Traoré, Mémé Tchité

Vleugelaanvaller Bossekota kennen we hier in Geel nog wel.
Spits Mémé Tchité is inderdaad wie je denkt dat ie is.

Thuismatch tegen Deinze werden volgende 11 de wei ingestuurd:
Belin - Lokilo, Konsiembo, Van de Walle - Soladio, Rogé, Kalonji, Sefaj - Ferrari Da Silva, Ambroise, Tchité

Hopelijk domineren we de match en kunnen we vroeg kansen afdwingen en afwerken.
Ik gok op 2-0. Forza zotten! cheers

Zotskap

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op di sep 13, 2016 1:31 am

Reactie van de Deinze-trainer in het Nieuwsblad na hun 0-2 overwinning op White Star Brussel:

SK Deinze zette het puntenverlies van op de eerste speeldag tegen VW Hamme onmiddellijk recht. De oranjehemden wonnen met 0-2 bij WS Brussels en staan met vier punten op zes in de subtop van de rangschikking.

“Een verdiende zege tegen een ploeg die me niet heeft kunnen overtuigen”, reageert coach Regi Van Acker. “Brussels kwam in de eerste helft niet verder dan één doelpoging en raakte na de rust niet meer in de buurt van onze doelman Tom Vandenberghe. We klommen in het derde kwartier via Gert Van Walle op voorsprong. Kort na de herneming verdubbelde Christophe Martin Suarez onze bonus, waarna we verzuimden om een derde maal te scoren. Het was op een slecht veld met lang gras geen leuke uitwedstrijd, maar de punten maakten alles goed.”

“We trokken de broodnodige lessen uit onze wedstrijd tegen VW Hamme. Dit betekende dat wij vanuit een goede organisatie zijn blijven voetballen en ons eigen spelletje speelden. Wij moeten niet meedoen met de tegenstander, maar ons eigen voetballend vermogen aanspreken. We gaven achterin bijna niets weg, wat ook een verheugende vaststelling is. We hebben vooral de bal het werk laten doen, terwijl we tegen SV Temse zelf te veel met de bal liepen.”

“Ik had bij de competitiestart na twee speeldagen op vier punten gerekend. Een degelijk rapport met het oog op de komst van co-leider Dessel Sport, waar ik vorig seizoen aan het werk was. Jarric Buysse zat voor het eerst in de vijftienkoppige selectie, nadat hij zijn overeenkomst verlengde. Hij moet en kan ons in de komende weken en maanden een meerwaarde bezorgen”, zo hoopt Regi Van Acker.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op di sep 13, 2016 3:48 am

Ambroise = gewoon steengoeie aanvaller ; Traore denk ik ex Standard en zelfs nog bij Hoogstraten geweest ?!??

bleu

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op za sep 17, 2016 7:31 am

ASV Geel - WS Bruxelles 1-0 (25' Kerckhofs (pen.)

Welux1

Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op za sep 17, 2016 8:09 am

50' 1-1

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op za sep 17, 2016 8:51 am

84' 2-1 Christiaens
90' 2-2 Tchite

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op za sep 17, 2016 9:16 am

Genoeg kansen om 6 matchen te winnen. En dan zo een goal van Tchité. Tja.

Om positief te blijven: goeie voetbal gezien.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op za sep 17, 2016 10:52 am

Niet slecht gespeeld, maar twee keer koud gepakt op stilstaande fase. Het middenveld vind ik momenteel onvoldoende. Meteen ook de reden waarom Damblon nauwelijks goed kan worden aangespeeld.
Na drie wedstrijden stel ik vast dat het we het zeker niet slecht doen. Maar als we pas tevreden gaan zijn met een plaats bij de eerste vier, dan vrees ik dat dit te hoog gegrepen zal zijn.

zwitser

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op za sep 17, 2016 11:01 pm

zwitser schreef:Niet slecht gespeeld, maar twee keer koud gepakt op stilstaande fase. Het middenveld vind ik momenteel onvoldoende. Meteen ook de reden waarom Damblon nauwelijks goed kan worden aangespeeld.
Na drie wedstrijden stel ik vast dat het we het zeker niet slecht doen. Maar als we pas tevreden gaan zijn met een plaats bij de eerste vier, dan vrees ik dat dit te hoog gegrepen zal zijn.
perfecte analyse , idd top 4 zal iets te hoog gegrepen zijn voor deze jonge groep .

Dirk

Aantal berichten : 527

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op zo sep 18, 2016 1:52 am

Goed voetbal gezien, met inzet en goeie ploeggeest... Deze ploeg verdient zeker meer toeschouwers .
Zie ook gebrek aan beleving / professionalisme bij ons bestuur . Amateuristische aanpak ......

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op zo sep 18, 2016 2:59 am

Ik heb gisteren vooral een beresterke Hulsmans gezien. Rechtstreekse tegenstander heeft geen bal geraakt.
En Koita, lang geleden dat ik bij Geel nog een speler heb zien rondlopen die zo kan dollen met zijn opponenten. Niet voor niks dat hij zoveel stampen krijgt ...

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  plek74 op zo sep 18, 2016 3:54 am

Inderdaad, is jong en zal nog wel ne terugval kennen maar verleng dieje zijn contract voordat ze hem gratis komen halen!!!!

plek74

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op zo sep 18, 2016 7:03 am

plek74 schreef:Inderdaad, is jong en zal nog wel ne terugval kennen maar verleng dieje zijn contract voordat ze hem gratis komen halen!!!!

Moeten ze hem wel een PROFcontract geven ; zoniet wordt hij altijd gratis weggehaald door een profclub (1A of 1B ), simpel door hem een profcontract voor te leggen . Dat is nog eens een nadeel voor amateurclubs tov profclubs .

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  plek74 op zo sep 18, 2016 7:15 am

ai, wist ik niet. Dat is dus dikke miserie.

plek74

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: