Sfeervak herzien?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Sfeervak herzien?

Bericht  guilliano op do sep 22, 2016 10:40 pm

Ik wou jullie mening eens weten over het "Sfeervak". Nu er nog eens (veel) volk was op de Leunen kunnen we dit vak eens evalueren..

Ik vind persoonlijk het sfeervak achter doel niet zo goed:

• Het zicht is veel minder
  • Interactie met andere supporters is minder (vroeger konden we de mensen die kwamen kijken soms overtuigen om mee sfeer te maken. Met het aparte vak achter doel is dit niet meer mogelijk)

Ik zou dus graag terug naar onze oude plaats gaan.

Wat is jullie mening?

guilliano

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Sfeervak herzien?

Bericht  steven op do sep 22, 2016 11:02 pm

doen.. Smile

steven

Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel sup op do sep 22, 2016 11:27 pm

DOEN!!!!!!!!

geel sup

Aantal berichten : 265

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op vr sep 23, 2016 12:45 am

Voor mij hoeft het niet.

geel4evah

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op vr sep 23, 2016 1:41 am

1. PROFICIAT voor de match tegen Standard. Top, met rook én spandoeken.
Ik heb genoten van jullie enthousiasme én gezangen.

Christiaens vond dat als speler gewéldig. "Het spookt in ons stadion".
De spelers pikken dit op, en krijgen toch nét dat tikkeltje meer adrenaline om hun kop ervoor te leggen.
Soms maakt zoiets écht het verschil tussen de schouders laten hangen en er vol voor blijven gaan.

2. On topic:

Ik zou jullie héél graag terugzien op dezelfde tribune als vroeger. Vak H zeker?

Naar ik begrepen had, mocht het sfeervak níet op dezelfde plaats, aangezien dit nu zitplaatsen zijn.
Hoewel ik dat vreemd vind, omdat waar jullie nu staan... het ook zitplaatsen zijn.

Mijn redenen:
- Ik sta graag in jullie buurt om mee te brullen.
- Maar de meeste supporters staan op de lange tribune, omdat het zicht daar véél beter is. Mezelf inclusief.
- De afstand tussen waar de meeste sups nu zijn en het huidige sfeervak is groot, waardoor veel mensen niet meebrullen.

-> Volgens mij moet het mogelijk zijn om ter hoogte van de middenlijn, zelfs op de staanplaatsen de sfeergroep te verzamelen.
Dan staan jullie mooi in het midden van het plein, en zal de halve tribune geneigd zijn om mee te doen.

Maar nogmaals: dit is géén kritiek!

Zotskap

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  guilliano op vr sep 23, 2016 6:00 am

Ik volg volledig je mening!

Zotskap schreef:1. PROFICIAT voor de match tegen Standard. Top, met rook én spandoeken.
Ik heb genoten van jullie enthousiasme én gezangen.

Christiaens vond dat als speler gewéldig. "Het spookt in ons stadion".
De spelers pikken dit op, en krijgen toch nét dat tikkeltje meer adrenaline om hun kop ervoor te leggen.
Soms maakt zoiets écht het verschil tussen de schouders laten hangen en er vol voor blijven gaan.

2. On topic:

Ik zou jullie héél graag terugzien op dezelfde tribune als vroeger. Vak H zeker?

Naar ik begrepen had, mocht het sfeervak níet op dezelfde plaats, aangezien dit nu zitplaatsen zijn.
Hoewel ik dat vreemd vind, omdat waar jullie nu staan... het ook zitplaatsen zijn.

Mijn redenen:
- Ik sta graag in jullie buurt om mee te brullen.
- Maar de meeste supporters staan op de lange tribune, omdat het zicht daar véél beter is. Mezelf inclusief.
- De afstand tussen waar de meeste sups nu zijn en het huidige sfeervak is groot, waardoor veel mensen niet meebrullen.

-> Volgens mij moet het mogelijk zijn om ter hoogte van de middenlijn, zelfs op de staanplaatsen de sfeergroep te verzamelen.
Dan staan jullie mooi in het midden van het plein, en zal de halve tribune geneigd zijn om mee te doen.

Maar nogmaals: dit is géén kritiek!

guilliano

Aantal berichten : 82

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op vr sep 23, 2016 6:36 am

guilliano schreef:Ik wou jullie mening eens weten over het "Sfeervak". Nu er nog eens (veel) volk was op de Leunen kunnen we dit vak eens evalueren..

Ik vind persoonlijk het sfeervak achter doel niet zo goed:

• Het zicht is veel minder
  • Interactie met andere supporters is minder (vroeger konden we de mensen die kwamen kijken soms overtuigen om mee sfeer te maken. Met het aparte vak achter doel is dit niet meer mogelijk)

Ik zou dus graag terug naar onze oude plaats gaan.

Wat is jullie mening?
Met een groep zoals woensdag tegen Standard en vorig seizoen tegen Lierse is achter de goal zeker niet slecht. Maar als je daar maar met 30 man staat zoals de matchen tegen Virton en Brussels krijg je een ander verhaal. Ik zou zeggen probeer de staanplaatsen aan de lange zijde eens. Ooit werd dit nog gedaan, en ik vond dat toen een groot succes. Terug in die hoek links boven kruipen is ook geen goed idee.
blauw wit

Aantal berichten : 1091

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: