Dessel - ASV Geel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Dessel - ASV Geel

Bericht  blauw wit op ma okt 10, 2016 6:42 am

ZA 15/10 19:30 1 STE KLASSE AMATEURS K.FC.DESSEL SPORT(00606) - A.S.V.GEEL(02169)
ARMAND MELIS STADION - TERR.1
SPORTPARK 10
2480 DESSEL(1646)
014/37.81.81
REF:DECKERS GERT( 8 )
AR1:BECQUET LENNERT( 8 )
AR2:HERMANS ERWIN(10)
blauw wit

Aantal berichten : 1091
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Dessel - ASV Geel

Bericht  binkie op za okt 15, 2016 9:01 pm

Wat is er aan de hand? Is het zo moeilijk om eens 5 passes na elkaar te kunnen geven.
Onvoorstelbaar wat er gisteren wederom te zien is geweest ( niks eigenlijk).
Ik denk, mijn persoonlijke mening, dat ze het héél moeilijk gaan hebben om de 13de plaats te vermijden
en om alzo in play off dienen te gaan om de degradatie te vermijden.
Onze spits heeft op 7 wedstrijden 1 goal gescoord en daarbij een verdediging die te gemakkelijk tegendoelpunten toestaat.
Volgende wedstrijd tegen Deinze is weder een zeer moeilijke wedstrijd en het is te hopen dat Nico Hayen iets
kan verzinnen om deze ploeg toch eens te laten voetballen.
Jammer maar helaas, als sup hebben we de laatste jaren weinig vreugde beleefd op de Leunen.

binkie

Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  antiwestel op za okt 15, 2016 10:16 pm

Toch spijtig dat we zo'n derby's tegen zulke kleine ploegen niet winnend kunnen afsluiten. Weinig support ook hoewel meeste zotten normaal gezien deze verplaatsing met de auto doen.
Tegen ploegen als Beerschot en Dessel moeten we toch de ambitie hebben op zn minst een gelijkspel uit de brand te slepen zodat we toch kunnen meestrijden voor de eindronde.
Weinig opduwen en veel te traag spel deed ons deze match verliezen. Wens nicky Hayen nog veel succes maar ik weet niet of hij wel de geschikte man is om deze groep te sturen naar de beoogde eindronde. Misschien hebben we wel iemand nodig met iets meer ervaringen om deze jonge groep te begeleiden... Best ook iemand die het huis kent...
Natuurlijk is het ook zo dat we veel te veel kansen nodig hebben om te scoren dus de efficïentie moet toch echt wel omhoog.

antiwestel

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 04-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op zo okt 16, 2016 5:18 am

Verdediging en doelman zijn beter dan de voorgaande jaren en toch krijgen we veel goals binnen.
Oorzaak ? Er komt teveel druk op de achterlijn omdat ons middenveld gewoonweg onbestaande is. Het ontbreken aan ervaring daar begint meer en meer zijn tol te eisen. Veel te veel dom balverlies en kracht ! Vooraan worden dan bovenop de simpelste kansen gewoonweg de nek omgedraaid. Wat Damblon en co de laatste 2 wedstrijden laten liggen voor doel is te gek voor woorden. In Beerschot en op Dessel samen kom je drie tot vier keer los voor de keeper en bakken ze er niets van. In de middenmoot eindigen , meer moeten we dit seizoen niet verwachten vrees ik.

yellow fan

Aantal berichten : 749

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op zo okt 16, 2016 5:24 am

https://www.youtube.com/watch?v=aKv9fZi-Xdg&feature=youtu.be

Persbabbel na wedstrijd KFC Dessel Sport - ASV Geel
blauw wit

Aantal berichten : 1091

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op zo okt 16, 2016 6:32 am

antiwestel schreef:T. Wens nicky Hayen nog veel succes maar ik weet niet of hij wel de geschikte man is om deze groep te sturen naar de beoogde eindronde. Misschien hebben we wel iemand nodig met iets meer ervaringen om deze jonge groep te begeleiden... Best ook iemand die het huis kent...
Natuurlijk is het ook zo dat we veel te veel kansen nodig hebben om te scoren dus de efficïentie moet toch echt wel omhoog.

De sportieve cel is verantwoordelijk voor de samenstelling van deze kern. De trainer moet het doen met de spelers die hij ter beschikking heeft gekregen.Van een 'beloften'ploeg mag je niet verwachten dat die gaan meedraaien in de kop van het klassement...
Verplaatsingen naar de kopploegen Beerschot en Dessel zijn nu ook niet bepaald de makkelijkste. Zaterdag dienen de 3 punten thuis te worden gehouden !

chieva

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op zo okt 16, 2016 7:04 am

antiwestel schreef:Toch spijtig dat we zo'n derby's tegen zulke kleine ploegen niet winnend kunnen afsluiten. Weinig support ook hoewel meeste zotten normaal gezien deze verplaatsing met de auto doen.
Tegen ploegen als Beerschot en Dessel moeten we toch de ambitie hebben op zn minst een gelijkspel uit de brand te slepen zodat we toch kunnen meestrijden voor de eindronde.
Weinig opduwen en veel te traag spel deed ons deze match verliezen. Wens nicky Hayen nog veel succes maar ik weet niet of hij wel de geschikte man is om deze groep te sturen naar de beoogde eindronde. Misschien hebben we wel iemand nodig met iets meer ervaringen om deze jonge groep te begeleiden... Best ook iemand die het huis kent...

Op welk gebied is Dessel een kleine ploeg ? Bekijk het klassement maar eens en bekijk de eindstand van vorig seizoen in tweede klasse ook maar eens, Geel 17 punten minder dan Dessel . Wie is hier eigenlijk de kleine ploeg ? Wat aantal toeschouwers betreft zal het ook niet veel meer schelen. Jij verwacht dan nog tegen ploegen als Beerschot minstens een gelijkspel uit de brand te slepen met deze jeugdploeg, een beetje bescheidenheid kan geen kwaad .
En dan heeft de trainer het nog gedaan , laten we vooral Franken terug halen, die in zijn laatste half seizoen met Geel nul overwinningen boekte, dan zijn we nog veel verder van huis.

defender

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo okt 16, 2016 7:36 pm

Ambities voor seizoen 16/17 is na de vorige 2 matchen duidelijk geworden.

We werden gewogen, en té licht bevonden.
2-0 en 3-1... tja. Jammer, het zal niet voor dit jaar zijn.

Gelukkig hebben we nog 1 uitschieter in het vooruitzicht met de match tegen Zulte Waregem.

Wat Dessel betreft, ik heb de match enkel op RTV kunnen volgen.
Het grootste pijnpunt was duelkracht en de 2e bal in het middenveld.
We konden de bal niet in de ploeg houden om zo de Desselse druk te verlichten, met de uiteindelijke doelpunten tot gevolg.

2e pijnpunt is en blijft efficiëntie. Damblon en De Norre moeten leren dat het belangrijk is dat élke bal op goal minstens tussen de palen moet.
Je moet de keeper dwingen tot een save, en dan een eventuele rebound binnenwerken.

Maar goed, volgende week thuis tegen Deinze... Als we nog een glimp hoop willen behouden, is het van móeten winnen.
Anders kunnen we naar onder beginnen kijken! Sad

Zotskap

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op ma okt 17, 2016 2:28 am

defender schreef:
antiwestel schreef:Toch spijtig dat we zo'n derby's tegen zulke kleine ploegen niet winnend kunnen afsluiten. Weinig support ook hoewel meeste zotten normaal gezien deze verplaatsing met de auto doen.

Op welk gebied is Dessel een kleine ploeg ? Bekijk het klassement maar eens en bekijk de eindstand van vorig seizoen in tweede klasse ook maar eens, Geel 17 punten minder dan Dessel . Wie is hier eigenlijk de kleine ploeg ? Wat aantal toeschouwers betreft zal het ook niet veel meer schelen. Jij verwacht dan nog tegen ploegen als Beerschot minstens een gelijkspel uit de brand te slepen met deze jeugdploeg, een beetje bescheidenheid kan geen kwaad .
En dan heeft de trainer het nog gedaan , laten we vooral Franken terug halen, die in zijn laatste half seizoen met Geel nul overwinningen boekte, dan zijn we nog veel verder van huis.

Ik vind dat nog niet zo'n gek idee van antiwestel. Al vind ik niet dat we Nicky Hayen de zwarte piet moeten doorschuiven. Tactisch vind ik hem zeker niet slecht, alleen qua uitstraling is het toch minder dan een Paul Put of een Eric Franken.
Wat de match van zaterdag betreft kunnen we kort zijn. Als je 0-2 maakt is het boeken toe. Ik vind niet dat je onze sportieve cel moet afkraken. Damblon en Bangoura maakten vorig jaar samen 25 goals, met zo'n statistieken ben je gegeerd wild. Ik begrijp dan ook niet dat het nu niet wil lukken. Minpuntje vond ik wel de vervanging van Koita, zat niet in de match, maar is wel de enige die een actie in huis heeft.
Wanneer zouden Kerckhofs en Augustijnen trouwens terugkomen? Zeker die eerste kunnen we echt wel gebruiken, want ik vind Brouwers voorlopig toch te plat.
Toch zie ik het nog wel goedkomen met deze ploeg. We zijn nog geen enkele keer weggespeeld, het is alleen zaak om onze kansen af te grijpen op de cruciale momenten.

geel4evah

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op ma okt 17, 2016 7:21 am

Ondanks Franken zijn "uitstraling " heeft Hoogstraten ook nog niet al te veel punten gehaald . Investeer liever in ervaren spelers dan
geld te steken in een trainerswissel.

defender

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op ma okt 17, 2016 11:13 pm

defender schreef:Ondanks Franken zijn  "uitstraling " heeft Hoogstraten ook nog niet al te veel punten gehaald . Investeer liever in ervaren spelers dan
geld te steken in een trainerswissel.

x 2

bleu

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven