Website ASV Geel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Website ASV Geel

Bericht  Zotskap op vr okt 21, 2016 12:42 am

Ik merk dat de website van onze club al een maand niet meer is bijgewerkt.
Ploegfoto & A-kern zijn nog van vorig seizoen.
Etc.

Is er misschien sprake van een nieuwe website?
Of is er een personeelswijziging geweest die de sociale media in een vacuüm heeft gestort?

Niet dat onze club daar de laatste jaren sterk is in geweest, maar toch..

Zotskap

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Website ASV Geel

Bericht  bleu op vr okt 21, 2016 3:23 am

Weinig respectvol naar eigen supporters en....spelers !
Voor de buitenwereld en potentiele sponsors HELE slechte reclame .
......... 1ste klasse amateurs Mad

bleu

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op vr okt 21, 2016 4:09 am

De gloednieuwe website moest al weken online zijn maar om een of andere onbekende reden is deze nog steeds offline .Wanneer deze nieuwe website online komt weet ik niet . De heren van het bestuur hebben het nog steeds niet begrepen blijkbaar dat regelmatig de website updaten uiterst belangrijk is voor de supporters Smile Alle respect voor het wekelijkse verslag van de match ( waarvoor dank ) maar supporters willen meer nieuwtjes over het reilen en zeilen van de club over zwel het sportieve als de rest binnen de club . Al een geluk is er nog zoiets als Facebook Smile

Dirk

Aantal berichten : 527

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op vr okt 21, 2016 4:56 am

Amateurisme van het hoogste niveau.
Een up-to-date website met alle info, nieuwtjes, ASV TV, supportersforum, ... is mogelijk een eerste belangrijke stap om terug wat meer betrokkenheid bij sponsors en fans te creëren. Momenteel is dit zeer ver te zoeken, het is ooit anders geweest.
Ook de mogelijkheden van Twitter en Instagram worden niet benut. Spijtige zaak.

chieva

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  lieverd op vr okt 21, 2016 6:39 am

@Dirk ,

Het doet enorm veel deugd te horen dat het verslag van de wedstrijd dat op de website verschijnt geapprecieerd wordt .
Bedankt voor de lovende woorden hieromtrent .

lieverd

Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 01-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op vr okt 21, 2016 8:11 pm

lieverd schreef:@Dirk ,

Het doet enorm veel deugd te horen dat het verslag van de wedstrijd dat op de website verschijnt geapprecieerd wordt .
Bedankt voor de lovende woorden hieromtrent .
De waarheid mag gezegd worden he , al een geluk dat jij nog iets op de website plaatst , anders wordt de website gewoon niet meer geupdate . Hopelijk komt de nieuwe website heel snel online en wordt deze wel heel regelmatig vernieuwd ? Ben benieuwd .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op vr nov 04, 2016 7:01 pm

Nieuwe website eindelijk online.
Spijtig dat, in tegenstelling tot onze buren over het kanaal, er geen plaats is voor dit forum. Het zou heel wat meer bezoekers naar de website kunnen trekken.
Ook linken naar de facebook-, twitter- en instagrampagina van de club zouden moeten te vinden zijn.

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op vr nov 04, 2016 11:52 pm

De nieuwe website lijkt me deftig in elkaar te steken alleen jammer dat er geen nieuw officieel forum wordt opgestart .Dat ze dit onofficieel forum er niet aan linken bergrijp ik enigszins . Nu was het moment daar om een nieuw officieel forum of discussiebord op te starten met heel duidelijke regels waar men zich aan te houden heeft . Dit moet toch te doen zijn .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op za nov 05, 2016 5:38 am

Dirk schreef:De nieuwe website lijkt me deftig in elkaar te steken alleen jammer dat er geen nieuw officieel forum wordt opgestart .Dat ze dit onofficieel forum er niet aan linken bergrijp ik enigszins . Nu was het moment daar om een nieuw officieel forum of discussiebord op te starten met heel duidelijke regels waar men zich aan te houden heeft . Dit moet toch te doen zijn .
En wat zouden die regels dan zijn? Van het moment je kritiek geeft het forum verlaten? Zolang het op een deftige manier gebeurt zou je ten alle tijden je mening moeten kwijt kunnen op een forum. En ik denk dat ze dat risico niet zullen willen lopen.

zwitser

Aantal berichten : 293
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op za nov 12, 2016 12:40 am

Voorlopig een zeer statische website. Er zit weinig leven in. Het zou kunnen dat er helemaal niets te melden valt.
Had het toch anders verwacht maar laat ons hopen dat het  misschien toch nog in orde komt...

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  stijntje op ma jan 09, 2017 3:51 am

Ik vind dat we nu wel een mooie site hebben die zeker up-to-date is! Als het goed is, mag het ook gezegd worden Smile .

stijntje

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op ma jan 09, 2017 4:45 am

stijntje schreef:Ik vind dat we nu wel een mooie site hebben die zeker up-to-date is! Als het goed is, mag het ook gezegd worden Smile .
Alleen jammer dat er niet opnieuw een officieel discussie forum is gekoppeld aan de website ... Voor de rest is het best ok .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: