Coxyde - ASV Geel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Coxyde - ASV Geel

Bericht  blauw wit op ma nov 07, 2016 6:05 am

ZO 13/11 15:00 1 STE KLASSE AMATEURS K.VV.COXYDE(01934) - A.S.V.GEEL(02169)

CMP: KVV COXYDE(GR 1) - TERR.1(SYNTH)
PYLYSERLAAN 34 HENRI HOUTSAEGERSTADION
8670 KOKSIJDE(1911)
058.51.83.89

REF:VERGOOTE JASPER(9)
AR1:D'HAENE NIELS(14)
AR2:VAN CAELENBERGH GAETAN(18)
blauw wit

Aantal berichten : 1082
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Coxyde - ASV Geel

Bericht  Zotskap op zo nov 13, 2016 8:26 pm

Schande. (scorebord-journalistiek).

Heb match niet kunnen volgen, maar als ik het verslag lees in het Nieuwblad... dan hebben we wéér pech gehad:

"Het was de 4de opeenvolgende wedstrijd zonder nederlaag voor de kustploeg, en meteen ook de eerste thuiszege.
ASV Geel kwam al na 3 minuten op voorsprong via Christiaens. Koita en Van der Heyden misten de 0-2.
Mohammed trof de lat, een vervolgens stelde Vandamme na 30min gelijk.

Na de pauze ging Geel nadrukkelijk op zoek naar een nieuwe voorsprong, maar botste het op doelman Flandrickx en had het geen geluk bij de afwerking.
Gaandeweg nam de thuisploeg het initiatief over, en na een haakfout op Vandamme zette hijzelf de strafschop om. 2-1

In blessuretijd naam Diakho alle twijfels weg."

Zotskap

Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op zo nov 13, 2016 10:35 pm

We zijn toch aan een vrij wisselvallig seizoen bezig , een paar weken geleden dacht ik nog dat we echt vertrokken waren richting top 4 . Helaas is het helemaal terug naar af . Het blijft me toch een raadsel waarom het tegen Standard wel lukt in de beker en tegen coxijde niet ? Is het puur een kwestie van motivatie of speelt hier meer ? Tegen standard zal men automatisch veel meer geconcentreerder zijn ( omdat men kan spelen voor veel meer volk dan gewoonlijk ) maar waarom lukt dat dan niet bij 1 van de zogenaamde zwakke broertjes in de superliga ? Het is ook waar dat we een zeer jonge ploeg hebben maar dat is de keuze van het bestuur wellicht ingegeven door de financiele kant van de zaak .Als de heren ooit terug naar 1B willen zal er toch iets moeten veranderen vrees ik . Grote woorden genoeg maar tot hiertoe merk ik er bijzonder weinig van ( ik spreek hier enkel over het sportieve luik ) . En dan verschieten ze er van dat er niet veel volk is op de leunen maar alles hangt samen met sportieve resultaten , zo simpel is dat ! Als ze in de top 3 spelen hebben we elke thuismatch minstens 3000 supporters of zelfs meer , daar blijf ik van overtuigd maar nogmaals alles valt of staat met resultaten ! Jan met de pet komt niet naar de leunen om wat geklungel te zien . ik neem altijd het voorbeeld van het vernieuwde Beerschot , daar komt 10000 man zien , maar als ze 2 keer achter mekaar verliezen ( wat niet veel gebeurd ) is er de volgende thuismatch maar 7000 man ... Een cijfer waar elke club in de super liga kan van dromen . Zelfs eersteklassers zijn daar jaloers op . We zullen wel zien waar het schip uiteindelijk strand dit seizoen .

Dirk

Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  binkie op ma nov 14, 2016 3:27 am

Het was volle euforie na de 6 op 6.
Maar tegen Dender kwam al de eerste ontgoocheling (?). Hier tegen was weinig te doen, Dender veel beter.
Maar niet getreurd, nu komen de ploegen welke onder ASV gerangschikt staan en dan zullen de papieren en
waarden wel anders liggen, dit dient men te vertalen in het puntentotaal.
Maar o jee, de eerste wedstrijd tegen de voorlaatste van de reeks was en is een zware ontgoocheling en
teleurstelling geworden.Hopelijk loopt het de twee volgende thuiswedstrijden beter, of anders dient men echt
naar de kelder van het klassement te kijken.Men dient wel degelijk te beseffen dat men absoluut de 13e plaats
moet vermijden zoniet staan er zware en zwarte tijden voor de club te wachten.
Maar we blijven hopen op de volgende 4 wedstrijden : Hamme  - Patro Eisden - Sprimont en Heist.
Hier zijn nog 12 punten te verdienen en ik hoop op minimaal 9 punten.

binkie

Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op ma nov 14, 2016 4:07 am

Dirk schreef:We zijn toch aan een vrij wisselvallig seizoen bezig , een paar weken geleden dacht ik nog dat we echt vertrokken waren richting top 4 . Helaas is het helemaal terug naar af . Het blijft me toch een raadsel waarom het tegen Standard wel lukt in de beker en tegen coxijde niet ? Is het puur een kwestie van motivatie of speelt hier meer ? . .

Mentaliteit haalt het zelden van kwaliteit ! Het spel kunnen wij niet maken - ons middenveld telt meer 'brekers' dan ' bouwers' . Zie elk van onze spelers graag spelen , maar we missen echt wel de kwaliteit om ons spel te kunnen opleggen aan de tegenstander . Tegen de betere ploegen zullen wij, mijns inziens, onze beste matchen spelen . 2 extra spelers ( op 9 en 10) met kwaliteit en ervaring zijn echt nodig om de top in deze reeks te kunnen halen.

bleu

Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma nov 14, 2016 4:17 am

bleu schreef:
Dirk schreef:We zijn toch aan een vrij wisselvallig seizoen bezig , een paar weken geleden dacht ik nog dat we echt vertrokken waren richting top 4 . Helaas is het helemaal terug naar af . Het blijft me toch een raadsel waarom het tegen Standard wel lukt in de beker en tegen coxijde niet ? Is het puur een kwestie van motivatie of speelt hier meer ? . .

Mentaliteit haalt het zelden van kwaliteit !  Het spel kunnen wij niet maken - ons middenveld telt meer 'brekers' dan ' bouwers' . Zie elk van onze spelers graag spelen , maar we missen echt wel de kwaliteit om ons spel te kunnen opleggen aan de tegenstander .  Tegen de betere ploegen zullen wij, mijns inziens, onze beste matchen spelen . 2 extra spelers ( op 9 en 10) met kwaliteit en ervaring zijn echt nodig om de top in deze reeks te kunnen halen.

Met Jutten en Reuten hadden we verleden seizoen niet alleen goede voetballers maar met eerstgenoemde ook scorend vermogen. Geef ons die twee spelers hier en veel problemen zijn opgelost. Erg dan bovendien te weten dat die hier een paar km. verder spelen.....

yellow fan

Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: