ASV Geel - Hamme

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

ASV Geel - Hamme

Bericht  blauw wit op ma nov 14, 2016 6:27 am

ZA 19/11 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS A.S.V.GEEL(02169) - K.FC.VIGOR WUITENS HAMME(00211)

REF:CLAES MARNIC(7)
AR1:VALGAEREN TOON(4)
AR2:BORREMANS MAXIME(18)
blauw wit

Aantal berichten : 1091
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: ASV Geel - Hamme

Bericht  binkie op za nov 19, 2016 6:22 am

Het is zeer stil op het forum.
Zijn de Geelse sups allemaal al tevreden met de huidige stand van onze ploeg.
Nu komen er 4 wedstrijden aan waarvan in toch de verwachting heb op een
verhoging van het aantal punten met 10 eenheden.
De zeerste 3 dienen vanavond reeds een feit te zijn.
Onze spitsen zullen toch wel eens de weg naar de netten vinden zeker?
Hup ASV, voluit voor de zege.

binkie

Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  plek74 op za nov 19, 2016 10:06 pm

Het is inderdaad heel stil op het forum.
Het is ook heel stil op de leunen kwa sfeer en volk.
Gisteren de eerste 5 en laatste 5 minuten heel goed gespeeld en de 3 punten tegen een toch weer zeer matige tegenstander.
Karadayi heel sjieke goal!! Vind het raar dat die niet meer mag meedoen.
Gelukkig is er dit jaar de beker nog.

plek74

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op za nov 19, 2016 10:29 pm

Toch weer bibberen tot de laatste minuten tegen een zeer tegenvallende tegenstander. Tot de 1-1 altijd het gevoel gehad dat de drie punten geen probleem zouden zijn. We speelden goed, maar gaven het dan vooral in het eerste deel van de tweede helft uit handen. Gelukkig zorgden Robin en Karadayi voor de terechte zegen. Hopelijk kunnen we nu in de laatste vier wedstrijden voor de winterstop een mooie reeks neerzetten (minstens 9/12). Komt er dan in de winterstop de nodige versterking (ervaring ) bij dat kan er nog veel gebeuren.
Wat ons spitsen probleem betreft zou ik volgende week terug starten met Bangoura (indien niet geblesseerd). Bangoura lijkt mij veel meer aanwezig dan Damblon. Naargelang de speelminuten die Damblon krijgt is zijn rendement veel te laag. Ik denk dat het terecht zou zijn dat Bangoura nu volop zijn kans krijgt.

De opkomst gisteren was inderdaad weer zeer droevig, maar was te verwachten. De Geel supporter komt de laatste jaren zijn zetel niet meer uit voor een match tegen Hamme of Oudenaarde. Jammer, want de tijden waren ooit anders.

protput

Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op za nov 19, 2016 10:49 pm

De drie punten zijn binnen, dat is het belangrijkste.
blauw wit

Aantal berichten : 1091
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo nov 20, 2016 2:33 am

Ik heb gisteren best een goed Geel gezien, tegen een tegenstander die héél blij had geweest met een punt.

Bij momenten ging het héél vlot in de combinatie, met een héél sterke Bangoura in de spits.
Ik durf te wedden dat zelfs ploegen als pakweg Standard of Zulte Waregem aan flarden gecombineerd worden zo.

1-0 viel merkwaardig genoeg net als Geel de voet van het gaspedaal haalde, naar mijn gevoel met wat geluk?
Hoe konden ze trouwens niet 3-0 voorstaan na 10', zo'n grote kansen!
Die 1-1 kwam van héél hoog uit de lucht vallen, maar naar mijn bescheiden mening, mag Jasper die goal nog eens goed herbekijken.

2e helft vond ik erg rommelig, totdat Karadayi inviel. Plots schwung op rechts, je ziet toch dat Hulsmans & Karadayi elkaar héél goed aanvoelen.
2-1 was enig mooi. Ik kan niet wachten op de beelden! 3-1 van Robin was een bekroning voor zijn match.

Tot daar het positieve, de 3 punten zijn binnen! Knap werk mannen! cheers

Maar... ik heb ook enkele dingen gezien waar ik mij hopeloos aan ergerde, en die dus beter kunnen.
* Brouwers, Van der Heijden, Robin, Vanaken (bij het inschuiven)... probeer jullie méér te concentreren bij het trappen van jullie pass. Had het gevoel dat jullie blij waren als een actie slaagde, en dan 'nog maar enkel' de pass moest trappen... Ging soms flagrant de mist in.
* Opletten met het alibi-verdedigen. Bij momenten miste ik de grinta om mee terug te plooien na balverlies. Hamme speelde het vaak slecht (of zelfs niet) uit, maar dat moet écht beter.
* Meer beweging nodig zonder bal. Vooral wanneer je in de zone staat voor een 2e bal, werd er soms statisch afgewacht. Zo maak je het jezelf erg moeilijk. De gelijkmaker is daar een typevoorbeeld van.

En aan onze spionkop... u wordt gemist pale

Als we nu vooruitblikken naar de volgende weken en het klassement...
Patro thuis, Heist uit, Sprimont thuis... en staan nu op 6 punten van de 3e plek (Dender & Deinze).

Komop mannen, wat zou het mooi zijn om toch nog de eindronde te kunnen spelen!

Zotskap

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: