ASV Geel - Patro Eisden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

ASV Geel - Patro Eisden

Bericht  blauw wit op ma nov 21, 2016 6:27 am

ZA 26/11 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS A.S.V.GEEL(02169) - K.PATRO EISDEN MAASMECH.(03434)

REF:CRUL TIMOTHY(16)
AR1:BALTIERI FRANCOIS(22)
AR2:GIUNTA FRANK(44)
blauw wit

Aantal berichten : 1082
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: ASV Geel - Patro Eisden

Bericht  Zotskap op di nov 22, 2016 2:54 am

Ook dit jaar krijgen we Patro Eisden over de vloer. De ploeg uit Maasmechelen is ons niet onbekend .

Ze maken geen al te best seizoen door tot nog toe, maar wisten wel hun laatste wedstrijd te winnen.
Op verplaatsing pakte Patro Eisden wel nog maar 1 punt dit seizoen.

03/09/16 Patro Eisden - Dessel 0 - 4
10/09/16 Beerschot-Wilrijk - Patro Eisden 2 - 1
17/09/16 Patro Eisden - Coxyde 1 - 0
24/09/16 Sporting Hasselt - Patro Eisden 1 - 0
01/10/16 Patro Eisden - Seraing 1 - 2
08/10/16 Virton - Patro Eisden 2 - 0
15/10/16 Patro Eisden - Oudenaarde 0 - 0
22/10/16 Sprimont-Comblain - Patro Eisden 2 - 2
29/10/16 Patro Eisden - SK Heist 0 - 2
05/11/16 Patro Eisden - Oosterzonen 1 - 0
12/11/16 Hamme - Patro Eisden 3 - 2
19/11/16 Patro Eisden - White Star Bruxelles 4 - 3

Kern:
GK: Knipping, Caubergh
DEF: Kevin Aka Etien, Ruben Janssen, Danilo Sarkic, Daniele Zotti; Thomas Brullot, Marko Vardic
MID: Jean-Michel Hoebregs, Steve Otte; Jelco Hendrikx, Finley Wielemans, Steff Doumen, Frederic Farin, Etienne Wala Zock, Toon Opdekamp
SC: Johan Ella Ella, Adil Lagouireh, Jessy Mayele, Henry Odutayo; Okenna Onwuzurumba, Anouar El Guennouni, Jelle van Rijswijk, Shahram Yosuf, Maxime Cosse

Trainer: Rikkie Broeckx, Topscorer: Mayele (3)

Spits Maxim Cosse heeft een verleden bij Tienen, en tekende vorig seizoen op het laatste nippertje NIET bij ASV Geel.
Al bij al is dit een ploeg die wij thuis moeten aankunnen. Bij winst kunnen we naar de top 4 beginnen lonken.

Mits de juiste ingesteldheid (grinta om te wíllen winnen), hoge pressing, snelle balcirculatie... moeten we ze in de problemen kunnen brengen.
Deze match is héél belangrijk voor het vervolg van de competitie. Het matchke tegen Zulte Waregem daarna is bonus.

Ik gok op 2-0 aan de rust, en einduitslag van 4-1. cheers
KOMAAN ZOTTEN!!!

Zotskap

Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op za nov 26, 2016 11:47 am

Hoe is het mogelijk dat je niet kan winnen van zo'n zwakke ploeg??? Naarmate de wedstrijd vorderde voelde je de bui weer hangen. Op deze manier ga je nooit aansluiting vinden bij de (sub)top. Je zal zien, woensdag dan spelen ze alsof hun leven er van afhangt. Een match die uiteindelijk buiten de eer niets op brengt. Het is verdomme in de competitie dat we elf leeuwen op het veld moeten hebben staan. Nee, dit was vandaag echt niet goed. De eerste helft leek er nog niets aan de hand, al had dat vooral met de zwakte van Eisden te maken. Met Damblon heb ik het ondertussen ook wel gehad. Buiten zijn inlegger weer veel te weinig gezien. Die jonge zal wel talent hebben, maar om spits nummer één te zijn is hij voorlopig te plat. Die zie ik volgend seizoen nog niet tussen de lijnen lopen bij STVV. Thuis een punt tegen Eisden is te weinig, wil je meedoen voor de prijzen. De ploegen voor ons lopen weer wat uit. En ploegen als Deinze zouden echt niet beter mogen zijn dan ons. Voorlopig kunnen we buiten Deinze geen punten pakken tegen de top ploegen en verliezen we domweg veel te veel punten tegen de mindere ploegen. Gelukkig viel het vorige week tegen Hamme nog net op tijd in de juiste plooi of het had crisis geweest op de leunen. Ik verwacht zaterdag op Heist niet minder dan een klinkende revange op deze mindere wedstrijd. Woensdag is bijzaak.

zwitser

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op za nov 26, 2016 12:08 pm

Veel te afwisselend om een plaats in de top vier te ambiëren . Als er in de toekomst wordt gemikt op de 1B reeks zal het transferbeleid toch anders moeten worden aangepakt.
Het gaat net zo zijn als vorig seizoen. Toen bleek dat we te kort schoten om mee naar 1B te stijgen gaan we nu te kort schieten om bij de eerste vier te eindigen.

protput

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op za nov 26, 2016 4:48 pm

Eigenlijk is het simpel , ofwel leggen ze zich neer bij het feit dat top 4 te hoog gegrepen  is ( dit wisten we eigenlijk al van bij de eerste training ) en sparen ze hun geld voor nieuwe spelers tot het volgend seizoen en spelen we de rest van het seizoen om niets meer maar dan moeten ze ook niet verschieten dat er geen kat meer komt kijken . Ofwel komt er in elke linie een kwaliteits injectie bij ( dat gaat geld kosten ) en doen we alsnog een gooi naar de top 4 maar het moge duidelijk zijn dat het met deze spelers NIET zal lukken . Wie de transfers doet de laatste jaren in Geel weet ik niet en die mensen zullen het ook moeten doen met de middelen waarover ze beschikikken maar met alleen maar jongere aan te trekken tussen de  18 tot 22 zullen we het niet redden . We missen gewoon ervaring in het team !!!!

Dirk

Aantal berichten : 523

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op za nov 26, 2016 8:34 pm

Er mag wel iets vlugger overgegaan worden tot wissels. O.a. Vanderheyden had voor mijn part tijdens de rust al in de kleedkamers mogen blijven. Na de doorgevoerde wissels kwam er terug iets meer vinnigheid in de ploeg, maar veel te laat om het tij op die paar minuten nog te doen keren.

chieva

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op za nov 26, 2016 10:18 pm

chieva schreef:Er mag wel iets vlugger overgegaan worden tot wissels. O.a. Vanderheyden had voor mijn part tijdens de rust al in de kleedkamers mogen blijven. Na de doorgevoerde wissels kwam er terug iets meer vinnigheid in de ploeg, maar veel te laat om het tij op die paar minuten nog te doen keren.

Het was gisteren collectief gewoon zwak. Het was zeker niet VDH alleen ( ik vond VDH in de eerste helft trouwens hard werken ), ook Christiaens en Koita vond ik gisteren helemaal niet goed.

protput

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op za nov 26, 2016 10:22 pm

Dirk schreef:Eigenlijk is het simpel , ofwel leggen ze zich neer bij het feit dat top 4 te hoog gegrepen  is ( dit wisten we eigenlijk al van bij de eerste training ) en sparen ze hun geld voor nieuwe spelers tot het volgend seizoen en spelen we de rest van het seizoen om niets meer maar dan moeten ze ook niet verschieten dat er geen kat meer komt kijken . Ofwel komt er in elke linie een kwaliteits injectie bij ( dat gaat geld kosten ) en doen we alsnog een gooi naar de top 4 maar het moge duidelijk zijn dat het met deze spelers NIET zal lukken . Wie de transfers doet de laatste jaren in Geel weet ik niet en die mensen zullen het ook moeten doen met de middelen waarover ze beschikikken maar met alleen maar jongere aan te trekken tussen de  18 tot 22 zullen we het niet redden . We missen gewoon ervaring in het team !!!!
Beerschot heeft nu al 16 punten meer dan ons. Wat ben je dan met een eindronde ticket wanneer je mag starten met de helft van je behaalde punten? Als Beerschot kampioen speelt met 80 punten en wij worden vierde met 50 punten. Dan mag je de eindronde beginnen met 15 punten achterstand. Hopeloos en een maat voor niets dus.

protput

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  plek74 op za nov 26, 2016 11:05 pm

Bovenstaande klopt allemaal.
Er is wel een excuus, Kerckhofs en Augustijnen zouden normaal in het midden staan zonder blessures.
Dit had al wel wat extra ervaring geweest.
We staan op de plaats waar we thuishoren vrees ik.
Als ik zie wat Karadayi en demulder dit jaar al laten zien hebben dat is toch wel een pak meer dan Vanderheyden.
Maar de trainer zal op training andere dingen zien.

plek74

Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op zo nov 27, 2016 5:46 am

Ze hadden na de 1-0 moeten blijven door drukken. Het leek wel dat ze dachten dat de punten al binnen waren.
blauw wit

Aantal berichten : 1082
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo nov 27, 2016 8:57 pm

Zelfde liedje als de voorbije weken... Op voorsprong komen, maar niet kunnen vasthouden.
Het ware beter als de ploeg vooruit bleef denken, op zoek naar de 2-0.
Naarmate de match vorderde, leken de meesten wel tevreden met de 1-0.
Spijtig, want eigenlijk komt Patro maar 1 keer voor de goal.

Ik vond wel dat Karadayi weer scherp inviel. Deed het goed op de flank, maar ook centraal op de plaats van De Norre.
Laat die woensdag maar starten ipv Van der Heyden zou ik zeggen.

Tot nog toe domineren we bijna elke match (op Dender na dan). Het aantal punten dat we daaruit halen is veel te weinig.
Moeilijk om aan te wijzen waar het probleem écht ligt. Ik vrees in de spitspositie. Damblon heeft nu en dan een goeie dag, maar mist toch nog héél veel kansen.
Jammer dat Bangoura 3 matchen geschorst is (reserven-match). Zou die voluit zijn kans willen zien gaan.

Misschien dat we woensdag nog kunnen stunten en ons seizoen zo toch héél wat kleur geven.
Promotie via eindrond zit er dit jaar niet meer in vrees ik...

Zotskap

Aantal berichten : 410

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: