Karadayi, bedankt blinde trainer.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Karadayi, bedankt blinde trainer.

Bericht  kris.fransen@telenet.be op ma nov 21, 2016 10:01 am

Ahmet Karadayi, ik heb het vermoeden dat de trainer Karadayi onderschat. Hij is balvast vanaf de eerste moment. Iemand die niet ziet dat die jongen kan voetballen en een versterking betekent heeft het niet begrepen.

Met deze man ipv Damblon stonden we hoger. Hij had het vertrouwen van Euvrard omdat hij steeds hard werkte bij Hasselt. Hij kan de bal bij houden en combineren en scoren en de trainer doet juist of hij dat pas nu tegen Hamme heeft getoond, ongelooflijk.

kris.fransen@telenet.be

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 05-09-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Karadayi, bedankt blinde trainer.

Bericht  Zotskap op ma nov 21, 2016 8:45 pm

Kris,

Ik ben het helemaal met je eens dat Karadayi een meerwaarde is voor ASV Geel.

In mijn ogen een speler die véél meer minuten moet maken op de rechterflank.
Je ziet ook duidelijk dat hij met de ogen dicht weet wat Hulsmans op rechtsback gaat doen.
Looplijnen, automatismen... resulteren vaak in een voorzet of een gevaarlijke actie in de backlijn.

Ik denk wel niet dat Karadayi in de spits moet staan in de plaats van Damblon.
Zoals Bangoura aan de match begon tegen Hamme, moet die daar spelen. Damblon heeft een wake-up call nodig, die was té zeker van zijn plaats denk ik.

Dat gezegd zijnde, ben ik het niet eens met de toon die je aanslaat in je bericht.

De trainer heeft zijn redenen om Demulder te zetten in het begin van het seizoen. De samenwerking met De Norre & Damblon liep prima (cfr match tegen Standard).
Koita op de linksbuiten is ook een zekerheid, hoewel nog met hoogtes en laagtes. Van der Heyden zal heeft zijn kans gekregen de laatste 2 matchen.
Bovendien was Hayen resoluut over de invalbeurt van Karadayi op Dessel. Zéér slecht. Net daarna was Ahmet geblesseerd...

Alles bij elkaar, vind ik niet dat Hayen onlogische beslissingen neemt. Consequent wanneer het moet.
Bovendien klopt zijn uitleg vaak. Uiteindelijk moeten spelers zich bewijzen in elke minuut die ze krijgen.

Mijn conclusie: ja, Karadayi moet meer minuten maken. Neen, Hayen is géén blinde trainer.

Zotskap

Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  kris.fransen@telenet.be op di nov 22, 2016 7:31 am

Mooi verwoord en beredeneerd wat je zei. Klopt dat mijn toon geen nobelprijs verdient, maar men moet bepaalde spelers die bepalend kunnen zijn ook het vertrouwen willen geven. Hayen is een hardwerkende man en hij is vast en zeker beter dan ik dacht.
Gisteren Dury gehoord hoe hij uitgebluste spelers terug oplaad? Dury zijn methode als vaderfiguur en door individueel apart druk van de spelers weg te houden werkt bevrijdend voor een groep.
Soms denk ik dat we de juiste methode voor deze jonge groep nog moeten vinden. Met een scherp bijl verlies je minder energie, Karadayi is zo een dozenopener en er zijn nu ook enkelen waaronder Vanderheyden en Robin opgestaan.
We zien uit naar boeiende tijden Question Question Question

kris.fransen@telenet.be

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  casual op zo dec 04, 2016 6:26 am

Karadayi moet inderdaad altijd spelen. Al is het misschien de verdienste van de trainer dat hij Karadayi terug het goede spoor heeft gebracht. Hayen zou ik zeker niet snel afschrijven. Ik vind dat we hem niets kunnen verwijten.
casual

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  kris.fransen@telenet.be op zo dec 04, 2016 7:00 am

Dat deze trainer weet hoe hij een verdediging kan zetten is gebleken, hij weet hoe. Maar dan moeten we toch eerder verdedigend en op tegenaanval spelen.
Zou het trouwens kunnen dat de trainer volgens contract bepaalde spelers moet opstellen? Ik denk aan Damblon deze jongen moet minstens even aan de kant want op deze manier wordt hij een antiheld voor supporters.

Als wij het spel zelf moeten maken gaat het bijna altijd fout, of telkens weer net niet. Maar vaak in begin vd match, het beste spel, maar uiteindelijk vallen we stil en geen puntjes. Waarom dan geen resultaatvoetbal? Waarom zouden we overmoedig proberen het spel te maken als we tegen de eersteklassers zelfs stand kunnen houden met een goede muur en tegenaanval? ik vraag me dat af?
Deze match van woensdag zat nog in de benen en die was wel een dikke proficiat!!

kris.fransen@telenet.be

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: