CROKY CUP ASV Geel - Zulte Waregem

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

CROKY CUP ASV Geel - Zulte Waregem

Bericht  Trippel op wo nov 23, 2016 11:22 am

A.S.V.GEEL(02169) - SV.ZULTE WAREGEM(05381)

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43 B
2440 GEEL(1744)
014/58.84.92

REF:VAN DE VELDE JOERI(14)
AR1:WALSCHAP JEROEN(14)
AR2:BATTISTON CHRISTOPHE(24)
OFF4:VAN DAMME KEVIN(31)

Trippel

Aantal berichten : 626
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: CROKY CUP ASV Geel - Zulte Waregem

Bericht  chieva op zo nov 27, 2016 8:46 am

Veel belangstelling voor de voorverkoop ?
Zou toch mogen gespeeld worden voor minimum 3000 toeschouwers.

chieva

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo nov 27, 2016 9:06 pm

1. Ere wie ere toekomt: de spionkop was tegen Patro terug uit volle borst aan het brullen.
Houden zo mannen! Plannen jullie ook een actie tegen Zulte Waregem?

2. Qua volk verwacht ik het gelijkaardig als tegen Standard. Ik heb alvast evenveel vvk kaarten gaan afhalen voor mijn vrienden Wink

3. Zulte-Waregem zit in een mini-dipje, na de nederlaag op Standard. 4-1, weliswaar met 10 na een blunder van de scheidsrechter.
Maar toch, hun grootste druk ligt sowieso op aanstaande zaterdag, thuis tegen Beveren moet er weer gewonnen worden.
Ik verwacht wat onderschatting van hun kant, want het is ocharme tegen de #8 van de amateurliga. En laat ons eerlijk wezen, veel meer dan 10% kans hebben we niet.

4. ASV Geel zal wél gebrand zijn op revanche voor de verloren punten tegen Patro. Ook een voller huis zal extra motiveren.
Grote kans op een gelijkaardig scenario als tegen Standard, al zullen we aan 100% moeten afwerken! Laatste pass, afwerking... concentreren mannen!

5. De startende elf van ASV Geel:
Lenaerts - Nelissen - Haagen - Van den Ackerveken - Hulsmans - Christiaens - De Norre - Robin - Demulder - Karadayi - Damblon

Zotskap

Aantal berichten : 410

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op di nov 29, 2016 4:38 am

Allé mannen, nog 4 keer winnen, en we spelen Europees volgend jaar! cheers I love you Twisted Evil Laughing
Zo dichtbij zijn we nog nooit geweest! Cool

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op di nov 29, 2016 8:26 am

SELECTIE EN TICKETINFO: ASV GEEL - ESSEVEE (1/8STE FINALE CROKY CUP)

Op woensdag 30 november neemt Essevee het op in en tegen ASV Geel (1ste amateur) in de 1/8ste finale van de Croky Cup. Tickets voor deze wedstrijd zijn vanaf dinsdag 22 november te koop in de ticketshop van het Regenboogstadion of via de erkende supporterslokalen. Zulte Waregem krijgt 804 tickets (zitplaatsen) ter beschikking.

Francky selecteerde volgende spelers: Bossut, De fauw, Baudry, Verboom, Derijck, Vetokele, Lerager, Leye, Kaya, Naessens, Dalsgaard, Madu, Oulare, Meïté, Steppe, Lepoint, Bostyn, Cordaro, Hamalainen, Coopman

www.essevee.be/nieuws.php?Article=1656

chieva

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op wo nov 30, 2016 12:35 pm

Dit verdiende wij niet! Joeri Van De Velde schenkt Waregem alsnog de zege. Bij momenten maakten we de leider in eerste klasse gewoon belachelijk. Echt jammer en frustrerend dat dan de scheidsrechter daar persoonlijk een stokje voorsteekt. Die penalty's daar hadden wij recht op! Eigenlijk had het voor ons al binnen moeten zijn na 90'.
Maar dikke chapeau voor gans het team!!! Laat ons nu hopen dat deze wedstrijd zaterdag niet te hard meer in de benen zal zitten.

BTW, vandaag is nog eens bewezen dat het voetbal in Geel nog leeft. Het geen wat wij nodig hebben zijn topmatchen, geen matchen tegen Sprimont en Coxyde.

zwitser

Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op wo nov 30, 2016 8:06 pm

PROFICIAT Zotten! Echt waar, kippenvel! Zó dicht bij een nieuwe stunt.

Van de Velde dwaalde wél op cruciale momenten:

* Tegenaanval Geel gestuit door zware tackle Oulare -> was minstens donkergeel
* Penalty voor Zulte Waregem: Joeri stond aan de overkant met minstens 15 spelers tussen hem en de bal. De grensrechter gaf géén kik. Joeri fluit tóch penalty nadat Coopman struikelt over de bal. Geel vliegt met 10 man op de scheidsrechter, iets wat ze anders nóóit doen. Héél faire ploeg. Dus hier wordt ASV Geel genaaid.
* Professionele fouten van Zulte Waregem werden nooit bestraft, telkens veelbelovende counters.
* ASV Geel had zéker een penalty moeten krijgen na een fout op Karadayi.
* Hulsmans werd gezocht (en uiteindelijk gevonden) door Van de Velde. De 2e gele kaart was terecht, maar de eerste van-ze-leven-niet.

En zoals wel vaker wanneer een kleine ploeg het vuur aan de schenen legt van de grote ploeg... dan is de arbitrage veelvuldig in het voordeel van de grote.

Mijn conclusie is dat Zulte Waregem door het kleinste oog van de naald is gekropen.

Los daarvan: proficiat aan onze Zotten. Reclame voor het voetbal in de Kempen. Wat doet onze ploeg in de amateurreeksen...

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op wo nov 30, 2016 8:14 pm

zwitser schreef:
BTW, vandaag is nog eens bewezen dat het voetbal in Geel nog leeft. Het geen wat wij nodig hebben zijn topmatchen, geen matchen tegen Sprimont en Coxyde.

Dit is ook het geen ik bedoelde in mijn vorige post , ik ben er ook van overtuigd dat het voetbal in Geel kan leven alleen moet je daarvoor resultaten hebben , als we zouden meedoen voor promotie naar 1b hebben we elke thuis match minstens 3000 supporters . Dat ze kunnen voetballen weten we alleen is het de ene match alles en de andere match niets , ik zou er dus niets van verschieten dat we op Heist zaterdag zouden verliezen . Dit is typisch Geel dit en de vorige seizoenen . Zolang die onregelmatige resultaten blijven zullen we dit ook blijven zien aan de toeschouwersaantallen .

Dirk

Aantal berichten : 523

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op wo nov 30, 2016 9:43 pm

"BTW, vandaag is nog eens bewezen dat het voetbal in Geel nog leeft. Het geen wat wij nodig hebben zijn topmatchen, geen matchen tegen Sprimont en Coxyde."

Inderdaad, gisterenavond nog maar eens duidelijk geworden ! Hopelijk zet er één of andere "dikke" sponsor zich eens achter deze ploeg want hier liggen zoveel mogelijkheden. Alles is aanwezig voor voetbal op eersteklasseniveau, van stadion tot supporters !

yellow fan

Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op wo nov 30, 2016 9:48 pm

Proficiat ASV Geel, jullie zijn de morele winnaar. Als je de leider met het schaamrood op de wangen naar huis stuurt mag je fier zijn op jullie prestatie. Als Van De Velde de show niet had gestolen had Waregem er zonder pardon uitgelegen.
Ofwel is Van De Velde een grote ramp als scheidsrechter, ofwel is hij corrupt? En dan die air waar hij mee over het veld loopt, daar kots ik van.

Hopelijk zorgt deze mooie prestatie nu ook voor de ommekeer in de competitie en gaan we daar ook vlammen. Deze club moet in de toekomst gewoon terug hoger op. Als je gisteren de beleving zag naast het veld kan je moeilijk zeggen dat deze club dood is.

protput

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op wo nov 30, 2016 9:51 pm

Zotskap schreef:PROFICIAT Zotten! Echt waar, kippenvel! Zó dicht bij een nieuwe stunt.

Van de Velde dwaalde wél op cruciale momenten:

* Tegenaanval Geel gestuit door zware tackle Oulare -> was minstens donkergeel
* Penalty voor Zulte Waregem: Joeri stond aan de overkant met minstens 15 spelers tussen hem en de bal. De grensrechter gaf géén kik. Joeri fluit tóch penalty nadat Coopman struikelt over de bal. Geel vliegt met 10 man op de scheidsrechter, iets wat ze anders nóóit doen. Héél faire ploeg. Dus hier wordt ASV Geel genaaid.
* Professionele fouten van Zulte Waregem werden nooit bestraft, telkens veelbelovende counters.
* ASV Geel had zéker een penalty moeten krijgen na een fout op Karadayi.
* Hulsmans werd gezocht (en uiteindelijk gevonden) door Van de Velde. De 2e gele kaart was terecht, maar de eerste van-ze-leven-niet.

En zoals wel vaker wanneer een kleine ploeg het vuur aan de schenen legt van de grote ploeg... dan is de arbitrage veelvuldig in het voordeel van de grote.

Mijn conclusie is dat Zulte Waregem door het kleinste oog van de naald is gekropen.

Los daarvan: proficiat aan onze Zotten. Reclame voor het voetbal in de Kempen. Wat doet onze ploeg in de amateurreeksen...
Niet te vergeten dat de corner waaruit hun tweede doelpunt valt geen corner was. Zulte Waregem moest gisteren gewoon door. Van De Velde heeft er voor gekozen om de grote te vriend te houden.

protput

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  biebel op wo nov 30, 2016 10:48 pm

Enorm frustrerend, maar chapeau voor deze bekercampagne van onze jongens!

Hopelijk kunnen we nu ook in de competitie idd eens een reeks neerzetten.

En genoten van de beleving rond het veld.
Sfeer, een volle spionkop,.... het deed me even denken aan de tijden van weleer.

Het is nog steeds niet te laat om er iets van te maken.

biebel

Aantal berichten : 218

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op do dec 01, 2016 12:54 am

http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/BekerVanBelgie/1.2833127

Eindelijk beelden!

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel sup op do dec 01, 2016 6:40 am

https://youtu.be/jgUmYVHJjjk

intervieuws na de match

geel sup

Aantal berichten : 264

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op do dec 01, 2016 9:27 am

Genieten van de sfeer... http://www.rtv.be/artikels/asv-geel-strandt-op-zucht-van-nieuwe-bekerstunt-a32460

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Enkele maanden te laat...

Bericht  pinanti op za jan 14, 2017 7:03 am

JoerJoeri Van de Velde (45) houdt het na een carrière van 30 jaar voor bekeken als scheidsrechter. Dat heeft de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) zaterdag bekendgemaakt.

“In onderling overleg met het Referee Department nam de 45-jarige ref deze beslissing”, zo klinkt het op de KBVB-website. De Antwerpenaar begon in 1987 op 16-jarige leeftijd als scheidsrechter en stootte in 2001 door naar de eerste klasse. Tussen 2004 en 2007 was Van de Velde ook actief op het internationale toneel als FIFA-ref.

“Na 30 jaar scheidsrechter, waarvan zestien jaar in eerste klasse, ben ik tot het besluit gekomen om mijn loopbaan te beëindigen”, aldus Van de Velde. “Dit gebeurde in onderling overleg. Ik heb enorm veel aangename momenten beleefd, ook met de groep scheidsrechters. Daarbij voelde ik mij gerespecteerd. Dankzij de arbitrage heb ik vriendschappen voor het leven opgebouwd en het verruimde mij als mens. Ik wil graag mijn ervaring en kennis doorgeven aan jonge scheidsrechters en de Belgische arbitrage en moedig jonge voetballiefhebbers aan om ook scheidsrechter te worden.” (laat ons hopen dat hem dat NIET lukt!)
“Namens het Referee Department bedank ik Joeri Van de Velde voor zijn engagement ten opzichte van onze Belgische arbitrage en feliciteer ik hem met zijn langdurige loopbaan”, verklaart Johan Verbist, Coördinator Arbitrage Betaald Voetbal bij de KBVB. “We bekijken op dit moment intern hoe we Joeri Van de Velde kunnen betrekken binnen onze werking.”

Al bij al toch de eerste goede beslissing dat de Joeri in zijn carriëre als ref heeft genomen, spijtig dat dit enkele maanden te laat is!

pinanti

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: