Soudal blaast overname van Westerlo af, Swerts trekt zich terug als voorzitter

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Soudal blaast overname van Westerlo af, Swerts trekt zich terug als voorzitter

Bericht  zot 1981 op di dec 27, 2016 12:09 pm

Trippel schreef:
Lachen met andermans miserie terwijl we zelf gaan kijken naar een flauw afkooksel van wat ooit een mooie club was. De mensheid gaat erop vooruit.
Medelijden heb ik heel weinig met die van over het kanaal want dat hadden zij indertijd ook niet met ons toen we van 1ste terug afzakten naar 2de klas maar we moeten vooral naar ons zelf kijken en het zelf realiseren hoewel ik blijf hopen dat die van over het kanaal vroeg of laat afzakken want dat zal wat sponsers betreft mischien wel in ons voordeel kunnen spelen.

zot 1981

Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Soudal blaast overname van Westerlo af, Swerts trekt zich terug als voorzitter

Bericht  zot 1981 op wo dec 28, 2016 1:27 am

defender schreef:Terwijl Geel zelf failliet gegaan is door jarenlang wanbeleid, het eigenlijk Meerhout is dat nu  op  de Leunen speelt, er geen kat meer komt zien en je aan de winterstop al tien punten achterstand hebt op de nummer vier in het klassement en dit in een amateurreeks.

Gieren en brullen inderdaad.
Toekomstig kampioen Beerschot - Wilrijk is 2 keer redelijk kort actereen failliet gegaan door hun evenzeer jarenlange wanbeleid(rember Germinal beerschot Ekeren nog) en het is in feite Wilrijk nu dat op het Kiel speelt maar tot daar houden de vergelijkingen tussen onze clubs dan ook op.Op den Beerschot wil het blijkbaar wel allemaal lukken. En nochtans zijn zij na hun laatste faiesement begonnen in 1ste provinciaal terwijl wij indertijd in 4de klasse zijn begonnen en er jaren hebben moeten overdoen om terug in 2de klas te geraken gaan ze op het kiel al enkele jaren als een pletwals terug richting 1ste klas. Dat komt voornamelijk door hun grote en vooral zeer trouwe super achterban die hun club in zijn dieptepunt nooit hebben laten vallen maar juist de club uit de put hebben gehaald terug richting de top! 1 boodschap voor die fans van Beerschot - Wilrijk: VEEL RESPECT!!!! Wat een groot verschil met onze vroeger grote achterban die Geel na zijn dieptepunt massaal heeft laten vallen en waarvan sommige zelfs zijn overgelopen naar die van over het kanaal of een andere ploeg. Ook voor hun heb ik 1 boodschap . SHAME ONE YOU!!!! Een echte supporter zijt ge in goeie en slechte dagen. Weet ook wel dat Beerschot een grote traditieclub is met een rijk verleden in 1ste klassen en moesten ze volgend seizoen in 1b niet bovenaan spelen zullen er ook wel fans afhaken want succes fans heb je in elke club wel maar het zal niet zo extreem zijn als bij ons in Geel indertijd.(in dat ene jaar 1ste klas speelden we gemiddeld voor 6000 en bij topmatchen zelfs richting 10 000 man)
Tenslotte beste "defender" ben ik het met je eens dat we ons moeten bezig houden met onze eigen club inplaats met leedvermaak met die van over het kanaal hoewel ik echt wel hoop dat ze vroeg of laat afzakken want hun aanwezigheid in 1ste klas altijd is altijd een zekere nadeel voor de groeimogelijkheden voor onze club.

zot 1981

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op wo dec 28, 2016 2:59 am

Geel en Beerschot kun je niet met elkaar vergelijken . Als we in Geel alle jaren aan de top spelen van de reeks ( iets wat het nieuwe Beerschot al 4 seizoenen doet ) hebben we ook 4000 supporters , op zijn minst . Daar ben ik van overtuigd . Het volk komt enkel naar succes af , dat heb ik al verschillende keren aangehaald . Geel is dan ook al aan het 4de kwakkelseizoen bezig , hiermee trek je geen volk . Alleen met sportieve resultaten zal dit veranderen . Dit hangt dan ook weer samen met de financiele kant van de zaak . Zolang er geen bijkomende grotere sponsoren komen moeten we niet dromen van 1B of zelfs hoger .

Dirk

Aantal berichten : 528
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zot 1981 op wo dec 28, 2016 11:32 am

Dirk schreef:Geel en Beerschot kun je niet met elkaar vergelijken . Als we in Geel alle jaren aan de top spelen van de reeks ( iets wat het nieuwe Beerschot al 4 seizoenen doet ) hebben we ook 4000 supporters , op zijn minst . Daar ben ik van overtuigd . Het volk komt enkel naar succes af , dat heb ik al verschillende keren aangehaald . Geel is dan ook al aan het 4de kwakkelseizoen bezig , hiermee trek je geen volk . Alleen met sportieve resultaten zal dit veranderen . Dit hangt dan ook weer samen met de financiele kant van de zaak . Zolang er geen bijkomende grotere sponsoren komen moeten we niet dromen van 1B of zelfs hoger .
Dat Beerschot elk jaar voor promotie speelt komt juist door hun trouwe en grote achterban omdat die voor hogere inkomsten voor de club zorgen en daarnaast ook voor vele sponsers.Daarom vind ik het ergens toch jammer dat onze vroeger fans ons zo hebben laten vallen want anders hadden we nu ook veel meer inkomsten gehad en deden we waarschijnlijk ook bovenaan mee nu. Voor de rest zijn Geel en Beerschot inderdaad beste Dirk 2 verschillende werelden die moeilijk met elkaar te vergelijken zijn al wou ik vooral het mentaliteitsverschil aanhalen tussen die van stad die weliswaar kritische zijn maar hun club tenminste trouw blijven en wij kempenaars die vooral voor het succes supporteren(dat geld trouwens ook de rest van de Vlamingen uitgezonderd die in Antwerpen) klagen over vroeger zal onze club echter niet vooruit helpen maar dit wou ik toch wel even kwijt. Om de Leunen terug gevuld te krijgen moeten we inderdaad bovenaan de top spelen en om dat te bereiken hebben we inderdaad meer en grotere sponsors nodig maar ik vrees dat zolang die van over het kanaal in 1ste klassen blijven we die heel moeilijk gaan vinden. Daarom ook dat ik er zo op hoop dat die over het kanaal dit seizoen gaan afzakken, niet zo zeer uit leedvermaak met die van Westel maar in het belang van onze club zelf.2 profploegen zo kort op mekaar is in deze regio economische niet haalbaar denk ik tenzij een fusie misschien maar of we daar van gelukkiger gaan worden????

zot 1981

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op wo dec 28, 2016 10:48 pm

je kan het ook andersom stellen ,  waarom is het nieuwe Beerschot zulk succes ? Omdat er schitterende sportieve resultaten zijn . Dat samen met een bestuur dat hoger op wil ( op een gezonde financiele basis en grote sponsoren ) plus het feit dat er elke thuismatch zoveel volk in de tribunes zit maakt van dit alles een succes verhaal maar het ene heeft uiteraard veel invloed op het andere . Als den Beerschot 4 keer achter elkaar verliest is er ook geen 10000 man hoor , dan gaat het al steil bergaf naar 5000 , natuurlijk een cijfer om jaloers op te zijn , zelfs veel eerste klassers halen deze aantallen niet . Ik bedoel gewoon als we hier op de leunen een ploeg kunnen neerzetten die mee doet voor promotie dan komt hier ook elke thuismatch 4 a 5000 man zien  . Je hebt in de beker wedstrijden gezien dat het voetbal wel degelijk kan leven in Geel , alleen zijn hier sportieve resultaten voor nodig . Het grote verschil met Beerschot is dat we daar daden zien , hier in Geel zijn het veel al gewoon woorden . Niet slecht bedoeld maar ik vrees eerlijk gezegd dat we nog jaren zullen sukkelen in de eerste amateurreeks , het zal verdorie niet simpel zijn om uit deze reeks te geraken .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zot 1981 op do dec 29, 2016 9:28 am

Dirk schreef:je kan het ook andersom stellen ,  waarom is het nieuwe Beerschot zulk succes ? Omdat er schitterende sportieve resultaten zijn . Dat samen met een bestuur dat hoger op wil ( op een gezonde financiele basis en grote sponsoren ) plus het feit dat er elke thuismatch zoveel volk in de tribunes zit maakt van dit alles een succes verhaal maar het ene heeft uiteraard veel invloed op het andere . Als den Beerschot 4 keer achter elkaar verliest is er ook geen 10000 man hoor , dan gaat het al steil bergaf naar 5000 , natuurlijk een cijfer om jaloers op te zijn , zelfs veel eerste klassers halen deze aantallen niet . Ik bedoel gewoon als we hier op de leunen een ploeg kunnen neerzetten die mee doet voor promotie dan komt hier ook elke thuismatch 4 a 5000 man zien  . Je hebt in de beker wedstrijden gezien dat het voetbal wel degelijk kan leven in Geel , alleen zijn hier sportieve resultaten voor nodig . Het grote verschil met Beerschot is dat we daar daden zien , hier in Geel zijn het veel al gewoon woorden . Niet slecht bedoeld maar ik vrees eerlijk gezegd dat we nog jaren zullen sukkelen in de eerste amateurreeks , het zal verdorie niet simpel zijn om uit deze reeks te geraken .
Ik vrees dat ik je daarin meer dan gelijk moet geven Dirk.Promoveren naar 1 B zal niet gemakkelijk worden voor ons, zelfs als Beerschot volgend seizoen uit onze reeks is zal het moeilijk blijven maar toch zal aan ik er elk seizoen op hopen dat het gebeurt want in deze reeks hoort Geel echt niet thuis. Met het stadion dat we hebben en het potentieel aan supporters(mits er zoals ge zelf zegt de resultaten volgen) hoort deze club minstens thuis in 1 B of 1 A en niet enkel voor ons in Geel maar voor heel onze regio want die van over het kanaal gaan dat ook niet blijven volhouden in 1 A,zeker nu Soudal de club niet overneemt is het een kwestie van tijd voor ze afzakken uit 1 A en eenmaal in 1 B is het een kwestie van tijd voor ze naar de superliga afzakken. Waarom denk je anders dat die van over het kanaal zo graag een fusie met ons willen ???

zot 1981

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op zo jan 01, 2017 11:42 pm

Niks nieuws onder de zon , dat fusie verhaal tussen Westel en Geel gaat al meer dan 30 jaar mee .Midden jaren 80 was daar al sprake van , Elk jaar wordt dat wel eens naar boven gehaald maar nu word het nog gekker , ze halen er Lierse al bij . Daar geloof ik al helemaal niets van . Ze moeten toch hun boekskes vol krijgen he , lettervulslel gewoon .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zot 1981 op ma jan 02, 2017 10:55 am

Dirk schreef:
Niks nieuws onder de zon , dat fusie verhaal tussen Westel en Geel gaat al meer dan  30 jaar mee .Midden jaren 80 was daar al sprake van , Elk jaar wordt dat wel eens naar boven gehaald maar nu word het nog gekker , ze halen er Lierse al bij . Daar geloof ik al helemaal niets van . Ze moeten toch hun boekskes vol krijgen he , lettervulslel gewoon .
Dat gezeur van die fusie tussen ons en die van over het kanaal kan ik geografische gezien nog ergens begrijpen maar wij met de Lierse???Dan kunnen we evengoed met Lommel United of zelfs met Racing Genk samengaan want Genk is in afstand ongeveer even ver als Lier en net zo goed de kempen lol! lol! lol! Dat de witte zich voor de rest met zijn eigen ploeg moeit!!! Hij zou beter de competitie weer maken zoals het 10 jaar geleden was met 18 ploegen in 1ste en 18 ploegen in 2de klas met 2 zakkers en evenveel promoveerders en zonder play offs.Daar zijn we in de Kempen en de rest van Vlaanderen veel meer mee gediend dan zijn nonsens van fusies en competitiehervormingen! Mad

zot 1981

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: