Virton - ASV Geel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Virton - ASV Geel

Bericht  blauw wit op zo dec 11, 2016 8:15 am

ZA 17/12 19:00 1 STE KLASSE AMATEURS R.EXCELSIOR VIRTON(00200) - A.S.V.GEEL(02169)
VIRTON - STADE YVAN GEORGES. - TERR.1
FAUBOURG D'ARIVAL 63
6760 VIRTON(5352)
063/57.82.37

REF:GLETON STEPHANE(31)
AR1:LOBET KEVIN(23)
AR2:VAN WYMEERSCH DIMITRI(34)
blauw wit

Aantal berichten : 1091
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Virton - ASV Geel

Bericht  Dirk op ma dec 12, 2016 8:55 pm

Als we nog iets van het seizoen willen maken ( lees : plek 4 ) moet er absoluut gewonnen worden zaterdag in Virton . Het verschil met nummer 4 Virton bedraagt momenteel 7 punten , bij winst wordt dit 4 en bij en verlies 10 .  Als we verliezen zal het een grijs seizoen worden vrees ik . Een gelijkspel is ook geen optie eigenlijk . Het probleem is sinds we terug in tweede spelen sinds 07/2013 dat we alleen maar grijze seizoenen hebben gekend . Als ik dan verneem dat er met nieuwjaar in princype niemand bij komt ( of er moesten zwaar gekwetste vallen in de huidige kern ) dan zal het heel moeilijk worden om 4 te eindigen maar dit wisten we al na de eerste training .

Dirk

Aantal berichten : 527
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op di dec 13, 2016 2:14 am

Dirk schreef:. Als ik dan verneem dat er met nieuwjaar in princype niemand bij komt ( of er moesten zwaar gekwetste vallen in de huidige kern ) dan zal het heel moeilijk worden om 4 te eindigen maar dit wisten we al na de eerste training .

Toch wel droevig dat de sportieve ambities niet meegroeien met de 'bouw-ambities' . Zijn ze vergeten dat ze ook nog een voetbalploeg (en supporters) hebben ??? Mad

bleu

Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op di dec 13, 2016 2:47 am

bleu schreef:
Dirk schreef:. Als ik dan verneem dat er met nieuwjaar in princype niemand bij komt ( of er moesten zwaar gekwetste vallen in de huidige kern ) dan zal het heel moeilijk worden om 4 te eindigen maar dit wisten we al na de eerste training .

Toch wel droevig dat de sportieve ambities niet meegroeien met de 'bouw-ambities' . Zijn ze vergeten dat ze ook nog een voetbalploeg (en supporters) hebben ??? Mad
Nog thans is de voorzitter content met de sportieve resultaten dit seizoen ( vooral dan voor het beker parcours) .... Vandaag te lezen in het Nieuwsblad . Met dit bestuur zullen we nooit meer failliet gaan , dat op zich is een positief verhaal alleen komen de toeschouwers enkel en alleen af op top affiches a la Standard en Zulte Waregem . ik heb even de kalender bekeken en ik vrees dat we nog 2 matchen hebben in de terugronde die wat volk naar de leunen brengen , dat is de derby tegen Dessel op 14/01 en dan uiteraard de match tegen Beerschot op 11/02 ... Voor de rest zal het zeer pover worden qua supporters aantallen of het moest zijn da ze plots een reeks van overwinningen gaan neerzetten maar daar vrees ik voor omdat we met veel te weinig ervaring in de ploeg zitten .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op vr dec 16, 2016 2:29 am

Net als vorige week krijgen we ook dit weekend weer een Waalse tegenstander voorgeschoteld. ASV Geel maakt de verste verplaatsing van het seizoen, meer dan 200 kilometer zuidwaarts, richting de provincie Luxemburg, naar Virton meer bepaald. Nationaal is Virton vooral bekend van ex-speler Thomas Meunier, die nu bij PSG voetbalt. Voor de Zotten zijn ‘Les Verts de Gaume’ echter geen onbekende, de laatste jaren is Virton een vaste klant als tegenstander.

Momenteel bekleden de mannen van Frank Defays de 4e plaats in het klassement met 28 punten. De grootste overwinning was een klinkende 6-1 thuiszege tegen WS Brussels, het grootste verlies viel te noteren thuis tegen Beerschot (0-3). In de heenwedstrijd toonde Virton zich vooral efficiënter dan de onzen. In de eerste helft waren de beste kansen voor ASV Geel. Het waren echter de bezoekers die na rust enorm doeltreffend te werk gingen en zo een overdreven 0-3 op het bord brachten. Hopelijk zijn zaterdag de rollen omgekeerd en trekt ASV Geel aan het langste eind.

ASV Geel trekt naar Virton zonder de geschorste Kristiaan Haagen, hij kreeg afgelopen wedstrijd zijn derde gele kaart. Ook Kenneth Kerckhofs en Yannis Augustynen ontbreken nog steeds. Trainer Hayen kan wel terug beroep doen op Yadi Bangoura, die zijn schorsing heeft uitgezeten.

Zotskap

Aantal berichten : 460

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op za dec 17, 2016 8:58 am

1-0 verloren in Virton dus volgens mij is het seizoen nog voor nieuwjaar gedaan voor asv . Top 4 is onmogelijk geworden lijkt mij . Nu is het gewoon kwestie om niet meer in degradatiegevaar te komen ? Hopelijk kunnen we in de resterende thuismatchen van het seizoen nog heel wat punten sprokkelen met te beginnen de match tegen Dessel .

Dirk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op za dec 17, 2016 10:31 pm

Voila, seizoen gespeeld. Beerschot mag waarschijnlijk met minstens 10 punten voorsprong de eindronde spelen, zelfs met hun B ploeg gaat dat geen probleem zijn. Misschien al maar goed dat wij ons niet meer dik moeten maken in een overbodige eindronde.
Naar volgend seizoen graag toch een verandering in deze reeks. De kampioen promoveert (indien licentie) en de nummers 2, 3 en 4 (indien licentie)spelen een eindronde met het nummer 7 uit 1B. Heeft bv nummer 3 geen licentie dan nemen we de eerst volgende club die wel een licentie heeft. Er moet echt iets veranderen in deze reeks, zoals ze nu is is het niet saai maar oersaai. Een reeks die geen enkele meerwaarde heeft. Zelf spelen we nu een ganse terugronde eindeseizoensmatchen. Wat eigenlijk voor meer dan de helft van de reeks het geval is. Enkel de degradatie strijd kan nog wat spanning brengen.

protput

Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: