Voetbalclub ASV Geel zit in slechte papieren

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Voetbalclub ASV Geel zit in slechte papieren

Bericht  plek74 op do maa 16, 2017 8:13 am

Wat gaat het uithalen als je nu 100 000 euro verzamelt.
Er is elk jaar een klein verlies, binnen een paar jaar moet dat bedrag wel terugbetaald worden.
Ik snap het allemaal niet zo goed meer.
Maar 500 euro aan onze voorzitter toevertrouwen???
Nee, ik vrees ze nooit meer terug te zien.

plek74

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op do maa 16, 2017 8:06 pm

Heeft Verkest ook zo iets eens niet geprobeerd ? Het vervolg kennen we allemaal . Gelukkig zijn het maar leugens van RTV .

defender

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Buffalo op do maa 16, 2017 8:46 pm

defender schreef:Heeft Verkest ook zo iets eens niet geprobeerd ? Het vervolg kennen we allemaal .  Gelukkig zijn het maar leugens van RTV .
Verkest had geen nagel voor aan zijn gat te krabben en was een dikke blaas.

Ik zeg het, als een abonnement kopen al te veel is voor sommigen om de club te steunen, dan stopt het.
Buffalo

Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Buffalo op do maa 16, 2017 8:48 pm

In Heist volledig jeugdbestuur weg en jeugdtrainers zijn niet meer betaald sinds september, maw een gans jaar!

Wat ik gisteren zei, daar wordt zoveel tam tam niet over gemaakt.
Buffalo

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op do maa 16, 2017 8:59 pm

Buffalo schreef:In Heist volledig jeugdbestuur weg en jeugdtrainers zijn niet meer betaald sinds september, maw een gans jaar!

Wat ik gisteren zei, daar wordt zoveel tam tam niet over gemaakt.

Voilà, hou dieje RTV hierbuiten. Ze zijn al anti-Geel en dan gaat Backx dit nog eens breed uitsmeren op RTV. Niet bijster slim als je het mij vraagt, zeker niet als je sponsors zoekt.Die haken al direct af op zo'n berichtgeving. Bij andere ploegen stelt zich dit probleem vroeg of laat ook, zeker weten, maar niks daarvan op RTV.

yellow fan

Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op do maa 16, 2017 9:10 pm

Grote sponsors willen mee beslissen wat er met hun centen gebeurt . Swerts is weg in westerlo omdat twee personen die nog nooit een euro in de club hadden geïnvesteerd dwarslagen .... ligt allemaal heel gevoelig . Ook in Geel zullen bepaalde mensen moeten plooien als er echt deftige sponsors komen aankloppen .

defender

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op do maa 16, 2017 9:24 pm

Voor goednieuwsshow en mooie verhaaltjes moeten we bij Studio 100 zijn. Bax heeft tov RTV open kaart gespeeld. Anders gaan deze problemen toch een eigen verhaal leiden.

Dat andere clubs ook problemen hebben maakt de rekening van ASV niet. Eerst voor eigen deur keren zeg ik altijd. Eigenlijk toont het aan dat er momenteel een serieus probleem is met het voetbal in de Kempen.

Trippel

Aantal berichten : 640
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Buffalo op do maa 16, 2017 9:39 pm

defender schreef:Grote sponsors willen mee beslissen wat er met hun centen gebeurt . Swerts is weg in westerlo omdat twee personen die nog nooit een euro in de club hadden geïnvesteerd dwarslagen .... ligt allemaal heel gevoelig . Ook in Geel zullen bepaalde mensen moeten plooien als er echt deftige sponsors komen aankloppen .
Grote sponsors? Ga je in zee gaan met schimmige Chinezen, Qatarezen of Koreanen? Heel 1B heeft zijn ziel verkocht. Als uwe grote sponsor daar de stekker uittrekt, is het over en uit, definitief.

Het zal moeten komen van verschillende middelmatige tot kleine sponsors. En ik heb het al eens gezegd, in Geel zijn er te weinig abbo's. In Beerschot is dat hun grote sterkte op de moment.

Als in Geel nu eens 500 supps een abonnement aanschaffen seizoen 2017-2018. Indien je tijdig aanschaft, kan je vriendenmatchen trouwens gratis binnen.
Dat zou pas een signaal zijn naar de buitenwereld, support voor spelers en bestuur. Tip voor de leden supp club hier op het forum.  

In BE moet een systeem worden verankerd zoals in Duitsland waar de supporters altijd 51% in handen hebben. Niemand kan de club daar komen wegshoppen. En terecht.
Buffalo

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op do maa 16, 2017 9:48 pm

Buffalo schreef:
defender schreef:Grote sponsors willen mee beslissen wat er met hun centen gebeurt . Swerts is weg in westerlo omdat twee personen die nog nooit een euro in de club hadden geïnvesteerd dwarslagen .... ligt allemaal heel gevoelig . Ook in Geel zullen bepaalde mensen moeten plooien als er echt deftige sponsors komen aankloppen .
Grote sponsors? Ga je in zee gaan met schimmige Chinezen, Qatarezen of Koreanen? Heel 1B heeft zijn ziel verkocht. Als uwe grote sponsor daar de stekker uittrekt, is het over en uit, definitief.

Het zal moeten komen van verschillende middelmatige tot kleine sponsors. En ik heb het al eens gezegd, in Geel zijn er te weinig abbo's. In Beerschot is dat hun grote sterkte op de moment.

Als in Geel nu eens 500 supps een abonnement aanschaffen seizoen 2017-2018. Indien je tijdig aanschaft, kan je vriendenmatchen trouwens gratis binnen.
Dat zou pas een signaal zijn naar de buitenwereld, support voor spelers en bestuur. Tip voor de leden supp club hier op het forum.  

In BE moet een systeem worden verankerd zoals in Duitsland waar de supporters altijd 51% in handen hebben. Niemand kan de club daar komen wegshoppen. En terecht.

Mijn abonnement kost ocharme 140€ dit jaar.
En zoals je zegt, dat is inclusief de vriendenmatchen, zoals tegen KV Mechelen het voorbije seizoen.

Heeft er iemand een idee hoeveel abo's er verkocht zijn voor dit seizoen?

Zotskap

Aantal berichten : 460

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op do maa 16, 2017 9:54 pm

Buffalo schreef:

Als je de ambitie hebt om een profploeg te worden heb je grote sponsors nodig . Met Oostende en Lokeren is het ook afgelopen als hun mecenas afhaakt .

defender

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op do maa 16, 2017 9:56 pm

Buffalo schreef:

Vind ik de nagel op de kop! Het moet van twee kanten komen, niet enkel van bestuur en sponsors, ook de supporters moeten in goede en in kwade tijden hun club steunen. Iedereen moet er zich bewust van zijn dat we een slachtoffer zijn van de competitiehervorming, waarbij de club er alles aan gedaan heeft om die licentie te halen en in de toekomst profvoetbal mogelijk te maken op de Leunen. Mocht die dwaze hervorming er niet gekomen zijn, speelden we dit seizoen in tweede klasse tegen Antwerp, Lierse, Beerschot, Dessel en OHL en hadden we geen 5.000 zitjes nodig gehad, maar kon er meer in het sportieve geinvesteerd worden. Het is echt niet het moment om de club als supporter nu te laten vallen en enkel nog te komen als we tegen Standard of Beerschot spelen. We hebben terug het enthousiasme en de achterban van enkele jaren geleden nodig, toen ging er bijvoorbeeld 300 man mee naar WS Brussel om in dat fietsenrek te gaan staan. Toon dat je Geel-supporter bent en wees er trots op in plaats van bij elke tegenslag thuis te blijven!

geel4evah

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op do maa 16, 2017 10:08 pm

De media kan u maken maar ook even goed kraken . Als dan de voorzitter ook nog de kat bij de melk zet zoals hij nu gedaan heeft dan is het een klein kunstje voor RTV om ASV Geel in een slecht daglicht te zetten , het bestuur moest slimmer zijn en dit regelen zonder de lokale TV . Denkt de voorzitter of het bestuur nu echt dat ze 200 man bereid gaan vinden voor dit project ? Wat zijn trouwens de voorwaarden en wat bij een eventueel falliet van de club ? Ze moeten MEER sponsors aantrekken maar ze willen alles zelf in handen houden . Het is ofwel klein blijven zoals nu op een bescheiden niveau en alles zelf te zeggen hebben of het is hogerop mikken en dan misschien in de toekomst wel de club verkopen bij een goed bod ... Het is duidelijk dat hoger op mikken met de mogelijkheden die we nu hebben zeer moeilijk zal zijn .

Dirk

Aantal berichten : 527

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  pikkel op vr maa 17, 2017 12:51 am

De eindredacteur van RTV is nochtans een fervent Geelsupporter , zelfs stadionomroeper .

Het tekort zou wel eens een veelvoud van 100.000€ kunnen zijn ....

pikkel

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op vr maa 17, 2017 1:22 am

In Dessel hoor je nooit over financiele problemen, niettegenstaande ook een nieuw (wel kleiner) stadion en een spelerskern waarvan wij momenteel maar kunnen dromen.
Of komen de kaboutertjes hier soms sponsor spelen ?

yellow fan

Aantal berichten : 749

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Buffalo op vr maa 17, 2017 1:28 am

pikkel schreef:De eindredacteur van RTV is nochtans een fervent Geelsupporter , zelfs stadionomroeper .

Nope. Dat is hij niet. En wat omroeper betreft, dat is nog altijd Pat Maes.
Buffalo

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Buffalo op vr maa 17, 2017 1:28 am

yellow fan schreef:In Dessel hoor je nooit over financiele problemen, niettegenstaande ook een nieuw (wel kleiner) stadion en een spelerskern waarvan wij momenteel maar kunnen dromen.
Of komen de kaboutertjes hier soms sponsor spelen ?
Die teren nog op centen bouwgronden vroegere locatie.
Buffalo

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel sup op vr maa 17, 2017 3:37 am

Er zit wel degelijk iets niet goed in Geel....

Volledig jeugdbestuur ontslag genomen deze week: visie komt niet overeen met visie bestuur.....nationaal label voor de jeugd komt zelfs in gevaar.....dus ik zou mijn zoon momenteel niet sturen twijfelaar!

geel sup

Aantal berichten : 265

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  pikkel op vr maa 17, 2017 5:52 am

Buffalo schreef:
pikkel schreef:De eindredacteur van RTV is nochtans een fervent Geelsupporter , zelfs stadionomroeper .

Nope. Dat is hij niet. En wat omroeper betreft, dat is nog altijd Pat Maes.

Moest zijn : "Was ooit" zelfs stadionomroeper .

pikkel

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op vr maa 17, 2017 9:31 pm

Vandaag op Facebook pagina ASV GEEL : ASV Geel Jeugdproject 2020 "A smarter player, a better player" staat in de steigers.

Samen met jeugdhoofdsponsors Tormans, Ijsboerke en Belisol

Da's een heel andere klok die ik hoor luiden !

Welux1

Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Dirk op vr maa 17, 2017 9:45 pm

Welux1 schreef:Vandaag op Facebook pagina ASV GEEL : ASV Geel Jeugdproject 2020 "A smarter player, a better player" staat in de steigers.

Nu hoor je niks bij RTV he Wink

Dirk

Aantal berichten : 527

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Boes45 op vr maa 17, 2017 10:31 pm

Dirk schreef:
Welux1 schreef:Vandaag op Facebook pagina ASV GEEL : ASV Geel Jeugdproject 2020 "A smarter player, a better player" staat in de steigers.

Gisterenavond kregen alle jeugdspelers en ouders eerst een mail van het hoofdbestuur dat ze komende woensdag het project tijdens een infovergadering gaan toelichten. Uit de geruchten die ik hier vooraf over vernam zullen hierin zelfs bekende en oud-spelers in betrokken worden. Het gerucht over de mogelijke nieuwe jeugdsponsors klopt alleszins toch al...

Dat het hoofdbestuur het tijd vindt voor een nieuwe wind in het jeugddepartement, is een logische zet. Dit werd hoog tijd !
Dat zij die hiervoor moeten wijken, nu nog wat willen tegenwerken met oa financiële problemen naar buiten te brengen, viel te verwachten.

Vorig jaar waren er ook financiële problemen, echter al in december. Dus dat deze er nu pas zijn tegen het einde van het seizoen vind ik al een vooruitgang Smile

Dat er vanmorgen een mail volgde van het jeugdbestuur dat het merendeel ontslag neemt, bekijk ik eerder als "de eer aan zichzelf houden" maar is in feite "moeten opkrassen".

Als ouder van een jeugdspeler, kijk ik daarom al met hoge verwachtingen uit naar het nieuwe project en toekomstvisie van het bestuur met onze jeugd !

Boes45

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 17-03-17

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  pikkel op za maa 18, 2017 12:00 am

Heel raar . Eerst u laten belachelijk maken door wat te bedelen bij de supporters en 's anderendaags ligt het geld blijkbaar voor te rapen .

pikkel

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op za maa 18, 2017 12:12 am

In het intussen beruchte verslag van Roddel TV is het bedelen bij de supporters (obligatielening) nooit uit de mond van de voorzitter gekomen. Ik begin stilaan te geloven dat er pogingen worden ondernomen om deze club ten gronde te richten ...

Welux1

Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op za maa 18, 2017 1:50 am

Dat Tormans sponsort, dat weten we allemaal.
Dat IJsboerke vanaf volgend seizoen ons jeugdvoetbal ondersteund, is enkele weken/maanden geleden aangekondigd.

Maar van Belisol... dat wist ik niet. Misschien is me dat gewoon ontgaan?

Anyway, via de Facebook pagina mogen onze sponsors van mijn part VEEL vaker vermeld worden.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op wo maa 22, 2017 2:37 am

Boes45 schreef:
Dirk schreef:

Gisterenavond kregen alle jeugdspelers en ouders eerst een mail van het hoofdbestuur dat ze komende woensdag het project tijdens een infovergadering gaan toelichten. Uit de geruchten die ik hier vooraf over vernam zullen hierin zelfs bekende en oud-spelers in betrokken worden. Het gerucht over de mogelijke nieuwe jeugdsponsors klopt alleszins toch al...

Dat het hoofdbestuur het tijd vindt voor een nieuwe wind in het jeugddepartement, is een logische zet. Dit werd hoog tijd !
Dat zij die hiervoor moeten wijken, nu nog wat willen tegenwerken met oa financiële problemen naar buiten te brengen, viel te verwachten.

Vorig jaar waren er ook financiële problemen, echter al in december. Dus dat deze er nu pas zijn tegen het einde van het seizoen vind ik al een vooruitgang Smile

Dat er vanmorgen een mail volgde van het jeugdbestuur dat het merendeel ontslag neemt, bekijk ik eerder als "de eer aan zichzelf houden" maar is in feite "moeten opkrassen".

Als ouder van een jeugdspeler, kijk ik daarom al met hoge verwachtingen uit naar het nieuwe project en toekomstvisie van het bestuur met onze jeugd !

Weet iemand wanneer deze informatievergadering doorgaat?
Ben best benieuwd naar dit jeugdproject.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: