Voetbalclub ASV Geel zit in slechte papieren

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Voetbalclub ASV Geel zit in slechte papieren

Bericht  Dirk op vr maa 31, 2017 2:36 am

op ASV TV staat er een impressie over de vergadering van 22 maart ... Dat ze een toekomst uit tekenen voor de jeugd daar is niets mis mee en zelfs aan te moedigen alleen als ik de voorzitter hoor heb ik surrieuze sportieve twijfels over de AMBITIE van deze club . De eerste ploeg is bij mijn weten nog steeds HET uithangbord van een voetbalclub , in een nog niet zo ver verleden sprak ene JT van op max 2 seizoenen in 1b te zitten . Van al dat geen woord . Nog erger ze pakken uit met de licentie voor eerste amateur terwijl we vorig seizoen een 1A licentie hadden . Ik haal in elk geval niet veel positiefs uit die impressie ? Het zou veel beter zijn om nieuwe sponsors aan te trekken maar daar wringt het schoentje wellicht ? Er zijn bedrijven die willen investeren in de club maar dan willen ze ook iets te zeggen hebben .... Zoals ik eerder al aangehaald heb met dit bestuur zullen we nooit failliet gaan maar we zullen ook geen sportieve successen halen , wat hunker ik naar de tijden van het echte Verbroedering waar er sportieve successen legio waren . Waar is de tijd van onder trainer Put of Peter Maes ... Dat waren super tijden . Hiervoor kwam men naar het stadion . Ok dat heeft zen tol ge eist op den duur maar de sups kwamen naar het stadion . Als ik nu zie hoeveel mensen er nog komen zien ... erg , heel erg .

Dirk

Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Voetbalclub ASV Geel zit in slechte papieren

Bericht  geel4evah op vr maa 31, 2017 5:48 am

Ik vind het net een heel positief verhaal. Goed dat er een lange termijnvisie is waarin ook de jeugd centraal staat. Ik zie het helemaal zitten!

geel4evah

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: