Aanschaffen abonnementen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Aanschaffen abonnementen

Bericht  blauw wit op vr jun 16, 2017 11:04 am

Mogelijk nieuwe investeerders, het stadion waar eindelijk de werken terug gaan starten, onze Jan Tormans terug voorzitter, het jeugd voetbal dat men professioneel gaat aanpakken, ... .
Als de nieuwe investeerders toehappen, en de voetbalbond niet moeilijk gaat doen, dan kan de toekomst er misschien wel rooskleurig uit zien.

Daarom mijn oproep om allemaal een abonnement aan te schaffen!!! Ik weet zeker wanneer we terug massaal een abonnement aanschaffen dat dit zeker zal helpen om binnen de korste keren terug de ploeg van de kempen te worden. Ook de supporters zullen een cruciale rol spelen in het voortbestaan van de club, vergeet dat niet!

Komaan gasten, met zen allen achter de club!!! En laat zien dat het voetbal in Geel nog niet is afgeschreven.
blauw wit

Aantal berichten : 1082
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Aanschaffen abonnementen

Bericht  bleu op za jun 17, 2017 3:20 am

Koop zelf een abo en spoor ook je vrienden aan om te kopen. ALLEMAAL SAMEN !!!!!

bleu

Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op za jun 17, 2017 3:34 am

bleu schreef:Koop zelf een abo en spoor ook je vrienden aan om te kopen. ALLEMAAL SAMEN !!!!!

Veel zal afhangen of de deal rond geraakt met de bond. Zo ja verwacht ik toch een sterke spelerskern om mee te strijden voor de top 4. Met daarbij Jan Tormans als voorzitter zal dit "allemaal samen" wel een positieve invloed hebben op abonnementsverkoop en sponsoring, daar ben ik zeker van.

yellow fan

Aantal berichten : 719

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op ma jul 31, 2017 10:39 am

Ik wacht nog steeds af, tot er nieuws is wat betreft de toekomst. De tijd begint te dringen ...

protput

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op di aug 01, 2017 8:34 pm

Er zijn nog een aantal zaken die geregeld moeten worden, zoals het creëren en invullen van plats voor commerciële activiteiten en het omvormen van de VZW naar een NV (model KV Mechelen) waar het stadsbestuur ook blijkbaar zijn zegen over moet geven (en die zijn niet van de rapste ...). Als Dr allemaal in orde is, kan de samenwerking met de investeerders gefinaliseerd worden. Zolang ASV Geel onder het statuut van een VZW verder doet, zal er met beperkte spelersbudgetten moeten gewerkt worden (wat niet hoeft te betekenen dat er geen ambitieuze kern kan worden samengesteld met bv. gehuurde spelers. Dus, laat zien dat je een supporter met een blauw wit hart bent en koop een abonnement !

Welux1

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op di aug 01, 2017 9:49 pm

Welux1 schreef: Dus, laat zien dat je een supporter met een blauw wit hart bent en koop een abonnement !
Allemaal mooi gezegd, maar zo redeneren de mensen niet meer. Zonder resultaten kan je het vergeten. Getuigen daarvan de overvolle tribunes tijdens de afgelopen seizoenen.

protput

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op di aug 01, 2017 10:54 pm

Welux1 schreef:Er zijn nog een aantal zaken die geregeld moeten worden, zoals het creëren en invullen van plats voor commerciële activiteiten en het omvormen van de VZW naar een NV (model KV Mechelen) waar het stadsbestuur ook blijkbaar zijn zegen over moet geven (en die zijn niet van de rapste ...). Als Dr allemaal in orde is, kan de samenwerking met de investeerders gefinaliseerd worden. Zolang ASV Geel onder het statuut van een VZW verder doet, zal er met beperkte spelersbudgetten moeten gewerkt worden (wat niet hoeft te betekenen dat er geen ambitieuze kern kan worden samengesteld met bv. gehuurde spelers. Dus, laat zien dat je een supporter met een blauw wit hart bent en koop een abonnement !

Supporters willen eerst een deftige kern zien wat momenteel nog niet kan gezegd worden. Het aanvallend compartiment is momenteel onvoldoende dat ziet iedereen.
Bijgevolg de meesten wachten af tot die broodnodige versterking er effectief is om een abonnement te kopen. Logisch toch.

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op wo aug 02, 2017 12:26 am

Zo logisch vind ik dat persoonlijk niet en dan refereer ik naar Beerschot Wilrijk : van eerste klasse afgedaald naar de 'gedrochten' van eerste provinciale en toch nog 5000 man langs de lijn. Akkoord, zij hebben nadien telkens een ploeg voor op te gaan gekocht, maar je moet het maar doen hè, in plaats van, ik zeg maar wat : het Constant Vanderstockstadion, naar het platen kot van Heultje. Ze stonden er toch maar hè. Die bezieldheid mis ik bij de supporters van Geel helaas. Als het goed gaat en we spelen aan de kop, dan loopt het stadion vol, spelen we in de middenmoot of erger nog, dan zie je niemand. Misschien moeten we de redenering eens omdraaien : eerst een vol huis en dan ploeg die voor de knikkers gaat (en misschien komt dat wel vanzelf !)

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op wo aug 02, 2017 1:18 am

Ik ga volledig akkoord met jouw redenering. Het kan niet allemaal van één kant komen. Stel dat je 500 abonnementen meer verkoopt, dan heb je 70.000 euro meer, op dit niveau scheelt dat al een serieuze slok op de borrel.
Ik denk ook dat daar voor een groot deel de oorzaak van onze schulden ligt. Als je ziet hoe de toeschouwersaantallen de afgelopen seizoenen (en dan vooral vorig seizoen) gedaald zijn, en als je weet dat je als club op voorhand een begroting moet maken die gebaseerd is op toeschouwersaantallen van de jaren ervoor, denk ik dat de serieuze vermindering in inkomsten van de toeschouwers, mee gezorgd heeft voor het gat waar men nu voor staat.

geel4evah

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op wo aug 02, 2017 2:53 am

Welux1 schreef:Zo logisch vind ik dat persoonlijk niet en dan refereer ik naar Beerschot Wilrijk : van eerste klasse afgedaald naar de 'gedrochten' van eerste provinciale en toch nog 5000 man langs de lijn. Akkoord, zij hebben nadien telkens een ploeg voor op te gaan gekocht, maar je moet het maar doen hè, in plaats van, ik zeg maar wat : het Constant Vanderstockstadion, naar het platen kot van Heultje. Ze stonden er toch maar hè. Die bezieldheid mis ik bij de supporters van Geel helaas. Als het goed gaat en we spelen aan de kop, dan loopt het stadion vol, spelen we in de middenmoot of erger nog, dan zie je niemand. Misschien moeten we de redenering eens omdraaien : eerst een vol huis en dan ploeg die voor de knikkers gaat (en misschien komt dat wel vanzelf !)
Ik vrees dat je dan de jaren aan de Dr Van De Perrestraat en de beginperiode op De Leunen niet hebt meegemaakt. Toen stonden de supporters er altijd. Toen waren er jaren bij waar de zeik eruit liep. De laatste jaren is het plebs op de gewone tribune van geen tel meer of zijn het echte melkkoeien geworden.
Kijk maar naar de Europese wedstrijden van onze Belgische clubs. Men krijgt het stadion niet eens meer vol "dankzij" de hoge ticketprijzen, om van de catering nog maar te zwijgen.
Tegenwoordig telt enkel het publiek achter het glas nog. Bedrijfsleiders en hun vriendjes die hun kas komen volspelen, zaken regelen en contacten leggen. Voetbal is business geworden waar het spelletje zelf meer en meer bijzaak aan het worden is.

Trippel

Aantal berichten : 626
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op wo aug 02, 2017 3:12 am

Welux1 schreef:Zo logisch vind ik dat persoonlijk niet en dan refereer ik naar Beerschot Wilrijk : van eerste klasse afgedaald naar de 'gedrochten' van eerste provinciale en toch nog 5000 man langs de lijn. Akkoord, zij hebben nadien telkens een ploeg voor op te gaan gekocht, maar je moet het maar doen hè, in plaats van, ik zeg maar wat : het Constant Vanderstockstadion, naar het platen kot van Heultje. Ze stonden er toch maar hè. Die bezieldheid mis ik bij de supporters van Geel helaas. Als het goed gaat en we spelen aan de kop, dan loopt het stadion vol, spelen we in de middenmoot of erger nog, dan zie je niemand. Misschien moeten we de redenering eens omdraaien : eerst een vol huis en dan ploeg die voor de knikkers gaat (en misschien komt dat wel vanzelf !)

Je kunt Beerschot Wilrijk niet met ons vergelijken.Beerschot Wilrijk, KV Mechelen, Antwerp, zelfs RC Mechelen ..die mogen zakken tot in eerste provinciale die behouden altijd hun vaste ruime supporterskern. Dat zijn echte traditieclubs.
Lommel bijvb. speelde vroeger ook altijd voor 3 à 4 duizend man maar dat is ook al met de helft verminderd. Om terug op ASV Geel te komen, ons scorend vermogen van vorig seizoen is weg voor 90%, namelijk De Norre, Koita en Bangoura. Nu nog enkel Koneh die verleden seizoen af en toe eens mocht invallen, das waar het op dit ogenblik mee moeten doen.... Momenteel blijft het bij geruchten, testers, enz..maar niks concreets. Dit weerhoudt meerderen om een abonnement te kopen, gisteren meermaals vernomen, ze "wachten nog wat af". Wie kan het hen kwalijk nemen ?
Gisteren was er blijkbaar voor de wedstrijd een infomatiegesprek aan sponsors en seathoudersover de stand van zaken. Wordt de "gewone" supporter hier niet over het hoofd gezien? Die heeft toch ook recht op correcte informatie me dunkt. Hier gaat men toch eventjes in de fout vind ik. Kwestie van abonnementen te kunnen verkopen... Niettemin alle respect aan Jan T. daar niet van, zonder hem was het so wie so einde verhaal op de Leunen.

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op wo aug 02, 2017 4:07 am

Dan geef ik een ander voorbeeld : die van over het kanaal zakken af naar de Proximus League en verkopen dit jaar meer abonnementen dan vorig jaar (aan dezelfde prijs). Dat dorp is ocharme ne scheet groot ! Wat het spitsenprobleem betreft : dat is al jaren een terugkerend fenomeen. Vorig jaar hadden we een goudklompje (Koita), helaas weggekaapt door AA Gent. Vandaar dat ik het alvast een goede zet vind dat ze investeren in jeugdopleiding. Op die manier hoop ik dat er in de toekomst wel meer van die klompjes komen bovendrijven.
De communicatie tot slot, die kan stukken beter, hopelijk maken ze daar ook eens werk van ...

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op wo aug 02, 2017 4:15 am

Welux1 schreef:Dan geef ik een ander voorbeeld : die van over het kanaal zakken af naar de Proximus League en verkopen dit jaar meer abonnementen dan vorig jaar (aan dezelfde prijs). Dat dorp is ocharme ne scheet groot ! Wat het spitsenprobleem betreft : dat is al jaren een terugkerend fenomeen. Vorig jaar hadden we een goudklompje (Koita), helaas weggekaapt door AA Gent. Vandaar dat ik het alvast een goede zet vind dat ze investeren in jeugdopleiding. Op die manier hoop ik dat er in de toekomst wel meer van die klompjes komen bovendrijven.
De communicatie tot slot, die kan stukken beter, hopelijk maken ze daar ook eens werk van ...

Westerlo is niet bij de pakken blijven zitten. Meerdere spelers vertrokken maar ze hebben direct toch al redelijk goede vervangers binnengehaald voor 1B. Onder andere een aanvalslinie met Bertjens, Pfeffer, De Ceulaar die er nog is. Bij ons is alles vooraan weg, nog niks in de plaats. Voor alle duidelijkheid, Ik hoop dat "die van over het kanaal" niet opgaan..

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op wo aug 02, 2017 5:13 am

geel4evah schreef:Ik ga volledig akkoord met jouw redenering. Het kan niet allemaal van één kant komen. Stel dat je 500 abonnementen meer verkoopt, dan heb je 70.000 euro meer, op dit niveau scheelt dat al een serieuze slok op de borrel.
Ik denk ook dat daar voor een groot deel de oorzaak van onze schulden ligt. Als je ziet hoe de toeschouwersaantallen de afgelopen seizoenen (en dan vooral vorig seizoen) gedaald zijn, en als je weet dat je als club op voorhand een begroting moet maken die gebaseerd is op toeschouwersaantallen van de jaren ervoor, denk ik dat de serieuze vermindering in inkomsten van de toeschouwers, mee gezorgd heeft voor het gat waar men nu voor staat.

Ik dacht dat Backx niet meer uitgaf dan er binnenkwam , vreemd allemaal........ En eerst een deftige ploeg, dan zal de verkoop van abonnementen automatisch stijgen. Wat je hier allemaal moet lezen, na jaren wanbeleid is het de schuld van de supporters dat er schulden zijn, om te kotsen.
Begin eerst eens met een deftige communicatie , wat al jaren een groot probleem is.

defender

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op wo aug 02, 2017 6:08 am

Je kan toch zelf niet ontkennen dat de toeschouwersaantallen enorm verminderd zijn de laatste jaren, ondanks het spel niet altijd zo slecht was. Stel dat je dan een budget opmaakt op basis van een gemiddelde van 1000 betalenden per thuismatch, wat enkele jaren geleden niet onrealistisch was, dan levert je dit 180.000 euro per jaar op. Dit zonder de extra's aan drank en eten die je ook hebt. Als je dan ziet dat vorig seizoen in veel matchen er nog geen 300 betalenden waren, levert dit op het eind van de rit wel een gigantisch verschil op. Dat is wat ik wou duidelijk maken, dat dit verschil ermee toe bijdraagt aan het tekort dat we hebben. Het is een mes dat snijdt langs twee kanten. Een betere kern kan zorgen voor meer supporters, maar meer supporters kunnen ook zorgen voor een betere kern.

geel4evah

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op wo aug 02, 2017 7:54 am

"Wat je hier allemaal moet lezen, na jaren wanbeleid is het de schuld van de supporters dat er schulden zijn, om te kotsen."
Ik lees hier nergens dat het de schuld is van de supporters, dat er schulden zijn.
Wat ik nog steeds wil zeggen is dat supporters achter hun ploeg moeten blijven staan, in goede en in kwade dagen. Ik herinner mij trouwens nog de jaren in 2e klasse toen we nog aan de Dr. Vandeperrestraat speelden. Jarenlang vechten tegen de degradatie, maar wel elke thuismatch 3000 man naast de plein. Voor alle duidelijkheid, ik ben geen Backx adept hoor. Ik wens Jan Tormans alle succes toe en hoop van harte dat zijn ambitieuze project mag slagen !

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op wo aug 02, 2017 8:29 am

Aalst had vroeger ook duizenden supporters, tijden veranderen nu eenmaal...Een paar bekende namen zouden misschien wat meer volk lokken, maar dat kost veel geld, weet ik ook wel.

defender

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op wo aug 02, 2017 9:02 am

Het minste wat je als supporter van je club mag verwachten is toch een beetje respect, niet ? Wat informatie is toch niet veel gevraagd eh !??!?

bleu

Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: