croky cup BvB

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

croky cup BvB

Bericht  blauw wit op ma jun 19, 2017 8:26 am

http://www.belgianfootball.be/sites/default/files/pdf/crokycup_2017-2018_ronde1-5.pdf

13/08 RFC Rhisnois, US Solreziene, Berlaar Heikant, FC Walem - ASV Geel

20/08 Etente Acren Lessines, Woluwe Zaventem, Eendracht Mazenzele Opwijk, Westehoek, ESC Poupehan, Habay la Nueve - ASV Geel

27/08 ASV Geel - Duffel, KVK Wemmel, SC Montgnies, JS Taminois, Stade Waremmien,, Herent, Diegem sport, Oostnieuwkerke, SVD Kortemarkt
blauw wit

Aantal berichten : 1082
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: croky cup BvB

Bericht  Zotskap op ma jun 19, 2017 7:06 pm

Wij stappen dus in in de 3e ronde van de Cup.
Als we ronde 5 overleven... wat toch het doel moet zijn... spelen we op woensdag 20/september thuis tegen een profteam.

Maw, op woe 20/sep spelen we Standard van het kaske naar de muur cheers [sweet memories!]

Zotskap

Aantal berichten : 410
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op di jun 20, 2017 1:01 am

Eerst ons Frans nog wat bijschaven denk ik...met die vele, mogelijke en verre Waalse verplaatsingen Laughing

bleu

Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  dewitte op di jun 20, 2017 4:32 am

bleu schreef:Eerst ons Frans nog wat bijschaven denk ik...met die vele, mogelijke en verre Waalse verplaatsingen Laughing
20/08 Habay La Neuve, dat zou de max zijn. Ik ben daar dan net op weekend voor de BMX. Parcours ligt daar vlak tegen het voetbalveld.

dewitte

Aantal berichten : 70

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  guilliano op wo jul 05, 2017 2:20 am

bleu schreef:Eerst ons Frans nog wat bijschaven denk ik...met die vele, mogelijke en verre Waalse verplaatsingen Laughing
Et les Wallons, c'est du ***?? Very Happy Razz

guilliano

Aantal berichten : 71

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op di aug 08, 2017 8:45 am

Ronde 1:
RFC Rhisnois - US Solrezienne 2-4

Ronde 2:
US Solrezienne - FC Walem 0-0 (4-2np)

Ronde 3:
US Solrezienne - ASV Geel

Ronde 4:
Acren Lessines of VK Westhoek - US Solrezienne of ASV Geel

Voorbeschouwing:
US Solrezienne kwam vorig seizoen uit in de 3e Amateurklasse. Ze komen uit de gemeente Erquelinnes, diep in Henegouwen tegen de Franse grens.
Ze speelden in reeks 3a. Deze reeks werd gewonnen door RWDM. Onze tegenstander eindigde met 27 punten op de 10e plaats van de 14 ploegen.

Op de Facebookpagina van hun fans staat vermeld dat de match ZATERDAG 12/8 om 18:00 zal doorgaan.
"La rencontre du 3eme tour contre GEEL se jouera ce samedi à 18 heures AU TERRAIN DES PETIT PONTS."

Met alle respect voor onze tegenstander, maar ik kan zelfs geen kern terugvinden met spelersnamen...
Dus Zotten... deze match MOET gewoon gewonnen worden. Geen excuses. Al wil dat niet zeggen dat het gemakkelijk zal zijn.
Een verre verplaatsing naar de Walen, die niks te verliezen hebben én enthousiast zullen zijn. Laat jullie niet verrassen en begin de match scherp!

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op za aug 12, 2017 7:22 am

0-1 winst met goal van Haagen in de 89'. Meer moet dat niet zijn, haha! Heb enkel info van de FB pagina... Wie weet er meer? Opstelling, wedstrijdverloop etc.

Blijkbaar erg slecht veld en in de eerste helft alleen al 3 keer kader in de weg?

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op za aug 12, 2017 9:11 am

Andere uitslagen van onze reeksgenoten... 4 ploegen liggen er uit.

Tilleur - Deinze: 2-0
Patro Eisden - UR La Louvière: 0-3
Dessel Sport - RC Gent: 2-2 (6-5np)
Rupel-Boom - Virton: 1-1 (5-4np)
Bocholt - Châtelet: 1-1 (4-3np)
Lommel SK - Gullegem 4-0
Spouwen-Mopertingen - Knokke: 2-4

Geen verlengingen trouwens in deze ronde, wel vanaf de volgende.

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  lieverd op zo aug 13, 2017 2:41 am

@Zotskap :

Ploegsamenstelling :

Lenaerts - Haagen - Vanaken - Nelissen - Hulsmans - Kerckhofs - Christiaens - Robin - Van den Ackerveken - Karadayi - Hoefnagels .

Vervangingen :

- Konneh voor Van den Ackerveken
- Oliseh voor Hoefnagels

Veld was idd heel slecht bespeelbaar - echt voetballen kwam er niet aan te pas .
Eerder een matige wedstrijd maar toch ook veel pech voor ons .
Tegenpartij had ook wel een goede doelman .

2 ' Vanaken schot tussen de palen maar doelman kan ik corner boksen .
35 ' Christiaens schot op doel : bal tegen doellat dan tegen doelpaal en zo terug in het veld .
50 ' Karadayi zijn schot spat uiteen op de kruising .
80 ' Schot van ons op doel ( naam ontgaat me ) en doelman kan bal van onder de lat over duwen .

90 + doelpunt van Haagen

lieverd

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 01-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo aug 13, 2017 7:56 am

Acren Lessines - VK Westhoek: 2-1

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op wo aug 16, 2017 1:04 am

ZO 20/08 16:00 CROKY CUP - HEREN ENTENTE ACREN LESSINES(02774) -
A.S.V.GEEL(02169)
STADE DES CAMOMILLES - TERR.1
RUE DE L'ORDRE
7864 DEUX-ACREN(2728)
068/33.80.76
REF:DENIL ARTHUR(16)
AR1:FEDERICO BAPTISTE(11)
AR2:DEVILLERS ROMAIN(21)
blauw wit

Aantal berichten : 1082

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op do aug 17, 2017 6:58 am

Zondag dus naar "oude bekende" Acren-Lessines...

Zoals aangehaald op ASV TV schakelden we vorig jaar in onze fameuze bekercampagne deze ploeg uit.
We kwamen 0-2 achter op hoekschoppen, en hadden verlengingen nodig om door te gaan. (3-2).

De ploeg komt uit het dorp Twee-Akren, wat een deel is van de Henegouwse stadje Lessen, wat het eerste Waalse plaatsje is op de Dender voorbij Geraardsbergen.
Een hele trip dus weer voor onze zotten.

Vorig seizoen was deze ploeg een stevige subtopper in de 2e amateurklasse. Hun reeks 2a werd gewonnen door... Châtelet.
Andere ploegen in deze reeks waren Club Luik, Olympic Charleroi, La Louvière... Geen 'krabbers' dus.

Hun campagne tot nog toe:
Acren Lessines - Woluwe-Zaventem: 2-1
Acren Lessines - VK Westhoek: 2-1

Die laatste cupmatch was een harde blijkbaar. Wedstrijd eindigde met 10 tegen 9.
Verder niet meteen informatie over gevonden.

Opstelling tegen Woluwe-Zaventem:
Charlon; Mayele, Teirlinckx (45e Merckaert), Smars, Aragon; Houzé (62e Sakanoko), Rastoll (71e Dessart), Toussaint, Varez, Coulibaly; Franquin.

Bijhorend matchverslag vanop La Dernière Heure (in de Google translate gegooid):

"We schrikken zelf," zegt Steven Hilaerts, de Real-coach na de kwalificatie verkregen op zondag tegen een amateur D3, Woluwe-Zaventem. "In de eerste helft hebben we tenminste een doel te zetten. Maar we hebben een groot probleem met de afwerking van het begin van deze voorbereiding. In vriendschappelijke wedstrijden, het maakt niet uit. Maar in een competitieve wedstrijd is voorbij vervelend. Maar hey, weten we tenminste wat we nog moeten werken week. "
Vinny Mayele, de kapitein van de Real, bijna hield dezelfde toespraak. "Bovendien, voor ons wisten we dat hij zou gaan om een ​​team dat het spel goed zou spelen. Dat is de charme van de snede. Hoe dan ook, we namen de kwalificatie, dus de sleutel is daar. Laten we niet vergeten dat we een relatief jong team dat nog gebouwd moet worden. en het is in dit soort spel dat we vooruitgang zullen maken. "

Een aantal kanttekeningen kwam bederven deze kwalificatie. Er is in de eerste plaats de kaarten te gemakkelijk gemaakt door Acrenois. "Het is normaal in dit type spel tegen een pakkende training," benadrukte Vinny Mayele.

Meer vervelend is, is er de wond van Alexandre Teirlinckx kort voor de rust. "Ik strekte mijn been in de lucht. Ik vrees het ergste scheuren in het beste geval een storing," schold de verdediger. "Deze blessure stoort me veel," vervolgde Steven Hilaerts. "In deze functie heb ik al verloren Soufiane Hasbaoui en Arnaud Pogoda." En Sergio Aragon, die was de vervanger Teirlinckx in de tweede helft in het centrum van de verdediging een rode kaart vond laat in het spel ... Steven Hilaerts zal hebben om de volgende week te innoveren tegen Westhoek.

Het wordt dus zaak om met het mes tussen de tanden te spelen. Als we de eerste goal maken, zie ik veel kans om door te stoten.
Maar we zullen moeten geconcentreerd zijn, de héle match. Dit is een stevige tegenstander!

Na deze ronde spelen we thuis met als inzet een match tegen een profteam. Dat moet toch de ambitie zijn in de bekercampagne!

Komaan zotten! Laat de supporters dromen!!  cheers

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op do aug 17, 2017 7:19 am

Zonder spits/targetman , zoals we er nu voorstaan, verwacht ik een HEEL moeilijke wedstrijd.....

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op do aug 17, 2017 8:04 am

Moeilijk gaat ook ! Komaan Zotten !

Welux1

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op do aug 17, 2017 8:40 am

bleu schreef:Zonder spits/targetman , zoals we er nu voorstaan, verwacht ik een HEEL moeilijke wedstrijd.....

Ik vrees er ook een beetje voor. Nog altijd geen aanspeelpunt vooraan, Karadayi wordt daar nu geposteerd, totaal zijn positie niet.
Op Hoogstraten was er een goede tester op deze positie, maar nu geen spoor meer van te bekennen.
Is de portemonnee nu al leeg ?.....

yellow fan

Aantal berichten : 719

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op do aug 17, 2017 9:25 am

Voor mij mag die tester direct komen. Speelde op Hoogstraten en zeer verdienstelijke match . Had ook juiste profiel voor mij : groot, sterk en goei mentaliteit. Maar als we die nog niet kunnen halen/betalen (ex Bornem/Coxyde) is het droevig gesteld.....

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op do aug 17, 2017 7:43 pm

bleu schreef:Voor mij mag die tester direct komen. Speelde op Hoogstraten en zeer verdienstelijke match . Had ook juiste profiel voor mij : groot, sterk en goei mentaliteit. Maar als we die nog niet kunnen halen/betalen (ex Bornem/Coxyde) is het droevig gesteld.....

Inderdaad.Misschien een "hostess-ke" minder aanwerven en iets meer spenderen aan een degelijke spits(en) ?...

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op za aug 19, 2017 6:26 am

De wedstrijd Herentals-ASV zal, volgens website VC Herentals , plaatsvinden op DINSDAG 22 aug. om 19.00 u. ( en dus niet woensdag...)

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op za aug 19, 2017 8:44 pm

Ronde 5:

Acren-Lessines of ASV Geel - KFC Duffel of Stade Waremmien FC

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op zo aug 20, 2017 4:29 am

Match te volgen via https://twitter.com/asvgeel?lang=nl

chieva

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Acren Lessines - ASV Geel 3-5 (n.v.)

Bericht  Welux1 op zo aug 20, 2017 6:27 am

Voila, na een regelrechte triller bekert ASV Geel verder.
Het heeft aan een zijden draadje gehangen, maar net zoals tegen Solresienne vorige week hield onze "luftwaffecommandant" Kristiaan Haagen ons in de race met een doelpunt in de 93'.
In de verlengingen maakten "Dries" Karadayi en Nick Hulsmans (op aangeven van Mylan Carrasco) de klus af.
Komaan Zotten, op naar die 1e klassers nu !

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma aug 21, 2017 1:22 am

Ik heb ervan genoten... op de ASV Geel Facebookpagina!
Een grote pluim voor de informatievoorziening!

En wat een mentaliteit van onze jongens... Achterkomen... voorkomen en dan toch nog weer gelijkmaken in de allerlaatste minuten.
Chapeau. Volgende zaterdag (?) in eigen huis Duffel bekampen en dan kunnen we weer dromen van een topaffiche hier op de Leunen!

cheers cheers

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma aug 21, 2017 1:47 am

Knappe remonte nog ! Feit blijft dat we aanvallend nog versterking nodig hebben!

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op ma aug 21, 2017 5:54 am

Wanneer wordt de wedstrijd tegen Duffel gespeeld (kwestie van al een beetje te kunnen plannen) ?

chieva

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op ma aug 21, 2017 7:51 am

In die volgende ronde neemt ASV Geel het thuis op tegen KFC Duffel. Dit duel zal waarschijnlijk doorgaan op zondag 27 augustus om 16 uur. De winnaar van deze match komt in de trommel met de eersteklassers. Voor wie niet kan wachten tot zondag, staat er dinsdag 22 augustus om 19 uur nog een oefenwedstrijd gepland in en tegen VC Herentals. Supporters op post.
Bron : website ASV Geel

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: