croky cup BvB

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: croky cup BvB

Bericht  chieva op wo aug 23, 2017 4:15 am

Duffel heeft blijkbaar geweigerd om op zaterdagavond te voetballen, ondanks ook voor hen inkomstenverlies -> 0-1 voorsprong voor Duffel voordat de wedstrijd is aangevangen. Rolling Eyes

chieva

Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op wo aug 23, 2017 10:49 pm

KFC Duffel is onze laatste hindernis naar een nieuwe triomf tegen een ploeg uit 1A.

Duffel is echter niet te onderschatten! Deze ploeg komt ook uit in de 2e amateurklasse.
Dit seizoen legde ze volgend parcours af in de beker:

Duffel - Stade Brainois: 4-1
Duffel - Taminoise: 3-2
Duffel - Stade Waremme: 2-2 (4-2nv)

Verslag van hun laatste match vind je op RTV: http://rtv.be/artikels/duffel-stade-waremme-a42965

De ploeg eindigde vorig jaar in de buik van hun klassement, voornamelijk na mindere resultaten in de 3e periode.
Maar ze wisten zich uiteindelijk te handhaven, en hebben hun kern duchtig versterkt deze transferperiode.
Hun ploegsamenstelling vind je op https://www.transfermarkt.com/kfc-duffel/startseite/verein/7776/saison_id/2017

Gevaarlijke spelers lijken mij linkervleugel Kambala door zijn snelheid en spits Daal (ervaring).

Ongeacht het matchverloop, mogen we van onze ploeg enkel de overwinning verwachten.
Er zijn geen excuses als het fout zou lopen tegen dit Duffel.

Na 2 razend moeilijke uitmatchen, zou deze match de kers op onze bekertaart moeten worden.
Stel je maar eens voor dat we een thuismatch mislopen tegen Anderlecht, Club Brugge, AA Gent, RC Genk, Antwerp of wie weet wel terug Standard!
Wat een sfeer was dat vorig jaar! Dit jaar opnieuw!!

Komaan Zotten!!! cheers

Zotskap

Aantal berichten : 484
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  lieverd op do aug 24, 2017 1:49 am

Tijdens bekerwedstrijden zijn spelers met 2 gele kaarten achter hun naam de eerstvolgende bekerwedstrijd geschorst .
Kambala en Daal hebben beiden op 20/8 hun 2de gele kaart behaald en zijn dus beiden zondag geschorst als ze naar ons komen .

lieverd

Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 01-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op do aug 24, 2017 3:26 am

lieverd schreef:Tijdens bekerwedstrijden zijn spelers met 2 gele kaarten achter hun naam de eerstvolgende bekerwedstrijd geschorst .
Kambala en Daal hebben beiden op 20/8 hun 2de gele kaart behaald en zijn dus beiden zondag geschorst als ze naar ons komen .

Amai, da's ne meevaller volgens mij! Smile

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo aug 27, 2017 7:26 am

Proficiat Zotten!

http://rtv.be/artikels/geel-bekert-verder-na-3-0-winst-tegen-duffel-a43215

Dikverdiende overwinning met bij vlagen héél mooi combinatievoetbal.
Hopelijk morgen een goei loting Smile

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op zo aug 27, 2017 10:00 am

Een goei loting en...vooraan nog versterking!

yellow fan

Aantal berichten : 750
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op zo aug 27, 2017 10:05 am

Kambala en Daal waren bij Duffel gewoon van de partij. De eerste liet bij vlagen wat van zijn klasse zien maar de kaars was al bij al vlug gedoofd bij onze tegenstander, mede dank zij het mooie combinatievoetbal van ASV. Onze verdediging werd niet echt op de proef gesteld waardoor Nelissen en Hulsmans naar hartelust mee konden oprukken. Man van de match voor mij absoluut Karadayi, een gesel voor de verdediging. Ook Zaidi vind ik een zeer goede voetballer, misschien wel een betere versie van De Norre. Mylan Carrasco heeft een goede voorzet in de benen maar mist m.i. deulkracht. En Haagen ? Ja, die is alweer beslissend. In deze wedstrijd heb ik niet echt een bonkige centrumspits gemist. Ik ben benieuwd of er in de laatste dagen van de transferperiode nog schoon volk bij komt !

Welux1

Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma aug 28, 2017 12:51 am

Zalig! Tegen de buffalo's!

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op ma aug 28, 2017 1:09 am

Blij weerzien met Abou'ke. Zal van Hein wel mogen spelen zeker tegen zijn ex-club ?

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op ma aug 28, 2017 2:37 am

Mooie loting voor ASV Geel. Gezien onze financiële toestand en ook nog de affiche van onze buren tegen Anderlecht waardoor we misschien wel wat volk mislopen, zou ik toch durven overwegen om bij een goed bod het thuisvoordeel te verkopen. Zou ons ook de kans geven om in de Ghelamco Arena te spelen. Al teken ik natuurlijk direct voor een thuiswedstrijd zoals vorig jaar!

geel4evah

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  binkie op ma aug 28, 2017 4:36 am

Als ze voor deze wedstrijd het thuisvoordeel verkopen, awel dan zien ze mi nooit meer op de Leunen.
Mogen wij als trouwe sups ook thuis eens topaffiche krijgen?

binkie

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op ma aug 28, 2017 6:36 am

geel4evah schreef:Mooie loting voor ASV Geel. Gezien onze financiële toestand en ook nog de affiche van onze buren tegen Anderlecht waardoor we misschien wel wat volk mislopen, zou ik toch durven overwegen om bij een goed bod het thuisvoordeel te verkopen. Zou ons ook de kans geven om in de Ghelamco Arena te spelen. Al teken ik natuurlijk direct voor een thuiswedstrijd zoals vorig jaar!
Die gaan volgens mij nooit op dezelfde dag worden gespeeld. Westerlo of Geel zal wel op dinsdag of op donderdag spelen. En het thuisvoordeel verkopen??? Stunten begod op de leunen!!!
blauw wit

Aantal berichten : 1091
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma aug 28, 2017 7:46 am

Heb al mijn maten al opgetrommeld Smile

Willen dat feestje van tegen Standard héél graag nog eens overdoen!

Komaaaaaan Zotten! Komaan zotten! cheers

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op ma aug 28, 2017 8:07 am

Zou nog graag eens ne man of 5000 op de Leunen vuurwerk zien maken. Bangelijk !

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Trippel op ma aug 28, 2017 10:30 pm

Welux1 schreef:Zou nog graag eens ne man of 5000 op de Leunen vuurwerk zien maken. Bangelijk !
Als de 3 bekermatchen (Heist - Standard, Westerlo - Anderlecht en ASV - Gent) gelijktijdig worden afgewerkt, wat ik sterk betwijfel gezien het terreurniveau kom je aan geen 2000 man. Gent is een topclub maar heeft (nog) geen aanhang buiten het Gentse zoals Anderlecht en Standard dit wel hebben.

Trippel

Aantal berichten : 648

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: