Oosterzonen - ASV Geel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Oosterzonen - ASV Geel

Bericht  blauw wit op ma sep 11, 2017 6:13 am

ZA 16/09 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS KFC.OOSTERZONEN OOSTERW.(03970) - A.S.V.GEEL(02169)
CMP: OOSTERZONEN FC - TERR.1(SYNTH)
BOVEMANSSTRAAT 20
2260 WESTERLO(1842)
014/26.44.33
REF:TIMMERMANS JONAS(5)
AR1:CANNAERTS KRISTIAAN( 8 )
AR2:CELIS ROBBY(10)
blauw wit

Aantal berichten : 1091
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Oosterzonen - ASV Geel

Bericht  yellow fan op za sep 16, 2017 7:54 pm

3-0 nederlaag, fel overdreven cijfers...het ontbreken van een spits was weer zeer merkbaar.. Karaday doet zijn best, werkt hard, maar je ziet duidelijk dat dit niet zijn ding is.Ook vrees ik voor blessures (overbelasting) voor hem.Woensdag tegen Gent, zaterdag Heist en geen alternatief vooraan....hopelijk komt er nu toch eens echt versterking op korte termijn.

yellow fan

Aantal berichten : 750

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op za sep 16, 2017 8:10 pm

Balbezit voor Geel, alleen vielen de doelpunten niet en dan zegt een ongesohreven voetbalwet ... 2-0 en boeken toe. Minstens een punt had een meer correcte weergave geweest van de waardeverhouodingen.
Blijven het verzorgd voetbal spelen en er volgen nog veel punten.
Zaidi en Carrasco hadden duidelijk een mindere dag en dat scheelt een slok op de borrel. Trouwens goede invalbeurt van Reuten, verdient wel een basisplaats.

chieva

Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  plek74 op za sep 16, 2017 8:27 pm

inderdaad, dringend een spits aub.
Ze zijn er blijkbaar mee bezig maar dit kost ons punten!!!!

plek74

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op za sep 16, 2017 11:39 pm

Opvallend hoe moeilijk spelen het is op een kunstgrasveld, zelfs voor meer technisch onderlegde spelers a la Zaidi. Op sommige momenten leek het meer op zaalvoetbal. Duidelijk dat Oosterzonen hier thuisvoordeel uit puurt (ook Knokke speelt op kunstgras). In Nederland ligt het kunstgras momenteel trouwens serieus onder vuur. Enfin, we verdienden gisteren geen punt, vond ik, alhoewel we het meeste balbezit hadden.

Welux1

Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op zo sep 17, 2017 5:44 am

Welux1 schreef:Opvallend hoe moeilijk spelen het is op een kunstgrasveld, zelfs voor meer technisch onderlegde spelers a la Zaidi. Op sommige momenten leek het meer op zaalvoetbal. Duidelijk dat Oosterzonen hier thuisvoordeel uit puurt (ook Knokke speelt op kunstgras). In Nederland ligt het kunstgras momenteel trouwens serieus onder vuur. Enfin, we verdienden gisteren geen punt, vond ik, alhoewel we het meeste balbezit hadden.

Hou ook helemaal niet van kunstgras. Je zag dit inderdaad ook aan het Geelse spel gisteren. De bal rolt veel rapper en vele spelers durven zelfs geen tackle inzetten.
Voor mij mag dit verboden worden voor officiele wedstrijden, het is een soort voetbal dat inderdaad echt aanleunt bij zaalvoetbal. Kortom, weg ermee !

yellow fan

Aantal berichten : 750

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  blauw wit op zo sep 17, 2017 5:45 am

Welux1 schreef:Opvallend hoe moeilijk spelen het is op een kunstgrasveld, zelfs voor meer technisch onderlegde spelers a la Zaidi. Op sommige momenten leek het meer op zaalvoetbal. Duidelijk dat Oosterzonen hier thuisvoordeel uit puurt (ook Knokke speelt op kunstgras). In Nederland ligt het kunstgras momenteel trouwens serieus onder vuur. Enfin, we verdienden gisteren geen punt, vond ik, alhoewel we het meeste balbezit hadden.
Tweede helft kwam Oosterzonen niet meer over de middenlijn, toch niet voor dat ze de 2-0 mochten scoren. Als dat doelpunt niet valt zie ik ons daar zelfs drie punten pakken. Gisteren rolde de bal duidelijk niet voor ons maar wel voor Oosterzonen. Een gelijk spel was het minimum waar we recht op hadden. Jammer, maar zonder echte spits zal het nog niet de laatste keer zijn dat we dit meemaken.
blauw wit

Aantal berichten : 1091

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op zo sep 17, 2017 6:39 am

Oosterzonen vorig seizoen zes keer gewonnen thuis en vijf keer verloren, het zal wel meevallen met dat thuisvoordeel denk ik zo dan.

defender

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  guilliano op zo sep 17, 2017 7:19 pm

defender schreef:

Oosterzonen vorig seizoen zes keer gewonnen thuis en vijf keer verloren, het zal wel meevallen met dat thuisvoordeel denk ik zo dan.

Tja, Kunstgras is altijd een aanpassing Smile

Vorig jaar hadden we het ook last op Oosterzone. Was toen een draak van een wedstrijd.
We wisten dat dit niet kon blijven duren, alleen jammer dat we tegen Oosterzone punten verliezen.

Op naar Woensdag

guilliano

Aantal berichten : 86

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op ma sep 18, 2017 6:12 am

Bij gebrek aan een echte spits zal Geel het altijd moeilijk krijgen als de flanken worden lamgelegd.

defender

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma sep 18, 2017 7:10 pm

Al bij al is deze 3-0 nederlaag... een goeie les. Een gelijkspel leek me meer terecht.
Voetjes op de grond, al is een start met 6/9 zeker niet slecht. Staan toch nog mooi in de top van het klassement op slechts 1 punt van de gedoodverfde titelfavoriet.

Je kan verzorgd voetbal brengen, 65% balbezit hebben... en toch géén enkele uitgespeelde kans bij elkaar shotten.
Als de tegenstander dan efficient countert, dan heb het je het vlaggen.

Het grootste voordeel imo:
AA Gent pakte eindelijk zijn eerste 3 punten (met zéér slecht voetbal, maar kom). Dus de druk is er wat af.
En vanuit hun standpunt: "die amateurs hebben net met 3-0 op hun doos gekregen"...
-> Wat een voedingsbodem voor onderschatting en decompressie.
Dus ik denk stiekem dat de kansen voor een nieuwe bekerstunt wat gestegen zijn. Van 10% naar 20% Smile

Zotskap

Aantal berichten : 484
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: