ASV Geel - Heist

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

ASV Geel - Heist

Bericht  blauw wit op ma sep 18, 2017 4:43 am

ZA 23/09 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS A.S.V.GEEL(02169) - K.SK HEIST(02948)

REF:DHONT KENNETH(24)
AR1:SCHEPERS ARNO(5)
AR2:BECQUET LENNERT(5)
blauw wit

Aantal berichten : 1091
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: ASV Geel - Heist

Bericht  Zotskap op do sep 21, 2017 12:15 am

Voorbeschouwing voor de topper uit de 1e amateurliga:

ASV Geel - Heist

Heist is dit seizoen uit de startblokken geschoten als nooit tevoren.
9/9 in de competitie, en net als de Zotten uit de beker gegaan gisteren tegen een 1A ploeg.

Scorebordjournalistiek leert:

Competitie
Heist - Oosterzonen: 4-1
Virton - Heist: 1-2
Heist - E. Aalst: 2-0

Beker
Heist - Zelzate: 4-2
Heist - City Pirates: 1-1 (2-1nv)
Knokke - Heist: 2-5
Standard - Heist: 4-0

Typeploeg tot dusver:

SC: Troonbeeckx - Orye
MID: Lokando - Bonou - Napoleone
DEF MID: Englebert - Webers
DEF: Materne - Engelen - Wijns
GK: Stroobants

Op de bank nog oa spits Dries Ventose (ex-Beerschot).
Napoleone wist dit seizoen al 5x de netten bol te zetten, waarvan 2x tegen Oosterzonen, en 1x tegen E. Aalst. Gevaarlijke linker, zeker niet laten schieten!
Webers is nog steeds de verpersoonlijking van Heist en razend gevaarlijk
Veel spelers aangetrokken met een OHL verleden: Materne & Bonou, Lokando op huurbasis.

De ploeg die op Standard verloot:
Stroobants - Wijns, Lokando, Engelen, Materne - Ventose, Webers, Englebert, Bonou - Napoleone, Kabeya

Ik verwacht een Heist dat op de counter komt spelen hier in Geel, met snelle omschakelingen met veel volk.
Wij zullen het geduldig moeten aanpakken zoals tegen Berchem.

Ik gok op een 2-1 overwinning met een klassegoal van Zaidi en een cornergoal van Vanaken Wink

Zotskap

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op do sep 21, 2017 5:42 am

Compact en gesloten spelen zoals tegen AA Gent, met dezelfde veldbezetting, en het komt zaterdag in orde.
Snelle uitbraken van onze dubbele flanken zullen naar de zuinige overwinning leiden, en dat is het enigste wat telt !

chieva

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  protput op za sep 23, 2017 10:40 am

Ai ai ai, blijkbaar kunnen we alleen maar voetballen tegen Gent, Zulte Waregem en Standard. Na een 6/6 en een goeie match tegen Gent beginnen zweven??? Al het goede wat de voorbije weken is opgebouwd is in één klap weggeveegd. Het positieve is dat er blijkbaar dan toch een spits zou zijn gevonden, al had een spits vandaag het verschil voor ons niet gemaakt. Heist was beter,had een goed blok en kwam er geregeld knap uit. Verdiende overwinning van Heist. Met Deinze, Dessel en Lommel in het verschiet zouden we wel eens helemaal onderaan kunnen bengelen binnen drie weken.

protput

Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op za sep 23, 2017 1:26 pm

Voor de rust waren we de betere ploeg, maar Napoleone zorgt voor de gelijkmaker met een klasseflits. Na de rust waren we te plat en uiteindelijk wint Heist verdiend. Wat mij wel zorgen baart is het aantal toeschouwers. Na zo'n match tegen Gent, nog geen 800 man volgens mij, triestig. Bij Heist nog geen 30 man, na een bekermatch tegen Standard en 9 op 9 in de competitie. Wat verwacht men dan nog?

geel4evah

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op za sep 23, 2017 7:21 pm

Zelfde verhaal als tegen Oosterzonen. Geel eist het balbezit op, wordt alweer koud gepakt door een wereldgoal (die mag daar nooit zo veel tijd krijgen om aan te leggen), en dan onbezonnen in de aanval om er op de tegenaanval nog een paar om de oren te krijgen. Ik ben ook teleurgesteld in het toeschouwersaantal. Mogen die allemaal maar 1 keer per week buiten van hun vrouw ?

Welux1

Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op za sep 23, 2017 8:00 pm

Verdiend verloren tegen een sterke tegenstander(vooral tweede helft). Nochthans twee cruciaal fases voor de rust; de kans van Hoefnagels moet altijd binnen en dan is het 2-0. De actie van Zaidi dan die lichtjes wordt aangetikt maar vergeet te vallen, altijd strafschop geweest en de rust kunnen ingaan met 2-1(normaal)...Tweede helft heel veel druk van Heist bij onze spelers in balbezit, snelle uitbraken én efficiënt in de afwerking. Heist gaat op deze manier hoog eindigen. Die ploeg is fysiek ijzersterk. Versterking bij ons mag nu wel eens gaan komen want blessures en schorsingen loeren om de hoek en op de bank hebben we niet veel keus....

yellow fan

Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op za sep 23, 2017 10:10 pm

De GROOTSTE ontgoocheling voor mij was het droevig aantal supporters. Dit was, zeker voor een 'derby' en tegen de leider, het dieptepunt van de laatste jaren.
Vaststelling is ook dat, in tegenstelling met Heist, er verschillende spelers momenteel conditioneel niet in orde zijn om 2 wedstrijden in 1 week af te werken.

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op zo sep 24, 2017 1:35 am

protput schreef: Het positieve is dat er blijkbaar dan toch een spits zou zijn gevonden, al had een spits vandaag het verschil voor ons niet gemaakt.

En wie mag dan de nieuwe spits zijn ?

chieva

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Rechter op zo sep 24, 2017 3:16 am

Ja vraag ik me ook af. Nog niks van gehoord.

Rechter

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-06-17

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op zo sep 24, 2017 11:09 pm

Vreemde match.

Tot aan de 1-1 is er eigenlijk niks aan de hand. Prachtig shot, maar mag té vrij aanleggen.
Als we dan voor de rust nog de 2-1 hadden kunnen maken (Hoefnagels en penaltyfout op Zaidi waar hij vergeet te vallen), dan winnen we denk ik.

Nu had Heist het mentale voordeel aan de rust. Wat mij stoorde was het gebrek aan duelkracht in de 2e helft op het middenveld.
Plots sneden ze er door als een mes door boter. Eénmaal de 1-2 viel was het gedaan. Deze ploeg had niet de veerkracht om een achterstand op te halen.

Vooraan niet efficiënt, op middenveld geen duels meer winnen, en vanachter te gemakkelijk onder druk... Dan win je geen match.
Een vorige trainer zei ooit: we moeten méér moordenaars worden. Zowel vanachter als vanvoor. Dát was het grote verschil met Heist.

Nu, op zich heeft elke ploeg wel eens een slecht match. Laat ons ervan uit gaan dat het voor ASV Geel deze match was.
Want het parcours tot nog toe is niet zo slecht natuurlijk:
* Gewonnen op Seraing: terecht
* Gewonnen van Berchem: terecht
* Verloren op Oosterzonen: onterecht
* Verloren van AA Gent: onterecht
* Verloren van Heist: terecht

6/12 is niet super, maar wel voldoende om de blik naar boven te houden in het klassement.
Echter is ons volgende programma niet van de poes:
Uit Deinze, thuis Dessel en Lommel. Hopelijk moeten we over enkele weken niet naar beneden kijken.

Komaan Zotten! Vol er tegenaan, en laat ons de matchen tegen Dessel en Lommel in het teken zien om aan de kop te spelen!

Zotskap

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: