Nicky Hayen ontslagen

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Nicky Hayen ontslagen

Bericht  chieva op ma okt 16, 2017 8:21 am

ASV Geel heeft besloten om de samenwerking met Nicky Hayen als T1 te beëindigen. Het ontslag kadert in het nieuwe sportieve en financiële beleid van de club. ASV Geel bedankt Nicky Hayen voor zijn bewezen diensten, waarbij zeker de bekerstunt tegen Standard de Liège van 2016 altijd zal worden herinnerd en wenst hem in zijn verdere sportieve carrière veel succes. Huidig T2, Patrick Van Houdt zal voorlopig de taken overnemen.

Niet te geloven, ik kan niet meer volgen ...

chieva

Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Nicky Hayen ontslagen

Bericht  Welux1 op ma okt 16, 2017 8:35 am

Had dit al wel zien aankomen na de aanstelling van Van Houdt als T2. Sindsdien kwam er van Nicky (tussen de lijnen) wat kritiek : zie de laatste persbabbels. Zo een afscheid verdient hij niet, was de beste coach die ASV de laatste jaren heeft gehad !

Welux1

Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op ma okt 16, 2017 8:52 am

Echte schande !!!! Respectloos, onterecht,... zijn geen woorden voor . Kan niet meer volgen !!!!

bleu

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma okt 16, 2017 8:57 am

Amai. Ik zen van mijn melk. Snap hier echt niks van. Er moet iets gebeurd zijn, kan nie anders.

Zotskap

Aantal berichten : 484
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op ma okt 16, 2017 9:18 am

Je moet de persconferentie na Deinze - Geel eens terug bekijken. Hier uit Hayen (volledig terecht) zijn ongenoegen over enerzijds de mentaliteit van de ploeg, maar anderzijds ook t.o.v. bestuur over het uit lijven van een diepe spits. Ook de disciplinaire schorsing van Zaidi vorige week, heeft volgens mij meegespeeld. Nicky is ook geen loemperik, en zal ook wel gezien hebben wat de bedoeling was van de aanstelling van een ambitieuze T2.

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op ma okt 16, 2017 9:41 am

Sorry,... maar mij zien ze niet de eerstvolgende thuiswedstrijd ! Dit is erover .

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  chieva op ma okt 16, 2017 10:30 am

Als tegen Virton wordt verloren voorspel ik nog een 100-tal toeschouwers de volgende thuiswedstrijd. DIT DOE JE NIET, en zeker niet in een week van rouw !

chieva

Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  defender op ma okt 16, 2017 5:27 pm

Jong, ambitieus, tactisch sterk en zelf op het hoogste niveau gevoetbald , dergelijke professionele trainer ontslagen door een bende amateurs... Zet anders nog een extra tribune die nooit gevuld zal raken .....

defender

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma okt 16, 2017 7:13 pm

Ik lees her en der op FB dat Jan Tormans en Nicky Hayen als water en vuur waren?

Den uitleg over de nieuwe sportieve & financiële wind door de club lijkt me niet aan de basis te liggen.

Sportief:
Hayen heeft hier in Geel met een beperkte kern toch mooie dingen verwezenlijkt.
De bekercampagnes, en dit jaar de 12/21 met een huidige 4e plaats in de kop van het klassement. Terwijl we vooral 'topploegen' hebben bekampt...

Financieel:
Ik ken zijn contract niet, en dus ook niet de modaliteiten voor de opzegging ervan.
Maar zonder slag of stoot zal Hayen niet buitengezet kunnen worden vermoed ik.

Los daarvan heeft de nieuwe spits ook getekend, dus daar is dan nog wel budget voor.
Als het aan té veel winstpremies ligt, dan zou die spits er niet komen natuurlijk.

Persoonlijke conclusie:
Het bestuur en trainer Hayen konden niet door één deur. De potjes zijn overgekookt.
Hayen heeft mogelijks van repliek gegeven, waarop het bestuur geen andere uitweg meer zag.

In het Nieuwsblad vandaag, eindigt het betreffende artikel als volgt:
"Waarschijnlijk zijn er bij Geel nog meer veranderingen op til, nu voorzitter Tormans de oprichting van een NV aankondigde en de komst van investeerders allicht nakende is.

Laatst aangepast door Zotskap op ma okt 16, 2017 7:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  guilliano op ma okt 16, 2017 7:19 pm

Niet alleen met het bestuur maar ook met sommige spelers was het water en vuur

guilliano

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma okt 16, 2017 7:43 pm

guilliano schreef:Niet alleen met het bestuur maar ook met sommige spelers was het water en vuur

Vorig jaar heeft hij Karadayi op zijn plaats gezet, na een match op Dessel als ik me niet vergis.
Dit jaar was Zaidi de disciplinair geschorste, al is er niet gecommuniceerd over het waarom.

Maar verder heb ik hier geen weet van?

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma okt 16, 2017 7:52 pm

Ik vind Hayen ook een prima trainer, maar er moet toch iets zijn of gebeurd zijn waarom hij ontslagen werd anders kan je dit niet verklaren.
Hoe dan ook, het bestuur dient vandaag toch eens met een deftige uitleg te komen.

yellow fan

Aantal berichten : 750

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma okt 16, 2017 8:16 pm

Voorlopig ook nog geen reactie vanuit de spelershoek ?......

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Welux1 op ma okt 16, 2017 8:42 pm

Foto in het Nieuwsblad spreekt boekdelen. Nicky en Peter vieren de overwinning met een omhelzing. Pat staat er voor spek en bonen bij. Nicky gunt hem geen blik. Hier moet je geen tekening bij maken. Doodzonde ...

Welux1

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  maxdehond op ma okt 16, 2017 9:18 pm

Blijkbaar had Tormans genoeg van Hayen. Wat daarvan de oorzaak is weet ik ook niet.

maxdehond

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma okt 16, 2017 9:59 pm

Of hadden de spelers genoeg van Hayen ?

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma okt 16, 2017 10:03 pm

Direct wel druk voor de nieuwe trainer zaterdag in Virton na een zes op zes ....

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op ma okt 16, 2017 10:06 pm

Vanavond zal RTV er wel zijn op training....

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op ma okt 16, 2017 10:14 pm

yellow fan schreef:Vanavond zal RTV er wel zijn op training....

Dán wel ja... Maar zaterdag tegen Lommel, bij de topper en het afscheid van Wim... dan zie je ze niet.
"We waren niet op de hoogte gebracht door de club"... zeggen ze dan.

-> Staat begot op elke FB pagina van de Kempen bij wijze van spreke. Evil or Very Mad

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  geel4evah op ma okt 16, 2017 10:42 pm

Ik denk vooral dat Tormans een marionet van onze Hollandse vrienden aan het worden is, al hoop ik dat ik verkeerd ben. Het wordt tijd dat er schot in de zaak komt, want iedereen vindt het blijkbaar doodnormaal dat alle beslissingen genomen mogen worden door mensen die voorlopig enkel nog maar beloftes gedaan hebben. Er is nog steeds geen euro extra geïnvesteerd, integendeel. En het sportieve bouwt vooral verder op vorig seizoen, dus ook daar moeten ze de pluimen niet voor op hun hoed steken.

geel4evah

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bigtrunk op di okt 17, 2017 12:05 am

yellow fan schreef:Direct wel druk voor de nieuwe trainer zaterdag in Virton na een zes op zes ....

Nu zaterdag? Het ganse seizoen nog bedoel je zeker?

Als het bestuur nu dit signaal geeft - trainer buitenzwieren als we op een play-off plaats staan - dan mogen, neen moeten we als supporters toch verwachten dat we mee gaan doen voor de titel. Van druk gesproken...
bigtrunk

Aantal berichten : 187
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bleu op di okt 17, 2017 12:27 am

Een goeie uitleg hebben ze ook nog niet blijkbaar...Nog altijd niks op de website. Wat holle woorden op facebook, ja ?!?!?

bleu

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Zotskap op di okt 17, 2017 1:24 am

Ben eens benieuwd wanneer we hier meer details van aan de weet komen.
Het kan me niet schelen wie, wat of hoe (via bestuur, spelers, pers... op de training/FB/gazet/TV...).
Maar er is veel te veel speculatie op dit moment om iets zinnig over dit ontslag te zeggen.

Welke club ontslaat nu een trainer die sportief goed werk levert?
Hoe past dit in godsnaam binnen het nieuwe sportieve beleid? Wat is dat beleid dan exact?

En waarom haalt de club ook het financiële beleid aan, terwijl er gelijktijdig een spits tekent?
Wat is dat beleid dan exact? En wat heeft dat dan te maken met het contract van Nicky Hayen?

Dit zijn relevante vragen waar ik een antwoord op wil zien.

Ik heb een abonnement gekocht om mijn ploeg te steunen en leuke matchen te zien.
En natuurlijk kom ik naar de volgende thuismatch zien tegen Aalst, maar waarschijnlijk ga ik pas om 20:10.

Nu het eindelijk op De Leunen sportief terug een beter seizoen lijkt te worden, komen er zo'n fratsen.
Er zal heus wel een juiste uitleg voor zijn, maar geef die dan ook. Daar hebben we toch recht op niet?

Zotskap

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  zwitser op di okt 17, 2017 2:05 am

Het wordt hoog tijd dat de Hollanders met sollen over de brug komen, of ze maken de club helemaal kapot.
Alle respect voor Nicky Hayen!!! Zonder de echte reden te kennen vind ik deze beslissing schandalig. Al denk ik dat de reden gewoon gezocht moet worden bij "vriendjes politiek". Hou er maar rekening mee dat er in de toekomst nog enkele spelers het zelfde lot zullen moeten ondergaan. Ik vind trouwens dat de gewone supporter de laatste tijd nog minder telt dan onder het bewind van Backx. Enkel hun VIP ruimte is belangrijk de rest is van geen tel meer en mag stikken. Altijd is het hier wel iets Evil or Very Mad

zwitser

Aantal berichten : 296
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellow fan op di okt 17, 2017 2:53 am

Straks interview met Tormans op RTV. Blijf het ook raar vinden maar eerst nu zijn versie horen om écht te kunnen oordelen.

yellow fan

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: