Royal Knokke FC vraagt geen licentie aan voor 1b

Ga naar beneden

Royal Knokke FC vraagt geen licentie aan voor 1b

Bericht  Welux1 op wo feb 07, 2018 8:22 am

Interessante persconferentie, verstandige bestuursleden ...
https://t.co/4vG1DV1EiT

Welux1

Aantal berichten : 251
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Royal Knokke FC vraagt geen licentie aan voor 1b

Bericht  bleu op wo feb 07, 2018 9:31 am

Hoe korter bij de zee....hoe slimmer ! Wij zitten daar 160 km af eh.., vandaar dat wij zo dom zijn zeker ?!?!

bleu

Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Snotpiet op wo feb 07, 2018 9:18 pm

Welux1 schreef:Interessante persconferentie, verstandige bestuursleden ...
https://t.co/4vG1DV1EiT
Als je bij de 'grote' jongens wil horen, moet er zwaar geïnvesteerd worden.
Wat komen janken nu dat ze moeten voldoen aan x aantal eisen.
Welkom in 2018.

Snotpiet

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 14-01-18

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op do feb 08, 2018 12:49 am

Grote jongens ? Euh, ik dacht het niet. Zonder hun buitenlandse mecenassen zijn dat dikke sukkelaars.ga maar eens klappen met die manager van over het kanaal. Steen en been klaagt hij. Veel uitgaven en weinig inkomsten. Of kijk naar Lierse, dikke problemen als de opper kameel zijne kazak draait. Nee, voor mij een heel verstandige beslissing van Knokke. Achteraf bekeken hadden ze dat hier een paar jaar geleden ook gedaan ...

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  Snotpiet op do feb 08, 2018 2:14 am

Welux1 schreef:Grote jongens ? Euh, ik dacht het niet. Zonder hun buitenlandse mecenassen zijn dat dikke sukkelaars.ga maar eens klappen met die manager van over het kanaal. Steen en been klaagt hij. Veel uitgaven en weinig inkomsten. Of kijk naar Lierse, dikke problemen als de opper kameel zijne kazak draait. Nee, voor mij een heel verstandige beslissing van Knokke. Achteraf bekeken hadden ze dat hier een paar jaar geleden ook gedaan ...
En in 1e amateur komt er geen kat zien en is niemand in geïnteresseerd, inkomsten zakken ook weg.
Binnen bepaalde termijn hoor je van Knokke ook niks meer.

Snotpiet

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 14-01-18

Profiel bekijken

Bericht  zwitser op do feb 08, 2018 3:55 am

Welux1 schreef:Grote jongens ? Euh, ik dacht het niet. Zonder hun buitenlandse mecenassen zijn dat dikke sukkelaars.ga maar eens klappen met die manager van over het kanaal. Steen en been klaagt hij. Veel uitgaven en weinig inkomsten. Of kijk naar Lierse, dikke problemen als de opper kameel zijne kazak draait. Nee, voor mij een heel verstandige beslissing van Knokke. Achteraf bekeken hadden ze dat hier een paar jaar geleden ook gedaan ...
Inderdaad, zeer verstandige beslissing. MAAR dat zegt natuurlijk alles over het huidige voetbal, weg charme, weg ambitie. Oh wat heb ik heinwee naar den tijd dat elke kampioen het volgende seizoen gewoon een reeks hoger speelde, zonder boe of bah.

zwitser

Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op do feb 08, 2018 5:25 am

Volledig akkoord Zwitser. En niemand die erom maalde dat hij de ene week in een sjiek stadion zat en de andere week in een platen kot. Ook dat had zijn charme ...

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  bleu op do feb 08, 2018 7:50 am

Ik ga met Zwitser en Welux terug naar die voetbal(tijd) !

bleu

Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op di feb 13, 2018 9:52 am

Snotpiet schreef:
En in 1e amateur komt er geen kat zien en is niemand in geïnteresseerd, inkomsten zakken ook weg.
Binnen bepaalde termijn hoor je van Knokke ook niks meer.
Inderdaad, de superliga is een grote ramp als je naar de lege tribunes en de dooie kille sfeer op de Leunen kijkt tegenwoordig. Was in het verleden nochtans anders geweest. Wat mis ik die tijd dat onze tribunes bij elke wedstrijd stampvol zaten met 5 a 6000 man en de grote sfeer waar ze over het kanaal nog altijd niet tegen op kunnen. Ben afgelopen zondag nog op de Freethiel  naar Waasland Beveren tegen Club Brugge gaan zien en als je ziet vol dat stadion zat met veel sfeer denk ik, dat moet op Geel toch ook ooit kunnen. Zou zelfs al heel blij zijn als ze in 1 B zouden spelen. Van de andere zijn die grote financiële problemen op dit moment bij ons dat ook allemaal niet waardt.Ik hoop dus dat bij de mogelijke fusie met Oosterzonen of hoe het ook uitdraaid het nieuwe bestuur eindelijk eens verstandig met de financiën omgaan en de tering naar de nering wordt gezet.

zot 1981

Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: