ASV Geel - KSV Oudenaarde

Ga naar beneden

ASV Geel - KSV Oudenaarde

Bericht  Zotskap op zo feb 18, 2018 8:26 pm

ZA 24/02 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS
A.S.V.GEEL(02169) - K.SV.OUDENAARDE(00081)

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43
2440 GEEL(1744)
014/58.01.26

REF:PSC
AR1:GLAZEMAEKERS TOM(9)
AR2:TIESTERS MARTIJN(13)

Zotskap

Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: ASV Geel - KSV Oudenaarde

Bericht  Zotskap op do feb 22, 2018 11:15 pm

REF: LONNOY MICHAEL
AR1: GLAZEMAEKERS TOM
AR2: TIESTERS MARTIJN

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  maxdehond op vr feb 23, 2018 1:50 am

Wie stelt morgen de ploeg op? De Jan of mogen de spelers zelf kiezen?

maxdehond

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op vr feb 23, 2018 3:10 am

Ik zou den trainer van Oudenaarde laten kiezen ...

Welux1

Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  steven op vr feb 23, 2018 8:06 am

Manuel "Mano" Guijo Fernandez, neemt de taak van T1 op zich. ASV Geel bestuur bedankt Mano en de sportieve staf alvast om de jonge ploeg te begeleiden en wenst hen veel succes toe.

steven

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Snotpiet op vr feb 23, 2018 1:02 pm

steven schreef:Manuel "Mano" Guijo Fernandez, neemt de taak van T1 op zich. ASV Geel bestuur bedankt Mano en de sportieve staf alvast om de jonge ploeg te begeleiden en wenst hen veel succes toe.
Toch nog Geel clubmensen. Ge kunt ze op 1 hand tellen, nietwaar Vanhoudt?

Snotpiet

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 14-01-18

Profiel bekijken

Bericht  Dirk op vr feb 23, 2018 8:45 pm

Ik vrees dat Mano de enige kandidaat was om het te willen doen , ik zou niet weten wie anders . Mano kent al die jonkies en is bovendien een echte club man ( die vind je praktisch niet meer ) die al 10 jaar bij de club is , een andere T1 zou hier niet eens aan willen beginnen gezien de situatie van de club . De keuze van Oosterzonen voor Pvh vind ik eigenlijk bizar of is dit doorgestoken kaart ?wilt dit nu zeggen dat de fusie zo goed als rond is ? Zelfs JP ( al 20 j bij deze club ) is mee naar Oosterzonen . Als de nieuwe fusie club er effectief komt met de nummer van Oosterzonen zijn de resultaten van ASV Geel niet meer belangrijk . Waarvoor gaan we dan nog zien ? Kunnen we beter met zen allen voor Oosterzonen gaan supporteren , hebben we trouwens ten tijde toen VGM werd opgericht ook gedaan met Meerhout .Enfin ik hoop dat alles zeer snel bekent gaat worden , dat is het beste voor iedereen . Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn want nu gissen we alleen maar .ik hoop tenslotte nog 1ding ,als die nieuwe club er is dat er dan communicatie is met de supporters want dat op gebied is het zeer triestig gesteld .

Dirk

Aantal berichten : 558

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op za feb 24, 2018 12:53 am

Dirk schreef:Ik vrees dat Mano de enige kandidaat was om het te willen doen , ik zou niet weten wie anders . Mano kent al die jonkies en is bovendien een echte club man ( die vind je praktisch niet meer ) die al 10 jaar bij de club is , een andere T1 zou hier niet eens aan willen beginnen gezien de situatie van de club  . De keuze van Oosterzonen voor Pvh vind ik eigenlijk bizar of is dit doorgestoken kaart ?wilt dit nu zeggen dat de fusie zo goed als rond is ? Zelfs JP ( al 20 j bij deze club ) is mee naar Oosterzonen . Als de nieuwe fusie club er effectief komt met de nummer van Oosterzonen zijn de resultaten van ASV Geel niet meer belangrijk . Waarvoor gaan we dan nog zien ? Kunnen we beter met zen allen voor Oosterzonen gaan supporteren , hebben we trouwens ten tijde toen VGM werd opgericht ook gedaan met Meerhout .Enfin ik hoop dat alles zeer snel bekent gaat worden , dat is het beste voor iedereen . Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn want nu gissen we alleen maar .ik hoop tenslotte nog 1ding ,als die nieuwe club er is dat er dan communicatie is met de supporters want dat op gebied is het zeer triestig gesteld .

Tuurlijk is dit doorgestoken kaart!

Dit zal wel het scenario worden:

* Oosterzonen blijft in 1e amateur

-> Speelt volgend seizoen op De Leunen als RC Kempen (* of iets dergelijks)
-> ASV Geel in vereffening, en speelt volgend seizoen in 2e amateur als RC Jong-Kempen

Beste spelers van beide teams gaan aan de slag in RC Kempen 1e amateur
Beloften spelen in de 'satellietclub' RC Jong-Kempen in 2e amateur.

Als PVH slaagt in zijn opdracht, is hij de trainer van de nieuwe fusieclub.
Doel zal dan zijn om naar het profvoetbal te evolueren.

Sponsors worden dan bij elkaar gebracht:
* Tormans
* Van Lommel
* Investeringsgroep NL

Dit lijkt mij alvast een concept dat kans op slagen heeft.

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  Commissaris Schilfertjes op za feb 24, 2018 1:25 am

Heeft ASV Geel infeite een licentie aangevraagd voor 1ste amateur ?
Want als dit niet zo is dan worden jullie omgezet als 'administratief daler' (verwezen naar plek 16) wanneer de licenties worden toegewezen. Dat kan wel belangrijk zijn voor enkele clubs die onderin staan want elke club die nu onder Geel staat schuift dan een plaats op.

Commissaris Schilfertjes

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-01-18

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op za feb 24, 2018 11:18 am

Niet te veel rekenen, commissaris ! Dender gaat het zelf moeten waarmaken !

Welux1

Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  Dirk op za feb 24, 2018 10:22 pm

Commissaris Schilfertjes schreef:Heeft ASV Geel infeite een licentie aangevraagd voor 1ste amateur ?
Want als dit niet zo is dan worden jullie omgezet als 'administratief daler' (verwezen naar plek 16) wanneer de licenties worden toegewezen. Dat kan wel belangrijk zijn voor enkele clubs die onderin staan want elke club die nu onder Geel staat schuift dan een plaats op.
Ik moet u teleur stellen Mr Schilfertjes , asv heeft de licentie eerste amateur ondanks alle omstandigheden toch aangevraagd , dit kan vermits er een akkoord is met alle A kern spelers aangaande de lonen . Dus wat welux zegt klopt helemaal , jullie zullen het zelf moeten doen . Wij weten ook niet wat er zit aan te komen aangaande eventuele fusies en dergelijke maar ik zou als ik van u was er niet gerust op zijn trouwens rekenen op een ander zijn meserie is nooit een goed teken .Ondanks we het met al onze jonkies moeten doen ( gezien de situatie van de club ) hebben we gisteren toch maar weer mooi gewonnen van Oudenaarde Smile

Dirk

Aantal berichten : 558

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op zo feb 25, 2018 8:48 am

Erg mooie prestatie gisteren.

Ik vond persoonlijk Jeroen Vanderheiden en Dries Hulsmans uitstekend.
Als die gasten zo blijven presteren, dan gaan die nog een mooie carriere tegemoet Wink

Verdiende zege, zal iedereen deugd doen!

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: