ASV Geel - Patro Eisden Maasmechelen

Ga naar beneden

ASV Geel - Patro Eisden Maasmechelen

Bericht  Zotskap op do maa 01, 2018 9:02 am

ZA 03/03 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS
A.S.V.GEEL(02169) - K.PATRO EISDEN MAASMECH.(03434)

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43
2440 GEEL(1744)
014/58.01.26

REF:DECKERS GERT(10)
AR1:LUCAS THOMAS(3)
AR2:KEULEERS ROBBY(13)

Zotskap

Aantal berichten : 595
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: ASV Geel - Patro Eisden Maasmechelen

Bericht  Welux1 op za maa 03, 2018 10:29 am

Hadden we op financieel vlak dezelfde prestaties geleverd als op sportief vlak, waar hadden we dan gestaan ?

Welux1

Aantal berichten : 251
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op za maa 03, 2018 11:05 am

Iemand een kort matchverslag? Kon er sinds lang niet bijzijn..

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op za maa 03, 2018 11:21 am

Eerste helft weinig te beleven. Geel combinerend de betere. Een vette kans : Carrasco alleen op de keeper af maar besluit op de paal. Patro geen enkele bal op doel. Tweede helft krijgt Geel meer ruimte. Na een voorzet die op de lat terecht komt, kan Reuten even later een vrije trap nemen die afwijkt op de muur en achter de keeper in doel dwarrelt. Twee minuten later is alles te herdoen wanneer Hoefnagels balverlies lijdt op het middenveld, een speler van Patro een zondagsschot lost tegen de onderkant van de lat en binnengeknikt wordt door de goed gevolgde Allegria. Geel is echter niet aangeslagen en blijft ten aanval trekken. Dries Hulsmans haalt de achterlijn en centert naar het penaltypunt waar Reuten goed vrij loopt en overhoeks binnenknalt. De voorsprong kwam nadien niet meer in gevaar. Geen grootse wedstrijd, veel vechtlust en een terechte driepunter. Man van de match voor mij : Yannick Reuten (en niet alleen wegens zijn twee goals).

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op za maa 03, 2018 11:45 am

Lijkt wat op de match van vorige week dan. Knap dat het alweer een verdiende overwinning is. Wie had dat enkele weken, maanden terug gedacht?

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  Dirk op za maa 03, 2018 9:11 pm

Chappeau voor de jonge bende MAAR ook voor de iets meer ervaren spelers , met 37 punten en nog 8 matchen te gaan lijkt mij de redding sportief gezien ( niet wetende wat de toekomst van de club inhoud ) een feit . Nu is het een kwestie van genieten in die matchen tegen al die toppers ... Met deze inzet ben ik er van overtuigd dat we hier en daar nog wel enkele puntjes zullen sprokkelen zodat we de kaap van 40 punten zeker zullen halen . Oosterzonen heeft verloren en bevind zich nog steeds in zeer woelige tijden sportief . Ik vrees zolang dat oosterzonen zich niet gered heeft dat we niks gaan weten over de toekomst . Wat indien oosterzonen degradeert ? We weten echt niets over de toekomst en dat vind ik wel bizar.

Dirk

Aantal berichten : 558

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op ma maa 05, 2018 7:47 am

Dirk schreef:Chappeau voor de jonge bende MAAR ook voor de iets meer ervaren spelers , met 37 punten en nog 8 matchen te gaan lijkt mij de redding sportief gezien ( niet wetende wat de toekomst van de club inhoud ) een feit . Nu is het een kwestie van genieten in die matchen tegen al die toppers ... Met deze inzet ben ik er van overtuigd dat we hier en daar nog wel enkele puntjes zullen sprokkelen zodat we de kaap van 40 punten zeker zullen halen . Oosterzonen heeft verloren en bevind zich nog steeds in zeer woelige tijden sportief . Ik vrees zolang dat oosterzonen zich niet gered heeft dat we niks gaan weten over de toekomst . Wat indien oosterzonen degradeert ? We weten echt niets over de toekomst en dat vind ik wel bizar.
Simpel, Als de fusie met Oosterwijk een feit is en zij degraderen degraderen wij gewoon weg mee want dan spelen we onder hun stamnummer en niet meer onder ons huidig stamnummer. Daar draait het uiteindelijk ook om wat die fusie  met Oosterzonen betreft; hun stamnummer waardoor ons eigen stamnummer(in feite  die van het vroegere verbroedering Meerhout) officieel verdwijnt samen met het huidige ASV Geel en we de nieuwe fusieclub worden met een nieuwe en neutrale naam bv Racing Kempen of wat dan ook en een nieuwe schuldenvrije club volgend seizoen op De Leunen speelt.En indien de fusie er niet komt en we ASV Geel blijven en met de huidige schuldenberg blijven opgezadeld zitten gaan we in vereffening waarschijnlijk waardoor we sowieso degraderen naar 2de Amateur of misschien nog lager zelfs.De vraag is dus welke van de 2 opties we verkiezen: 1.Met de nieuwe fusieclub in 1Amateur blijven of 2 met het huidige ASV Geel in vereffening gaan en hoe dan ook degraderen. En indien Oosterzonen zich sportief niet red heb je ook optie 3:Met de nieuwe fusieclub in 2de Amateur starten. We kunnen ons dus elk persoonlijk de vraag stellen welke optie we verkiezen hierin. Het zal dus hoe het ook uitdraaid ons laatste seizoen worden in 1Amateur met het huidige ASV Geel,laten we dus de rest van het seizoen maar genieten van ons laatste seizoen als het huidige ASV aligt Geel want zo als de vooruitzichten er nu naar uitzien.......

zot 1981

Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Bericht  bleu op ma maa 05, 2018 9:58 am

Of......als de (nieuwe) sponsors bereid zijn eerst de schulden van ASV af te lossen blijven we sowieso in 1ste en onder de stamnummer van ASV . Blijkbaar krijgt de toekomstige spelersgroep een profcontract. Dat zei toch die van Vosselaar: ' ik heb een profcontract getekend bij Oosterzonen!'

bleu

Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  steven op ma maa 05, 2018 10:47 am

Ze zouden dan ook alleen maar met spelers willen werken die zeker 2 keer per dag kunnen trainen.

steven

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op ma maa 05, 2018 10:48 am

Dat was ik me net ook aan het bedenken ...

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  bleu op ma maa 05, 2018 11:22 am

Maar als ge prof bent hebt ge daar tijd voor ...en wordt ge er voor betaald eh !

bleu

Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: