Seizoen 2018-2019 - wat zal het brengen ?

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Re: Seizoen 2018-2019 - wat zal het brengen ?

Bericht  zot 1981 op zo mei 20, 2018 10:58 pm

zwitser schreef:Als ik zie hoe ze in Oosterzonen de ho*r uithangen, vraag ik mij af hoe ze dit in Geel hebben kunnen verkl*ten???
Nu gaat het nog aan Geel gaan liggen die mislukte fusie ????Als meneer Van Lommel gewoon eerlijk was geweest en direct hun stamnummer te koop had aangeboden hadden we niet zoveel tijd verloren met die onderhandelingen en hadden we nu die investeerders uit Holland(hoewel ik toch niet treur dat ze weg zijn) terwijl Geel nu zijn schuldeisers tot de laatste cent moet terugbetalen terwijl het nieuwe Lierse gewoon het stamnummer koopt van een ander kunt ge u de vraag stellen wie van de 2 genoemde clubs niet correct omgaat met zijn schuldeisers. Voor het Nieuwe Lierse ga ik alsinds niet zo sympathie hebben als voor het oude stamnummer 30,riekt een beetje naar competitievervalsing ergens.

zot 1981

Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Welux1 op di mei 22, 2018 7:19 pm

Bart Janssens is zonet aangesteld als nieuwe trainer van ASV Geel !!!

Met de nodige trots stelt ASV Geel zijn nieuwe T1 voor, Bart Janssens. Hij zal de sportieve touwtjes in handen nemen.
Bart komt over van STVV waar hij fulltime elitecoach van de beloften en de U19 was.
In zijn taak zal hij gesteund worden door Mano Guijo (T2), Peter Emmers (keeperstrainer) en Tibor Balog (beloften).
Bart tekende een contract voor twee seizoenen.

Een korte CV van onze staf voor het seizoen 2018-2019:

T1: Bart Janssens
Bart Janssens (°1975) was de afgelopen drie jaar werkzaam bij STVV waar hij de beloften en de U19 onder zijn hoede nam. Met twee titels bij de U19, twee plaatsingen voor Play-off 1 en eenmaal winst in Play-off 2 bij de beloften, kan hij mooie adelbrieven voorleggen. Met de overstap naar ASV Geel kiest de KBVB docent voor een uitdaging bij de grote jongens. Voor Bart is voetbal passie, dit wil hij overbrengen op zijn groep. Discipline en doorzettingsvermogen zijn twee van Barts paradepaardjes.

T2: Mano Guijo
Mano Guijo (°1956) is al meer dan tien seizoenen actief bij ASV Geel. Na een uitgebreide carrière bij verschillende Limburgse provincialers, streek hij in 2008 neer in het Leunenstadion, waar hij trainer werd achtereenvolgens de U19 en de beloften. Afgelopen seizoen bracht Mano onze A-kern, als trainer ad interim, naar een veilige plaats in de middenmoot.

Keeperstrainer: Peter Emmers
Net als Mano Guijo behoort keeperstrainer Peter Emmers (°1964) tot het meubilair op de Leunen. Na een actieve keeperscarrière bij onder meer Beringen, Overpelt en Meerhout, belandde Peter in 2012 bij ASV Geel. Peter mocht mee de promotie naar Tweede Klasse vieren en maakte ook deel uit van de groep die het knappe bekerparcours aflegde. Ook in het team van Bart blijft Peter onze keepers klaarstomen.

Trainer Beloften: Tibor Balog
Voor de supporters van het eerste uur heeft Tibor Balog (°1963) geen voorstelling nodig. Jaren '80 prof en international voor Hongarije, belandde hij in de succesvolle jaren '90 bij Verbroedering Geel waar hij meer dan 100 wedstrijden speelde. Aan de slag bij eersteklasser STVV zette hij reeds zijn eerste stappen als jeugdtrainer bij Verbroedering Geel. Tibor bleef jarenlang verbonden aan onze club en schopte het tot assistent van Peter Maes. Na omzwervingen bij verschillende clubs uit de nationale reeksen, kwam Tibor afgelopen seizoen terug thuis op de Leunen. Tibor, coach UEFA Pro, zal vanaf seizoen 2018-2019 de taak van trainer Beloften op zich nemen. Hij wordt ook verantwoordelijk voor de doorstroming van onze jeugd naar de A-kern.

Welux1

Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  binkie op di mei 22, 2018 11:44 pm

Nu trachten om een volwaardige kern samen te stellen en hopen op een zorgeloos seizoen ( zonder degradatiezorgen):
Want welke spelers zijn er momenteel nog beschikbaar voor ASV.
Alles wat men leest of te horen krijgt zijn de namen van de vertrekkers o.a. ‘
Hulselmans (2) Van Aken, Mantel,Robin, Hoefnagels,Nelissen e’d.m’
Maar nieuws van nieuwkomers is onbekend, zullen waarschijnlijk de overschot moeten nemen.

binkie

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Bericht  Snotpiet op wo mei 23, 2018 12:10 am

binkie schreef:Nu trachten om een volwaardige kern samen te stellen en hopen op een zorgeloos seizoen ( zonder degradatiezorgen):
Want welke spelers zijn er momenteel nog beschikbaar voor ASV.
Alles wat men leest of te horen krijgt zijn de namen van de vertrekkers o.a. ‘
Hulselmans (2) Van Aken, Mantel,Robin, Hoefnagels,Nelissen e’d.m’
Maar nieuws van nieuwkomers is onbekend, zullen waarschijnlijk de overschot moeten nemen.
Wacht eerst es af. Er wordt keihard gewerkt in de achtergrond.
Van Geet is al aangekondigd.

Snotpiet

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 14-01-18

Profiel bekijken

Bericht  chieva op wo mei 23, 2018 2:06 am

Nieuwe tijd T1 Bart Janssens (03-07-1975)

chieva

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  bleu op wo mei 23, 2018 6:52 am

Wat mij betreft lijkt me dit goeie keuze als trainer : Jong en toch met eersteklasse ervaring + kent zeker veel jonge(re) en beloftevolle spelers . Zal zeker helpen in het aantrekken van spelers....
Komt goed ...
Nu nog werken aan de inter-actie/communicatie tussen club/bestuur en supporters !!!!

bleu

Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op wo mei 23, 2018 7:25 am

Nu trachten om een volwaardige kern samen te stellen en hopen op een zorgeloos seizoen ( zonder degradatiezorgen):

Inderdaad, meer moet dat niet zijn gezien onze huidige situatie.En daarbij,Thes Sport,Rupel Boom,Dessel,Heist en waarschijnlijk het nieuwe( en valspelende  )Lierse enz...Misschien niet aantrekkelijk voor de neutrale(succes)voetballiefhebbers in Geel en omstreken maar wat mij betreft,laat maar komen. cheers

zot 1981

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op wo mei 23, 2018 7:12 pm

bleu schreef:Wat mij betreft lijkt me dit goeie keuze als trainer  : Jong en toch met eersteklasse ervaring + kent zeker veel jonge(re) en beloftevolle spelers . Zal zeker helpen in het aantrekken van spelers....
Komt goed ...
Nu nog werken aan de inter-actie/communicatie tussen club/bestuur en supporters !!!!

Inderdaad.

yellow fan

Aantal berichten : 802
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op do mei 24, 2018 8:43 pm

Nicolas Robin naar Dessel (ondanks contract tot juni 2019).
Robin Mantel naar Lokeren.

Beide transfers staan in het Nieuwsblad vandaag.
Heb ineens een apart topic aangemaakt voor de kern & transfers 2018/2019. Ik probeer om het overzicht up-to-date te houden.

Verder op RTV onze voorzitter horen zeggen dat ASV Geel dit seizoen schuldenvrij aanvat.
En hij wil over enkele seizoenen kunnen zeggen: ASV Geel staat er weer...

Ik hoop voor volgend seizoen vooral te kunnen focussen op het sportieve... want een rollercoaster zoals vorig seizoen... liever niet.

Zotskap

Aantal berichten : 605
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Dirk op vr mei 25, 2018 9:37 pm

Elke ASV supporter hoopt uiteraard op een rustig seizoen zonder zorgen van welke aard ook . Het zal voor de sportieve cel niet simpel zijn om een evenwichtige kern samen te stellen vertrekkende vanuit het niets . Ga maar eens 18 nieuwe spelers halen waarvan er toch een deel van de nieuwelingen ervaring moet hebben op dit niveau aangevuld met jonkies en dat met een zeer beperkt budget ( 200.000€ minder dan de gemiddelde club uit eerste amateur ). Ze hopen het budget in juli/aug toch nog op te trekken zodoende we toch met een evenwichtige kern het seizoen kunnen starten . Wat betreft de nieuwe trainer : Ik ken de man niet maar naar horen zeggen heeft hij wel schitterend werk geleverd bij de beloften van STVV . De beloften trainen is natuurlijk iets anders dan een eerste ploeg maar alles zal hoe dan ook weer afhangen van de sportieve resultaten . Ik wens hem alvast alle succes toe op de leunen .

Dirk

Aantal berichten : 558

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op do mei 31, 2018 8:33 am

RfC Luik,RWDM,Rupel Boom ,Thes Sport als nieuwkomers en waarschijnlijk het nieuwe Lierse(met oosterzonen hun stamnummer) en daarnaast de vaste waarden als FC Knokken,(De Kampioen van onze reeks eigelijk),Deinze,Dender(ploegen die altijd bovenaan meedoen voor de eindronde) en daarbij nog de derbys tegen Thes Sport,Dessel,Heist,Rupel Boom Lierse(?) Conclusie:Onze reeks wordt eindelijk eens heel interessant met ploegen met een grote aanhang(Luik,RWDM,Lierse en veel kandidaten voor de top 4(Luik,RWDM,Lierse,FC Knokke,Dessel,Deinze,Heist enz...  Maar ook heel pittig voor ons,met onze beperkte budget en spekers zal het voor ons komend seizoen strijden worden voor het behoud.Toch kijk ik er naar uit stilaan en hoop dat de leuke matchen die we gaan spelen ook eens wat meer fans terug naar ons Leunenstadion mag lokken.Forza Geel cheers

zot 1981

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op do mei 31, 2018 7:19 pm

zot 1981 schreef:RfC Luik,RWDM,Rupel Boom ,Thes Sport als nieuwkomers en waarschijnlijk het nieuwe Lierse(met oosterzonen hun stamnummer) en daarnaast de vaste waarden als FC Knokken,(De Kampioen van onze reeks eigelijk),Deinze,Dender(ploegen die altijd bovenaan meedoen voor de eindronde) en daarbij nog de derbys tegen Thes Sport,Dessel,Heist,Rupel Boom Lierse(?) Conclusie:Onze reeks wordt eindelijk eens heel interessant met ploegen met een grote aanhang(Luik,RWDM,Lierse en veel kandidaten voor de top 4(Luik,RWDM,Lierse,FC Knokke,Dessel,Deinze,Heist enz...  Maar ook heel pittig voor ons,met onze beperkte budget en spekers zal het voor ons komend seizoen strijden worden voor het behoud.Toch kijk ik er naar uit stilaan en hoop dat de leuke matchen die we gaan spelen ook eens wat meer fans terug naar ons Leunenstadion mag lokken.Forza Geel cheers

Als ik het goed heb, is dit de samenstelling van onze reeks seizoen 2018/2019

Lierse (aka Oosterzonen Bis)
Knokke
Dessel
Deinze
Seraing
Heist
Oudenaarde
Aalst
Geel
Virton
Dender
Châtelet-Farciennes
Rupel-Boom
Thes Sport
RWDM
Club Luik

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  guilliano op do mei 31, 2018 9:11 pm

Die 3 laatste ploegen zijn wel mooie aanwinsten Smile

Zotskap schreef:
zot 1981 schreef:RfC Luik,RWDM,Rupel Boom ,Thes Sport als nieuwkomers en waarschijnlijk het nieuwe Lierse(met oosterzonen hun stamnummer) en daarnaast de vaste waarden als FC Knokken,(De Kampioen van onze reeks eigelijk),Deinze,Dender(ploegen die altijd bovenaan meedoen voor de eindronde) en daarbij nog de derbys tegen Thes Sport,Dessel,Heist,Rupel Boom Lierse(?) Conclusie:Onze reeks wordt eindelijk eens heel interessant met ploegen met een grote aanhang(Luik,RWDM,Lierse en veel kandidaten voor de top 4(Luik,RWDM,Lierse,FC Knokke,Dessel,Deinze,Heist enz...  Maar ook heel pittig voor ons,met onze beperkte budget en spekers zal het voor ons komend seizoen strijden worden voor het behoud.Toch kijk ik er naar uit stilaan en hoop dat de leuke matchen die we gaan spelen ook eens wat meer fans terug naar ons Leunenstadion mag lokken.Forza Geel cheers

Als ik het goed heb, is dit de samenstelling van onze reeks seizoen 2018/2019

Lierse (aka Oosterzonen Bis)
Knokke
Dessel
Deinze
Seraing
Heist
Oudenaarde
Aalst
Geel
Virton
Dender
Châtelet-Farciennes
Rupel-Boom
Thes Sport
RWDM
Club Luik

guilliano

Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Bericht  bleu op vr jun 01, 2018 7:07 am

Oosterzonen heeft het , gewild of niet , nu ook geflikt bij Lierse : tweespalt bij supporters doordat nu 2 Lierse-clubs bestaan ...

bleu

Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op vr jun 01, 2018 12:07 pm

bleu schreef:Oosterzonen heeft het , gewild of niet , nu ook geflikt bij Lierse :  tweespalt bij supporters doordat  nu 2 Lierse-clubs bestaan ...
Heb meer symatie voor Lierse - Lyra die de consequenties van het faiesement van het oude Lierse aanvaarden door in veel lagere reeksen te starten,dan voor Lierse kempenzonen die gewoon aan stamnummerruilhandel doen om zo snel mogelijk terug in 1 B te willen zijn,is niet echt eerlijk tegenover de andere clubs in onze reeks en ook tegenover ons in Geel uiteraard.En Van Lommel en zijn Oosterzonen zijn ook niet eerlijk geweest tegen ons door een samenwerking of fusie met Geel af te wijzen met hun smoes om vervolgens aan stamnummer ruilhandel te plegen met het Bestuur van het ter zielen gegane Lierse. Wel ironische dat zelfs met de fusie tussen Lierse en Lyra er nog (altijd) 2 ploegen zijn in Lier.Gun alsinds niet de tittel aan Lierse kempenzonen in onze reeks,liever FC Luik,RWDM,FC KNOKKEN dan

zot 1981

Profiel bekijken

Bericht  Trippel op vr jun 01, 2018 11:17 pm

We gaan toch hier niet het slachtoffer uithangen van ons eigen falen hoop ik?

Destijds na het faillissement van KFC Geel waren er ook 2 strekkingen binnen de club. De ene wou met Mol Wezel samen gaan en de andere met Meerhout.
Ik verwijt Vanlommel niks. Deze is een zakenman en kiest eieren voor zijn geld. Als er nog supporters zijn die denken dat er in de bestuurskamer mensen zitten met clubliefde. Sweet dreams.

Trippel

Aantal berichten : 678

Profiel bekijken

Bericht  piejer op za jun 02, 2018 12:39 am

zot 1981 schreef:
bleu schreef:Oosterzonen heeft het , gewild of niet , nu ook geflikt bij Lierse :  tweespalt bij supporters doordat  nu 2 Lierse-clubs bestaan ...
Heb meer symatie voor Lierse - Lyra die de consequenties van het faiesement van het oude Lierse aanvaarden door in veel lagere reeksen te starten,dan voor Lierse kempenzonen die gewoon aan stamnummerruilhandel doen om zo snel mogelijk terug in 1 B te willen zijn,is niet echt eerlijk tegenover de andere clubs in onze reeks en ook tegenover ons in Geel uiteraard.En Van Lommel en zijn Oosterzonen zijn ook niet eerlijk geweest tegen ons door een samenwerking of fusie met Geel af te wijzen met hun smoes om vervolgens aan stamnummer ruilhandel te plegen met het Bestuur van het ter zielen gegane Lierse. Wel ironische dat zelfs met de fusie tussen Lierse en Lyra er nog (altijd) 2 ploegen zijn in Lier.Gun alsinds niet de tittel aan Lierse kempenzonen in onze reeks,liever FC Luik,RWDM,FC KNOKKEN dan

En wat is dan het verschil met FC Meerhout dat op de Leunen speelt en zijn naam dan maar veranderd heeft in ASV Geel? En het stamnummer van KFC Verbroedering Geel dat ze maar failliet laten gaan hebben en waarvan er nog altijd schuldeisers zijn? Hier in Geel hebben ze exact hetzelfde gedaan destijds.

piejer

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 24-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op di jun 05, 2018 12:48 am

Het verleden is wat het is. Onthou de goeie dingen, trek desnoods lessen uit de minder goeie.
Wat belangrijk is, dat is vandaag en morgen.

Dus qua voetbal: ik kijk met vertrouwen uit naar de kern voor volgend seizoen.
Waarom? Omdat Danny David zich met de zaken bemoeid én omdat de nieuwe T1 Bart Janssen een degelijke kennis heeft van de beloftencompetitie.
Laat dat net de visvijver zijn van spelers waarmee Geel zich moet versterken.

Qua beleving: met de reeks van komend seizoen zijn er toch een aantal erg leuke affiches:
Dessel Sport, Lierse Kempenzonen, Tess Sport, Club Luik en ook nog wel Eendracht Aalst, Heist en Rupel-Boom.
Al hoop ik vooral dat we net zoals de voorbije seizoenen in de beker tegen een 1e klasser kunnen uitkomen (Club, RSCA...)

Qua financiën: ik kijk met vertrouwen uit naar het nieuwe seizoen.
Voorzitter Tormans heeft al laten weten dat de club zonder schulden start.
Eerder was er ook het bericht dat Koen Van Lommel (Netropolix) de financiën gaat beheren.
Hopelijk zijn er ook enkele beloften die hier na 1 jaar weggekocht worden en langs de grote poort kunnen vertrekken (denk maar aan Koita & Karadayi, Mantel...)

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op di jun 05, 2018 11:27 am

Trippel schreef:We gaan toch hier niet het slachtoffer uithangen van ons eigen falen hoop ik?

Destijds na het faillissement van KFC Geel waren er ook 2 strekkingen binnen de club. De ene wou met Mol Wezel samen gaan en de andere met Meerhout.
Ik verwijt Vanlommel niks. Deze is een zakenman en kiest eieren voor zijn geld. Als er nog supporters zijn die denken dat er in de bestuurskamer mensen zitten met clubliefde. Sweet dreams.
Ik zeg ook niet dat het bij ons in Geel altijd koosjer is gelopen ,zeker niet maar Geel heeft zijn straf daar ook deels voor uitgezet door in Bevordering te moeten starten en er jaren over moeten doen om terug naar de hogere klassen te kunnen geraken to die hervormingen met scheiding prof en amateur dat weer teniet hebben gedaan. Wat ik echter degoutant vind is een ploeg die net faiet is gegaan zomaar een stamnummer koopt van een ploeg dat nog niet in de buurt ligt gewoon om zo snel in 1B terug te willen spelen terwijl zoveel ploegen die faiet zijn gegaan zoveel reeksen zijn moeten zakken en jaren erover doen om terug bovenop te geraken. Daarom heb ik meer sympathie voor Lyra - Lierse die tenminste de consequenties van het faiesement van hun geliefde club aanvaarden en met een schone lei wil beginnen in 3de amateur. En heb zeker niets persoonlijk tegen het Lierse met stamnummer 30,ging zo hier en daar zelfs een op het Lisp naar een matske kijken en met hun Faiesement heb ik ook wel wat mee ingezeten voor hun fans maar dit Lierse Kempenzonen....Nee, daar kan ik echt geen sympathie voor hebben omdat dit naar competitievervalsing stinkt ergens. En dat Van Lommel een zakenman is zonder clubliefde spreek ik zeker niet tegen maar wij hebben met Geel wel veel kostbare tijd verloren met die vele onderhandelingen met zijn clubje en had hij dan eerlijk geweest inplaats van af te komen dat hij bij ons zogezegd niets te zeggen zou hebben, alsof hij op het Lisp wel van alles gaat kunnen doen met die grote man uit Essen,gewoon betalen en zwijgen volgens mij.

zot 1981

Profiel bekijken

Bericht  Snotpiet op di jun 05, 2018 6:22 pm

Als ik dat allemaal zo bekijk, mogen we blij zijn achteraf dat de deal niet is doorgegaan. Er had nu geen voetbal meer geweest op de Leunen en we hadden met z'n allen naar het Lisp kunnen trekken. Pure tweestrijd opgeleverd met alle gevolgen van dien.
Rotte hollanders hebben Tormans zijne kop zot gemaakt en vanalles beloofd dik jaar geleden, snul Den Boer op kop.

Snotpiet

Profiel bekijken

Bericht  kwit op wo jun 06, 2018 12:54 am

Een nieuw seizoen en een nieuwe soap op de Leunen. Ik kijk er al naar uit! Wat bestuur en omkadering betreft heb ik na afgelopen seizoen geen verwachtingen meer. Daar hebben we geen invloed op en krijgen we amper iets van te horen, dus daar hoef je geen tijd en energie in te steken. Al bij al mogen we verdomme blij zijn dat we nog in 1ste amateur spelen EN op de Leunen.

Met een nieuwe en jonge kern moet de lat niet te hoog liggen. Hopelijk draaien we een rustig kabbelend seizoen met ademruimte boven de degradatieplaatsen, maar net zo goed krijgen we een bikkelharde degradatiestrijd waarbij elke match van belang is en elk punt gevierd kan worden alsof we kampioen zijn. Stiekem hoop ik daar zelfs op.

kwit

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 10-10-11

Profiel bekijken

Bericht  Snotpiet op wo jun 06, 2018 1:20 am

kwit schreef:Een nieuw seizoen en een nieuwe soap op de Leunen. Ik kijk er al naar uit! Wat bestuur en omkadering betreft heb ik na afgelopen seizoen geen verwachtingen meer. Daar hebben we geen invloed op en krijgen we amper iets van te horen, dus daar hoef je geen tijd en energie in te steken. Al bij al mogen we verdomme blij zijn dat we nog in 1ste amateur spelen EN op de Leunen.

Met een nieuwe en jonge kern moet de lat niet te hoog liggen. Hopelijk draaien we een rustig kabbelend seizoen met ademruimte boven de degradatieplaatsen, maar net zo goed krijgen we een bikkelharde degradatiestrijd waarbij elke match van belang is en elk punt gevierd kan worden alsof we kampioen zijn. Stiekem hoop ik daar zelfs op.
Ik heb het nooit anders geweten aan het station vroeger. Ambiance verzekerd.
Hoop dat de supporters zich onmiddellijk achter de ploeg zetten. Ploegen als Thes/Dessel/Oosterzonen .. willen maar wat graag tegen Geel winnen.
Supporters hebben we de beste en grootste in aantal van de reeks. Be there!

Snotpiet

Profiel bekijken

Bericht  chieva op wo jun 06, 2018 2:50 am

Leunen Invest zou eigenaar geworden zijn van de (oude) zittribune (?)
Op dat gebied dan toch nog grote plannen ?

chieva

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op wo jun 06, 2018 6:45 am

kwit schreef:Een nieuw seizoen en een nieuwe soap op de Leunen. Ik kijk er al naar uit! Wat bestuur en omkadering betreft heb ik na afgelopen seizoen geen verwachtingen meer. Daar hebben we geen invloed op en krijgen we amper iets van te horen, dus daar hoef je geen tijd en energie in te steken. Al bij al mogen we verdomme blij zijn dat we nog in 1ste amateur spelen EN op de Leunen.

daar sluit ik mij graag bij aan, rustig seizoen zonder al te veel degradatiestress en af en toe eens stunten tegen bv dat fusiegedrocht dat zich kempenzonen noemt of tegen RWDM ,RFC Luik,Rupel Boom en ook zeker de derbys tegen Thes Sport ,Dessel,Heist enz....En op het einde van de rit kunnen vieren dat we erin blijven en het seizoen is voor mij meer dan geslaagd.Laat maar komen,Cmon Zotten

zot 1981

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op zo jun 24, 2018 8:28 am

Jo Christiaens heeft zijn biezen gepakt bij Oosterzonen en heeft getekend bij jawel ... Thes Sport ...

Welux1

Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: