CROKY CUP A.S.V.GEEL - K.FC.O. BEERSCHOT-WILRIJK

Ga naar beneden

CROKY CUP A.S.V.GEEL - K.FC.O. BEERSCHOT-WILRIJK

Bericht  Trippel op di aug 21, 2018 4:41 am

ZO 26/08 16:00
CROKY CUP - HEREN
A.S.V.GEEL(02169) - K.FC.O. BEERSCHOT-WILRIJK(00155)

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43 B
2440 GEEL(1744)
014/58.84.92
REF:BRINCKMAN JURGEN(26)
AR1:MASSA MATTHIAS(11)
AR2:TIESTERS MARTIJN(13)

Trippel

Aantal berichten : 683
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: CROKY CUP A.S.V.GEEL - K.FC.O. BEERSCHOT-WILRIJK

Bericht  bleu op di aug 21, 2018 10:31 am

Wie weet nu echt wanneer ? 16 u. Of 18 u.
Bestuur aub eh....

bleu

Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  bigtrunk op di aug 21, 2018 7:36 pm

Op de officiele app Best of Belgian Football van de KBVB staat wel degelijk 18u.
bigtrunk

Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Bericht  binkie op wo aug 22, 2018 12:48 am

Graag duidelijkheid over het aanvangsuur van deze wedstrijd.
Info GVA , aanvang 18u00.

binkie

Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Bericht  lieverd op wo aug 22, 2018 2:28 am

Bleu ,

Het Bestuur is blijkbaar weer de boeman .
Er staat op ASV Geel facebook - in gva en op de website van de KBVB duidelijk overal 18 uur vermeld .
Hoeveel andere bronnen - buiten het Bestuur voor u - moeten er nog meer duidelijk brengen ???

lieverd

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 01-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Trippel op wo aug 22, 2018 2:31 am

Bij de KBVB is met de laatste update, dinsdag om 21.28u het aanvangsuur idd gewijzigd van 16u naar 18u.

Trippel

Aantal berichten : 683

Profiel bekijken

Bericht  bleu op wo aug 22, 2018 4:20 am

Lieverd
Kijk naar boven...start van deze topic. Staat 16.00 u. Of ziet gij niet goed ?!?!?

bleu

Profiel bekijken

Bericht  bleu op wo aug 22, 2018 4:24 am

En waar is de info/website van ons bestuur ? Al maandenlang of is het jaren ? GEEN INFO.
Niet te verwonderen dat er weinig volk komt....

bleu

Profiel bekijken

Bericht  binkie op wo aug 22, 2018 6:46 am

Op de website van GBA staat duidelijk : aanvangsuur 18u00

binkie

Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Bericht  bigtrunk op wo aug 22, 2018 8:03 pm

Trippel schreef:ZO 26/08  16:00
REF:BRINCKMAN JURGEN(26)

Scheidsrechter is Brinckman... Tis te hopen dat hij de reglementen van de bekercompetitie nog eens goed doorneemt. Heeft ooit in Deinze vergeten verlengingen te laten spelen...De strafschoppen waren al halverwege toen er daar een afgevaardigde het veld kwam opgestormd met een document dat aantoonde dat scheids verkeerd was en het wel degelijk eerst nog verlengingen waren. Smile
bigtrunk

Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Bericht  lieverd op do aug 23, 2018 2:52 am

Bleu ,

Ik zie nog heel goed zalle , bedankt voor de bezorgdheid .
Het wil niet zeggen dat als er een topic gepost wordt dat deze altijd 100% volledig of betrouwbaar is en is dus nu weer opnieuw bewezen .
Er is ook vermeld geweest dat David Soladio voor ASV Geel kwam spelen maar nu blijkt deze deal niet door te gaan ... nogmaals bewezen dat niet alles wat je leest correct is .
Er worden niet zomaar updates in het leven geroepen .
Er zijn de voorbije dagen voldoende bronnen verschenen waar wel heel duidelijk het correcte aanvangsuur vermeld is geweest .
Op de KBVB kan je steeds de informatie terugvinden maar soms moet een mens geduld leren hebben alvorens deze informatie wordt weergegeven .

Er is een nieuwe website in de maak heb ik vernomen .

Ik ben gewoon enorm blij dat ASV Geel toch nog op supporters kan rekenen die wel over een positieve noot beschikken .
Ook leuk dat er nog wel supporters zijn die geloven in de club / bestuur .
Niet te verwonderen dat er nog weinig volk komt kijken zeg jij .
Ik heb hier slechts één ding op te zeggen : de " echte " supporters met een hart voor de club zullen altijd naast de zijlijn staan .

Jij en iedereen mag hier uiteraard een mening over hebben en ook jij mag beslissen of je nog bij de " echte " supporters wil behoren .

lieverd

Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 01-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op vr aug 24, 2018 12:05 am

De reacties op dit artikel in Voetbalkrant ook eens gelezen : niveau hoor

Welux1

Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op zo aug 26, 2018 9:02 am

Beerschot wint verdiend, maar overtuigde niet. Strafschop was in mijn ogen erg licht. ASV Geel speelde niet slecht, maar had het erg moeilijk om kansen af te dwingen. Jammer dat deze affiche niet meer volk naar De Leunen lokte...

geel4evah

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op zo aug 26, 2018 7:50 pm

Ik had vandaag het gevoel dat Beerschot te pakken was. Ondanks dat we geen grote kansen hebben gezien van Geel.

Cruciale fases zaten wel tegen:
* Penalty van Mattarese leek mij niet terecht. Hij had de bal, en die Rat liep met zijn kop naar beneden. Als dezelfde fase zich aan de overkant voordoet, dan fluit Brinckman niet denk ik. Voor mij geen strafschop.
* Doorgebroken speler van Geel wordt getorpedeerd. Die verdedigende Rat krijgt slechts geel. Had rood kunnen zijn.
* 2e helft aangeschoten voorzet die met de arm in hoekschop wordt gedevieerd. Zelfde verhaal als de strafschop voor Beerschot. Zou héél licht zijn, maar de wedstrijd indachtig, hadden we hier zeker ook één moeten krijgen.
* De vrije trap die tot de 0-2 leidt, was er géén.

Dit alles, in combinatie met de grinta van onze jongen gasten én bij wijlen erg mooie combinaties, maakt me toch trots op de prestatie.
Ik vind dat we dit moeten kunnen bevestigen in de competitie. Met dit voetbal mag je niet in de problemen komen, ondanks onze moeilijke start.

Volgende week naar Thes Sport, beetje Geel B dat thuis tegen Geel A speelt Smile

Komaan zotten!

Zotskap

Aantal berichten : 628

Profiel bekijken

Bericht  chieva op zo aug 26, 2018 8:41 pm

Voor de eerste keer tegen een team dat een hoger tempo speelde. Voor de trainer is het in ieder geval veel duidelijker geworden wie dit tempo min of meer aankan.
Verwacht met deze kern toch een heel degelijk seizoen. Nu nog de supporters terug naar de Leunen krijgen …

chieva

Aantal berichten : 223
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op ma aug 27, 2018 12:31 am

Zeker rekening gehouden met het feit dat er nog drie spelers niet bij waren (Nakhid en Thuys nog niet speelgerechtigd en Lagouireh geblesseerd). Ik moet ook stilaan mijn mening herzien over El Ansri. Speelde een beresterke wedstrijd en was werkelijk overal aanwezig. Van Jens Verbeeck ben ik nu al fan, die kleine pitbull. Zwakke plek vind ik de linksback, zonde dat de transfer van Soladio is afgeblazen ...

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  plek74 op ma aug 27, 2018 8:36 am

Ik vrees dat het zeer moeilijk gaat worden dit jaar.
Er werd veel te lang met de bal gelopen, niettegenstaande er wel enkele goei sjotters bijzitten.
Trainer, je hebt nog werk.
Het ergste was nog het aantal toeschouwers, dit was pas bedroevend!!
Heel de financiële toestand, situatie jeugdvoetbal en dat onafgewerkt betonnen blokje heeft de club veel imagoschade toegebracht!

plek74

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 05-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Blue Rebel op ma aug 27, 2018 6:37 pm

Welux, hoeveel wedstrijden heb jij gezien? Linksback zwakke plek? Net 1 van de jongens die door de coach zowel op de persconferentie als in de krant wordt bewierookt... Soladio is Idd jammer maar die heeft zich in oefenwedstrijden tegen mindere tegenstanders toch een paar keer op fouten laten betrappen met een doelpunt tot gevolg... Er zit veel talent in deze ploeg, geef de coach de nodige tijd en het komt allemaal goed! Grootste minpunt afgelopen zondag was de magere opkomst van het thuispubliek...

Blue Rebel

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 13-08-17

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op di aug 28, 2018 3:33 am

Blue Rebel, ik heb toch al wel een aantal matchen recentelijk gezien (Vosselaar uit, 2x Nijlen uit, Hades thuis en BW thuis). Ik begrijp ook wel de uitspraken van onze coach op de persconferentie en in GVA, waar twee keer hetzelfde gezegd wordt). Hij ziet Simon zeer regelmatig op training (ik niet) en misschien heeft hij in die enkele weken al enorme progressie gemaakt. Voor zo'n jonge snaak kan het bovendien niet zo evident zijn om al snel voor de leeuwen te worden geworpen tegen dergelijke tegenstander met zo'n achterban. Ik wil Simon ook helemaal niet bekritiseren, ik vind alleen zijn uitverdedigen en zijn positiespel (al zijn opponent de bal heeft, nog erg voor verbetering vatbaar. Wat het aantal toeschouwers betreft, denk ik dat we geduld zullen moeten oefenen rekening gehouden met de gebeurtenissen van vorig jaar. Veel van hen waren murw geslagen door de aanhoudende slecht nieuwsshow rond onze club. Wanneer blijkt dat er op De Leunen weer attractief voetbal wordt gespeeld, dan zullen deze ongetwijfeld terug de weg naar het stadion vinden. Een Geelsupporter is nu eenmaal bijzonder kritisch, altijd al geweest.

Welux1

Profiel bekijken

Croky-Cup Geel-Beerschot

Bericht  Geelie 137 op di aug 28, 2018 4:32 am

Beste Welux, ik heb de voorbije weken inderdaad gemerkt dat jij het nogal erg te pakken had voor Lumanza en Soladio, waarschijnlijk gebaseerd op de uitwedstrijd in Vosselaar. Inderdaad, tegen de beloften van deze club waren beide heren "outstanding", helaas was de tegenstander geen waardemeter. Wat ik niet begrijp, is dat jij niet ziet dat Soladio géén verdediger is, de jongen geeft zelf toe dat hij dat pas sinds drie seizoenen doet. Je ziet vanop afstand welke defensieve fouten hij maakt, hij denkt vooral offensief. In Nijlen, tweede helft, tegen de beloften, scoort Nijlen de enige goal door zijn schuld, tot grote woede van de trainer : "wanneer ga jij wakker worden". In Herk-de-Stad, idem dito, weer een goal op zijn kap. Geloof me, het is een zegen voor Geel dat Soladio er niet meer is, een "clean sheet" is met hem bijna onmogelijk. De kunst van het verdedigen is méér dan wat met de spierballen rollen, dan 7/7 dagen in de fitness zitten... Verdedigen is positiespel, paslijnen afsnijden, kort op je tegenstander zitten zonder overtredingen te maken. Dit zijn zaken die Simon en Jeroen wél beheersen en Soladio helemaal niet. Waarom voetbalt hij in Cyprus bij een bescheiden ploegske, waar aanvallen telt en verdedigen veel minder ? Vele supporters worden verblind door de lichaamsbouw van een speler ( "wat een beest") , gelukkig zegt dat dikwijls niet alles. Anders zouden de Gerkens' en de Saelemaekers' van deze wereld niet van tel zijn...

Geelie 137

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 28-08-18

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op di aug 28, 2018 6:06 am

Beste Geelie 137, ik respecteer ieders mening en ik hoop dat Simon (en Jeroen) dit seizoen mij snel kunnen overtuigen dat ik fout was !

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op di aug 28, 2018 8:43 am

Ik vrees toch dat er ook een faire competitiehervorming moet komen voor de supportersaantallen in eerste amateur zullen stijgen. Van de gesloten competitie die de grote clubs hebben opgezet, wordt niemand warm.

geel4evah

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: