THES SPORT TESSENDERLO - A.S.V.GEEL

Ga naar beneden

THES SPORT TESSENDERLO - A.S.V.GEEL

Bericht  Zotskap op wo aug 29, 2018 11:05 pm

ZA 01/09 19:30
V.V.THES SPORT TESSENDERLO A(03671) - A.S.V.GEEL(02169)

CAMPUS A - SPORTPARK - TERR.1
SPORTLAAN 4
3980 TESSENDERLO(1945)
013/305864

REF:SILVRANTS SAM
AR1:SLEGERS VINCENT
AR2:GILEN BART

Zotskap

Aantal berichten : 616
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: THES SPORT TESSENDERLO - A.S.V.GEEL

Bericht  Zotskap op wo aug 29, 2018 11:13 pm

Kern Thes Sport https://www.transfermarkt.com/thes-sport/startseite/verein/49143

Meteen een derby, met héél veel bekenden met een recent ASV Geel verleden:
* Sam Vanaken
* Nick Hulsmans
* Kenneth Kerckhofs (gekwetst)
* Jo Christiaens
* Wout Seykens
* Dries Hulsmans

Aangevuld met enkele bekende namen:
* Giel Deferm (Lommel)
* Aziz Moutawakil, 34j, captain (Roda JC, MVV)
* Bram Poell (VGM, Lommel)
* Davy Brouwers (Lommel, MVV, Roeselare)
* Kevin Oris (Antwerp, Zuid-Korea)

Het is vrij duidelijk; onze jonge gasten gaan hun tenen mogen uitkuisen Smile

Al zie ik ons daar wel al meteen een punt meegraaien: 2-2, met Geelse goals van Merabai en Bernardinho! cheers

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op do aug 30, 2018 3:41 am

Zal raar doen om die gasten, waar je de voorbije jaren voor gesupporterd hebt, nu in andere clubkleuren te zien rondlopen.
Zaterdag aanwezig in Looi en ik ga ook voor een draw 1-1. Doelpunt van Nakhid (als hij speelgerechtigd is ...) en anders scoort sluwe vos Merabai wel

Welux1

Aantal berichten : 270
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op vr aug 31, 2018 3:05 am

Verkeersmaatregelen tijdens voetbalmatches THES Sport

30 augustus ’18 (do)
Voetbalclub THES Sport is gepromoveerd naar eerste klasse amateur. Er worden dit seizoen veel meer supporters verwacht. Dat betekent dat het gemeentebestuur verkeersmaatregelen moet treffen die ook de bewoners van de straten Baal en Sportlaan gevolgen hebben.
Baal
In de straat Baal zullen speciale verkeersmaatregelen van kracht zijn tijdens vijf thuiswedstrijden tijdens het seizoen 2018-2019, waarvan de eerste op zaterdag 1 september 2018.

Alle supporters van de tegenploeg, AS Verbroedering Geel, moeten verplicht via Baal naar de site van THES Sport rijden.

Na de wedstrijd, in de periode tussen 21.00 en 22.30 uur, zullen de bussen van de supporters van AS Verbroedering Geel parkeren in de zone tussen de toegang van de tennisvelden en de kruising met de Baalmolenstraat. De bussen verlaten deze zone in de richting van de Geelsebaan. Wie in deze zone woont zal zijn huis wel kunnen bereiken, maar de doorgang kan moeilijk zijn en kan alleen via de straat Vorsterweg.
Sportlaan
Tijdens alle thuiswedstrijden van THES Sport tijdens het seizoen 2018-2019 zal er eenrichtingsverkeer gelden in de straat Sportlaan, vanaf de Neerstraat richting Baalmolenstraat.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  protput op za sep 01, 2018 9:27 am

Beste ploeg heeft verloren. Ik was aangenaam verrast van het aanvallend voetbal dat Geel bracht. Er zit echt wel muziek in deze ploeg, Bernardinho, Panos, Van Geet, El Ransi, Verbeeck, … om er maar enkele te noemen. Allemaal hebben ze er hun kop voorgelegd. Deze ploeg zou nooit in de gevarenzone mogen komen. Hopelijk wordt dit voetbal snel beloond met punten. Ik kijk alvast uit naar de volgende wedstrijd tegen Lierse, dat moet een knaller worden.

Proficiat aan gans het team en staf! Dan wel geen punten maar mijn hart hebben ze al terug gewonnen. Voor deze mentaliteit kom ik graag naar het stadion, ik hoop dat velen mij zullen volgen. Tegenkanting is dat we op deze manier snel enkele jongens zullen moeten laten gaan.

protput

Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op za sep 01, 2018 11:05 am

Dju toch, voetbal kan soms zo onrechtvaardig zijn. Lang geleden dat ik ASV Geel zo goed heb zien spelen (vorig seizoen thuis tegen Dessel en Lommel). Zo zonde dat je dan met lege handen naar huis moet. Bij de uitblinkers vandaag : Nakhid, El Ansri, Hoebreghs, Verbeek en zeker niet te vergeten : Bernardinho. Deze jongen heeft tijd nodig gehad om zich aan te passen aan het amateurvoetbal, maar vandaag heb ik hem echt de klik zien maken.
Vreemd vond ik wel de keuze van Thijskens boven Lokando.
We zullen nog wel eens onverdiend tegen de lamp lopen, maar dat is een deel van het leerproces waar deze jonge gasten door moeten. Ik kan mij echter niet inbeelden dat wij met deze kern degradatievoetbal gaan spelen. Wat mij ook positief verraste, was het Geelse supporterslegioen. 90' aanmoedigingen zonder ophouden. De thuisaanhang was er maar platte kees tegen.

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  chieva op za sep 01, 2018 9:12 pm

Voetbal kan soms toch zo onrechtvaardig zijn. Thes kwam er niet aan te pas en toch scoren ze tweemaal uit het niets ....
Eénmaal op volle sterkte worden de plaatsen zeer duur, dat is duidelijk. Lang geleden dat er nog zoveel techniek te bewonderen is. Dit is een team dat vooraan moet kunnen meedraaien !

chieva

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  bleu op zo sep 02, 2018 1:30 am

Geweldige wedstrijd van onze jongens ..met El Ansri als veruit beste man op de plein. Bernardinho lijkt zich in punt aanval ook beter te voelen. Heel spijtig vooral voor de spelers om dan zonder punten naar huis te moeten. Ook pluim voor de trainer: jongens geloofden in zichzelf en gingen voluit voor overwinning. Thes daarentegen viel me lelijk tegen : moesten spel ondergaan en leken me ook weinig enthousiast..
@Forumlezers : reclame maken voor de prestatie van deze jongens...zodat we terug wat meer volk rond de plein krijgen.

bleu

Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op ma sep 03, 2018 12:23 am

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  bleu op ma sep 03, 2018 2:17 am

Zie nu pas...die winninggoal duidelijk buitenspel. Speler Thes (in buitenspel) belemmert duidelijk zicht van keeper. Of is die regel ook weer veranderd ?!?!

bleu

Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  bigtrunk op ma sep 03, 2018 11:35 pm

bleu schreef:Zie nu pas...die winninggoal duidelijk buitenspel. Speler Thes (in buitenspel) belemmert duidelijk zicht van keeper. Of is die regel ook weer veranderd ?!?!

Kopie paste van de situatie tijdens onze wedstrijd? Onze keeper reclameert wel even, maar we zijn duidelijk nog veel te braaf...

bigtrunk

Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 28-08-11

Profiel bekijken

Thes Sport Tessenderlo - ASV Geel

Bericht  Geelie 137 op di sep 04, 2018 8:55 am

Inderdaad, had moeten afgekeurd worden. Vanwaar ik zat was het moeilijk te zien, op de samenvatting is het duidelijk. Nu , de kale grensrechter nam meerdere dubieuze beslissingen, waardoor we hem van partijdigheid verdachten...

Geelie 137

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 28-08-18

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: