Thes Sport - ASV Geel

Ga naar beneden

Thes Sport - ASV Geel

Bericht  Geelie 137 op zo sep 02, 2018 9:44 am

Inderdaad, het beste voetbal is niet beloond. Jammer voor de nostalgici, maar van de ex-Geel spelers heeft niemand mij kunnen bekoren. Desalniettemin blijft het jammer wat die jongens vorig seizoen extra-sportief hebben meegemaakt. Toen ik Lokando naar de dug-out zag sloffen, heb ik ook eens stevig gevloekt ! Die jongen verdient zeker zijn plaats : balvast, kopbalsterk, technisch onderlegd... Hopelijk ziet de trainer zijn fout in en staat hij er volgende week terug in. Voor de rest zag ik een bende jonge leeuwen, die in het middenveld nog een stevige buffer zouden moeten inbouwen (Lokando), en aanvallend mekaar nog zoeken... Panos debuteerde formidabel. Met Suarez, Merabai, Nuyts, Thuys en Peeters was er nog véél schoon volk niet bij !!! Dikke pluim voor de spionkop voor de sfeer en de continue aanmoedigingen. Het leek wel de "Malinois" in't klein...

Geelie 137

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 28-08-18

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Thes Sport - ASV Geel

Bericht  Welux1 op zo sep 02, 2018 1:22 pm

Sam Vanaken : onherkenbaar. Jo Christiaens : niet gezien. De enige wiens grinta ik nog ietwat herkende was Nick Hulsmans.

Welux1

Aantal berichten : 251
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  Den Tet op zo sep 02, 2018 2:05 pm

Onze vroegere jeugdcoördinator stak tegen de tribunelampen van blijdschap na de 2-1. Als de centen niet volgen, doen ze hun broek af voor iedereen. Allemaal blauw-wit tot de portefeuille versleten is. Support Geel was top. Merci gasten!
Den Tet

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 03-10-11

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: