A.S.V.GEEL - LIERSE KEMPENZONEN

Ga naar beneden

Bericht  Zotskap op zo sep 02, 2018 7:05 pm

ZA 08/09 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43
2440 GEEL(1744)
014/58.01.26

REF: DHONT KENNETH
AR1: CELIS ROBBY
AR2: KEULEERS ROBBY

Zotskap

Aantal berichten : 595
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: A.S.V.GEEL - LIERSE KEMPENZONEN

Bericht  Zotskap op ma sep 03, 2018 8:33 am

Een vat, een vat, een vat... een vat, een vat, een vat!
Hoera voor Tormans! cheers lol!

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op do sep 06, 2018 7:01 am

Gaat er een sfeeractie zijn van onze spionkop?

Ik herinner me die nog van de laatste Geel - Lierse. Indrukwekkend toen!

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op do sep 06, 2018 9:02 pm

Ik heb hierover wel iets horen waaien ...

Welux1

Aantal berichten : 251
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op vr sep 07, 2018 6:56 am

Oproep van onze coach :

Trainer Bart Janssens met een warme oproep aan de supporters!

‘Vorig weekend op thes was jullie vocale ondersteuning top! 90 minuten lang was er gezang voor onze jonge garde. Dit vonden ze fantastisch! Daarom vragen we jullie steun voor de eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Niet zomaar de eerste, maar een derby tegen Lierse Kempenzonen. Laten we er samen een topavond van maken, 90’ minuten lang een topsfeertje! De spelers hebben deze week weer heel hard gewerkt en gaan er alles aan doen om de drie punten thuis te houden. Daarom allemaal samen, be there! Jullie coach Bart’

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  zwitser op za sep 08, 2018 10:46 am

Weer enkele foutjes die ons de das omdoen. Vorige week haalde ik zogoed als gans de ploeg aan die een mooie prestatie leverde. Vandaag bleef ik een beetje op mijn honger zitten. slecht was het zeker niet, misschien wel iets te weinig om vandaag de drie punten te claimen. El Ansri en Panos zijn nog steeds de toppers uit de ploeg, zullen hier niet lang zijn vrees ik. Als Merabai volledig fit is en kan starten staan we vooraan volgens mij ook iets sterker.
Hopelijk zitten de voetbalgoden ons de volgende weken wat meer mee, punten hebben we stilaan echt wel nodig. Aan de uitslagen te zien lijkt mij de reeks sterker dan die van vorig seizoen. De kopkes nu niet laten hangen en blijven werken met dezelfde vechtlust!

zwitser

Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Bericht  protput op za sep 08, 2018 11:09 am

Inderdaad het zijn foutjes die ons nekken. Al hadden we Lierse in de laatste 20' van de eerste helft moeten afmaken, toen hadden we de match volledig in handen. Na hun gelijkmaker wist je dat het moeilijk zou worden en kwamen zelf te weinig tot echte kansen. We zullen deze groep tijd moeten geven om uit te groeien naar een team dat hun plaats meer dan waardig is in deze reeks. De foutjes die elke week nog terug komen ( wat nog logisch is) worden telkens genadeloos afgemaakt. Jammer, want een 4/6 zat er in en zou terecht geweest zijn.
..

protput

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op za sep 08, 2018 7:22 pm

In de eerste helft speelden we in een zetel, Lierse kreeg geen deuk in een pakje boter getrapt.
In de tweede helft werd pijnlijk duidelijk dat we met deze nieuwe en jonge groep nog door een lang leerproces moeten. Achterin zagen onze backs sterretjes, en individuele fouten deden ons de das om. El Ansri steekt er met kop en schouders boven uit en heeft een duidelijk statement gemaakt tegenover zijn ex-werkgever (alhoewel die niet meer bestaat ...).
Bernardinho langs de andere kant verviel weer terug in te veel gepingel, vond ik. Onze coach heeft laten zien dat hij van deze aparte individuen al snel een team heeft gemaakt, maar zal de komende weken vooral zijn psychologische talenten moeten aanspreken. Hoe langer een overwinning uitblijft, hoe moeilijker het zal worden voor deze jonge groep om vertrouwen in eigen kunnen te handhaven. Tot slot, lang geleden dat er nog zo veel sfeer te beleven was op De Leunen.

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  protput op za sep 08, 2018 8:18 pm

Welux1 schreef: Tot slot, lang geleden dat er nog zo veel sfeer te beleven was op De Leunen.
Dan toch dankzij de supporters van Lierse. Opkomst van het thuispubliek was weer veel te droevig. Dit zou toch de publiekstrekker uit de reeks moeten zijn. Ik kan mij de tribunes in onze volgende thuismatch al voorstellen.

btw, Lierse had een goede keuze gemaakt om van kant te wisselen. Ik denk dat onze jonge doelman met de hete adem van het Liers publiek in zijn nek toch wel wat op wankelen benen stond.

protput

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Bericht  Trippel op za sep 08, 2018 8:23 pm

Coach Bart zal de komende weken zijn geweer van schouder moeten veranderen. Het "vrank en vrij" spel zal plaats moeten ruimen naar een meer realistisch spel dat punten zal moeten opleveren. Ben benieuwd hoe deze jonge garde in zulk keurslijf uit de verf zal komen.

Trippel

Aantal berichten : 678

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op zo sep 09, 2018 2:29 am

Weer sterke wedstrijd van onze jonge groep, maar ze zullen inderdaad zowel voorin als achterin efficiënter moeten worden. Blijft echt jammer dat niet meer mensen de weg naar de Leunen terugvinden. Ik hoop maar dat onze sfeergroep achter de ploeg blijft staan, ook als het wat minder gaat.

geel4evah

Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op zo sep 09, 2018 11:08 pm

protput schreef:
Welux1 schreef: Tot slot, lang geleden dat er nog zo veel sfeer te beleven was op De Leunen.
Dan toch dankzij de supporters van Lierse. Opkomst van het thuispubliek was weer veel te droevig. Dit zou toch de publiekstrekker uit de reeks moeten zijn. Ik kan mij de tribunes in onze volgende thuismatch al voorstellen.

btw, Lierse had een goede keuze gemaakt om van kant te wisselen. Ik denk dat onze jonge doelman met de hete adem van het Liers publiek in zijn nek toch wel wat op wankelen benen stond.

Een ervaren doelman had men moeten aantrekken. In wedstrijden waar je wat onder druk komt te staan, een grote supportersschare in je rug staat, is ervaring zo belangrijk om je verdediging mee te sturen.
Geen kwaad woord over Dautzenberg maar geeft mij geen betrouwbare indruk. Maar ja, het gebrek aan financiële middelen voor transfers zal hier waarschijnlijk wel mee te maken hebben....

yellow fan

Aantal berichten : 801
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op ma sep 10, 2018 12:25 am

Er waren er wel meer die onder de indruk waren. Onze hele verdediging stond met een ei in hun broek te spelen. Zelfs een pitbull gelijk Jenske werd bij momenten helemaal tureluurs gespeeld door die Kuiylaars. Dit hoort allemaal bij het groeiproces van deze jongens. Het slechtste wat ze nu kunnen doen is, onder druk van buitenaf en omdat de punten niet volgen, voor de goal gaan liggen met zijn tienen. Dat staat garant voor een regelmatig pak slaag. We zullen met deze kern wat geduld moeten hebben, ook al is dat niet ieders sterkste kant ...

Welux1

Profiel bekijken

ASV Geel - Lierse Kempenzonen

Bericht  Geelie 137 op ma sep 10, 2018 10:43 am

Nick Kuijlaars is inderdaad een fenomeen. Vorig seizoen o.a. in de hoogste klasse van het zaalvoetbal, je zal hem maar tegen komen op het veld... Devon Maes en Cas Troosters van Lierse Kempenzonen, allebei geblesseerd in de tribune afgelopen zaterdag, verwonderden zich tijdens de rust dat een 18-jarige van ASV "de Kuijlaars zo aan banden legde, want dat is onze gevaarlijkste man. Op training kan niemand hem houden, chapeau voor da manneke !" Na de rust ging Kuijlaars op de andere flank lopen, en de rest is geschiedenis.........
Dat Ibra El Ansri de beste man op de plein was, is voor iedereen duidelijk, denk ik. Hij doet me meer en meer aan Moussa Dembele denken, bijna onmogelijk om de bal af te pakken. Soms duurt zijn actie wat te lang, zodat de paslijnen afgesneden zijn. Als hij daar nog aan werkt, speelt hij binnenkort in 1A.
In slechte tijden kent men zijn vrienden, hopelijk blijven de supporters achter de ploeg staan en véél sfeer maken. Forza Geel!!!

Geelie 137

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 28-08-18

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: