Eendracht Aalst - ASV Geel

Ga naar beneden

Bericht  Zotskap op zo sep 23, 2018 8:14 pm

ZO 30/09 15:00 1 STE KLASSE AMATEURS
SC. EENDRACHT AALST - A.S.V. GEEL

CMP: STED.STAD.PIERRE CORNELIS - TERR.1
BREDESTRAAT
9300 AALST

053/700270

REF: BRINCKMAN JURGEN
AR1: CORNELIS ARNO
AR2: D'HAENE NIELS

Zotskap

Aantal berichten : 628
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Eendracht Aalst - ASV Geel

Bericht  yellow fan op zo sep 23, 2018 11:48 pm

Slechtste ref die je kan treffen, zeker voor ASV Geel....

yellow fan

Aantal berichten : 815
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op ma sep 24, 2018 12:02 am

yellow fan schreef:Slechtste ref die je kan treffen, zeker voor ASV Geel....

Laatste match ging hij ook niet echt vrijuit. Dat was de bekermatch thuis tegen Beerschot.
Welke beslissingen? Deze:

Cruciale fases zaten wel tegen:
* Penalty van Mattarese leek mij niet terecht. Hij had de bal, en die Rat liep met zijn kop naar beneden. Als dezelfde fase zich aan de overkant voordoet, dan fluit Brinckman niet denk ik. Voor mij geen strafschop.
* Doorgebroken speler van Geel wordt getorpedeerd. Die verdedigende Rat krijgt slechts geel. Had rood kunnen zijn.
* 2e helft aangeschoten voorzet die met de arm in hoekschop wordt gedevieerd. Zelfde verhaal als de strafschop voor Beerschot. Zou héél licht zijn, maar de wedstrijd indachtig, hadden we hier zeker ook één moeten krijgen.
* De vrije trap die tot de 0-2 leidt, was er géén.

Hopelijk acteert hij zondag gewoon als een goeie neutrale scheidsrechter.

En hopelijk kunnen wij wat profiteren van de huidige malaise bij Eendracht (coach onder vuur):
4 matchen niet gewonnen (1-1 thuis Seraing, 1-1 uit Châtelet, 0-0 thuis Virton en 2-1 uit Heist) én nu woensdag nog een extra bekermatch thuis tegen Charleroi.

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  binkie op zo sep 30, 2018 4:33 am

Weeral een zware nederlaag bij op het conto te schrijven.
Zal een zeer moeilijk seizoen worden.

binkie

Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op zo sep 30, 2018 8:01 am

En toch speelden we geen slechte wedstrijd. Als er één ploeg verdiende te winnen waren wij het. Minpunten blijven voor mij toch wel de efficiëntie die zowel vooraan als achteraan ontbreekt. Van die kansen in de eerste helft moesten we er meer maken, in de tweede helft geven we geen enkele kans weg, maar pakken we twee goals. Voorts wil ik de beelden nog wel eens terugzien, zeker die tweede penaltyfase was volgens mij zeker fout en rood. Ik vond voor het overige Brinckman ook zeer irritant fluiten. Tot slot vind ik dat we toch achter deze ploeg moeten blijven staan, als we de foutjes eruit halen, gaan we nog veel punten halen.

geel4evah

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Geelie 137 op zo sep 30, 2018 9:48 am

Inderdaad, we waren weeral de beter voetballende ploeg, dat gaven de supporters van Aalst ook toe. Tot de 80e minuut bleven ze zeggen :"t is goed zo, elk een puntje, iedereen content". Dan is het zuur dat je in de slotfase nog 2 goals slikt. Bij de eerste goal van Aalst werd onze rechtse flank opgerold, bij de tweede onze linkse flank... Een huizenhoog cliché is dat : als een verdediger 1 keer in de fout gaat , is hij de pineut ! Als een aanvaller 1 kans van de 10 scoort, kan hij de man van de match zijn. Hou dat als supporter altijd voor ogen ! Vooraan blijven we met kansen morsen, onze efficiëntie is zo slecht. Eenmaal aan de zone van de waarheid, loopt het fout... Verder is het voor mij een raadsel waarom Lokanda niet mag spelen. Een middenvelder die ook defensief denkt, stevig is en moeilijk van de bal te zetten , kunnen we zeker nog gebruiken. Met zulke mannen komt de verdediging minder snel onder druk te staan. Dat ref Brinckman niet van onze Ibrahim moet weten, is ondertussen wel voor iedereen duidelijk, denk ik. En de tweede fase, met Fadel, is volgens mij altijd penalty en rood. Yellow fan en Zotskap kregen overschot van gelijk... Met Brinckman zal het zééér moeilijk winnen zijn. Dikke pluim voor onze 12e man, duidelijk aanwezig en ze bleven gaan!!! Vroeg of laat moet het lukken, jongens.
FORZA Geel !

Geelie 137

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 28-08-18

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op ma okt 01, 2018 12:02 am

Het wordt tijd dat onze ploeg evolueert. Ze moeten meer "moordenaars worden", zowel vanachter als vanvoor!

Efficiëntie is deels te danken aan concentratie. Men moet beseffen dat ze enkel zichzelf kunnen belonen als er 100% focus is, héél de match.
Dat begint in minuut 1, en eindigt niet na 80 minuten. Dáár moeten ze op werken.
Als dat lukt, iedereen heeft de focus, gecombineerd met ons huidig spelniveau.. Dan kunnen we élke match in deze reeks winnen.

Tot nog toe waren we bijna altijd de betere ploeg, maar als je naar de resultaten kijkt...

Komaan Zotten! FOCUS!

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op ma okt 01, 2018 7:37 am

Drie tegendoelpunten in geschenkverpakking :
Doelpunt 1 : Bernardino staat in zijn neus te peuteren en laat Van Geet met twee man staan. Bam ! 1-0 na 2 minuten.
Doelpunt 2 : Een fout op El Ansri wordt niet gefloten. Thuys geeft niet thuis en laat het over aan Van Geet. Die laat zich op een knullige manier de bal ontfutselen. Voorzet en De Rock frommelt de bal in doel. Bam ! 2-1 op een moment dat je de match volledig in handen hebt.
Doelpunt 3 : Mayday, mayday. Een hoekschop. Iedereen scherp en zijne man ? Niet dus. Dekuyper kan nog wat gel in zijn haar doen voor hij ongehinderd kan binnenkoppen. Bam ! 3-1, match gedaan en zure ajuinsoep.

Welux1

Aantal berichten : 285
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  bleu op ma okt 01, 2018 9:57 pm

In GVA schrijft trainer dat hij overweegt " om nu al in te grijpen". ...vanwege feit dat sommigen nog steeds jeugdvoetbal spelen . Er zullen dus mogelijk enkele jongens uit de ploeg vliegen..
En Knokke wordt niet gemakkelijk...of we moeten 'ns echt gaan knokken

bleu

Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op ma okt 01, 2018 11:23 pm

Vanderheiden achteraan inbrengen lijkt mij al een goed idee. Heeft vorig jaar in de tweede helft van het seizoen bewezen mentaal sterk te staan in zeer moeilijke omstandigheden.
Lokando was tegen Oudenaarde zeer goed ingevallen, en ik had hem eigenlijk in de basis verwacht, vorige zondag.
Merabai is een 'karaktertje' (zie disciplinaire schorsing), maar heeft in de voorbereiding laten zien dat hij de goal weet staan. Kan mee het smeerlapje gaan uithangen tegen Knokke.
Dautzenberg zal even moeten wachten, gezien de afspraken die er gemaakt zijn met Caubergh.
Thijskens lijkt mij niet een meerwaarde op het middenveld.
Hopelijk raken Lagouireh en Peeters eindelijk eens fit.
Nuyts zullen we de eerstkomende weken nog niet in actie zien.
Het zal sowieso weer een moeilijke wedstrijd worden tegen een tegenstander die volgens mij serieus onder zijn waarde geklasseerd staat ...

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op di okt 02, 2018 6:46 am

Zotskap schreef:Het wordt tijd dat onze ploeg evolueert. Ze moeten meer "moordenaars worden", zowel vanachter als vanvoor!

Efficiëntie is deels te danken aan concentratie. Men moet beseffen dat ze enkel zichzelf kunnen belonen als er 100% focus is, héél de match.
Dat begint in minuut 1, en eindigt niet na 80 minuten. Dáár moeten ze op werken.
Als dat lukt, iedereen heeft de focus, gecombineerd met ons huidig spelniveau.. Dan kunnen we élke match in deze reeks winnen.

Tot nog toe waren we bijna altijd de betere ploeg, maar als je naar de resultaten kijkt...

Komaan Zotten! FOCUS!
Moesten ze net zo dodelijk efficent zijn als hun goede voetbalspel stonden we zonder overdrijven nu in de top 4 van het klassement nu....Maar Helaas.
Cmon Zotten.

zot 1981

Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Bericht  Geelie 137 op di okt 02, 2018 9:51 am

Heb de wedstijdbeelden nog eens bekeken. Bij een rondje "namen noemen" van Welux, wil ik ook wel meedoen, ter vervollediging !
Doelpunt 1 : Fadel wordt omspeeld, Verbeeck door de benen, Hoebreghs en Lorenzo missen de voorzet.
Doelpunt 2 : Hoebreghs komt ietwat tekort om te blokken.
Doelpunt 3 : Hoebreghs gaat onder de bal door, waardoor Dekuyper kan binnenkoppen.
Benieuwd wat er dan zal veranderen, elke verdediger had boter op zijn hoofd in Aalst.

Geelie 137

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op di okt 02, 2018 6:44 pm

Met mijn rondje namen noemen wil ik zeker geen spelers individueel aanvallen en uw analyse maakt dit nog meer duidelijk, aan persoonlijke fouten gaan steeds ook fases vooraf waar nog andere spelers in betrokken zijn. Voetbal is en blijft een teamsporten, waarin je uiteindelijk wint of verliest met elf ...

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  Geelie 137 op di okt 09, 2018 9:48 am

100 procent juist Welux, maar het gaat over PERCEPTIE ! Als dezelfde speler regelmatig genoemd wordt in een negatieve context, is dat niet bevorderlijk voor zijn reputatie. Vandaar dat ik uw bondige (correcte) analyse aangevuld heb met iedereen die betrokken was bij die situatie. Zoals eerder gezegd : elke verdediger ging in de fout in Aalst, en je verliest of wint inderdaad met elf !

Geelie 137

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op di okt 09, 2018 7:38 pm

Ik weet niet of er effectief spelers op dit forum zitten, maar het zou natuurlijk kunnen.
Intussen hebben de genoemde namen in de match tegen Knokke ook bewezen dat zij 90' focus kunnen houden en kunnen verdedigen als mannen. Dus, mochten de spelers dit lezen :
Pieter, geweldige match man !
Jenske, je was een pitbull !
Lorenzo, heerser in de lucht !
Jeanke, outstanding man !
Simon, super match !

Welux1

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud