KBVB - Wat nu?

Ga naar beneden

KBVB - Wat nu?

Bericht  binkie op wo okt 10, 2018 9:48 pm

Gaan ze deze klubs welke in opspraak zijn gekomen hetzelfde behandelen als destijds Verbroedering Geel?
Onze klub is toen onrechtvaardig behandeld en veroordeeld op gissingen. Er zijn nooit harde bewijzen gevonden. Zodoende ben ik benieuwd hoe ze deze klus gaan oplossen of onder welke mat ze deze trachten weg te moffelen.

binkie

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: KBVB - Wat nu?

Bericht  defender op do okt 11, 2018 4:53 am

De aandacht van de media is zo groot dat er geen doofpotoperatie mogelijk is denk ik. KV Mechelen bijvoorbeeld zal streng gestraft worden , anders zal de geloofwaardigheid van het voetbal in zijn geheel niets meer voorstellen.

Dat ook twee belangrijke scheidsrechters mee betrokken zijn is nog het ergste, die zouden het voorbeeld moeten geven wat integriteit betreft maar voor geld doet men alles zeker....

defender

Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 08-10-15

Profiel bekijken

Bericht  maxdehond op do okt 11, 2018 6:35 pm

3 bestuursleden van KVM zijn verdacht, maar de club schreeuwt zijn onschuld uit. Werk van individuen. Hoe naïef kunnen je zijn?
Maar we hebben het al eens meegemaakt met de omkoopaffaire van Lierse toen waren de trainer en spelers schuldig. Zij zijn toch lid van de club???
Ik hoop echt voor de talrijke KVM-supporters dat hun club blijft bestaan.

Maar laten wij ons maar concentreren op ons eigen clubje dat stilaan uit een dal aan het kruipen is.
Forza Geel !!!

maxdehond

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

Bericht  Buffalo op do okt 11, 2018 8:34 pm

Snel vergeten zeker. Er heeft op de Leunen nog maar net 12 maanden ne spelersmakelaar rondgelopen met zijn Nederlandse vriendjes, met hun poten tot in de kassa toe. Tormans stond erbij, keek ernaar en liet zich netjes inpakken door de bende van Amsterdam. Alle spelers weggejaagd om dan hun eigen mannekes te gaan zetten. De heren kwamen allemaal voor de schoon ogen van de Geelse supporters, Pietje de B(H)oer inclusief. Rolling Eyes

Bij Van Lommel pakte het spelleke niet.

Hoe naïef kan je feitelijk zijn.
Buffalo

Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 27-08-11

Profiel bekijken

waarom ?

Bericht  Goatje op do okt 11, 2018 8:55 pm

Waarom dwalen mijn gedachten nu terug naar het seizoen 1999/2000 ?
Waarom speelde Charleroi de laatste 7 wedstrijden 4 keer gelijk en won het 2 matchen?
Waarom klommen ze zo weg van de degradatieplaats ?

Eurostadion ?
Pour Dante ?
...

Goatje

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 09-09-11

Profiel bekijken

Bericht  pikkel op vr okt 12, 2018 3:12 am

Voetbal is doodziek . De komst van de managers met hun blikken vol met buitenlandse spelers is daar niet vreemd aan . De stadions lopen allemaal leeg , enkel eerste klasse ontsnapt ( voorlopig ) nog een beetje. Zelfs Europees voetbal spreekt de mensen niet meer aan .

pikkel

Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 31-08-11

Profiel bekijken

KBVB - Wat nu ?

Bericht  Geelie 137 op vr okt 12, 2018 10:30 pm

IK kan me niet van de indruk ontdoen, dat men in Vlaanderen de boel aan het opkuisen is (terecht !), maar is men in Wallonië en Brussel ook telefoontaps aan het uitvoeren (MOESKROEN, CHARLEROI......) ?????

Geelie 137

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 28-08-18

Profiel bekijken

Bericht  chieva op za okt 13, 2018 3:40 am

Destijds heeft bondsprocureur Verstringhe Verbroedering Geel laten degeraderen  enkel op basis van vermoedens van omkoping door de destijdse 'manager' Bruno Belmans. Het was woord tegen woord zonder harde bewijzen.

Link Verbroedering Geel zakt verplicht naar derde

Na degradatie
Link Verbroedering Geel gezuiverd in gokproces

Heeft Geel hiervoor een schadevergoeding geëist en gekregen?

Het lijkt mij dat KV Mchelen er veel slechter voorstaat met wat we nu weten ....

chieva

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  bleu op za okt 13, 2018 4:51 am

Ik wordt nog zieker als ik die advocaten hoor.. En dat zijn dan altijd dezelfde dikke nekken. Hoe zwaarder de misdaad hoe harder ze roepen en hoe liever ze erbij zijn?!
Die zorgen net voor ...'onrechtvaardigheid' .

bleu

Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 15-04-14

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: