ASV Geel - Rupel Boom

Ga naar beneden

ASV Geel - Rupel Boom

Bericht  Zotskap op zo nov 04, 2018 8:10 pm

ZA 10/11 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS
A.S.V.GEEL - K.RUPEL BOOM FC.

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43, 2440 GEEL
014/58.01.26

REF:LONNOY MICHAEL
AR1:SBAGHI MO
AR2:GILEN BART

Zotskap

Aantal berichten : 616
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: ASV Geel - Rupel Boom

Bericht  Zotskap op zo nov 04, 2018 8:11 pm

Nayib Laguireh is weer fit. cheers
Ibrahim El Ansri hernam de loopoefeningen,maar heeft nog een hele weg te gaan.

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  binkie op za nov 10, 2018 4:55 am

Vandaag focus op de match vanaf 19u59 tot 21u50, en dan zullen de drie punten wel op de Leunen blijven.
Geef ons als trouwe sups een wedstrijd waarin iedereen zich dubbel wil plooien voor ASV Geel en dan zullen de resultaten wel volgen, indien niet, dan voorspel in een heel moeilijk en zwaar seizoen.
De volgende wedstrijden die er nu aankomen zijn ook niet simpel, Dessel en Seraing.
Dus fingers crossed en de punten blijven thuis.

binkie

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-11

Profiel bekijken

Bericht  chieva op za nov 10, 2018 10:27 am

Het was niet goed. De minste thuismatch tot nu. Zonder ziel, ze lijken er een beetje door te zitten...

chieva

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 30-03-15

Profiel bekijken

Bericht  binkie op za nov 10, 2018 10:28 am

Zij leren het niet.
Hoekschop na 3 minuten en doelpunt, evenzo tweede doelpunt na corner.
Conclusie : Hartelijk welkom in 2de amateur.

binkie

Profiel bekijken

Bericht  zwitser op za nov 10, 2018 11:11 am

Derde week oprij gepakt in de eerste minuten. En weer eens gepakt op corner. Er worden duidelijk geen lessen getrokken uit de vorige wedstrijden. Chatelet, Dender , Boom, 0/9. Dat zijn degradatie kandidaten hé!!! Als we nu beter waren dan de tegenstrever of niet maakt geen bal uit.
Vier ploegen achter ons houden gaat zo nooit lukken.

zwitser

Aantal berichten : 315
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op za nov 10, 2018 11:29 am

Dit zat er stilaan aan te komen. De eerste wedstrijden werd deze jonge groep nog opgehemeld door Jan en alleman om wille van hun knap voetbal. Op enthousiasme werden er driepunters gesprokkeld tege Oudenaarde (75' tegen 10 man), Knokke (en ploeg die het noorden kwijt is, en Heist (strafschop na 2 minuten en meer dan een helft tegen 10 man). Toch blijven deze jongens steeds dezelfde fouten maken.Ze beginnen de wedstrijd de laatste tijd steeds met een achterstand, en altijd vallen er doelpunten op stilstaande fases. Het schrijnend gebrek aan ervaring breekt nu zuur op en gaat in de kopjes zitten. En als je aan de match begint met in het achterhoofd : 'het zal toch weer niet gebeuren ... 'dan doet het zich gegarandeerd opnieuw voor. Bart Janssens staat voor een gigantische uitdaging om deze groep vertrouwen te laten uitstralen en op een volwassen manier te laten voetballen. Ik hoop dat de comeback van onze metronoom El Ansri voor een kentering kan zorgen, maar ik vrees ervoor dat hij alleen het schip niet vlot lan trekken. Het programma de komende weken stemt mij ook niet echt gunstig met wedstrijden tegen Dessel (die plooien zich altijd dubbel tegen ons), Seraing (zeer mature ploeg), Luik (mede concurrent in de kelder) en Deinze (titelkandidaat).

Welux1

Aantal berichten : 270
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  yellow fan op za nov 10, 2018 8:44 pm

Volledig mee eens. Achteraan veel te weinig ervaring en gestalte/power. Niet verwonderlijk al die tegendoelpunten op stilstaande fases.
Het begint al met twee jonge doelmannen. Hier moet een ervaren iemand staan met al die jonge gasten in de ploeg.
Maar ja, als er geen centen zijn....

yellow fan

Aantal berichten : 803
Registratiedatum : 26-08-11

Profiel bekijken

Bericht  chieva op za nov 10, 2018 11:40 pm

Wat wel zeer verontrustend is en grote zorgen baart is de gelatenheid, zowel bij spelers als trainersstaf, eens ze op achterstand komen.

Misschien moet Bart Janssens, om op langere termijn niet in problemen te komen, Merabai eens 3 wedstrijden na elkaar, de volle 90 min een eerlijke kans geven, en dan pas oordelen of hij al dan niet de goaltjesdief is, waarvoor hij toch is binnengehaald... Met invalbeurten als het kalf reeds verdronken is, of zelfs naast de kern vallen zoals gisteren is dit zeer moeilijk.

chieva

Profiel bekijken

Bericht  binkie op zo nov 11, 2018 12:59 am

Gisteren een van de slechtste wedstrijden gezien sinds een lange tijd.
Vele spelers hadden naar mijn mening echt weinig zin om er echt volledig voluit voor de gaan.
Regelmatig werd er geopteerd voor persoonlijlk succes i.p.v. een beter geplaatste ploegmaat aan te spelen.
En inderdaad, op stilstaande fases wordt er telkenmale gescoord, hier is nog veel werk aan.
Als er de volgende wedstrijden geen punten geoogst worden dan zie ik het somber in.
Na de helft van de compititie een puntentotaal van pakweg 15 punten is onvoldoende om voor de redding te zorgen.Het is daarom dat ik al berust in een degradatie naar 2de amateurliga, mits er enige mirakels zouden gebeuren.
Spijtig, maar ik hoop fout te zijn, maar ik heb gerede twijfels.

binkie

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op zo nov 11, 2018 2:44 am

Weer een grote ontgoocheling rijker. Weer 2 goals op stilstaande fases, dit wordt toch wel lachwekkend. En toch verdienden we niet van te verliezen. Boom was nog zwakker dan ASV Geel. Toch mogen we niet te negatief worden, deze ploeg kan voetballen, alleen moeten ze dringend efficiënter worden. Het systeem met 5 verdedigers zou ik echter laten vallen, we kwamen in mijn ogen iemand tekort op het middenveld. Alleen door de zwakte van Boom werd dit niet afgestraft. Zet Hoebregs maar terug een rij vooruit, al moet Nuyts dan wel gaan tonen waarom hij ooit bij Brugge gespeeld heeft. Daarnaast zou ik Van Geet even rust gunnen en Vanderheiden in de plaats zetten, heeft vorig jaar degelijk gespeeld op de linksachter.

Tot slot zou ik de zogenaamde loco's nog even willen oproepen om eerst achter te eigen ploeg te gaan staan alvorens naar andere clubs te gaan kijken. Als er zogezegd geen rekening gehouden wordt met de supporters zijn ze de eerste om te klagen. Maar als de ploeg alle steun kan gebruiken, gaan ze doodleuk naar een andere match kijken...

Volgende week met z'n allen terug achter de ploeg in Dessel. Komaan Zotten!

geel4evah

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  protput op zo nov 11, 2018 6:32 am

Het is echt wel de nodige ervaring wat deze veel te jonge ploeg nekt. Staat het bij de rust 3-1 had Rupel Boom niets te zeggen. Helaas pindakaas, hetzelfde liedje zoals de vorige weken.
Hopelijk kappen ze deze week de trainer in Dessel nog niet buiten (wat zeer dicht bijkomt), en wachten ze nog een weekje. Of we krijgen een herezen Dessel tegenover ons.

protput

Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 27-11-11

Profiel bekijken

Bericht  Welux1 op ma nov 12, 2018 1:11 am

Even een gokje : Volgens mij doet Merabai het seizoen niet uit en zal hij vroegtijdig zijn contract laten ontbinden (timing : winterstop) ?

Welux1

Aantal berichten : 270
Registratiedatum : 05-01-16

Profiel bekijken

Bericht  chieva op ma nov 12, 2018 6:23 am

Toch zeer raar dat de best scorende in de voorbereiding nu helemaal buitenspel wordt gezet, en nog geen eerlijke kans heeft gekregen in de competitie Denk dat er meer aan de hand is dan het sportieve.
Zie maar dat de trainer niet vroeger moet vertrekken !

chieva

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op di nov 13, 2018 3:44 am

Ik ga hier misschien alleen staan met mijn analyse, maar ik geef ze toch maar Smile.

Voorbije match tegen Boom hadden we nooit mogen verliezen. We waren de betere ploeg, hadden de betere kansen... maar voetbal is een raar beestje.
Als je de laatste 3 matchen vergelijkt (Chatelet 2-0, Virton 1-3, Dender 4-1) met deze match tegen Boom (1-2), dan was het een pak beter.

Ik kan begrijpen dat onze jongens muisstil waren in de kleedkamer. Ze zijn nog jong. En ontgoocheld.
Maar ik vind ook dat we ons niet mogen blindstaren op het resultaat tegen Boom. Die 1-2 had evengoed 6-3 kunnen zijn, als de kansen worden afgemaakt.

Met dit spel, en de terugkeer van El Ansri, zie ik ons snel weer punten pakken.
Voor mij is het nu zaak om de ervaren spelers de ploeg op sleeptouw te zien nemen. Ik denk aan Suarez, Laguireh en Panos.

Volgende week de kelderkraker, degradatietopper, broederstrijd op Dessel.
Maak je geen illusies, we gaan daar met het mes tussen de tanden voetballen. Krijgers. Moordenaars, vanvoor én vanachter.
Die 3 punten komen naar Geel. Voor mijn part eens op een diefje, zoals we dit seizoen al véél punten zijn ontzegd.

Komaan Zotten, trek die betere lijn door. Speel voor de club en uw carrière.
Draai die knop op, voetbal zoals de trainer het vraagt. Luister naar de instructies, voer ze uit.
Wees geconcentreerd, héél de match. Van bij de opwarming tot bij het vieren van de overwinning met de fans!

Zotskap

Profiel bekijken

Bericht  binkie op di nov 13, 2018 5:21 am

Zotskap schreef:Ik ga hier misschien alleen staan met mijn analyse, maar ik geef ze toch maar
Met dit spel, en de terugkeer van El Ansri, zie ik ons snel weer punten pakken.
Voor mij is het nu zaak om de ervaren spelers de ploeg op sleeptouw te zien nemen. Ik denk aan Suarez, Laguireh en Panos.

Maar El Ansri zie ik pas terug komen na de winterstop, en dan is naar alle waarschijnlijkheid het kalf reeds verdronken. Met de volgende 4 wedstrijden - Dessel - Seraing - Deinze - Luik - zullen er niet te veel punten kunnen bijgeschreven worden. Dessel, een derby en Seraing en Deinze zijn profclubs. Ik zie voor de winterstop een maximum van 12 punten, en geen goede rangscikking.
Ik denk dat men minstens 36 punten nodig heeft om zich te kunnen handhaven in 1ste amateurs, dus nog 8 overwinningen, maar tegen wie?

binkie

Profiel bekijken

ASV Geel - Rupel Boom

Bericht  Geelie 137 op di nov 13, 2018 12:47 pm

Een gemiste kans tegen een zeer haalbare tegenstander ! Wat mij opviel, buiten de twee domme tegengoals, waar was ons middenveld ????? Onze tegenstander waande zich bij momenten in een pretpark !!! Zo dikwijls werden we overlopen in het middenveld. Trainer Bart Janssens had het over conditionele toestanden, maar inderdaad, er moet VEEL kompakter gespeeld worden. Teveel ruimte tussen onze verschillende linies, de omschakeling bij balverlies was ondermaats. Als er er de volgende keer als één blok gespeeld wordt, zal het voor de stugge opponent (Dessel) veel moeilijker worden om te scoren, en dat doen ze al zo weinig.
Tot mijn verbazing willen sommige mensen Merabai nog een kans geven ? Als het op training niet lukt, zal het tijdens de match ook niet gaan. Een typisch voorbeeld van iemand die te snel een contract krijgt, na een aantal wedstrijden tegen mindere tegenstanders. Lumanza en Soladio plaats ik in dezelfde categorie !
Van Geet laten rusten voor Vanderheiden ? Hallookes, match gezien of te véél afleiding gehad door de cheerleaders (gesmaakt optreden, trouwens ) ? Is reeds gebeurd in Chatelet, was het toen beter ? Ik denk het niet ! Een BEREmatch heeft die knaap gespeeld afgelopen zaterdag ! Stevig in duel , sobere goede passing, positiespel, lekkere vrije trap (onmisbaar op stilstaande fases , nu de corners nog want die van Thuys trekken meestal op niks), werkelijk zeer goed gespeeld IN DIENST VAN DE PLOEG !!! Dat kan niet van iedereen gezegd worden. Er zijn er een paar bij die graag solo-slim spelen en zo de ploeg schade berokkenen : Bernardinho die even denkt dat zijn naam met Christiano begint, Gobitaka die ipv rustig te scoren de bal tegen 200 km/uur wil netten....
Het zal nodig zijn om als 1 ploeg, zeer kompakt, zeer efficiënt en strijdlustig te spelen zaterdag, of het wordt nada, nulle de botte, rien de knots....

Geelie 137

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 28-08-18

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: