Zal ASV zich sportief nog redden?

Ga naar beneden

50% 50% 
[ 8 ]
50% 50% 
[ 8 ]

Totaal aantal stemmen : 16

Bericht  Trippel op za dec 15, 2018 11:52 pm

De competitie is net over de helft. Met nog 14 wedstrijden te gaan staat ASV 15de, tenzij Heist vandaag nog punten pakt. Het bestuur heeft te kennen gegeven dat er aan "versterking" gewerkt wordt. Wat denken jullie? Zal ASV zich nog redden ook als er versterking bijkomt?

Trippel

Aantal berichten : 686
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Zal ASV zich sportief nog redden?

Bericht  Dirk op zo dec 16, 2018 1:47 am

Het is simpel , als er niet minstens 3 a 4 degelijke spelers bijkomen met ervaring ( ik weet niet of daar budget voor is ) vrees ik dat we een vogel voor de kat zijn . Moesten er die 3 a 4 versterkingen met ervaring bijkomen dan is er ook geen enkele zekerheid over een mogelijk behoudt maar dan heeft het bestuur wel alles gedaan om er in te blijven , met jeugdspelers haalt men het alleen niet , dat was al van de eerste training duidelijk . Alles hangt van het budget af .

Dirk

Aantal berichten : 560

Profiel bekijken

Bericht  Zotskap op di dec 18, 2018 10:09 am

Ik reken erop dat Geel wéér een dijk van een terugronde gaat spelen. Dat gebeurde de laatste jaren wel vaker.

Tot hiertoe heeft het balleke nog niet voor ASV gerold. In tegendeel, vaak hebben we pech gekend.
Nu onze jongens die ervaringen in hun rugzak hebben, moeten ze dit omzetten in puntenwinst.

Uiteindelijk staan we 6 punten achter op Eendracht Aalst (eerste veilige plaats). Niet onoverkomelijk.

Jammer wel dat El Ansri meteen geschorst is thuis tegen Thes. Met of zonder hem... tis een wereld van verschil.

Komaan Zotten!

Zotskap

Aantal berichten : 641

Profiel bekijken

Bericht  kwit op ma dec 24, 2018 6:20 am

Het voetbal dat we al hebben gezien doet me geloven dat we het nog redden. Zeker als je gaat kijken hoe vaak 'het balleke nog niet voor ASV heeft gerold'. Mijn grootste vrees blijft echter de doelmannen. Als die geen vertrouwen kweken bij zichzelf en de ploeg, dan gaan we nog vaak de zaak uit handen geven. Keepers moeten punten pakken, geen punten kosten. Dat verschil van 6 punten kan je volgens mij puur op onbegrijpelijke blunders alleen al goed maken.

Ik staar me niet blind op versterking. Wat we hebben is goed, enkel wat onervaren. Laten wij die club zijn die de jeugd het volledige vertrouwen geeft om het seizoen tot een goed einde te brengen. Kost ons dat een plek in 1ste amateur? Dan kunnen we volgend seizoen hopelijk weer met meer volk genieten van wat meer overwinningen.

Kom aan zotten, we zijn nog maar half. Er kan nog veel!

kwit

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 10-10-11

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: