ASV Geel - Thes Sport

Ga naar beneden

ASV Geel - Thes Sport

Bericht  Zotskap op do jan 10, 2019 7:43 pm

ZA 12/01 20:00 1 STE KLASSE AMATEURS
A.S.V.GEEL - VV.THES SPORT TESSENDERLO A

STADION DE LEUNEN - TERR.1
RAUWELKOVEN, 43
2440 GEEL
014/58.01.26

REF: SILVRANTS SAM
AR1: GILEN BART
AR2: HERMANS ERWIN

Zotskap

Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: ASV Geel - Thes Sport

Bericht  Zotskap op do jan 10, 2019 7:44 pm

Komaan Zotten!

Meteen de beuk erin en die 3 punten thuishouden!
Ik heb er vertrouwen in!

Zotskap

Aantal berichten : 641
Registratiedatum : 30-08-11

Profiel bekijken

Bericht  zot 1981 op za jan 12, 2019 11:08 am

Een dikke proficiat aan het team met deze weliswaar ligt bevochten maar zeker niet onverdiende overwinning tegen de mogelijke kampioen uit onze reeks dit seizoen. Nu was het ook eens voor de omgekeerde situatie voor de verandering, niet Geel maar Thes Sport was de ploeg met het meeste balbezit en dreiging maar Geel was de efficiëntere ploeg in deze match.Bovendien was de eerste goal voor Thes een klein flatertje weer van onze doelman (maar diezelfde  man heeft zich daarna de rest van de match zich goed herpakt en de 3 punten gered) en bij die strafschop voor Thes stel ik mij ook vragen maar de overwinning is een feit en ook het voornaamste uiteindelijk.Dit kan de ploeg goede vertrouwen geven voor de komende matchen voor operatie redding te beginnen volgende week tegen Rupel Boom.C'Mon Zotten!!! jocolor

zot 1981

Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 03-02-15

Profiel bekijken

Bericht  zwitser op za jan 12, 2019 11:16 am

Gobitaka had de match in een beslissende plooi moeten leggen. Nu was het nog beven tot het einde. Maar TOP gespeeld gasten!!! Nu op naar de volgende belangrijke match op Boom. De drie punten zullen nodig zijn met het oog voor de wedstrijd op Virton, waar de kans zeer klein zal zijn om iets te halen.

zwitser

Aantal berichten : 319
Registratiedatum : 02-09-11

Profiel bekijken

Bericht  geel4evah op zo jan 13, 2019 6:47 am

Enorm deugddoende zege, maar als je naar de resultaten van de tegenstanders kijkt was ze ook broodnodig. Eindelijk nog eens wat sfeer bij een thuismatch. Ik stel mij wel vragen bij het arsenaal aan vuurwerk dat onze buren bijhadden. Voor mij geen enkel probleem, maar behandel dan iedereen op een gelijke manier. Volgende week terug achter de ploeg want ook in Boom moeten we punten pakken willen we dit nog rechttrekken. Komaan Zotten!

geel4evah

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-09-11

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: